Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ προτείνω yaris.

Διότι και στην πόλη τα 80km/h θα τα πιάσεις, και όσο να'ναι λιγότερο ζορίζεται το 1,3 σε αυτά τα χιλιόμετρα από το 1,0 (εκτός αν κάνω λάθος). Και άμα ζορίζεται να τα βγάλει παραπάνω θα κάψει και παραπάνω.

Επίσης το yaris είναι αυτοκίνητο, το άλλο δεν είναι. Δεν θα τύχει μια μέρα να βάλεις 3-4 άτομα μέσα; Έχεις δει σε video στο youtube πόσο κατεβαίνει αν βάλεις τα άτομα αυτά μέσα; Λες και έχεις βάλει ελατήρια χαμηλώματος γίνεται.

Άσε που αν έχεις 3-4 άτομα σύνολο μέσα αλλιώς θα τα τραβήξει ο 1,3 αλλιώς ο 1,0. Ο 1,0 θα ζοριστεί πολύ και θα είναι σαν να καεί 1,4 ξέρω εγώ...

 

Αν το έχεις μόνο για να πεταχτείς στο περίπτερο ή στο supermarket τότε είναι κομπλέ, και μάλιστα και πιο μικρό/φτηνό θα είναι κομπλέ. Αλλά μια εθνική δεν θα βγεις; κλπ κλπ.

Δεν το κατηγορώ, ούτε χλευάζω όσους το έχουν, και εμένα μου άρεσε πολύ και θα το έπαιρνα αλλά δεν έφταναν τα φράγκα και πήρα μεταχειρισμένο...αυτοκίνητο όμως. Και σίγουρα πηγαίνει "παντού" απλά κάνω προσωπική σύγκριση ανάμεσα στο 2.

 

Και εκτός από άνεση, και για άλλους λόγους, λάστιχα (πολύ λεπτά) αναρτήσεις/φρένα δεν ξέρω τι έχει κλπ. Ενώ με το yaris (που άλλοι ακόμα θα λένε και αυτό κουβά) είναι τελείως διαφορετικό. Βάζεις και ένα λάστιχο 185/60/14 (αν δεν έχει τέτοιο) και είσαι κομπλέ.

 

Αλλά και πάλι θέμα δικού σου ζυγίσματος είναι. Διότι (δεν έχω δει καθόλου τιμές) πόσο παραπάνω τον χρόνο βγαίνουν τα έξοδα σήμα/ασφάλεια. + το 3χίλιαρο που λες πως θέλει...

 

Για σύγκριση μπορείς να δεις και εδώ αρκετά https://www.google.gr/search?q=aygo+vs+yaris&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a

Εν τέλη αν θες το οικονομικότερο πας στο aygo.

ΑΝ ΚΑΙ η διαφορά στα € από ένα αμάξι που καταναλώνει 4λ/100 και ένα που καταναλώνει 6λ/100 με 10.000χμ το χρόνο είναι ένα ετήσιο παραπάνω 360€. Κάτι που κάνει τα 3.000 να αποσβέσουν σε 8+ χρόνια....οπότε μην κάνεις επιλογή βασισμένος σε αυτό.

Και πάλι όμως εξαρτάται από εσένα, εμένα η 1μιση ασφάλεια πχ με τα 360€ που μπορώ να έχω θα με ενδιέφερε...

 

ΥΓ για να γίνω πιο συγκεκριμένος στο ερώτημα σου, καταρχήν το yaris βγαίνει και σε 1,0 έκδοση, σωστά;

Τέσπα το πρώτο σκέλος του "αμαξιού" εγώ επιλέγω yaris για τους λόγους που είπα.

Για οικονομικό τώρα εκτός από αυτά τα δύο ψάξε σε κάτι του στυλ "το οικονομικότερο αυτοκίνητο του 2012", παίξε με diesel κλπ. Αλλά όταν βρεις κάτι φρόντισε να συμφέρει. Διότι το twinair 0,9 fiat ας πούμε μπορεί να καίει λίγο αλλά έχει και 15 χιλιάρικα. Από τα 9 -> 15 είναι 6 χιλιάρικα. Οπότε σύμφωνα με πριν αν τελικά αγοράσεις το φιατ και πες ότι καίει 2λίτρα/100 λιγότερο από το aygo τότε κάνεις απόσβεση στα 16,5+ χρόνια. Οπότε έτσι και αλλιώς δεν συμφέρει (για εμένα τουλάχιστον). Προτιμώ να δώσω λιγότερα χρήματα αρχικά και σε 10χρόνια να πω "αυτή τη στιγμή είτε είχα το ένα είτε το άλλο θα ήταν το ίδιο οικονομικά", παρά να τα σκάσω από την αρχή και σε 10 χρόνια να μην ξέρω αν θα "ζω" ή αν θα θέλω να το κρατήσω ή θα αλλάξω...

  • Like 1
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To Aygo με 2 άτομα μέσα είναι πράγματι σπιρτόζικο... και αν θες να τρέξεις η 2α πρέπει να σε πάει μέχρι τα 100 σχεδόν, στο κοντέρ πάντα. Φορτωμένος στην εθνική το Yaris 1,3 θα τα πηγαίνει καλύτερα.

Τώρα, σε συνθήκες πόλης, ή οικονομικά εθνική (δηλαδή 80-110) το Aygo θα καίει πάντα λιγότερο από το βενζινοκίνητο Yaris.

Γενικά στο θέμα οικονομία υπερέχει, μόνο οι χώροι του είναι μικροί...και αν το θέλεις και για άλλα πράγματα και είσαι ψηλός, πάρε Yaris, στο Αygo θα δυσκολευτείς πάρα πολύ!

Δημοσ.

Ο αλήθεια για το ύψος κρίμα :(

Oπότε κοιτάω yaris !

Αλλά όταν έρθει εκείνη η στιγμή πρώτα θα πάω να τα τεστάρω πολύ καλά και τα 2 !!!!!!

Δημοσ.

Το έχω σκεφτεί αλλά πάμε απάνω :(

 

Το smart όμως που είναι ομως 600-700 εχω μπει και το έλεγες τραγικό ότι δεν τραβάει

Δημοσ.

τα σμαρτ είναι τραγικά λόγο κιβωτίου, 10000 φορές πάντως το yaris από το aygo, είναι πολύ πιο "αυτοκίνητο" (καλύτερες ςπιδόσεις, καλύτεροι χ'ωρροι, καλύτερη ηχομόνωση και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής!)

αν θες πραγματική οικονομία κοίτα και για κανα kia picanto diesel ή το κια ριο που βγαίνει σε πολύ καλή τιμή καινούριο και είναι επίσης σκυλιά μαύρα

Δημοσ.

Το βασικο πλεονεκτημα του Aygo ειναι το μεγεθος του, ειναι το το μικροτερο 4θεσιο αμαξι που κυκλοφoρει ενω εχει και απο τους μικροτερους κυκλους στροφης (κοβει το τιμονι) με αποτελεσμα να ειναι απολαυση μεσα στην πολη. Δεν ειναι μονο η καταναλωση αλλα το οτι θα παρκαρεις πολυ ποιο ευκολα και σε χωρους που το yaris δεν μπορει να παρκαρει. Φυσικα το μεγεθος του ειναι τοσο μικρο που δεν πρεπει να περιμενεις πολλα απο χωρους, παντως χωραει σχετικα καλα 4 ενηλικες, τοσους γραφει και η αδεια, αμα βαλεις 5 ατομα εισαι παρανομος.

 

Για το θεμα καταναλωσης το δικο μας δεν εχει εμφανησει κανενα προβλημα, ειναι πολυ οικονομικο αν δεν το πιεζεις καιει ελαζιστα. Εχει 68 αλογα οποτε αμα δωσεις στροφες μπορει να παει και σβελτα. Προσωπικη μου αποψη, για χρηση 90% μεσα στην πολη ειναι ιδανικο, αμα εμενα πχ θεσσαλονικη θα προτιμουσα το aygo και ας χρειαζεται να βαζω μπαγαζιερα οροφης για να παω ενα ταξιδακι παρα το golf που το να βρεις παρκινγκ σε γεμιζει ανχος. Και με το Aygo δεν θα φοβομουν να παω 500χμλ ταξιδι, εστω και λιγοτερο ανετα απο οτι το yaris.

Δημοσ.

Το βασικο πλεονεκτημα του Aygo ειναι το μεγεθος του, ειναι το το μικροτερο 4θεσιο αμαξι που κυκλοφoρει ενω εχει και απο τους μικροτερους κυκλους στροφης (κοβει το τιμονι) με αποτελεσμα να ειναι απολαυση μεσα στην πολη. Δεν ειναι μονο η καταναλωση αλλα το οτι θα παρκαρεις πολυ ποιο ευκολα και σε χωρους που το yaris δεν μπορει να παρκαρει. Φυσικα το μεγεθος του ειναι τοσο μικρο που δεν πρεπει να περιμενεις πολλα απο χωρους, παντως χωραει σχετικα καλα 4 ενηλικες, τοσους γραφει και η αδεια, αμα βαλεις 5 ατομα εισαι παρανομος.

 

Για το θεμα καταναλωσης το δικο μας δεν εχει εμφανησει κανενα προβλημα, ειναι πολυ οικονομικο αν δεν το πιεζεις καιει ελαζιστα. Εχει 68 αλογα οποτε αμα δωσεις στροφες μπορει να παει και σβελτα. Προσωπικη μου αποψη, για χρηση 90% μεσα στην πολη ειναι ιδανικο, αμα εμενα πχ θεσσαλονικη θα προτιμουσα το aygo και ας χρειαζεται να βαζω μπαγαζιερα οροφης για να παω ενα ταξιδακι παρα το golf που το να βρεις παρκινγκ σε γεμιζει ανχος. Και με το Aygo δεν θα φοβομουν να παω 500χμλ ταξιδι, εστω και λιγοτερο ανετα απο οτι το yaris.

το πιο μικρο δεν ειναι το IQ?

Δημοσ.

 

με μπέρδεψες λίγο

 

μπαα κάτι σε toyota θελω

Επι ευκαιρια τα daihatsu Toyota ειναι. Εδω στο Cyprus τα μισα Daihatsu φερουν σημα της Toyota και τα σερβις παλι στην Toyota γινονται.

 

Τωρα επι του θεματος θα προτιμουσα απο τα 2 σιγουρα το yaris. Ειναι μεγαλυτερο, εχει μεγαλυτερους χωρους αρα και χρηστικοτητα, σαν μεγαλυτερο αυτοκινητο εχει τα πλεονεκτηματα της αυξημενης ποιοτητας κιλυσης και του ισχυροτερου κινητηρα που θα τον εκτιμησεις αναλογα οταν θα βαλεις και 2-3 ατομα ακομα μεσα. Κοστος συντηρησης, τελη και λοιπα ειναι σε χαμηλο (για τα Ελληνικα) επιπεδα λογο 1300cc.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...