dimitrisOS Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Καλησπέρα Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά ! Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 αυτοκίνητα πιο προτιμάται όμως ; Δεν με ενδιαφέρει η εμφάνιση η επιτάχυνση που έχει το yaris ή και την τελική αλλά το πιο οικονομικό ! Το aygo είναι 1000αρι και το yaris 1300αρι αλλά έχω διαβάσει πως το aygo μετά από καιρό αναβαίνει ο δείκτης κατανάλωσης Δεν θέλω να αρχίσετε ποιος αγοράζει αυτοκίνητο σε τέτοιες εποχές ακόμα είμαι στο σκέψιμο Ευχαριστω
Tenshi Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Αν το θέμα είναι η οικονομία,τότε κοιτάς το Aygo. Μικρότερα ασφάλιστρα,μικρότερη κατανάλωση,λιγότερα τέλη και τουλάχιστον 3000 ευρώ διαφορά στο κόστος κτήσης (για καινούριο πάντα).Το γιατί ανεβαίνει η κατανάλωση,αν μιλάμε πάντα για σωστά συντηρημένο όχημα,μόνο αυτός που το ανέφερε γνωρίζει τον λόγο... Απο εκεί και πέρα "παντρεύεσαι" και τους όποιους περιορισμούς.Μιλάμε για μικρό αμάξι πόλης με ότι συνεπάγεται αυτό στην ποιότητα κύλισης/άνεση,τους αποθηκευτικούς χώρους και τις επιδόσεις...
dimitrisOS Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2012 Αν το θέμα είναι η οικονομία,τότε κοιτάς το Aygo. Μικρότερα ασφάλιστρα,μικρότερη κατανάλωση,λιγότερα τέλη και τουλάχιστον 3000 ευρώ διαφορά στο κόστος κτήσης (για καινούριο πάντα).Το γιατί ανεβαίνει η κατανάλωση,αν μιλάμε πάντα για σωστά συντηρημένο όχημα,μόνο αυτός που το ανέφερε γνωρίζει τον λόγο... Απο εκεί και πέρα "παντρεύεσαι" και τους όποιους περιορισμούς.Μιλάμε για μικρό αμάξι πόλης με ότι συνεπάγεται αυτό στην ποιότητα κύλισης/άνεση,τους αποθηκευτικούς χώρους και τις επιδόσεις... Οπότε αυτό είναι καθαρά τι έχει κάνει ο άλλος στο αμάξι και για αυτό κοιτάω η καινούργιο ή σχεδόν καινούργιο του '10 και πάνω . Για ότι είναι μικρο για την άνεση και λοιπά ναι το γνωρίζω . Αν το είχε κανείς ή το έχει δοκιμάσει ας μου πει κάτι . Ευχαριστώ
kage Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 μιλαμε για mini κατηγορια αλλα μπειτε μεσα σε αυτα τα aygo/c1/107/cuore και μονο προβλημα ανεσης δεν θα δειτε! ειχα για ενα διαστημα ενα c1 εκανα και ταξιδια σε μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις προβλημα. αλλα αν εχεις τα λεφτα για yaris προτιμησε το ειναι πιο στιβαρο! το yaris ειναι 3κυλινδρο?
dimitrisOS Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 μιλαμε για mini κατηγορια αλλα μπειτε μεσα σε αυτα τα aygo/c1/107/cuore και μονο προβλημα ανεσης δεν θα δειτε! ειχα για ενα διαστημα ενα c1 εκανα και ταξιδια σε μεγαλες ταχυτητες δεν εχεις προβλημα. αλλα αν εχεις τα λεφτα για yaris προτιμησε το ειναι πιο στιβαρο! το yaris ειναι 3κυλινδρο? Το αμάξι θα κυκλοφορεί σχεδόν μόνο στην πόλη , τι εννοείς ότι μόνο προβλήματα άνεσης δεν θα δω ; Υ.Σ. Για να ξέρετε υπάρχει άλλο αμάξι πιο σοβαρό του πατέρα μου .
nemesiskp Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Παντως στο γιαρις εαν θες μπορεις να πετυχεις πολυ χαμηλη καταναλωση.Η φωτο ειναι τραβηγμενη απο εμενα στο γιαρις 2009 ενος φιλου μου.Στην αρχη νομιζαμε οτι τα εχει φτυσει ο μετρητης,αλλα το αμαξι πραγματικα δεν καιει τιποτα.Καναμε τους υπολογισμους με χιλιομετρα και λιτρα και οντως καιει τοσο.
tomasss Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Κοίτα προς Daihatsu Cuore καλύτερα. Είναι σαφώς πιο σβέλτο(λες ότι δεν σε νοιάζει τώρα, αλλά θα σε νοιαξει αργότερα) και με πιο καλή κατασκευή. Σε κατανάλωση το ίδιο. Σαφώς οικονομικότερα από οποιοδήποτε 1300αρι.
dimitrisOS Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Παντως στο γιαρις εαν θες μπορεις να πετυχεις πολυ χαμηλη καταναλωση.Η φωτο ειναι τραβηγμενη απο εμενα στο γιαρις 2009 ενος φιλου μου.Στην αρχη νομιζαμε οτι τα εχει φτυσει ο μετρητης,αλλα το αμαξι πραγματικα δεν καιει τιποτα.Καναμε τους υπολογισμους με χιλιομετρα και λιτρα και οντως καιει τοσο. με μπέρδεψες λίγο Κοίτα προς Daihatsu Cuore καλύτερα. Είναι σαφώς πιο σβέλτο(λες ότι δεν σε νοιάζει τώρα, αλλά θα σε νοιαξει αργότερα) και με πιο καλή κατασκευή. Σε κατανάλωση το ίδιο. Σαφώς οικονομικότερα από οποιοδήποτε 1300αρι. μπαα κάτι σε toyota θελω
nemesiskp Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Ενταξει ειναι και περιπτωση ο φιλος μου.Πιο σπασα#δις δεν υπαρχει.Αργα και σταθερα . Αυτο που θελω να σου δειξω ειναι οτι στο γιαρις,το οποιο ειναι σαφως μεγαλυτερο και πιο ανετο απο το αυγο,μπορεις να κανεις παπαδες σε θεμα καταναλωσης.
dimitrisOS Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Το θέμα είναι από μόνο του γιατί με έχει φάει αυτό http://www.yarisclub.gr/forum/showthread.php?t=4470
nemesiskp Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Παντως το μεγεθος του γιαρις(σε σχεση με το αυγο τουλαχιστον),καποια στιγμη θα σε εξυπηρετησει.Τωρα φιλοι θα ειναι,οικογενεια θα ειναι,γκομενες θα ειναι ( ),θα σε βολεψει.Αφου φοβασαι και λιγο για την καταναλωση του αυγου,μην το ζαλιζεις.Πηγαινε για γιαρις.
NickTG Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 μπαα κάτι σε toyota θελω Η Daihatsu στην Toyota ανήκει. Ο κινητήρας που έχει το Aygo έχει εξελιχθεί από τη Daihatsu. Τον ίδιο φοράει και το Cuore.
dimitrisOS Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Η Daihatsu στην Toyota ανήκει. Ο κινητήρας που έχει το Aygo έχει εξελιχθεί από τη Daihatsu. Τον ίδιο φοράει και το Cuore. ΟοΟ δεν το ήξερα αυτο !
NT1G Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Επίσης μέσα στο 2013 θα αποσυρθεί η Daihatsu από την Ευρώπη.
dimitrisOS Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Απο οτι βλεπω ποιο οικονομικο ειναι το aygo απο το cuore κατα 0,1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα