phanispal Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο πάντως. Όντως έχει αναφερθεί από κάποιος όμως. Δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για scrolling οπουδήποτε, ή σε browser, γιατί π.χ. και οι τελευταίες εκδόσεις του Chrome στο Nexus 4, έχουν lag και κολλάνε στο scrolling.
giannisko Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο πάντως. Όντως έχει αναφερθεί από κάποιος όμως. Δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για scrolling οπουδήποτε, ή σε browser, γιατί π.χ. και οι τελευταίες εκδόσεις του Chrome στο Nexus 4, έχουν lag και κολλάνε στο scrolling. Aυτο το προβλημα εννοει http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4585470#post4585470 Το κανει στο facebook και στις ρυθμισεις σε μερικους,στις επαφες απο οτι φαινεται στο βιντεο δεν υπαρχει προβλημα.
phanispal Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Στο μαποβιβλίο ΟΚ, μπορεί κάλλιστα να είναι και θέμα app, στις ρυθμίσεις δεν ξέρω, ανάλογα και πόσο το έχεις φορτώσει. Ξαναλέω πάντως ότι ακόμα και το Nexus 4 κολλάει με τον Chrome και είναι καθαρά θέμα app.
dieccast Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Εννοείς ότι τό εκθεσιακό ειχε scrolling problem ? στο εκθεσιακο ναι! πατα στο youtube s advance scroll problem να δεις! απλα διαβασα οτι σε καποια υπαρχει αυτο το προβλημα και σε καποια αλλα οχι και δεν ειναι θεμα app που λεει ενας φιλος πιο κατω
phanispal Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2013 Σίγουρο αυτό; Γιατί μπορεί να είναι και θέμα κάποιου άλλου app, άσχετου φαινομενικά με το πρόβλημα.
sdfun Δημοσ. 16 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2013 Εννοείς ότι τό εκθεσιακό ειχε scrolling problem ? Eγώ πάντως ξέρω κάποιον που το'χει το s-advance και είναι υπερ-ευχαριστημένος...
kokalo21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 εχει ebw.gr στα 168 ευρω! Καλα ρε παιδια αυτο το ebw εχει κινητα πιο φθηνα και απο το skroutz( στο οποιο δεν είναι μεσα αποότι είδα για το advance) π.χ το S3 383 euro κατόπιν παραγγελίας .Παίζει κατι που μου διαφεύγει??Για να επανέλθω στο θέμα του ebw.gr, και προκειμένου φυσικά να προφυλασσόμαστε όλοι μας από επιτήδειους που κάνουν ότι θέλουν και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, θα παραθέσω την περιπέτεια μου με το συγκεκριμένο κατάστημα. Μετά από ειδοποίηση του Skroutz, έκανα μια παραγγελία στις 14-3-13, στις 9.40 το πρωί, για το Galaxy S Advance στα 171€, που εκείνη την ώρα ήταν σε περιορισμένη μεν, διαθεσιμότητα δε. Μετά από SMS, και δική μου επικοινωνία το απόγευμα της ίδιας μέρας, με πληροφόρησαν ότι το συγκεκριμένο κινητό εξαντλήθηκε, και από λάθος του συστήματος δεν ενημερώθηκαν οι ποσότητες (κι επειδή πέρασε και μια κυρία και πήρε και από το κατάστημα, ήταν και μόνο 5 κομμάτια κλπ. κλπ.), θα έπρεπεe να περιμένω για ενημέρωση για την προμήθεια του κινητού από τον προμηθευτή. Έχοντας ξαναδεί το συγκεκριμένο έργο και σε άλλα καταστήματα, προσπάθησα να είμαι ανοιχτόμυαλος καθώς συνεργαζόμουνα για πρώτη φορά με το εν λόγω κατάστημα και είπα να δώσω μια ευκαιρία και να περιμένω μήπως και λέγανε αλήθεια. Σήμερα το μεσημέρι, λαμβάνω το ίδιο σετ μηνυμάτων για αναμονή από τον προμηθευτή κλπ., μαζί με ένα άλλο SMS που με προέτρεπε να επικοινωνήσω με κάποιον/α κ. Παπαγεωργίου ώστε να συνεννοηθώ για την παραγγελία μου. Παίρνοντας τηλέφωνο, με ενημέρωσαν ότι «Έγινε κάποιο λάθος με το σύστημα των παραγγελιών και η τιμή στην οποία παραγγείλατε δεν ήταν η σωστή. ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΙΜΗ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 197€». Έχοντας καταλάβει πλέον τι συμβαίνει, ενημέρωσα τον υπάλληλο σε αρκετά κόσμιο ύφος (πως τα κατάφερα αλήθεια?) ότι κάνοντας την παραγγελία, η ιστοσελίδα τους με ενημέρωσε (και έμεινα ευχάριστα έκπληκτος είναι η αλήθεια) ότι “Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με την συγκεκριμένη τιμή. Αν μέχρι την παραλαβή της η τιμή έχει μειωθεί, θα αγοράσετε το προϊόν στην νέα μειωμένη τιμή, ενώ αν είναι αυξημένη θα πληρώσετε την τιμή με την οποία κάνατε την παραγγελία». Με τα πολλά, και για να μην μακρηγορώ, του απάντησα ότι δεν δέχομαι να αγοράσω το προϊόν στην αυξημένη τιμή που μου ζητάνε και εξακολουθώ να το περιμένω στην τιμή που το παρήγγειλα. Κάπου εκεί μου τε ξέκοψε ορά-κοφτά ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει. Του απάντησα λοιπόν ότι θα περιμένω την απάντηση στην παραγγελία μου γραπτώς, και ότι μέχρι τότε θεωρώ ότι είναι ανοιχτή. Κλείσαμε λέγοντας μου ότι έχει το email μου από την παραγγελία και ότι θα προσπαθήσει να μου απαντήσει γραπτώς. Και περιμένω….. Εννοείται ότι επικοινώνησα ήδη με το Skroutz, στο οποίο όμως δεν μπορώ να βρω πλέον το συγκεκριμένο κατάστημα ώστε να κάνω την αξιολόγηση που του αρμόζει. Περιμένω απάντηση και από κει..... Εκτός από αυτή την αναφορά μου εδώ, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει προχωρήσει ποτέ κανείς κάποια παρόμοια περίπτωση στην Γ.Γ. Καταναλωτή ή κάποιον παρόμοιο αρμόδιο φορέα, και αν ναι, μήπως έχει κάποιο πρότυπο έγγραφο καταγγελίας…? Η συμβουλή σας θα μου ήταν πολύτιμη. Νομίζω έχει παραγίνει το κακό…..! 1
Razor7 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/11/blog-post_4844.htmlhttp://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html γενικά βέβαια ένα original είναι καλύτερο από το template Site: http://www.adslgr.com/forum/threads/17749-Tips-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%88%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82?highlight=%E5%F0%E9%F3%F4%EF%EB%DE%20%E4%E9%E1%EC%E1%F1%F4%F5%F1%DF%E1%F2">οπότε Τα λέει πολύ καλά.Στα διαδικαστικά μόνο να προσθέσω ότι αν θες να καταγγείλεις π.χ. το ebw δε στέλνεις την καταγγελία στο ebw, απλά κάνεις κοινοποίηση σε αυτό.Παίρνεις μια κόλλα αναφοράς(τα κλασσικά δίφυλλα Α4 με μπλε γραμμές) και φαντάσου ότι έχεις δύο νοητές στήλες (μία αριστερά πιο στενή και μία δεξιά πιο πλατιά)Στην αριστερή γράφεις Ονοματεπώνυμο,Διεύθυνση,Τηλέφωνο κτλ. [αφήνεις μια γραμμή και από κάτω γράφεις] ΠΡΟΣ Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [αφήνεις μια γραμμή και από κάτω] ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ 1.Ένωση Καταναλωτών - Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.) 2.Συνήγορος του Καταναλωτή 3.Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.) / Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (Γ.Ο.Κ.Ε.) 4.EasyBuyWorld (καλύτερα βέβαια την ονομασία της εταιρείας που γράφει στην απόδειξη που πήρες) Εδώ τελείωσες με την αριστερή στήλη, κι επομένως πας στη δεξιά όπου και γράφεις αυτά που αναφέρει και το παιδί από το adslgr. Ανάμεσα στις δύο στήλες δεν τραβάς γραμμή απλά θα την έχεις στο μυαλό σου και θα την τηρήσεις μέχρι το τέλος.Καλό είναι η αναφορά σου να ναι μία σελίδα, όχι παραπάνω. 3
kokalo21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/11/blog-post_4844.html http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html γενικά βέβαια ένα original είναι καλύτερο από το template Site: http://www.adslgr.com/forum/threads/17749-Tips-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%88%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82?highlight=%E5%F0%E9%F3%F4%EF%EB%DE%20%E4%E9%E1%EC%E1%F1%F4%F5%F1%DF%E1%F2">οπότε Τα λέει πολύ καλά.Στα διαδικαστικά μόνο να προσθέσω ότι αν θες να καταγγείλεις π.χ. το ebw δε στέλνεις την καταγγελία στο ebw, απλά κάνεις κοινοποίηση σε αυτό.Παίρνεις μια κόλλα αναφοράς(τα κλασσικά δίφυλλα Α4 με μπλε γραμμές) και φαντάσου ότι έχεις δύο νοητές στήλες (μία αριστερά πιο στενή και μία δεξιά πιο πλατιά)Στην αριστερή γράφεις Ονοματεπώνυμο,Διεύθυνση,Τηλέφωνο κτλ. [αφήνεις μια γραμμή και από κάτω γράφεις] ΠΡΟΣ Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [αφήνεις μια γραμμή και από κάτω] ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ 1.Ένωση Καταναλωτών - Ποιότητα Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.) 2.Συνήγορος του Καταναλωτή 3.Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.) / Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (Γ.Ο.Κ.Ε.) 4.EasyBuyWorld (καλύτερα βέβαια την ονομασία της εταιρείας που γράφει στην απόδειξη που πήρες) Εδώ τελείωσες με την αριστερή στήλη, κι επομένως πας στη δεξιά όπου και γράφεις αυτά που αναφέρει και το παιδί από το adslgr. Ανάμεσα στις δύο στήλες δεν τραβάς γραμμή απλά θα την έχεις στο μυαλό σου και θα την τηρήσεις μέχρι το τέλος.Καλό είναι η αναφορά σου να ναι μία σελίδα, όχι παραπάνω. Συγγνώμη για το προηγούμενο αλλά κάποιο bug φαίνεται να έχει η απάντηση με παράθεση..... Σε ευχαριστώ για την απάντηση και τις πληροφορίες. Είναι ένας πολύ καλός μπούσουλας σχετικά με το που πρέπει να στείλω την καταγγελία μου. Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, αυτό που ζητάω είναι ένα κείμενο καταγγελίας (οποιασδήποτε) που να έχει μέσα αναφορά σε νόμους που έχουν καταπατηθεί με αυτή την συμπεριφορά του μαγαζιού και οποιαδήποτε άλλη νομικίστικη πληροφορία..... Ευχαριστώ πολύ πάντως για την βοήθεια.....
fraa Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 λοιπον το παρειγγειλα και εγω το κινητο απο το ebw.gr με την τιμη των 171 ευρω και περιμενα ποσες μερες ενημερωση για την παραλαβη απο τον προμηθευτη.Με καλεσαν σημερα και μου ειπαν τα ιδια πραγματα με το φιλο kokalo21 οτι και καλα εγινε λαθος απο το συστημα και οτι η τιμη ειναι 197 και κουραφεξαλα αν το θελω.και τους ρωτησα ποτε θα ειναι διαθεσιμο και μου ειπαν δεν ξερουν και τους ακυρωσα τηλεφωνικα την παραγγελια.απλα δενξαναψωνιζω απο εκει και μολις δω στο skroutz το μαγαζι θα αφησω μια "ωραιοτατη" κριτικη...απλα κριμα γιατι ενδιαφερομουν θα αλλαξω το αρχαιο μου κινητο...αν ηταν ετσι θα ειχα παει εξαρχης απο το public να το παρω ουτε να περιμενω σαν τον μακακα τοσες μερες...
Razor7 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 @kokalo21 δεν υπάρχει έτοιμη λύση που ζητάς (το 'χα ψάξει πριν καιρό για να κάνω κι εγώ καταγγελία και όσο κι αν έψαξα δε βρήκα κάτι) Εξάλλου δεν είναι και κάτι δύσκολο να γράψεις την αναφορά μόνος σου. Είναι και καλύτερο γιατί δε σε περιορίζει. Απλά η πρώτη φορά είναι η δύσκολη, μετά θα ξέρεις....Τα μόνα πρότυπα που υπάρχουν είναι Site: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html">εδώ και Site: http://www.ekpizo.gr/category/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%82/%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1">εδώ (στο tab Καταγγελίες πάνω διαλέγεις κατηγορία) ,αλλά είναι πολύ εξειδικευμένα ανάλογα την περίσταση. 1
8elwADSL Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Fraa και kokkalo21 Παίδες παρήγγειλα και εγώ το κινητό από το συγκεκριμένο κατάστημα στην τιμή των 168,50 + μεταφορικά και μου έγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ όπως εσάς. Μου είπαν ότι έγινε ένα λάθος με το σύστημα τους και έπεσαν οι τιμές σε ορισμένα προϊόντα και ότι η τιμή είναι στα 195.Ακύρωσα την παραγγελία και δύσκολα θα ψωνίσω από αυτούς μελλοντικά.
kokalo21 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 λοιπον το παρειγγειλα και εγω το κινητο απο το ebw.gr με την τιμη των 171 ευρω και περιμενα ποσες μερες ενημερωση για την παραλαβη απο τον προμηθευτη.Με καλεσαν σημερα και μου ειπαν τα ιδια πραγματα με το φιλο kokalo21 οτι και καλα εγινε λαθος απο το συστημα και οτι η τιμη ειναι 197 και κουραφεξαλα αν το θελω.και τους ρωτησα ποτε θα ειναι διαθεσιμο και μου ειπαν δεν ξερουν και τους ακυρωσα τηλεφωνικα την παραγγελια.απλα δενξαναψωνιζω απο εκει και μολις δω στο skroutz το μαγαζι θα αφησω μια "ωραιοτατη" κριτικη...απλα κριμα γιατι ενδιαφερομουν θα αλλαξω το αρχαιο μου κινητο...αν ηταν ετσι θα ειχα παει εξαρχης απο το public να το παρω ουτε να περιμενω σαν τον μακακα τοσες μερες... Fraa και kokkalo21 Παίδες παρήγγειλα και εγώ το κινητό από το συγκεκριμένο κατάστημα στην τιμή των 168,50 + μεταφορικά και μου έγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ όπως εσάς. Μου είπαν ότι έγινε ένα λάθος με το σύστημα τους και έπεσαν οι τιμές σε ορισμένα προϊόντα και ότι η τιμή είναι στα 195.Ακύρωσα την παραγγελία και δύσκολα θα ψωνίσω από αυτούς μελλοντικά. Βρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας για την υπόδειξη, αλλα μήπως θα ήταν καλύτερα να μην ακυρώνατε τις παραγγελίες, και να το πηγαίνατε κι εσείς ένα βήμα παραπέρα....? Αν αφήνουμε κάποια πράγματα έτσι, πως στο διάολο θα τους βάλουμε στη θέση τους..? Γι' αυτούς ούτε γάτα ούτε ζημιά. Εγώ πάντως έχω αφήσει ανοιχτή την παραγγελία μου, έτσι για το γαμώτο. Πήγα να τους κάνω αρνητική κριτική στο Skroutz αλλά τα πουλάκια έχουν βγει εκτός Skroutz (λερωμένη φωλιά?). Πάντως, όσο κι αν δεν έχω χρόνο, θα το τραβήξω όσο πάει. Αρκετά με τα λαμόγια σε αυτή την χώρα.....! Πάντα με φιλική διάθεση 1
nomikarios Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Βρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας για την υπόδειξη, αλλα μήπως θα ήταν καλύτερα να μην ακυρώνατε τις παραγγελίες, και να το πηγαίνατε κι εσείς ένα βήμα παραπέρα....? Αν αφήνουμε κάποια πράγματα έτσι, πως στο διάολο θα τους βάλουμε στη θέση τους..? Γι' αυτούς ούτε γάτα ούτε ζημιά. Εγώ πάντως έχω αφήσει ανοιχτή την παραγγελία μου, έτσι για το γαμώτο. Πήγα να τους κάνω αρνητική κριτική στο Skroutz αλλά τα πουλάκια έχουν βγει εκτός Skroutz (λερωμένη φωλιά?). Πάντως, όσο κι αν δεν έχω χρόνο, θα το τραβήξω όσο πάει. Αρκετά με τα λαμόγια σε αυτή την χώρα.....! Πάντα με φιλική διάθεση Πολύ σωστός! Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ χοντροκομμένη παραπλάνηση, αξίζει να τους καταγγείλει κάποιος μόνο και μόνο γιατί είναι τόσο ξεδιάντροποι (χώρια ο αθέμιτος ανταγωνισμός σε μαγαζιά με σωστή συμπεριφορά προς τον καταναλωτή). Όπως τα έγραψε ο Razor7, δεν χρειάζεται να προσθέσει κανείς κάτι άλλο. Κοινοποίηση δε χρειάζεται να γίνει στο ebw, θα ενημερωθούν ούτως ή άλλως από τη Γενική Γραμματεία και θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις. Βέβαια, επειδή είχα κάνει πιο παλιά κι εγώ καταγγελία για τον Κώτσο, μην περιμένετε και πολλά πράγματα για την προσωπική σας δικαίωση, αν και ένα ωραίο πρόστιμο θα τους έβαζε στη θέση τους. Σαν την αρνητική φήμη πάντως δεν υπάρχει, γι' αυτό μια κριτική στο bestprice.gr (μιας και το μαγαζί δεν είναι στο skroutz) ίσως θα ήταν μια πιο γρήγορη λύση για όσους πιστεύουν ότι έχουν αδικηθεί. Μπας και βάλουν μυαλό...
Razor7 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2013 όπως είπε και ο nomikarios ρίχνεις εδώ την αρνητική http://www.bestprice.gr/m/173/easy-buy-world#reviews (από το skroutz btw βγήκαν λογικά γιατί χρέωνε κάμποσα σέντς για κάθε κλίκ που έκανες να δεις προϊόν στο site του μαγαζιού μέσω skroutz.Γενικά πολλές εταιρίες έφυγαν λόγω αυτού(μας το λεγαν κι οι ίδιοι οι ιδρυτές σε ένα σεμινάριο στη σχολή).Τελευταία παίζει και να ρίξαν τις τιμές βέβαια γιατί βλέπω μπήκαν κάμποσα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα