Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλές γιορτές..

 

Θα προσπαθήσω να σας πω το πρόβλημα χωρίς να γίνω κουραστικός.

 

Το αυτόκίνητο του πατέρα μου είναι 2-3 βδομάδες σε ακινήσία (μην ρωτάτε το πως και γιατί) (Μιλάμε για ένα Scoda Fabia Sedan 2004) και σκέφτομαι σήμερα να πάω να το βάλω μπρός αν ειναι να προλάβω την μπαταρία ..

 

Πάω να το βάλω, κάνει οτι πάει να πάρει αλλα τίποτα, ξαναπροσπαθώ αλλα τίποτα..Παρατηρώ ότι το λαμπάκι του συναγερμού είναι μονίμος ανοιχτο ενώ εγω ημουν κανονικά μέσα (δεν αναβόσβηνε αλλα ήταν αναμμένο)..

 

Το αυτοκίνητο ειναι συνήθως χωρίς συναγερμό..κλειδώνω και δοκιμάζω να ξεκλειδώσω και αρχιζει και βαράει ο συναγερμόες, 1-2 φορές..

 

Πάω παίρνω το χειριστήριο του συναγερμού και τον κλείνω.Μπαίνω μέσα πάω να βάλω μπρος και δεν έκανε τιποτα..Μετα άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του χειρόφρενου και εκανε και έναν ήχο μπιπ μπιπ :P)..

Σε όλες αυτές τις προσπάθειες η ένδηξη της μπαταρίας ήταν ανοιχτή.

Επίσης προς το τέλος δεν με άφηνε καν να γυρίσω το κλειδί για να βάλω μπρος σαν να το μπόκαρε αλλα με άφηνε να το πάω μεχρι ένα στάδιο πριν δηλαδή εκει που ανάβουν οι ενδείξεις..

 

Ξέρω σας μπέρδεψα..

Έχει κανείς ιδέα τι μπορει να είναι?

Η μπαταρία παραίδωσε πνέυμα ή έγινε και τίποτα χειρότερο?

Δεν έχω και πείρα με τα αυτοκίνητα..

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Είναι λίγο δύσκολη η διάγνωση μέσω Insomnia, ειδικά όταν δεν λες και λεπτομέρειες. Όταν λες "κάνει οτι πάει να πάρει αλλα τίποτα" τι εννοείς? Η μίζα γυρνούσε αρκετά γρήγορα ή όχι? Αφού ξεκλείδωσες τον συναγερμό και ξαναπροσπάθησες, γυρνούσε η μίζα? Αν όχι, τα λαμπάκια έσβηναν? Άκουγες ένα θόρυβο σαν να ανοιγοκλείνουν ρελέδες και ταυτόχρονα αναβόσβηναν τα λαμπάκια? Το ότι το λαμπάκι του συναγερμού μένει αναμμένο ή αναβοσβήνει η μένει σβηστό δε λέει και πολλά.

Δημοσ.

Πειρε τελικά το αυτοκίνητο μπρος δίνοντας ρεύμα στην μπαταρία απο άλλο αυτοκίνητο..

 

Λογικά ο συναγερμός κάπως θα "μπερδέυτηκε" λόγο της μπαταρίας..

 

Anyway τέλος καλό όλα καλά..

 

Καλές γιορτές.

  • 8 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Μόλις τώρα, RIO1ANTIRIO είπε

Γεια σας έχω 3-4 μέρες ενa μικρο θέμα με εκκίνηση huyndai 10 2010 κατα την εκκίνηση βλέπω μια δυσκολία, με ζόρι δλδ κάπως άλλα παίρνει , μέτρησα μπαταριά με ενα μικρο μηχάνημα που μπαίνει σε βύσμα αναπτήρα και την  βγάζει 13,1v -14,2 . Οταν ειδικά δοκίμασα να βάλω μπρος πατώντας  συμπλέκτη ακόμα χειρότερα . ΛΑΜΠΑΚΙΑ ανάβουν κανονικά και σβήνουν οταν ανάψει. Εδω που είμαι δεν υπάρχει συνεργείο αύριο με κάλο Ταξιδεύω για αθηνα και απορώ αν θα εχω θέμα και τι ειναι. Μέχρι να πάω σε μάστορα . Σας ευχαριστώ.! 

Η μπαταρία (και όχι μπαταριά) δεν είναι δυνατόν να ελεγθεί μετρώντας την τάση του ρεύματος στον αναπτήρα όταν ο κινητήρας δουλεύει, το μόνο που μπορείς να δείς έτσι είναι αν δουλεύει σωστά ο εναλλάκτης.

Μόνο ηλεκτρολόγος με ειδικό εργαλείο μπορεί να την ελέγξει, και αυτό παρατηρώντας την τάση της μπαταρίας όταν αυτή δίνει κάποιες εκατοντάδες αμπέρ με τον κινητήρα σβηστό.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η μπαταρία (και όχι μπαταριά) δεν είναι δυνατόν να ελεγθεί μετρώντας την τάση του ρεύματος στον αναπτήρα όταν ο κινητήρας δουλεύει, το μόνο που μπορείς να δείς έτσι είναι αν δουλεύει σωστά ο εναλλάκτης.

Μόνο ηλεκτρολόγος με ειδικό εργαλείο μπορεί να την ελέγξει, και αυτό παρατηρώντας την τάση της μπαταρίας όταν αυτή δίνει κάποιες εκατοντάδες αμπέρ με τον κινητήρα σβηστό.

Σας ευχαριστώ ναι λάθος τόνος,

 ήταν ο μόνος τρόπος να μετρήσω 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...