Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από Παρασκευή είναι Αδυναμία παράδοσης - Παραμονή με συνεννόηση χωρίς τηλεφ . Ούτε χαρτάκι τώρα μπράβο ΓΤ  βελτιώνεστε βρε :P

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 24/12/2012 στις 5:02 ΜΜ, Kyriakos131211 είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους .

Στις 14.12.12 και ημέρα Παρασκευή έστειλα με την Γενική Ταχυδρομική ένα μεγάλο σε όγκο δέμα , ξεπερνούσε τα 30 κιλά με αντικαταβολή στην Κρήτη από Πάτρα, ένα σεβαστό ποσό . 

Με ενημέρωσαν από την Γενική Ταχυδρομική ότι το πακέτο θα ναι στην Κρήτη σε 2 ημέρες εργάσιμες (όπως και έγινε ) και  τα έξοδα αποστολής θα είναι γύρω στα 70 ευρώ αλλά φυσικά η τιμή αυτή μπορεί να διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα της Γενικής ταχυδρομικής . Δεν έδωσα βάση γιατί θεώρησα ότι η διαφορά στην τιμή των εξόδων αποστολής θα ναι + - 5 ευρώ , άντε 10 το πολύ.

Ενημερώνω τον παραλήπτη του δέματος ότι το ποσό των εξόδων αποστολής είναι στα 70 ευρώ ώστε να γνωρίζει και ότι το δέμα θα ναι εκεί στις 17.12.12 και ημέρα Δευτέρα .

Την ημέρα που έφτασε το δέμα στην Κρήτη  το παλικάρι λόγο κάποιον δουλειών δεν κατάφερε να πάει να το πάρει και έτσι το άφησε για την επόμενη , ημέρα Τρίτη .

Και τι έγινε ; Το παλικάρι έκπληκτο όπως και εγώ φυσικά , με ενημέρωσε ότι τα έξοδα αποστολής ήταν τελικά στα 100 ευρώ και όχι στα 70 όπως με ενημέρωσαν στην γενική ταχυδρομική της Πάτρας .

Έγινε ένας μικρός χαμός γιατί και στα κεντρικά αλλά και στο κατάστημα της Πάτρας με ενημέρωσαν είπαν πως τα έξοδα δεν θα ήταν σίγουρα 70 ευρώ όπως με είπανε και ότι το κάθε κατάστημα έχει το δικό του κοστολόγιο ... Και ερωτώ τώρα εγώ ... Άντε 10 ευρώ να πω <<Άι στο διάολο>>. Αλλά 30 ευρώ πάνω ρε σεις ; Ντροπή και αίσχος.

Ενημέρωσα το παιδί πως την αντικαταβολή την έριξα πιο κάτω από το ποσό που είχαμε κανονίσει ώστε να μπορέσει να το λάβει .

Ενημερώνομαι παράλληλα από την Γενική ταχυδρομική ότι τα λεφτά από την αντικαταβολή θα τα έχω στην Τράπεζα μου σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παρέλαβε ο παραλήπτης το δέμα ( Τετάρτη 19.12.12).

Σήμερα ημέρα Δευτέρα και 24.12.12 πηγαίνω στο ΑΤΜ της Eurobank και δεν είδα καμία κατάθεση από πουθενά.Έκπληκτος και εγώ γιατί περίμενα σήμερα τα χρήματα αυτά πως και πως προκειμένου να κλείσω με κάποιες υποχρεώσεις που είχα , πάω νευριασμένος και ''κρεμασμένος'' σε ένα κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής στην Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι στην οικογένεια μου και με ενημερώνουν ότι τα λεφτά από τις αντικαταβολές τα δίνουν την ίδια ημέρα αν όχι την επόμενη στην τράπεζα και είναι στο χέρι της τράπεζας και κάνει από μια εβδομάδα εως δύο ώστε να είναι διαθέσιμα στον λογαριασμό μου .

Και ερωτώ τώρα...Θα φταίω εγώ αν τους βάλω μπουρλότο σε ένα από τα καταστήματα τους , που ο ένας λέει άλλα , ο άλλος λέει άλλα και τελικά κανείς δεν ξέρει τίποτα ;

Θα φταίω εγώ αν δώσω 10 σφαλιάρες στον καθένα που με λάθος ενημερώσεις εγώ κάνω το πρόγραμμα μου και τελικά βρίσκομαι ξεκρέμαστος απέναντι στις υποχρεώσεις μου ; 

Αν είναι δυνατόν ...Κολυμπώντας να πήγαινα στην Κρήτη πιο γρήγορα θα είχα τα χρήματα εγώ και πιο γρήγορα το παιδί το δέμα που του έστειλα... 

Κωλοεταιρίες της πλάκας ...Ντροπή !

 

Θεωρώ ότι κάπου υπήρξε παρεξήγηση , είτε από μεριάς υπαλλήλου που δεν έδωσε το ακριβές κόστος αποστολής ( πχ από άγνοια ) ή από μέρους σου που πιθανόν να μην κατάλαβες. Σε κάθε περίπτωση το διαφορετική τιμή σε διαφορετικές πόλεις και καταστήματα δεν υφίσταται μιας και έχει ενιαίο τιμοκατάλογο η εταιρεία Πανελλαδικά , άρα σου λένε μπαρούφες.

Επίσης όσον αφορά την αντικαταβολή θεωρώ πως δεν είναι θέμα της ΓΤ , μιας και για κακή σου τύχη έπεσες μέσα στις γιορτές με τις γνωστές καθυστερήσεις στις λογιστικοποιήσεις των τραπεζών να γίνονται εντονότερες.

Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα.

Στις 5/3/2018 στις 3:06 ΜΜ, simonito είπε

Λοιπον και σε εμενα τα ιδια κανουνε εδω και 5 χρονια, δεν περνανε και λενε οτι ειμουνα απων και οτι αφησανε χαρτακι στο tracking και πρεπει να πηγαινω να παραλαμβανω απο τα γραφεια. Μου καθυστερουν την παραδωση, η μηπως να πω παραλαβη γιατι οταν παω στα γραφια τους εγω παραλαμβανω.  Την προηγουμενη φορα επιασα τον κουριερ να κατεβαινει απο το βαν ετημος με το χαρτακι το κολαει και παει να φυγει ουτε κουδουνι δεν χτυπησε τον επιασα στα πρασα , τωρα παλι τα ιδια  ειχα στησει καρτερι με καφε και το λαπτοπ εξω να μην εχει δικαιολογια και μου γραφει στο tracking  ψεματα " Αδυναμία παράδοσης - Απών Σημείωμα " κανενα σημειωμα αφου δεν περασε. και κατι τελευταιο... δεν υπαρχει δεν εβρησκα τον δρομο! δουλεια σου ειναι σαν διανομεας να βρεις τον δρομο και να παραδωσεις. Οταν την εκανα εγω αυτην την δουλια δεν επερνα σαν κακομηρης να ρωταω τον καθε πελατη " εεε ειμαι λιγο αχρηστος δεν ξερω τι ειναι το γκουγκλ μαπσ και το τζι π ες κοιταω αυτον τον χαρτη που δεν ξερω πως να διαβασω και δεν βρησκω τον δρομο εχχ χμμ μηπως μπωρειται να μου πειτε πως να ερθω?? " απλα Εκανα Την Δουλια Μου χωρις δικαιολογιες και εκανα παραδωση στον χορο τους. πληρωνουμε για ΠΑΡΑΔΩΣΗ στην πορτα μας οχι για ΠΑΡΑΛΑΒΗ απο τα γραφια τους με καθυστερηση. Εστηλα και μηνυμα απο την φορμα επικοινωνιας στο site της γενεικης που αναφερω το προβλημα με το καταστημα Αχαρνων και τον αριθμο αποστολης και πρωτεινω σε ολους οσους αντημετωπηζουν παρομοια προβληματα να κανουνε το ιδιο και να μην τους καληπτουνε . 

Αν όντως την έχεις κάνει αυτή την δουλειά , θα έπρεπε να κατανοείς καλύτερα από τον καθένα ότι δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος παγκοσμίως που να ξεκινάει να δουλέψει σε εταιρεία ταχυμεταφορών ακόμη και με πρότερη γνώση των οδών από ντελίβερι , και να γνωρίζει τα πάντα.

Δεν είναι αυτονόητο ότι ξέρει να χρησιμοποιεί το google maps , δεν έχουν όλοι smartphones , δεν έχουν όλοι δεδομένα για να χρησιμοποιούν ιντερνετ στον δρόμο , μπορεί να μην το γνωρίζουν καν γιατί ποτέ δεν χρειάστηκε , δεν είναι όλοι "παιδιά ή νεαροί" , δεν παρέχεται δυστυχώς καμιάς μορφής σοβαρή εκπαίδευση από τις εταιρείες και στην τελική αν μένεις και σε κάνα στενό με 5 σπίτια δεν είναι και υποχρεωμένος να το γνωρίζει.

Εμ που σε πήρε τηλέφωνο να του δώσεις οδηγίες για να κάνει την δουλειά του , εμ τον λες και άχρηστο. Για να αλλάξει η κουλτούρα των επιχειρήσεων και των ανθρώπων που εργάζονται για αυτές πρέπει να αλλάξει συνολικά η κουλτούρα μας , καθώς όλοι μας είμαστε κάπου πελάτες και κάπου εργαζόμενοι.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

1η ημερα - αδυναμια παραδοσης
2η ημερα - αδυναμια παραδοσης
3η ημερα - αδυναμια παραδοσης
τηλεφωνο ποτε!

4η ημερα - ειρθε και του λεω παρτο και γυρνα το
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Για τους μη γνωρίζοντες, όλες αυτές οι τυποποιημένες προτάσεις(π.χ. αδυναμία παράδοσης) στο status αφορά την ίδια την εταιρία courier και όχι για ενημέρωση του παραλήπτη.

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 21/3/2019 στις 12:51 ΜΜ, Νικοςog είπε

1η ημερα - αδυναμια παραδοσης
2η ημερα - αδυναμια παραδοσης
3η ημερα - αδυναμια παραδοσης
τηλεφωνο ποτε!

4η ημερα - ειρθε και του λεω παρτο και γυρνα το
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 

σε αυτην την περιπτωση χρεωνεις διπλα τον αποστολεα ο οποιος δεν φταιει. η ταχυδρομικη δεν βγαινει χαμενη.

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

7 μερες + κανει και η speedex εδω οποτε εχεις επιλογες :D... ελτα  ;  2 βδομαδες να φερουν ενα λογαριασμο απο διπλανο νομο :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σημερα περιμενα ακουστικά για κινητό, τα οποία τελικά δεν μου ήρθαν. Μπαίνω τώρα στην Πορεια Αποστολής και βλέπω "Αδυναμια παράδοσης, απών σημείωμα" λολ

Τι σημαινει αυτο;

 

Δημοσ.
Στις 29/5/2019 στις 6:07 ΜΜ, tyf είπε

σε αυτην την περιπτωση χρεωνεις διπλα τον αποστολεα ο οποιος δεν φταιει. η ταχυδρομικη δεν βγαινει χαμενη.

Αν ο αποστολέας είναι επαγγελματίας / μαγαζί / επιχείρηση καλά να πάθει. Η επιλογή των συνεργατών του είναι επιλογή του και αντανακλά και την δική του ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον λυπάσαι. Ας αλλάξει συνεργάτες.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Anuminas είπε

Σημερα περιμενα ακουστικά για κινητό, τα οποία τελικά δεν μου ήρθαν. Μπαίνω τώρα στην Πορεια Αποστολής και βλέπω "Αδυναμια παράδοσης, απών σημείωμα" λολ

Τι σημαινει αυτο;

Δειξε μου σε screenshot τι λεει.
Αλλο η αδυναμια παραδοσης,αλλο το Α/Σ ( απων σημειωμα ) .

Ποσο σιγουρος εισαι οτι ηταν καποιος σπιτι/εχει κουδουνι με ονομα/ειναι ξεκαθαρη η διευθυνση;

Ρωταω,γιατι σε πολλες περιπτωσεις εχω αφησει Α/Σ επειδη 100% δεν ειχε κουδουνι με το ονομα του,και μετα ο πελατης πηρε και ορκιζοταν οτι εχει. 

1 ώρα πριν, DrLo είπε

Αν ο αποστολέας είναι επαγγελματίας / μαγαζί / επιχείρηση καλά να πάθει. Η επιλογή των συνεργατών του είναι επιλογή του και αντανακλά και την δική του ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τον λυπάσαι. Ας αλλάξει συνεργάτες.

Εισαι πολυ φαουλ,γιατι εχουμε πει πολλες φορες οτι σε  καθε υποκαταστημα τα πραματα ειναι διαφορετικα.

Ολες μα ολες οι εταιριες εχουν "καλα" και "κακα" υποκαταστηματα,δε φταιει απαραιτητα η ιδια η εταιρια.

Ασε που σε αυτες τις εταιριες,αρκει ενας ανθρωπος για να γ@μησει μια εταιρια,στα ματια ενος πελατη.

Και επισης να προσθεσω οτι δεν υπαρχουν διπλα μεταφορικα,η επιστροφη στον αποστολεα δεν χρεωνεται.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Δειξε μου σε screenshot τι λεει.
Αλλο η αδυναμια παραδοσης,αλλο το Α/Σ ( απων σημειωμα ) .

Ποσο σιγουρος εισαι οτι ηταν καποιος σπιτι/εχει κουδουνι με ονομα/ειναι ξεκαθαρη η διευθυνση;

Ρωταω,γιατι σε πολλες περιπτωσεις εχω αφησει Α/Σ επειδη 100% δεν ειχε κουδουνι με το ονομα του,και μετα ο πελατης πηρε και ορκιζοταν οτι εχει. 

Εισαι πολυ φαουλ,γιατι εχουμε πει πολλες φορες οτι σε  καθε υποκαταστημα τα πραματα ειναι διαφορετικα.

Ολες μα ολες οι εταιριες εχουν "καλα" και "κακα" υποκαταστηματα,δε φταιει απαραιτητα η ιδια η εταιρια.

Ασε που σε αυτες τις εταιριες,αρκει ενας ανθρωπος για να γ@μησει μια εταιρια,στα ματια ενος πελατη.

Και επισης να προσθεσω οτι δεν υπαρχουν διπλα μεταφορικα,η επιστροφη στον αποστολεα δεν χρεωνεται.

Δεν έχει καμία σημασία. Αν σπονσοραρω ξερωγω ένα event σε 10 πόλεις και το Κατερινάκι σε μια από τις 10 προξενήσει τροφική δηλητηρίαση στους πελάτες μου είναι δική μου ευθύνη να ελέγξω και τα 10 κετερινγκ. Ασε που το πρόβλημα είναι το ένα κατάστημα τότε "on average" δε θα πάθει μεγάλη ζημιά ο πωλητής. Θα πάθει τόση όση χρειάζεται για να είστε αλλάξει συνεργάτες ή να απαιτήσει τα συμβατικά του δικαιώματα από αυτόν.

Δημοσ.
5 minutes ago, talibanakos said:

Ολες μα ολες οι εταιριες εχουν "καλα" και "κακα" υποκαταστηματα,δε φταιει απαραιτητα η ιδια η εταιρια.

Ασε που σε αυτες τις εταιριες,αρκει ενας ανθρωπος για να γ@μησει μια εταιρια,στα ματια ενος πελατη.

Αν μια εταιρεια αγνοει τα προβληματα που μπορει να εχει ενα υποκαταστηματα της, ειναι ευθυνη της. Οι σοβαρες εταιρειες, δεν στρουθοκαμηλιζουν αλλα μεριμνουν για την επιλυση ενος προβληματος, ειδικα οταν ειναι συνεργαζομενοι και οχι μερος του ομιλου της.

Γιαυτο και οφειλουν να κοιτανε τα κριτηρια προσληψης και συνεργασιας, οπως και φυσικα να ακουνε τους πελατες τους. Μπορει πολλοι στην Ελλαδα να θεωρουν οτι υπαρχει μονοπωλειο, και πως οι πελατες δεν εχουν συνειδηση, τα πραγματα ομως εχουν αλλαξει και συνεχιζουν να αλλαζουν.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DrLo είπε

Δεν έχει καμία σημασία. Αν σπονσοραρω ξερωγω ένα event σε 10 πόλεις και το Κατερινάκι σε μια από τις 10 προξενήσει τροφική δηλητηρίαση στους πελάτες μου είναι δική μου ευθύνη να ελέγξω και τα 10 κετερινγκ. Ασε που το πρόβλημα είναι το ένα κατάστημα τότε "on average" δε θα πάθει μεγάλη ζημιά ο πωλητής. Θα πάθει τόση όση χρειάζεται για να είστε αλλάξει συνεργάτες ή να απαιτήσει τα συμβατικά του δικαιώματα από αυτόν.

 

 

1 λεπτό πριν, Getta Robo είπε

Αν μια εταιρεια αγνοει τα προβληματα που μπορει να εχει ενα υποκαταστηματα της, ειναι ευθυνη της. Οι σοβαρες εταιρειες, δεν στρουθοκαμηλιζουν αλλα μεριμνουν για την επιλυση ενος προβληματος, ειδικα οταν ειναι συνεργαζομενοι και οχι μερος του ομιλου της.

 

Δειξτε μου ΜΙΑ εταιρια που δεν εχει σοβαρα προβληματα στο δικτυο της.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Getta Robo είπε

ACS.

Καλα,κανε μια απλη αναζητηση στο φορουμ και ξαναελα.

Και για να σου απαντησω και απο προσωπικα βιωματα,η ACS στην Καλαματα ειναι ενα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.

 

Δημοσ.
Just now, talibanakos said:

Καλα,κανε μια απλη αναζητηση στο φορουμ και ξαναελα.

Και για να σου απαντησω και απο προσωπικα βιωματα,η ACS στην Καλαματα ειναι ενα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.

Απολογουμαι, εκ παραδρομης δεν ειδα το "δεν". Μιλαω για σοβαρα προβληματα, Καλλιθεα που ειμαι εδω ειναι αντιεπαγγελματιες.

Σοβαρα προβληματα δεν εχω δει/ακουσει/ζησει για τα πορτα πορτα των ΕΛΤΑ. Υποδειγματικοι σε ολες τις συνεργασιες μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...