Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, webparts είπε

Καλο θα ειναι να σεβεσαι λιγο τον υπαλληλο.
Δε θα κατσω να ρωτησω μηπως μενεις σε περιεργο στενο ή μηπως δεν εχεις το ονομα σου γραμμενο στο κουδουνι.
Εικαζω οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που κανεις ετσι για ενα δεμα και για αυτο σε γραφουνε κανονικα και δε στο αφηνουν.
Τα εκανα και εγω αυτα σε ατομα που δε σεβονταν τον απλο εργαζομενο που παιρνει 600 ευρω για να τρωει τη βροχη και το κρυο ολη τη μερα στη μουρη για να εχεις εσυ το δεματακι στην πορτα σου.
Υπαλληλοι τις εταιριας ειναι,οχι δουλοι σου.

Και μονο που λες οτι εστησες καρτερι με καφε και λαπτοπ λεει πολλα για σενα.

σεβασμο εχουν οσοι τον αξηζουν, αν διαβασατε την εχουμε κανει και εμεις την δουλια και εχουμε φαει την ιδια βροχη και κρυο και παραδηδαμε στην ωρα τους χωρις δικαιολογιες. απλος εργαζομενος ειμαι και εγω των 400 ευρω κυριε με το καρτερι ενουμε οτι ειχαμε το νου μας στην εξοπορτα μηπως και εμφανηστει και δεν τον προλαβουμε. περα απο αυτο οταν κανουμε μια δουλια κανουμε μια δουλια. δεν βλεπω πωσ ειναι επαγελματικο ακομα και να μην σεβαστηκα καπως τον υπαληλο οπως λετε για αντιπηνα να μην παραδηδουν, ειναι τελιως αντιεπαγελματικο.  παντως δεν βλεπω πουθενα εληψη σεβασμου αμα εισαι αχρηστος εισαι αχρηστος δεν θα με προσβαλε αν μ ελεγε καποιοσ οτι δεν κανω για αυτην την δουλια εαν δημηουργουσα συνεχεια προβληματα

Επεξ/σία από simonito
  • Like 3
  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η Γενική ταχυδρομική είναι μια από τις χειρότερες κατ εμέ courier.Επειδή δεν έχουν προσωπικό στέλνουν μήνυμα πλέον στο κινητό οτι το το δέμα βρίσκεται στο γραφείο για να πας να  παραλάβεις.

Μια φορά στο παρελθόν έτυχε να θέλω να στείλω μια αντικαταβολή και μου έλεγε ο υπάλληλος οτι αν δεν έχω λογαριασμό σε Alphabank θα μου κρατήσουν παραπάνω λεφτά για την αντικαταβολή.Τελικά την έστειλα την αντικαταβολή με ACS τότε.

 

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, tarantules είπε

Η Γενική ταχυδρομική είναι μια από τις χειρότερες κατ εμέ courier.Επειδή δεν έχουν προσωπικό στέλνουν μήνυμα πλέον στο κινητό οτι το το δέμα βρίσκεται στο γραφείο για να πας να  παραλάβεις.

Μια φορά στο παρελθόν έτυχε να θέλω να στείλω μια αντικαταβολή και μου έλεγε ο υπάλληλος οτι αν δεν έχω λογαριασμό σε Alphabank θα μου κρατήσουν παραπάνω λεφτά για την αντικαταβολή.Τελικά την έστειλα την αντικαταβολή με ACS τότε.

Ολες τα ιδια χαλια ειναι,δεν υπερασπιζομαι σε καμια περιπτωση τη Γενικη,γιατι και εμενα με γ@μησαν εκει απο πολλες μεριες.

Αλλα το καθε υποκαταστημα παιζει διαφορετικα,οπως και ο καθε διανομεας.

Στην Καλαματα η acs ειναι αχρηστη και η Γενικη ειναι πολυ πιο καλη σε θεμα εξυπηρετησης.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό με την "αδυναμία παράδοσης" και καλά ότι ηρθαν και δε σε βρήκαν είναι η μεγαλύτερη απάτη έβερ. Εδώ κάτω, παρ' όλο που παραλαμβάνουν μέχρι το απόγευμα το κωλοπαίδι δε σηκώνει το κινητό μετά τις 12. Ούτε να σου φέρει ούτε να σου πάρει. Άλλες φορές περνάει τον κεντρικό και δε σταματάει καν! Πόσες φορές πετάχτηκα έξω να τον σταματήσω.

Κυριολεκτικά 12. Σα να σχολάει. Ενώ τον βλέπω να κάνει πάνω κάτω. Και παίρνω στα κεντρικά και μου τα μασάνε, ρωτάω μήπως ο υπάλληλος παραδίδει μόνο τα πρωινά;

Μου λένε όχι κάνουμε παραλαβές-απολαβές μέχρι το απόγευμα. Πάρτε τον στο κινητό.

Αν είναι δυνατόν εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς και να στηριζει εξ ολοκλήρου την εξυπηρέτηση των πελατών σε έναν υπάλληλο που πράττει όπως καυλώσει. Κρίμα γιατί ο προηγούμενος υπάλληλος που έμαθα πως απολύθηκε χωρίς αποζημίωση ήταν και ευγενικότατος και εξυπηρετικότατος. Τυπικός μέχρι εκεί που έπρεπε. Δεν έκανε τη δουλειά του όπως τον βόλευε αλλά όπως βόλευε τον πελάτη, σπανίζουν τέτοιοι.

  • Like 3
Δημοσ.

παντως οταν περημενουμε πακετο που εχουμε παραγγηλει ονλινε απο καποιο καταστημα καλο ειναι να αφηνουμε  το καταστημα να βγαζει ακρη με την μεταφορικη μιας και δικος τους συνεργατης ειναι και απο το καταστημα πληρωνονται. αναλογα την περιπτωση το καταστημα ειναι που εχει τελεικα την ευθυνη που επελεξε εναν συνεργατη που δεν μπωρει να διεκπεραιωση την εργασια. η δικια μας ευθυνη πιστευω τελιωνει οταν ολοκληρωσουμε την παραγγελια απο το καταστημα, παρεχουμε εναν τροπο πληρωμης και επικοινωνιας στον πωλητη και μια εγκυρη διευθυνση. 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, simonito είπε

παντως οταν περημενουμε πακετο που εχουμε παραγγηλει ονλινε απο καποιο καταστημα καλο ειναι να αφηνουμε  το καταστημα να βγαζει ακρη με την μεταφορικη μιας και δικος τους συνεργατης ειναι και απο το καταστημα πληρωνονται. αναλογα την περιπτωση το καταστημα ειναι που εχει τελεικα την ευθυνη που επελεξε εναν συνεργατη που δεν μπωρει να διεκπεραιωση την εργασια. η δικια μας ευθυνη πιστευω τελιωνει οταν ολοκληρωσουμε την παραγγελια απο το καταστημα, παρεχουμε εναν τροπο πληρωμης και επικοινωνιας στον πωλητη και μια εγκυρη διευθυνση. 

 

Δυστυχώς όμως και εμείς οι έχοντες καταστήματα αδυνατούμε να βγάλουμε άκρη. Όσα χρήματα και να τους δίνεις μηνιαίως, όσα χρόνια και αν συνεργάζεστε δεν σέβονται τίποτα. Σαν βαριεστημένοι δημόσιοι υπάλληλοι. Οι μουτζούφλιδες στις Δημόσιες Υπηρεσίες είναι μακράν εξυπηρετικότεροι.

Δυστυχώς είναι ανταγωνιστικοί στις τιμές. Άρα ο πελάτης θα προτιμήσει να πάρει κάτι από μένα αντί για κάποιον αλλον επειδή εγώ έχω μεταφορικά 3.30 και ο αλλος 7.50. Απλά θεωρεί την άριστη εξυπηρετηση του αυτονόητη ενώ δυστυχώς δεν είναι έτσι.

Με τι μούτρα του δίνεις το trucking number ώστε να μπεί και να δεί "αδυναμία παράδοσης, απουσία πελάτη" πχ. Ενώ ούτε απ έξω δεν πέρασαν, πόσο μάλλον να τηλεφωνήσουν. Και μετά παραπονιέται ο άλλος που δεν είδε αναπάντητη ούτε χαρτί στην πόρτα επειδή ο άλλος βαριόταν να κάνει τη δουλειά του και πέταξε μία παπάτζα σαν δικαιολογια.

  • Like 2
Δημοσ.

Που έχετε τόσα προβλήματα ρε παιδιά;! Δεκάδες πράγματα έχω παραλάβει από γενική και δεν είχα θέμα! Μάλλον ειναι θέμα καταστήματος οπως γράφτηκε.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Που έχετε τόσα προβλήματα ρε παιδιά;

αναφερθηκεε ποιο πρην για καποιο υποκαταστημα στην καλαματα και η δικια μου περιπτωση ειναι στο καταστημα αχαρνων αττικης. Εσεις σε πιας περιοχης καταστημα εχεται καλη εμπηρια;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tragic! είπε

Αν είναι δυνατόν εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς και να στηριζει εξ ολοκλήρου την εξυπηρέτηση των πελατών σε έναν υπάλληλο που πράττει όπως καυλώσει.

Θα εκπλαγεις με το τι ατομα ειχα για συναδελφους οταν δουλευα εκει.

Ειμασταν εξι και κυριολεκτικα δουλευαμε μονο οι 3,οι υπολοιποι ηταν για να κατεβαζουμε ομαδα μονο στα χαρτια.

 

Μόλις τώρα, simonito είπε

αναφερθηκεε ποιο πρην για καποιο υποκαταστημα στην καλαματα και η δικια μου περιπτωση ειναι στο καταστημα αχαρνων αττικης. Εσεις σε πιας περιοχης καταστημα εχεται καλη εμπηρια;

Στην Καλαματα η εξυπηρετηση ηταν πανω απο το μετριο.
Καναμε λιγα μαγικα βεβαια αλλα εβγαινε η ακρη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, simonito είπε

αναφερθηκεε ποιο πρην για καποιο υποκαταστημα στην καλαματα και η δικια μου περιπτωση ειναι στο καταστημα αχαρνων αττικης. Εσεις σε πιας περιοχης καταστημα εχεται καλη εμπηρια;

Γιάννενα και Καστοριά δεν είχα κάποιο θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, webparts είπε

Στην Καλαματα η acs ειναι αχρηστη και η Γενικη ειναι πολυ πιο καλη σε θεμα εξυπηρετησης.

στις αχαρνες υσχηει το αντιθετο. συμφωνα με την δικια μου εμπηρια

Επεξ/σία από simonito
Δημοσ.

Το αστειο ειναι οτι μολις με πηρε η μανα μου να μου πει παρομοια ιστορια με τη Γενικη στα Πατησια.
Της ειχαν πει οτι θα πανε το δεμα την παρασκευη και τη γραψανε στα παπαρια τους.
Μετα απο τηλεφωνημα της το πηγανε σημερα κανονικα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, zio10 είπε

Άρα είναι θέμα καταστημάτων σε κάθε περιοχή, αλλού είναι η καλύτερη η μία αλλού η άλλη.

 

Θέμα του ελέγχου που ασκούν οι υπέυθυνοι προς τους υπαλλήλους είναι καθαρά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...