harris78 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Τα πράγματα είναι απλά. Συνεχείς καθυστερήσεις στην παράδοση δεμάτων. Τηλέφωνα, email στο γράψιμο. Τελευταίο δέμα 3η μέρα χωρίς προοπτική παράδοσης. Καταγγελία σε εεττ το πρωί, ξαφνικά χρέωση σε courier και παράδοση το μεσημέρι.... Και περιμένω και τις νόμιμες αποζημιώσεις 6 ευρώ ανά ημέρα καθυστέρησης για τους αριθμούς αποστολής που έστειλα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Το δικό μου παραδόθηκε χτες, επιτέλους. Τέσσερις ημέρες τουρνέ, μέσα στην Αθήνα. Ευτυχώς ο πελάτης είναι κύριος, πλήρωσε αμέσως και θα μπορέσω να κάνω γιορτές με την οικογένειά μου, με τους απίθανους που έμπλεξα. Άντε τώρα να τους εμπιστευτώ αποστολή ξανά. Δεν είναι η καθυστέρηση το βασικό πρόβλημα, το βασικό πρόβλημα είναι η παντελής απουσία ενημέρωσης και, κυρίως, τα ψέμματα. Δεν μπορείς στις γιορτές, έχεις πολλή δουλειά, βρέχει, στέλνουν όλοι μαζεμένα, οκ, να το δεχτώ: Όμως, πες το μου εγκαίρως, μην αναλαμβάνεις πράγματα που δεν μπορείς να κάνεις και μη μου παίρνεις επιπλέον λεφτά για κάτι που δεν μπορείς να κάνεις. Δεν χτίζονται έτσι οι σχέσεις με τους πελάτες, δεν το καταλαβαίνουν; Αν κρίνω από τον τρόπο που λειτουργούν, μάλλον όχι. 3 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το έγραψα και στο άλλο θέμα της hut. Η DHL παραδίδει και σήμερα λόγω πολύς δουλειάς. Πριν λίγο παρέλαβα και μου το είπε ο κούριερ. Το γράφω απλά και μόνο για να δείξω ότι άμα θέλει η εταιρία όλα γίνονται. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
9-11 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Στις 13/12/2019 στις 1:22 ΜΜ, Xacti είπε Kαταρχήν δεν είσαι εσύ αυτός που θα αποφασίσει ποιο δέμα είναι σημαντικό ή όχι για τον καθένα. Και κατά δεύτερον είναι λίγο ανησυχητικό που ξέρεις τι περιέχει το κάθε δέμα μέσα, πως γίνεται αυτό; Από αυτά που γράφεις γενικώς καταλαβαίνει κάποιος γιατί οι κούριερ έχουν αυτά τα χάλια. Εγώ πληρώνω για να παραδοθεί ή να παραλάβω ένα δέμα αύριο και όχι να αποφασίσει ο κάθε τυχάρπαστος κούριερ αν είναι σημαντικό ή όχι για μένα οπότε μπορεί να το παραδώσει μετά από 2-3 μέρες. Δεν είναι δουλειά του κούριερ να κοιτάζει τι έχει μέσα το δέμα. Παίρνεις ένα αντικείμενο από τον Α και το παραδίδεις στον Β, no questions asked Έχεις απόλυτο δίκιο στο 1ο σκέλος, όλοι νομίζω θα συμφωνήσουν, αλλά νομίζω πως οδηγήθηκες σε λάθος συμπεράσματα γράφοντας πως οι διανομείς γνωρίζουν το περιεχόμενο των δεμάτων. Αυτό που μπορούν εύκολα να κάνουν αυτοί αλλά και οποιοσδήποτε άλλος, είναι να υποθέσουν τι περιέχουν διαβάζοντας την ετικέτα του αποστολέα. Ένα πακέτο π.χ. από computer shop είναι μάλλον αδύνατον να περιέχει κάλτσες, έτσι δεν είναι; Αν και τώρα που το σκέφτομαι, ποτέ δεν ξέρεις. Οι παντόφλες του Κυρίτση κάνουν θραύση στην κοινότητα των computerόβιων 😁 Ο Talibanakos ο οποίος λόγω επαγγέλματος έχει καθημερινή τριβή με αυτά τα πράγματα, προφανώς παρατήρησε πως το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης των εμπορευμάτων αφορά προϊόντα «Telemarketing» (λέω εγώ ο ΑΣΧΕΤΟΣ με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών). Στάθηκε σε αυτό γιατί από τη μία μεριά δεν τα αξιολογεί ως "critical" (όπως ας πούμε τα τιμολόγια του φίλου Snoob) και από την άλλη γιατί οι αποδέκτες τέτοιων προϊόντων έχουν την κακή συνήθεια να αλλάζουν γνώμη πολύ εύκολα επιβαρύνοντας τη δουλειά του με επιστροφές. Έτσι τουλάχιστον το εξέλαβα εγώ, και να με συγχωρείτε αλλά την θεωρώ ανθρώπινη αντίδραση. Αυτό δεν σημαίνει πως θα δώσει προτεραιότητα αυθαίρετα σε ό,τι θεωρεί αυτός σημαντικό. Αλίμονο...
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, 9-11 είπε αλλά νομίζω πως οδηγήθηκες σε λάθος συμπεράσματα γράφοντας πως οι διανομείς γνωρίζουν το περιεχόμενο των δεμάτων. Έτσι όπως το έγραψε αυτό συμπέρανα. Αλλά και πάλι που ξέρεις ότι το δέμα μέσα που υποθέτεις ότι έχει παπούτσια π.χ όντως να είναι παπούτσια αλλά να είναι ειδικά παπούτσια, ορθοπεδικά ας πούμε που ο άλλος τα περιμένει πως και πως. 21 λεπτά πριν, 9-11 είπε Στάθηκε σε αυτό γιατί από τη μία μεριά δεν τα αξιολογεί ως "critical" (όπως ας πούμε τα τιμολόγια του φίλου Snoob) Τι γίνεται αν ο talibanakos και ο κάθε ταλιμπανάκος δεν αξιολογεί ως "critical" ένα φάκελο ή πακέτο? γιατί ο snoob και ο κάθε snoob να μην έκανε γιορτές με την οικογένειά του επειδή κάποιος κούριερ "αξιολογεί" κατά βούληση τα δέματα? Το θέμα είναι ότι η δουλειά του κούριερ είναι να ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ . ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ Η ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ. Απλό. Και φαντάσου ότι ο ταλιμπαν τα έκανε αυτά στην επαρχία, φαντάσου στην Αθήνα τι θα συνέβαινε Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
paulks Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 και εγω τα ιδια θεματα περιπου εχω εγω μενω εξω απο το ηρακλειο κρητης και ξερω οτι εχουν μερα παρα μερα δρομολογια και περιμενω ενα δεμα απο αγορα που εκανα,,τους παιρνω τηλ. εχθες αναμονη στο τηλ..20 λεπτα το συστημα τους λεει ,ειστε ο αριθμος ν..5 αναμονη 15 λεπτα και απορω και εξισταμε 15 λεπτα γα να συνενοηθω ,,τελος παντων καποια στιγμη μου λενε οτι σημερα σαββατο ισως βγαλουν εκτακτο δρομολογιο λογω φορτου εργασιας,,,,, ((και μου λενε και την γνωστη μα.....κια οτι ελατε να το παρετε εσεις ενω εχω πληρωσει να μου το φερουνε,,δηλαδη να φυγω απο εκει που μενω να δωσω 10 ευρω εισητηρια στα λεωφορια του κτελ για να παω να το παρω και στην ουσια να τους εξυπηρετησω να γλιτωσουν αυτοι ενω εχω πληρωσει εγω ,,τοση μα.....κια τους βαραει εκει πατανε και το κανουν σε πολλους αυτο)),,,,,,και μετα μου λενε οτι θα με παρουν απο την αποθηκη για να μου πουνε για το δεμα...εντω μεταξυ μπαινω στο σαιτ τους βαζω αριθμο αποστολης και γραφει οτι 2 και μιση το μεσημερι που ειμαι σπιτι ,γραφει στο συστημα τους αγνωστος παραληπτης αδυναμια παραδοσης,,,οτι να ναι δηλαδη,,,κατεβαινω κατω απο το σπιτι για να παρω το παιδι απο το σχολικο ελειψα 5 λεπτα και επαιρναν τηλ... το κινητο το ειχα σπιτι αφησει λογικο για τα 5 λεπτα που κατεβηκα για το σχολικο...βλεπω την κληση παιρνω πισω και ξανα μανα ειστε ο αριθμος ν..6 αναμονη ταδε λεπτα μετα απο λιγο ειστε ο αριθμος ν..5 και παει λεγοντας και φυσικα μολις πηγαινε μισαωρο στην αναμονη επεφτε η γραμμη με αποτελεσμα απο εχθες προσπαθω να πιασω γραμμη και ακομα τιποτα για να τους πω να γινει αλλαγη διευθυνσης και να παραδοθει λιγο πιο κατω απο το σπιτι μου γιατι εγω λογω δουλειας με εξωτερικο συνεργειο ηλεκτρολογων μπορει να βρισκομαι μια εδω μια εκει,,Η πλακα ειναι οτι αυριο θα το φερουν θα λειπω και θα λενε παλι οτι δεν σας βρηκαμε η θα παρουν τηλ..και θα τους πω οτι φερτε το εκει και δεν θα το φερουν,,γιατι ειναι μα.....κες δεν σηκωνουν τα τηλ..να τους πω να το πανε λιγο πιο κατω απο το σπιτι μου ωστε να το παραλαβει αλλος μιας και δεν εχει και χρωση...Αυτοι εχουν καταντησει χειροτεροι και απο την speedex,, ειναι για τον π.....τσο τελειως....Συμπερασμα ολες τους ειναι για τον π....τσο.... εχουν κανει ολες τους μειωση προσωπικου για να εχουν το ιδιο περιθωριο κερδους το προσωπικο το σκιζουν στα ωραρια και δρομολογια,,με αποτελεσμα να μην υπαρχει εξυπηρετηση για τον κοσμο που περιμενει η στελνει δεματα....Χιλιες φορες ταχυδρομειο τουλαχιστον μπορει να καθυστερει 1 μερα σπανια 2 μερες παραπανω αλλα ξερεις οτι θα πας να το παρεις την ταδε μερα απο το ταχυδρομειο και ισως στο φερει και ο ταχυδρομος αν ειναι μικρο....
9-11 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) @Xacti Μα δεν νομίζω πως συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. Δεν ξέρω τι εντολές λαμβάνουν από την διοίκηση, αλλά θεωρώ απίθανο να παίρνουν μόνοι τους (οι διανομείς) αποφάσεις. Μιλάμε για μια κατάσταση χαοτική, δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο. Και αυτό αποδεικνύεται από την μαρτυρία του Snoob που ενώ πλήρωσε για 1st class priority παραδόθηκε μετά από 4 ολόκληρες μέρες. Εγώ σταμάτησα να στέλνω συστημένα στα ΕΛΤΑ σε συγγενή που μένει στη Βόρεια Ελλάδα, όταν διαπίστωσα πως και το «απλό» ταχυδρομείο έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο να φτάσει. Μόνη άμυνα του πελάτη, η δημοσιοποίηση των συμβάντων συνοδευόμενη από καταγγελία στους αρμόδιους φορείς και, αν του στοιχίζει οικονομικά, αίτηση για αποζημίωση. Όσο για το τι υποθέτει πως περιέχει ένα δέμα ο κάθε courier, αυτό δυστυχώς δεν μπορείς να το αποφύγεις. Ακόμα θυμάμαι το περιστατικό, προ δεκαετίας και βάλε, ενός επαγγελματία φωτογράφου που είχε παραγγείλει ακριβή camera απ’ το εξωτερικό την οποία και ξάφρισε εγχώριο λαμόγιο. Ο κλέφτης κατάλαβε πως μέσα στο πακέτο υπήρχε εμπόρευμα μεγάλης αξίας, άνοιξε το κουτί, αφαίρεσε την camera και παρέδωσε μόνο τα παρελκόμενα. Νομίζω πως ο παθών το έτρεξε δικαστικά και τελικά δικαιώθηκε... Από τη στιγμή όμως που ένα δέμα παραδίδεται χωρίς καθυστερήσεις και σε άψογη κατάσταση, δεν θα πρέπει να σε απασχολεί. Ας υποθέτει ό,τι θέλει. Για ένα διάστημα ψώνιζα από ένα γερμανικό κατάστημα (grooves-inc.com) που χρησιμοποιούσε φακέλους (“Jiffy mailers”) κόκκινου χρώματος. Έβγαζαν μάτι λέμε. Δεν ξέρω τι μπορεί να φανταζόταν ο διανομέας των ΕΛΤΑ όταν παρέδιδε Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2019 από 9-11
talibanakos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 19 hours ago, 9-11 said: Ο Talibanakos ο οποίος λόγω επαγγέλματος έχει καθημερινή τριβή με αυτά τα πράγματα, προφανώς παρατήρησε πως το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης των εμπορευμάτων αφορά προϊόντα «Telemarketing» (λέω εγώ ο ΑΣΧΕΤΟΣ με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών). Στάθηκε σε αυτό γιατί από τη μία μεριά δεν τα αξιολογεί ως "critical" (όπως ας πούμε τα τιμολόγια του φίλου Snoob) και από την άλλη γιατί οι αποδέκτες τέτοιων προϊόντων έχουν την κακή συνήθεια να αλλάζουν γνώμη πολύ εύκολα επιβαρύνοντας τη δουλειά του με επιστροφές. Έτσι τουλάχιστον το εξέλαβα εγώ, και να με συγχωρείτε αλλά την θεωρώ ανθρώπινη αντίδραση. Αυτό δεν σημαίνει πως θα δώσει προτεραιότητα αυθαίρετα σε ό,τι θεωρεί αυτός σημαντικό. Αλίμονο... Ετσι ακριβως εχουν τα πραματα. Μετα απο 1.000.000 δεματα,μπορεις να καταλαβεις τι ..χρωμα εχει το αντικειμενο,μονο απο την αφη Προφανως και δεν διναμε προτεραιοτητα βασει περιεχομενου,απλα εξηγω οτι οι καθυστερησεις των σοβαρων δεματων καθυστερουν επειδη ασχολουμαστε με την καθε φοιτητρια που ψωνισε πεδιλακια,και την καθε θεια που θεωρει οτι το μαγικο δεστρακι για το κοτσι του ποδιου απο diamandino θεωρειται ιατρικο εξαρτημα ( αληθινη ιστορια,ετρεχα να παραδωσω τετοια παπαρια εκτος ωραριου ).
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, talibanakos είπε Προφανως και δεν διναμε προτεραιοτητα βασει περιεχομενου,απλα εξηγω οτι οι καθυστερησεις των σοβαρων δεματων καθυστερουν επειδη ασχολουμαστε με την καθε φοιτητρια που ψωνισε πεδιλακια,και την καθε θεια που θεωρει οτι το μαγικο δεστρακι για το κοτσι του ποδιου απο diamandino θεωρειται ιατρικο εξαρτημα ( αληθινη ιστορια,ετρεχα να παραδωσω τετοια παπαρια εκτος ωραριου ). Βλέπετε τη σαθρή νοοτροπία του κούριερ. Πρέπει να αισθάνεστε τυχεροί όταν ο κούριερ σας κάνει την ύψιστη τιμή να "ασχοληθεί" μαζί σας και να σας παραδώσει κάτι με την υπηρεσία που πληρώσατε και από την οποία πληρώνεται κι ο ίδιος από τον κάθε έναν από σας. Προφανώς τον κούριερ δεν θα τον πειράξει όταν θα πάει να πάρει καφέ και θα τον έχει ο καφετζής στο περίμενε 1 ώρα γιατί θα εξυπηρετεί πρώτα πιο "σημαντικούς" ανθρώπους. Και πάλι δε μας εξήγησε πως ξέρει ποιά είναι τα σοβαρά δέματα που καθυστερούν λόγω των μη σοβαρών. Προφανώς ο κούριερ δεν γνωρίζει ότι δεν δύναται να κάνει διαχωρισμό και κρίση δεμάτων. Από τη στιγμή που κάποιος πληρώνει για μια υπηρεσία είσαι υποχρεωμένος να του την παρέχεις στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται, ασχέτως του τι παραδίδεις. Αν δεν μπορείς τότε τον αποζημιώνεις.
fastnq2 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, talibanakos είπε Ετσι ακριβως εχουν τα πραματα. Μετα απο 1.000.000 δεματα,μπορεις να καταλαβεις τι ..χρωμα εχει το αντικειμενο,μονο απο την αφη Προφανως και δεν διναμε προτεραιοτητα βασει περιεχομενου,απλα εξηγω οτι οι καθυστερησεις των σοβαρων δεματων καθυστερουν επειδη ασχολουμαστε με την καθε φοιτητρια που ψωνισε πεδιλακια,και την καθε θεια που θεωρει οτι το μαγικο δεστρακι για το κοτσι του ποδιου απο diamandino θεωρειται ιατρικο εξαρτημα ( αληθινη ιστορια,ετρεχα να παραδωσω τετοια παπαρια εκτος ωραριου ). καθεσαι και απαντας σε καθεναν ξεχωριστα, επειδη θεωρεις οτι προσβαλουν το επαγγελμα σου.Κανεις ομως ενα λαθος.Δεν εισαι αντικειμενικος,βλεπεις τα πραγματα μεσα απο την δουλεια του κουριερ, και κατα συνεπεια κανεις τοξικο αυτο το θεμα. Δεν λεω οτι πρεπει να μπαινουμε ολοι σε αυτο το θεμα και να κραζουμε τους κουριερ,αλλα εσυ μονο φωτοστεφανο που δεν τους εχεις φορεσει και δεν τους εχεις προτεινει για αγιοποιηση.Τα λεει πολυ καλα ο xacti,δεν με ενδιαφερει αν θεωρεις το μαγικο δεστρακι για το κοτσι ασημαντο,εχεις πληρωθει(οχι εσυ,η εταιρια κουριερ) και μαλιστα καλα(οταν η acs παιρνει για εναν μεγαλο καφε φακελο 100 γραμμαριων 10 ευρω νομιζω ειναι παραπανω απο καλα) για να το παραδωσεις.Εγω μπορει να εχω βιτσιο να στελνω αδειους φακελους σε ολα τα μηκη και πλατη της Ελλαδας,οφειλεις να τα παραδωσεις. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2019 από fastnq2 1
Ντρέηκ Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Στις 12/12/2019 στις 6:31 ΜΜ, talibanakos είπε Εμενα παντως με ενοχλουσε που δεν προλαβαινα να παραδωσω σημαντικα δεματα,επειδη επρεπε να παω στην ακρη του τομεα μου για να παραδωσω ενα ζευγαρι παντοφλες σε καποια φοιτητρια που εκανε φασαρια,ή να τρεχω σα μαλακας το απογευμα που ειχα 2 ωρες για παραλαβες,για να παραδωσω δεμα diamantino. 10 ώρες πριν, talibanakos είπε Ετσι ακριβως εχουν τα πραματα. Μετα απο 1.000.000 δεματα,μπορεις να καταλαβεις τι ..χρωμα εχει το αντικειμενο,μονο απο την αφη Προφανως και δεν διναμε προτεραιοτητα βασει περιεχομενου,απλα εξηγω οτι οι καθυστερησεις των σοβαρων δεματων καθυστερουν επειδη ασχολουμαστε με την καθε φοιτητρια που ψωνισε πεδιλακια,και την καθε θεια που θεωρει οτι το μαγικο δεστρακι για το κοτσι του ποδιου απο diamandino θεωρειται ιατρικο εξαρτημα ( αληθινη ιστορια,ετρεχα να παραδωσω τετοια παπαρια εκτος ωραριου ). Μπράβο φίλε μην ακούς τι λένε είσαι φοβερός και μπράβο!!!! Να σε ρωτήσω όμως γιατί κανεις φοβερή δουλειά και το έχω περιέργεια!!!! Αν αγοράσει κάποια κοπέλα εσώρουχα, ξέρεις τι είναι μέσα στο δέμα από την υφή η από την μυρωδιά; Δεν ξέρω και ρωτάω!!!!
Baator Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Έχω την εντύπωση ότι πιαστήκατε από μια κουβέντα που είπε, που έχει δίκιο, και βάζετε άλλες 15 κουβέντες στο στόμα του ενώ το διευκρίνησε τι ακριβώς εννοούσε. Ποτέ δεν είπε ότι αρνήθηκε να παραδώσει δέματα επειδή έκρινε ότι περιέχουν βλακείες ή ότι κάθονται και κάνουν διαλογή ποια δέματα είναι σημαντικά και ποια όχι και τα μη σημαντικά τα αφήνει τελευταία. Είπε το πολύ απλό ότι αυξάνεται ο όγκος των δεμάτων από άτομα που παραγγέλνουν βλακειούλες και μετά αποφασίζουν ότι δεν τους κάνει ή το γυρνάνε πίσω ή ή ή...και έτσι καθυστερούν όλα τα άλλα. Διευκρίνησε ότι ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ προτεραιότητα βάσει περιεχομένου, ότι αυξάνεται ο όγκος των δεμάτων από τέτοιες καταστάσεις είπε. Συνεχίζετε να επιμένετε ότι ξέρει τι έχει μέσα το κάθε πακέτο ή ότι αρνείται να το παραδώσει ή ότι τα παραδίδει τελευταία. Επίσης αυτά τα ποσά που γράφονται, που τα έχετε δει ή πληρώσει ακριβώς; Πότε πληρώσατε 10+ ευρώ για ένα πιαστράκι ή πότε χρέωσε η κάθε μεταφορική τέτοια μεταφορικά για δέματα λίγων γραμμαρίων; Εγώ παντού βλέπω 2-3 ευρώ να είναι τα μεταφορικά και για πάνω από ένα ποσό, συνήθως γύρω στα 30-35 ευρώ, να είναι δωρεάν. 10 ευρώ μεταφορικά για μικρό πακετάκι, πού έχετε πληρώσει;
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, Baator είπε Είπε το πολύ απλό ότι αυξάνεται ο όγκος των δεμάτων από άτομα που παραγγέλνουν βλακειούλες και μετά αποφασίζουν ότι δεν τους κάνει ή το γυρνάνε πίσω ή ή ή...και έτσι καθυστερούν όλα τα άλλα. "Βλακειούλες" για ποιον? για σένα? για τον κούριερ? Υπάρχει κάποιο βλακειουλομετρο? και δηλαδή αν παραγγείλω εγώ παντόφλες και δε μου κάνουν απαγορεύεται να τις στείλω πίσω για να μην ταλαιπωρηθεί ο κακομοίρης ο κούριερ και κουραστεί? είμαστε σοβαροί? Τελοσπάντων, η εταιρία έχει υποχρέωση να παραδίδει τα δέματα στην ώρα τους. Αν δεν μπορεί γιατί ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος λόγω πολλών δεμάτων με "βλακειούλες" ή μη, ας προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους. Αν δεν θέλει να προσλάβει υπαλλήλους ας μειώσει τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται. Αν δε θέλει να κάνει ούτε αυτό τότε ας αποζημιώνει τους πελάτες για τις μη έγκαιρες παραδόσεις. Αν δεν μπορεί να κάνει τίποτα απ' όλα αυτά, ας το κλείσει το μαγαζί να μην ταλαιπωρεί τον κόσμο άδικα. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Greektrooper Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 29 λεπτά πριν, Baator είπε Πότε πληρώσατε 10+ ευρώ για ένα πιαστράκι ή πότε χρέωσε η κάθε μεταφορική τέτοια μεταφορικά για δέματα λίγων γραμμαρίων; Εγώ παντού βλέπω 2-3 ευρώ να είναι τα μεταφορικά και για πάνω από ένα ποσό, συνήθως γύρω στα 30-35 ευρώ, να είναι δωρεάν. Μια διευκρίνιση εδώ όμως....στη φάση "πάνω από 30€ παραγγελία-δωρεαν τα μεταφορικά" η εταιρεία courier πληρώνεται κανονικά από τον έμπορο. Το ότι αυτός αποφασίζει πάνω 30 ή 50€ να βάλει τα μεταφορικά από το κέρδος του, δεν σημαίνει ότι ο παραλήπτης επειδή δεν πλήρωσε θα πρέπει η μεταφορική να τον πhδhξει στο περίμενε και στο έλα πάρτο εσύ. 1 1
Baator Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Greektrooper είπε Μια διευκρίνιση εδώ όμως....στη φάση "πάνω από 30€ παραγγελία-δωρεαν τα μεταφορικά" η εταιρεία courier πληρώνεται κανονικά από τον έμπορο. Το ότι αυτός αποφασίζει πάνω 30 ή 50€ να βάλει τα μεταφορικά από το κέρδος του, δεν σημαίνει ότι ο παραλήπτης επειδή δεν πλήρωσε θα πρέπει η μεταφορική να τον πhδhξει στο περίμενε και στο έλα πάρτο εσύ. Ποιος τα λέει αυτά ρε παιδιά, ποιος είπε πως επειδή ο παραλήπτης δεν πλήρωσε μεταφορικά πρέπει να τον πηδήξουν στην αναμονή; Ή, αυτό έλειπε, για αγορές πάνω από 30 και 35 ευρώ οι μεταφορικές να μην πληρωνόντουσαν, φυσικά και το 2ευρω από τα μεταφορικά το χρεώνεται ο πωλητής. Η μεταφορική για ποιο λόγο να μην πληρωθεί, τσάμπα υπηρεσίες θα προσφέρει; Γιατί αλλάζετε αυτά που γράφονται, που είδατε μεταφορικά 10+ ευρώ για ένα απλό δεματάκι ρώτησα εγώ που το λέτε και το ξαναλέτε, "έδωσα 8 και 10 ευρώ σε ΚΟΥΡΙΕΡ, απαιτώ να 'ναι στην ώρα του!". Όσο για το άλλο θέμα, ξανά πιάνεστε από μια κουβέντα που είπε και το τραβάτε από τα μαλλιά και βάζετε λόγια στο στόμα του άλλου. Σαν να λέει σουβλατζής, "πω ρε φίλε, έχω λιώσει στην ζέστη και δεν σταματάνε να παραγγέλνουν σήμερα, τι πάθανε, όλοι στα πιτόγυρα το ρίξανε πάλι;" και να ρίχνετε κράξιμο "ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΑΩ ΓΥΡΟ Η ΟΧΙ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;;;;". Έκανε ένα σχόλιο για την φύση της εργασίας του και το ξεχειλώσατε, "ανοίγετε τα δέματα μας και βλέπετε τι έχουν μέσα", "δεν τα φέρνεις επειδή δεν είναι σημαντικά", "δεν έχω δικαίωμα να παραγγείλω ό,τι βλακεία θέλω δηλαδή, εσύ θα μου πεις;;;" Υπάρχει μια σχέση κόστους και ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Με 2 ευρώ το δέμα που παίρνουν οι μεταφορικές, τόσους υπαλλήλους μπορούν να έχουν, τόσο γρήγορα μπορούν να τα παραδίδουν. Λόγω και της φύσης της δουλειάς, όπου ένα λάθος νούμερο μέσα στα χιλιάδες μπορεί να προκαλέσει καθυστέρηση στο δέμα σας, θα υπάρξουν και καθυστερήσεις, θα υπάρξουν και λάθη. Μέχρι να φτάσει αυτό που παραγγείλατε στα χέρια σας, περνάει από 10 ανθρώπους η όλη φάση. Αυτός που πήρε την παραγγελία αν δεν έκανε κανά λάθος, αυτός που την έβγαλε αν δεν έκανε κάποιο λάθος, αυτός που έκοψε το voucher αν δεν έκανε κάποιο λάθος, αν δεν έκανε λάθος η τύπισσα στην διαλογή στην μεταφορική, ο κούριερ, κτλ. Μέσα στα εκατοντάδες χιλιάδες δέματα, θα γίνουν και λάθη και θα υπάρξουν και καθυστερήσεις. Δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ μεταφορική με την οποία ο κόσμος να είναι ευχαριστημένος και να λέει "αυτήν προτιμώ, είναι καλή και γρήγορη". Ούτε ΜΙΑ. Υπάρχουν συγκεκριμένα καταστήματα που λόγω μικρού φόρτου εργασίας είναι γρήγορα και καταστήματα της ίδιας μεταφορικής που γίνεται χαμός. Βλέπεις ποιο σε βολεύει στην περιοχή σου και επιλέγεις. Και φροντίζεις να βάζεις σωστή παραγγελία, με όλα τα στοιχεία σου, "παρακαλώ πάρτε με τηλέφωνο πριν περάσει ο κούριερ για να δείτε αν είμαι διαθέσιμος", αν υπάρχει επιλογή μεταφορικής διαλέγετε αυτήν που σας βολεύει, κτλ. Από 'κει και πέρα άνθρωποι είναι και αυτοί και οι τελευταίοι που φταίνε είναι τα παιδιά στα μηχανάκια που παίρνουν 20 ευρώ μεροκάματο. Και κάντε και μια μέρα υπομονή, είναι απίστευτο αυτό το πράγμα, οι μεγάλοι είναι χειρότεροι από τα μωρά που περιμένουν να ανοίξουν τα δώρα τα Χριστούγεννα, είναι όντως για να τσαταλιάζονται τα νεύρα σας επειδή οι παντόφλες που παραγγείλατε θα κάνουν 2 μέρες να έρθουν αντί να έρθουν την επόμενη; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα