Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έπρεπε τα on line μαγαζιά να έχουν επιλογή για απλή παράδοση με πχ 3€ και λουξ παράδοση πχ 6€ στην οποία να ερχόταν το δέμα την ώρα που σε βολεύει κατόπιν συννενόησης.

Άμα ήταν έτσι σταράτα τα πράγματα δεν θα είχαμε όλες αυτές τις διαφωνίες εδώ πέρα για το πόσο καλά κάνει την δουλειά της η μεταφορική και τι ώρα έρχεται να αφήσει το δέμα. (Εξυπακούεται ότι η τακτική να αφήνουν μουσαντέ σημείωμα απουσίας είναι απαράδεκτη και θα έπρεπε να φάνε γερή καμπάνα για αυτό)

Την στιγμή όμως που σχεδόν κανένα διαδικτυακό μαγαζί δεν αναφέρει καν την εταιρεία με την οποία θα σου το στείλει την ώρα που συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και σου λέει μεταφορικά κλπ, τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα.

Συχνότατο πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Τα κούριερ έρχονται σπίτι μου 9 το πρωί που κοιμάμαι και ή δεν θα ακούσω τίποτα, ή θα με πεθάνει ο κούριερ στα κουδούνια και θα χάσω μετά τον ύπνο μου.

Αν το δέμα έρχεται με γενική ταχυδρομική, θα με βόλευε αφάνταστα να μην έρχεται ποτέ ο κούριερ και να το παραλαμβάνω εγώ από το ένα από τα δύο υποκαταστήματά της που είναι κοντά στο σπίτι μου. Όμως αυτό θέλει συνεννόηση και μια μέρα καθυστέρηση.

Αν όμως το είχα γράψει στα σχόλια της παραγγελίας εξαρχής "αφήστε στο το υποκατάστημα τάδε να το παραλάβω εγώ" όλα θα ήταν μέλι γάλα χωρίς φασαρίες τηλέφωνα και διαπληκτισμούς και καθυστερήσεις.

Είναι κάτι απλό που δυστυχώς κανείς δεν κάνει

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, primeragt είπε

Υπαρχουν και μ@λακες, αλλα πες μου οταν πετυχενω τον courier στην εισοδο ενω πεταγομαι για τσιγαρα να βαζει χαρτακι και του ζηταω το δεμα και με κοιταει σαν χανος γιατι δεν το εχει μαζι τι θα ηθελες να του πω? Ευχαριστω που περιμενα σα μαλακας? Η να τον αρχισω στα γαμιοσταυριδια?

Νομιζω οτι καταλαβαινεις πως ξεκαθαρα,δε φταιει εκεινος,ετσι;

44 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

λουξ παράδοση πχ 6€ στην οποία να ερχόταν το δέμα την ώρα που σε βολεύει κατόπιν συννενόησης.

Δεν υπαρχει κατι τετοιο στις εταιριες,μονο special  πρωινη παραδοση,η παραδοση σαββατο.

45 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Την στιγμή όμως που σχεδόν κανένα διαδικτυακό μαγαζί δεν αναφέρει καν την εταιρεία με την οποία θα σου το στείλει την ώρα που συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και σου λέει μεταφορικά κλπ, τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα.

Τα πιο πολλα αναφερουν την εταιρια που συνεργαζονται.

Απλη λυση σε ενα προβλημα που ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ εισαγετε στη ζωη σας: Δε βαζεις διευθυνση σπιτιου,και απλα γραφεις οτι θα παραλαβεις απο το καταστημα.

Εαν δεν ξερεις ,οπως λες ,με ποια εταιρια συνεργαζεται το καταστημα,παιρνεις ενα τηλεφωνακι και μαθαινεις.

Μου θυμισες μια πιτσιρικα ( χωρις να εννοω οτι κανεις το ιδιο ) ,που δουλευε νυχτα σε καποιο κωλομπαρο,και οτι επαιρνε απο tips το εκανε online παραγγελιες.

Πηγε λοιπον η αθεοφοβη και ειπε σε συναδελφο μας ( δεν ξερω γιατι να κανεις κατι τετοιο ) οτι οταν φταναν οι διανομεις μας κατω απο το σπιτι,καθως δεν ειχε κουδουνι με το ονομα της ( ΚΛΑΣΣΙΚΑ ) και την επαιρνα τηλ,οτι επειδη την ξυπνουσαν,αυτη επιτηδες δεν απαντουσε για σπασιμο,και μετα μας εκανε να ξαναπηγαινουμε.

Εννοειται φυσικα οτι μετα της καναμε τη ζωη μαυρη, μιας και πατουσαμε  στην δικαιολογια οτι δεν ειχε κουδουνι,και επρεπε μετα να κανει ταμα για να παραλαβει  τα δεματα της.

Εδω θελω να τονισω,για να ξερετε και εσεις για ποιο λογο δεν παιρνετε τα δεματα σας,οτι συνηθως στο μηχανακι μου,απο τα 30 πχ πακετα που ειχα,τα 15 ηταν γυναικεια προιοντα,τα 5 ηταν telemarketing ( παλι γυναικεια αλλα μεγαλυτερης ηλικιας ) και τα υπολοιπα ηταν επιστολες και "νορμαλ" δεματα,πχ ανταλλακτικα η κατι τετοιο.

Ο λογος που δεν μπορουσαμε λοιπον να παραδωσουμε,ηταν επειδη αναλωνομασταν σε μ@λακιες.

 

 

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Ένα στα 10 μαγαζιά είναι που αναφέρουν την μεταφορική και πολύ λέω.

Επίσης το να πάρω τηλέφωνο σπάει το κόνσεπτ της εμπειρίας της ον λάιν αγοράς, πέραν του ότι στις 12 τη νύχτα που παραγγέλνω, μάντεψε, δεν θα σήκωνε κανείς το τηλέφωνο. Και το να περιμένω μέχρι αύριο, είναι χρόνος που πάει χαμένος.

Τέλος το ότι αναλωνόσασταν σε μαλακίες δέματα και γιαυτό δεν προλαβαίνατε να παραδώσετε τα "νορμάλ" είναι ό,τι πιο άκυρο έχει ειπωθεί σε αυτό το θρεντ. Όλα δέματα είναι που έχουν πληρωθεί για να τα παραδώσετε είναι. Αν δεν προλαβαίνετε επειδή είναι πολλά, να πάρει 2ο κούριερ το κατάστημα

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Τέλος το ότι αναλωνόσασταν σε μαλακίες δέματα και γιαυτό δεν προλαβαίνατε να παραδώσετε τα "νορμάλ" είναι ό,τι πιο άκυρο έχει ειπωθεί σε αυτό το θρεντ. Όλα δέματα είναι που έχουν πληρωθεί για να τα παραδώσετε είναι. Αν δεν προλαβαίνετε επειδή είναι πολλά, να πάρει 2ο κούριερ το κατάστημα

Προφανως δεν εχετε ιδεα απο το επαγγελμα οσοι συζητατε εδω,για αυτο το θεωρεις ακυρο.

Εγω σου λεω τι εβλεπα ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ,ενω εσυ μου λες οτι ειναι οτι πιο ακυρο εχει ΕΙΠΩΘΕΙ.

Κατσε σκεψου λιγο τη θεωρια και την πραξη.

Οταν λεω αναλωνομασταν,εννοω πολυ απλα το προφανες,οτι ειχαμε να ασχολουμαστε με ηλιθιες παραδοσεις,με ( συνηθως ) αμυλα κοριτσακια που παρηγγελναν οτι μαλακια τους ερχοταν,χωρις να ξερουν αν τους αρεσει ή ( το πιο κλασσικο ) αν τους κανει,με αποτελεσμα  μετα να εχουμε να ασχοληθουμε και με την επιστροφη του δεματος.

Ολα αυτα σαν πληθος,κανουν τη δουλεια να πηγαινει πισω,και να μην προλαβαινουν να παραδοθουν αλλα,πιο σημαντικα δεματα.

 

 

Επεξ/σία από talibanakos
Δημοσ.

Καταλαβαινεις προφανως οτι αυτα που λες δεν στεκουν ετσι? Το οτι η δουλεια αυτη θα εχει κα τετοια σκηνικα ειναι δεδομενο, το οτι κανεις εδω μεσα (μαζι κ εγω) δεν τα βαζουμε με τον εκαστωτε μετφορεα πρωσοπικα παλι ειναι πιστευω δεδομενο. Αλλα απο τη στιγμη που ετσι ειναι η φυση της δουλειας και δεν προλαβαινουν να ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ παραπανω κοσμο να βγαινει το προγραμμα οχι να περνανε για να περνανε. Και αντε να το καταλαβω σε καποια Χ περιοχη να ισχυει οτι δεν βγαινουν αλλα εδω βλεπουμε το ιδιο συστημα απο ολες σχεδον τις εταιρειες σε ολη την Ελλαδα. Ε καπου ελεος.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, talibanakos είπε

Προφανως δεν εχετε ιδεα απο το επαγγελμα οσοι συζητατε εδω,για αυτο το θεωρεις ακυρο.

Εγω σου λεω τι εβλεπα ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ,ενω εσυ μου λες οτι ειναι οτι πιο ακυρο εχει ΕΙΠΩΘΕΙ.

Κατσε σκεψου λιγο τη θεωρια και την πραξη.

Οταν λεω αναλωνομασταν,εννοω πολυ απλα το προφανες,οτι ειχαμε να ασχολουμαστε με ηλιθιες παραδοσεις,με ( συνηθως ) αμυλα κοριτσακια που παρηγγελναν οτι μαλακια τους ερχοταν,χωρις να ξερουν αν τους αρεσει ή ( το πιο κλασσικο ) αν τους κανει,με αποτελεσμα  μετα να εχουμε να ασχοληθουμε και με την επιστροφη του δεματος.

Ολα αυτα σαν πληθος,κανουν τη δουλεια να πηγαινει πισω,και να μην προλαβαινουν να παραδοθουν αλλα,πιο σημαντικα δεματα.

Εδώ σε βρίσκω φάουλ. Το κάθε δέμα , άσχετα πόσο ευτελούς τιμής , έχει αξία για αυτόν που το παραγγέλνει συνεπώς δεν υπάρχουν "ηλίθιες" παραδόσεις. Το γιατί πηγαίνουν πίσω οι παραδόσεις και δεν προλαβαίνουμε πολλές φορές να διακινήσουμε αποστολές σε όλες τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι εσωτερικά θέματα δικά μας και του κλάδου γενικότερα και δεν αφορούν τον πελάτη.

Ο πελάτης θα σου πεί πληρώνω ( 1-2-10 ευρώ ) και θέλω το δέμα μου τώρα! Φυσικά και υπάρχουν απαιτήσεις παράλογες πολλές φορές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν φταίει ο πελάτης αλλά ο αποστολέας ή η εταιρεία ταχυμεταφορών που έχει δώσει λάθος πληροφορίες και δημιουργεί λάθος προσδοκίες.

Σαφώς υπάρχουν και εκείνοι οι "στραβοί" πελάτες που θα απαιτούν πράγματα που τους έχει γίνει ξεκάθαρο ότι δεν παρέχονται αλλά σίγουρα δεν είναι ενδεικτικό δείγμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Φάκελος, από Αθήνα για Αθήνα. Κανονικά οι διευθύνσεις, τσεκαρισμένες και στο voucher, και μετά από τηλεφώνημα στην εταιρία, να δούμε τι βλέπουν και αυτοί στους υπολογιστές τους, αποστολή από επιχείρηση σε επιχείρηση, άνθρωποι (όχι ένας, πολλοί) στο γραφείο διαρκώς, τίποτε. Τζίφος και πάλι.

Τρίτη ημέρα σήμερα "προς παράδοση", από τις 9:30 στα χέρια του κούριερ, δεν παραδόθηκε ούτε σήμερα.

Τι να πεις... 

 

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Φάκελος, από Αθήνα για Αθήνα. Κανονικά οι διευθύνσεις, τσεκαρισμένες και στο voucher, και μετά από τηλεφώνημα στην εταιρία, να δούμε τι βλέπουν και αυτοί στους υπολογιστές τους, αποστολή από επιχείρηση σε επιχείρηση, άνθρωποι (όχι ένας, πολλοί) στο γραφείο διαρκώς, τίποτε. Τζίφος και πάλι.

Τρίτη ημέρα σήμερα "προς παράδοση", από τις 9:30 στα χέρια του κούριερ, δεν παραδόθηκε ούτε σήμερα.

Τι να πεις... 

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam?ctype=postal

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Εδώ σε βρίσκω φάουλ. Το κάθε δέμα , άσχετα πόσο ευτελούς τιμής , έχει αξία για αυτόν που το παραγγέλνει συνεπώς δεν υπάρχουν "ηλίθιες" παραδόσεις. Το γιατί πηγαίνουν πίσω οι παραδόσεις και δεν προλαβαίνουμε πολλές φορές να διακινήσουμε αποστολές σε όλες τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι εσωτερικά θέματα δικά μας και του κλάδου γενικότερα και δεν αφορούν τον πελάτη.

Ο πελάτης θα σου πεί πληρώνω ( 1-2-10 ευρώ ) και θέλω το δέμα μου τώρα! Φυσικά και υπάρχουν απαιτήσεις παράλογες πολλές φορές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν φταίει ο πελάτης αλλά ο αποστολέας ή η εταιρεία ταχυμεταφορών που έχει δώσει λάθος πληροφορίες και δημιουργεί λάθος προσδοκίες.

Σαφώς υπάρχουν και εκείνοι οι "στραβοί" πελάτες που θα απαιτούν πράγματα που τους έχει γίνει ξεκάθαρο ότι δεν παρέχονται αλλά σίγουρα δεν είναι ενδεικτικό δείγμα.

Εμενα παντως με ενοχλουσε που δεν προλαβαινα να παραδωσω σημαντικα δεματα,επειδη επρεπε να παω στην ακρη του τομεα μου για να παραδωσω ενα ζευγαρι παντοφλες σε καποια φοιτητρια που εκανε φασαρια,ή να τρεχω σα μαλακας το απογευμα που ειχα 2 ωρες για παραλαβες,για να παραδωσω δεμα diamantino.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα η γενικη ταχυδρομικη 9-10 φορες λεει οτι ερχεται,ειμαι σπιτι βεβαια δεν με βρισκουν.Δεν θα ξεχασω μια μερα που περιμενα δεμα, ει παει 8 το βραδυ και ενω ειχα απογοητευτει οτι δεν θα ερθει,μου στελνουν μηνυμα οτι δεν με βρηκανε.Πλεον εχω την εξης αρχη,αν ειμαι σπιτι και γινει κατι τετοιο δεν ξανα ασχολουμαι με το δεμα και ενημερωνω το καταστημα που αγορασα.

Επεξ/σία από Shadows
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Snoob είπε

Φάκελος, από Αθήνα για Αθήνα. Κανονικά οι διευθύνσεις, τσεκαρισμένες και στο voucher, και μετά από τηλεφώνημα στην εταιρία, να δούμε τι βλέπουν και αυτοί στους υπολογιστές τους, αποστολή από επιχείρηση σε επιχείρηση, άνθρωποι (όχι ένας, πολλοί) στο γραφείο διαρκώς, τίποτε. Τζίφος και πάλι.

Τρίτη ημέρα σήμερα "προς παράδοση", από τις 9:30 στα χέρια του κούριερ, δεν παραδόθηκε ούτε σήμερα.

Τι να πεις... 

Σε περιόδους γιορτών ή events προσφορών όπως η Black Friday και Cyber Monday που πέρασαν , υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στους χρόνους παράδοσης και αρκετές καθυστερήσεις. Και εδώ σημαντικό ρόλο παίζει η ελλειπής ενημέρωση είτε της εταιρείας ταχυμεταφορών προς τον αποστολέα είτε του αποστολέα προς εσένα.

Γενικότερα η κατάσταση όπως πάει θα στρώσει με μια αρκετά αισιόδοξη πρόβλεψη μετά τα μέσα Ιανουαρίου. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
8 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Σε περιόδους γιορτών ή events προσφορών όπως η Black Friday και Cyber Monday που πέρασαν , υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στους χρόνους παράδοσης και αρκετές καθυστερήσεις. Και εδώ σημαντικό ρόλο παίζει η ελλειπής ενημέρωση είτε της εταιρείας ταχυμεταφορών προς τον αποστολέα είτε του αποστολέα προς εσένα.

Γενικότερα η κατάσταση όπως πάει θα στρώσει με μια αρκετά αισιόδοξη πρόβλεψη μετά τα μέσα Ιανουαρίου. 

Aποστολέας ήμουν εγώ. Κανείς δεν μου είπε λέξη για καθυστέρηση λόγω εορτών. Και όχι μόνο δεν μου είπε λέξη, αλλά πληρώθηκαν κανονικά και επιπλέον για πρωινή παράδοση την επομένη.

Όχι μόνο πρωινή παράδοση την επομένη δεν έγινε, αλλά είμαστε στην τέταρτη ημέρα που σολάρουν. Να δούμε σήμερα τι θα γίνει...

Γενικά, πρόκειται για μια παντελώς ασύδοτη κατάσταση. Δεν τους πιάνεις πουθενά. Χτες το βράδυ, αφού έληξε και η παράταση των δήθεν παραδόσεων ως τις έξι (νωρίτερα με "διαβεβαίωναν" πως ως τις 5 που τελειώνουν οι παραδόσεις θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά του φακέλου, όταν πέρασε η ώρα "θυμήθηκαν" πως κάνουν παραδόσεις ως τις έξι, θυμίζω για φάκελο πληρωμένο για παράδοση πρωινή ώρα την επομένη και όχι τρεις μέρες μετά), και αφού βρέθηκα περαιτέρω εκτεθειμένος στο συνεργάτη μου, αφού πίστεψα στα ψέματα της εταιρίας ταχυμεταφορών πως δήθεν θα το παρέδιδαν ως τις έξι, και παρακάλεσα να περιμένει άνθρωπος εκτός ωραρίου (και, επειδή βλέπω κάτι ευαισθησίες ορισμένων ως προς το τι στέλνουμε και πόσο ανάξια του πολύτιμου χρόνου τους είναι, να πω ενημερωτικά πως έστειλα συμβόλαια και τιμολόγια) όταν τηλεφώνησα ξανά, μετά από τρεις ημέρες εμπαιγμού έπεσε και η δικαιολογία-πασπαρτού περί "εορταστικής περιόδου" και "αυξημένου φόρτου'.΄Τι να κάνουν, οι έρημοι, είχαν τελειώσει οι δικαιολογίες.

Αν πράγματι υπάρχει αυξημένος φόρτος λόγω των ημερών, τότε έγκαιρα ενημερώνεις τον πελάτη, δεν δέχεσαι να αναλάβεις παραδόσεις για την επομένη και σίγουρα δεν δέχεσαι να πληρωθείς ΕΞΤΡΑ για εγγυημένη παράδοση πρωινή την επομένη. Ενημερώνεις τον πελάτη σου πως δεν μπορείς να εγγυηθείς και ότι υπάρχει περίπτωση ένα φάκελος λίγων γραμμαρίων να βολοδέρνει εντός Αθήνας 4 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.

Εντωμεταξύ, είναι τόσο υπερόπτες (ή απλά τόσο τους κόβει), που νομίζουν πως έχουν να κάνουν με χάπατα που δεν μπορούν να μπουν στο site της εταιρίας να πληκτρολογήσουν έναν κωδικό. Μου έλεγαν οι ψεύτες τη δεύτερη ημέρα πως δεν είχαν παραλάβει, ενώ το έβλεπα στο site της εταιρίας πως ο φάκελος είχε παραδοθεί στο κατάστημά τους και ήταν ήδη χρεωμένος σε διανομέα. Τους το είπα, κι αρχίσαν τις γελοιότητες, "α, ναι, τώρα το βλέπω, είχε κολλήσει το σύστημα" και κάτι τέτοιες... άντε μην πω.

Τρεις μέρες βολτάρει ο φάκελος, ο πελάτης προφανώς θέλει το τιμολόγιο για να πληρώσει, κι όλα αυτά γιατί έχουμε να κάνουμε με έναν παντελώς ασύδοτο κλάδο. Φυσικά, κουβέντα για αποζημίωσή μου (έστω μια παπαρίτσα του στυλ "η επόμενη αποστολή φακέλου δώρο από την εταιρία μας"), ας πρόσεχα να μην τους δώσω το φάκελο.

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

@Snoob τιποτα δεν ειναι τυχαιο ουτε ασυνηθιστο απο αυτα που γραφεις. Παγια τακτικη τους ειναι. Ξερουν πως ειτε θα περιμενεις μεχρι να σου πουν, ειτε μεχρι να ενδωσεις να πας να το λαβεις ο ιδιος.

Αφου οι ελεγκτικες αρχες ειναι για τα κλαμματα, ξερουν πως τους παιρνει να τα κανουν ολα αυτα. Και ενταξει, οι εργαζομενοι θεωρουν πως ειναι η προβλεπομενη διαδικασια για αυτα, ελα ντε ομως που υπαρχουμε καποιοι που εχουμε χρησιμοποιησει αντιστοιχες υπηρεσιες και στο εξωτερο, αλλα και καποιες λιγες εταιρειες και στην Ελλαδα που ειναι σοβαροι επαγγελματιες.

  • Super Moderators
Δημοσ.

@Getta Robo Μα προφανώς είναι μια γενικευμένη κατάσταση.

Τα δύο περιστατικά που περιγράφω (το πλαστό σημείωμα απουσίας μου το καλοκαίρι και η συνεχιζόμενη τουρνέ ενός φακέλου εντός Αθήνας τώρα) είναι από δύο διαφορετικές εταιρίες. Και το πρόβλημα εντοπίζεται σε καταστήματα που εξυπηρετούν διαφορετικές περιοχές. Δεν μπορείς να πεις, "α, η τάδε συγκεκριμένη εταιρία" ή "το τάδε συγκεκριμένο κατάστημα" έχει θέμα.

Κι έχω ανάλογα περιστατικά από τουλάχιστον άλλες δύο εταιρίες σε συνολικά τέσσερις πόλεις με τις οποίες συνεργάζομαι τακτικά. Όποιος νομίζει πως τα όσα περιγράφουμε είναι "μεμονωμένα περιστατικά" μάλλον εθελοτυφλεί.

Εδώ, κυκλοφόρησαν κάποιες μεταφράσεις μου και ο εκδοτικός μου έστειλε τα τιμής ένεκεν αντίτυπα που μου αναλογούν. Ήρθε το κουτί διαλυμένο στη γωνία, πιασμένο πρόχειρα με μονωτική, τα μισά βιβλία μέσα χτυπημένα (μιλάμε φρέσκα από την αποθήκη, κυριολεκτικά του κουτιού, ακυκλοφόρητοι τίτλοι) και μου λέγανε σαχλαμάρες πως δήθεν έτσι παρέλαβαν το κουτί. Γελοιότητες.

Μπροστά στα μάτια τα δικά μου και άλλων δύο πελατών, υπάλληλοι εταιρίας που είχε αναλάβει πακέτο διανομής αποκωδιοποιητών, μετέφεραν κλούβα ξέχειλη από τέτοια κουτιά, κάποια έπεσαν έτσι φορτωμένη που την είχαν , και τους τραβούσαν κλοτσιές για να τα "μαζέψουν". Μπροστά στα μάτια πελατών, επαναλαμβάνω. Δεν τους νοιάζει τίποτε.

Είναι απογοητευτική η κατάσταση και ακόμη απογοητευτικότερη η προσπάθεια δικαιολόγησης συστημικών προβλημάτων στον κλάδο. Το τι απίθανη δικαιολογία έχω ακούσει, δεν λέγεται. Δεν μπορούν να μπουν στο "σύστημα" να δουν αν έχουν παραλάβει (εγώ που έχω βύσμα στο Ιντερνέτι μπορώ να μπω, αυτοί δεν μπορούν...), δεν με βρίσκουν, δεν βρίσκουν τον πελάτη, φταίει ο καιρός, φταίει η εποχή, φταίει ο Ανάδρομος Ερμής. 'Ερημη η Αθήνα τον Αύγουστο, εγώ στημένος εδώ να περίμενω, "δεν με έβρισκαν". Ντροπή, απλά.

Τέλος πάντων, ελπίζω σήμερα (4η ημέρα της Οδύσσειας) να καταφέρουν να παραδώσουν ένα φάκελο 14 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο από όπου στάλθηκε.

Και το πρόβλημα, δεν είναι μόνο η ταλαιπωρία, το οικονομικό πρόβλημα που δημιουργείται (εγώ περίμενα αυτά τα λεφτά να καλύψω άλλες υποχρεώσεις) και ο συνολικός εκνευρισμός με τους απίθανους που με εμπαίζουν.

Είναι πως, ακριβώς επειδή το χάλι είναι γενικευμένο, ξεμένεις από επιλογές. Ήδη έχω πάψει να στέλνω με δύο που -στην περιοχή μου τουλάχιστον- είναι αλλού για αλλού οι "υπηρεσίες" τους. Τώρα, με την τουρνέ, πρέπει να επανεξετάσω τη σχέση μου και με τρίτη εταιρία ταχυμεταφορών. Ποιον να εμπιστευτείς, τελικά, είναι το θέμα.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, talibanakos είπε

Εμενα παντως με ενοχλουσε που δεν προλαβαινα να παραδωσω σημαντικα δεματα,επειδη επρεπε να παω στην ακρη του τομεα μου για να παραδωσω ενα ζευγαρι παντοφλες σε καποια φοιτητρια που εκανε φασαρια,ή να τρεχω σα μαλακας το απογευμα που ειχα 2 ωρες για παραλαβες,για να παραδωσω δεμα diamantino.

Kαταρχήν δεν είσαι εσύ αυτός που θα αποφασίσει ποιο δέμα είναι σημαντικό ή όχι για τον καθένα. Και κατά δεύτερον είναι λίγο ανησυχητικό που ξέρεις τι περιέχει το κάθε δέμα μέσα, πως γίνεται αυτό?

Από αυτά που γράφεις γενικώς καταλαβαίνει κάποιος γιατί οι κούριερ έχουν αυτά τα χάλια. Εγώ πληρώνω για να παραδοθεί ή να παραλάβω ένα δέμα αύριο και όχι να αποφασίσει ο κάθε τυχάρπαστος κούριερ αν είναι σημαντικό ή όχι για μένα οπότε μπορεί να το παραδώσει μετά από 2-3 μέρες. Δεν είναι δουλειά του κούριερ να κοιτάζει τι έχει μέσα το δέμα. Παίρνεις ένα αντικείμενο από τον Α και το παραδίδεις στον Β, no questions asked

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...