Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikosmakos είπε

Πως ειναι δυνατον να εχασαν ενα δεμα που εχει trucking number πανω... 

Πες μου εσύ, το δέμα αναχώρησε χθες από κοντινη πολη, με προορισμο την πόλη μου.

Έκτοτε δεν υπάρχει κανένα scan-αρισμα του δέματος. Κανονικά έπρεπε να είναι στο κατάστημα την πολής μου.

Δεν ειναι όμως. Μεχρι στιγμης θεωρειται χαμένο. Απαράδεκτοι. Να υπενθυμίσω οτι οπως ειπα και πριν,λογω λάθους, το δέμα εχει στην κυριολεξία ταξιδέψει την μισή Ελλάδα...

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Shibbu είπε

Να υπενθυμίσω οτι οπως ειπα και πριν,λογω λάθους, το δέμα εχει στην κυριολεξία ταξιδέψει την μισή Ελλάδα...

Πως καταληξαμε στο συμπερασμα οτι εχει ταξιδεψει τη μιση Ελλαδα;

Το βλεπεις δευτερα Αγρινιο,τριτη Αθηνα,τεταρτη Πατρα;

Η απλα δεν ξερει κανεις που βρισκεται;

Γιατι ειναι πιο  ευκολο ενα δεμα να παραπεσει,και να μη φαινεται,παρα αυτο που λες.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, talibanakos είπε

Πως καταληξαμε στο συμπερασμα οτι εχει ταξιδεψει τη μιση Ελλαδα;

Το βλεπεις δευτερα Αγρινιο,τριτη Αθηνα,τεταρτη Πατρα;

Η απλα δεν ξερει κανεις που βρισκεται;

Γιατι ειναι πιο  ευκολο ενα δεμα να παραπεσει,και να μη φαινεται,παρα αυτο που λες.

Αυτο εννοω εχει ταξιδεψει τη μιση ελλαδα.

Το δέμα τελικά βρέθηκε. Ειχε σταλει Αθήνα με στοχο να φτάσει στον προορισμό μου (ΛΙΒΑΔΕΙΑ) σήμερα.

Αποτι φαίνεται είχαν αλλα σχέδια πάλι.

Οπως θα δεις κι εσυ το δέμα εχει ξαναπάει Λαμία και ενας Θεός ξέρει που θα καταλήξει πάλι.

Untitled.png

EDIT: Τελικά το δέμα έφτασε. Έπρεπε να πάει στη Λαμία που είναι κέντρο διαλογής λόγω προηγούμενου λάθους, για να καταλήξει Λιβαδειά.

Επεξ/σία από Shibbu
Δημοσ.
Στις 10/12/2019 στις 7:41 ΠΜ, Spect~ είπε

Όσο έμενα στην Εσθονία οταν περίμενα δέμα μου ερχόταν μήνυμα την προηγούμενη μέρα που έλεγε οτι το δέμα θα παραδοθεί μεταξύ "8-10" και μου είχε αλλες 2-3 επιλογές οπότε αν δεν με βόλευε πχ το "8-10" απαντούσα στο μήνυμα και εγραφα 1,2 ή 3 ανάλογα με ποια επιλογή με βόλευε. Την επόμενη μέρα ο κούριερ με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου πει οτι εχει δεμα και οτι ερχεται σε Χ ωρα..

Δεν με απασχολεί τι κέρδος έχε απο τη στιγμή που πληρώνεται για αυτή την υπηρεσία που προσφέρει. Αν δεν του αρκούν ας ανεβάσει τις τιμές με οτι αυτο συνεπάγεται. Δεν νομίζω να έχεις την ίδια αποψη ομως αν ο μηχανικός δεν σου φτιάξει σωστά το αμαξί γιατι "ξέρεις τι κέρδος έχει που θες να σου φτιάξει τα φρένα να πιάνουν; οχι ξέρεις;"

Οι πελάτες θα είναι περισσότερο ευχαριστημένοι αν οι μεταφορικές δεν τους κοροιδεύουν πιστεψέ με. Αλλο το να πεις δεν πρόλαβα γιατι ετσι και ετσι και αλλο το να πεις ήρθα και δεν ησουν ενω ο αλλος ειναι μεσα σπιτι..

Τελος, για την περιπτωση σου που λες οτι εισαι στα 50μετρα εκτός του οτι ειναι βλακεία για τον κουριερ αυτο που κάνει διότι αν έδινε το δικό σου θα είχε χώρο για αλλο ενα δέμα μετα , για μενα, ανήκεις στις περιπτώσεις που δεν αξίζει καν να μπλεξεις με τον κούριερ και απλά πας εσυ. Εγω που έχω την ACS σε απόσταση μικρότερη απο 1 χιλιόμετρο απο σπίτι πάντα παω απο εκεί γιατι ειναι πιο εύκολο και γρήγορο να περάσω εγω απο το να είμαι σπίτι στην αναμονή πότε θα έρθει, άσε που θα το πάρω οποτε θελω εγω.

Πληρώνεται για να στο φέρει βάση δρομολογίου διακίνησης όποιο και αν είναι αυτό με βάση τον προορισμό , των όγκο αποστολών και τις εκάστοτε απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες , και όχι αυτό που νομίζεις ή θεωρείς ή θέλεις να γίνει.

Όλες οι εταιρείες έχουν συγκεκριμένη υπηρεσία που αναφέρεται ως "παράδοση με δέσμευση ώρας" και μπορείς να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο 2ωρο για να παραδοθεί η αποστολή σου , κάτι που φυσικά δεν κάνει κανείς γιατί είναι πιο εύκολο να γκρινιάζουμε και να βρίζουμε μιας και είναι τζάμπα και βοηθάει στην εκτόνωση.

Φυσικά όποιος φωνάζει , συνήθως έχει άδικο όπως έχει δείξει η ιστορία.

  • Moderators
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Πληρώνεται για να στο φέρει βάση δρομολογίου διακίνησης όποιο και αν είναι αυτό με βάση τον προορισμό , των όγκο αποστολών και τις εκάστοτε απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες , και όχι αυτό που νομίζεις ή θεωρείς ή θέλεις να γίνει.

Όλες οι εταιρείες έχουν συγκεκριμένη υπηρεσία που αναφέρεται ως "παράδοση με δέσμευση ώρας" και μπορείς να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο 2ωρο για να παραδοθεί η αποστολή σου , κάτι που φυσικά δεν κάνει κανείς γιατί είναι πιο εύκολο να γκρινιάζουμε και να βρίζουμε μιας και είναι τζάμπα και βοηθάει στην εκτόνωση.

Φυσικά όποιος φωνάζει , συνήθως έχει άδικο όπως έχει δείξει η ιστορία.

Εδω οι περισσότεροι, οπως και εγω, λέμε για το οτι δεν το φέρνουν καθόλου και σε αναγκαζουν να πας απο εκει (εχω καμποσες ιστοριες με την γενική ταυχδρομικη). Δεν είπα να μου το φέρει συγκεκριμένη ώρα απλα ανέφερα πως εύκολα γίνεται σε άλλες χώρες να συνεννοηθείς. 

Επίσης, όπως ο κουριερ δεν μπορει να παει οτι ωρα θέλει ο πελάτης ετσι και ο πελατης δεν μπορει να ειναι μια βδομαδα μεσα σπιτι περιμένοντας ποτε και αν θα περασει ο κουριερ. 

Εγω προσωπικα στις περισσότερες παω ο ιδιος και παραλαμβάνω αλλα τουλάχιστον επικοινωνούν μαζί μου, πχ η ACS με πηρε τηλέφωνο πριν 2 μέρες το απογευμα οτι εχει δέμα για μενα και ποτε να το φέρει και του ειπα θα περασω εγω οπως και εγινε. Η Γενικη Ταχυδρομικη απο την αλλη, κλείνει στις 5, μεταξυ 5:20-5:40 θα σου στείλει μήνυμα οτι δεν σε βρηκαν ή κατι τετοιο και την επομενη μερα θα εισαι ολη μερα στα τηλεφωννα και δεν απανταει κανεις. Πες μου εσυ τωρα οτι φταιω εγω και οχι η ΓΤ.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

To πλέον εξοργιστικό είναι αυτό, τα ψεύτικα "δεν σας βρήκαμε".

Δυστυχώς, σημαντικός πελάτης μου έχει εταιρικό λογαριασμό σε συγκεκριμένη εταιρία, εξόχως προβληματική, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το κατάστημα που εξυπηρετεί την περιοχή μου, και ειδικά το καλοκαίρι που μας πέρασε έτρεξα τουλάχιστον τρεις φορές (όσο θυμάμαι τώρα πρόχειρα) στο κατάστημα με δήθεν σημείωμα απουσίας μου, ενώ καθόμουν σαν το θύμα και τους περίμενα να εμφανιστούν.

Αγανακτισμένος, την επόμενη φορά που είχα ενημέρωση από τον πελάτη πως μου στέλνει πακέτο, στήθηκα και περίμενα στο μπαλκόνι: λάπτοπ στο τραπέζι, κινητά, σταθερά. Άφαντος ο κούριερ.

Οπότε, εκεί στις 5 και κάτι (υποτίθεται τελευταία παράδοση είναι ως τις 5) ακούω προυτ-προυτ-προυτ μηχανάκι. Με το που βλέπω τον τύπο να ανοίγει την πόρτα του κήπου, τροχάδην κάτω, μέχρι να κολλήσει ο έξυπνος το σημείωμα πως περάσανε (2 ώρες πριν) και δεν με βρήκαν, ωπ, ανοίγω την κεντρική πόρτα της πολυκατοικίας.

"Συγγνώμη", ρωτάω, "τι είναι αυτό;"

Ο τύπος πρέπει να άλλαξε δέκα χρώματα. Με ξέρει, γιατί λόγω δουλειάς μου στέλνουν συχνά δέματα οι πελάτες. "Νόμιζα δεν ήσασταν επάνω, χτύπησα..."

Το καμπαναριό του χωριού του μπορεί να το χτύπησε, το κουδούνι μου πάντως όχι, πότε πρόλαβε να χτυπήσει, να περιμένει έστω ελάχιστες στιγμές, να γράψει το σημείωμα και να αρχίσει να απομακρύνεται; Μιλάμε σε δέκα δευτερόλεπτα ήμουν κάτω.

"Καλά", του λέω, "δεν πειράζει, σας πρόλαβα, πού είναι το πάκετο;" Με κοίταγε σαν χαμένος.

Προφανώς δεν είχε κανένα πακέτο μαζί του. Το είχαν ξεχάσει στο κατάστημα, το είδαν λίγο πριν το κλείσιμο και του είπαν να περάσει και να αφήσει το μουσαντένιο σημείωμα.

Τους τα έσυρα καλά εκείνη την ημέρα, και σε αυτόν, και στο κατάστημα.

 

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Εδω οι περισσότεροι, οπως και εγω, λέμε για το οτι δεν το φέρνουν καθόλου και σε αναγκαζουν να πας απο εκει (εχω καμποσες ιστοριες με την γενική ταυχδρομικη). Δεν είπα να μου το φέρει συγκεκριμένη ώρα απλα ανέφερα πως εύκολα γίνεται σε άλλες χώρες να συνεννοηθείς. 

Επίσης, όπως ο κουριερ δεν μπορει να παει οτι ωρα θέλει ο πελάτης ετσι και ο πελατης δεν μπορει να ειναι μια βδομαδα μεσα σπιτι περιμένοντας ποτε και αν θα περασει ο κουριερ. 

Εγω προσωπικα στις περισσότερες παω ο ιδιος και παραλαμβάνω αλλα τουλάχιστον επικοινωνούν μαζί μου, πχ η ACS με πηρε τηλέφωνο πριν 2 μέρες το απογευμα οτι εχει δέμα για μενα και ποτε να το φέρει και του ειπα θα περασω εγω οπως και εγινε. Η Γενικη Ταχυδρομικη απο την αλλη, κλείνει στις 5, μεταξυ 5:20-5:40 θα σου στείλει μήνυμα οτι δεν σε βρηκαν ή κατι τετοιο και την επομενη μερα θα εισαι ολη μερα στα τηλεφωννα και δεν απανταει κανεις. Πες μου εσυ τωρα οτι φταιω εγω και οχι η ΓΤ.

Θα συμφωνήσω και κατανοώ απόλυτα αυτό που λες αλλά έλα που δεν γίνεται διαφορετικά , και μόνο αν το δείς εκ των έσω θα καταλάβεις το γιατί καλώς ή κακώς. Θεωρώ ότι ο μοναδικός χαμένος στην όλη υπόθεση είναι ο τελικός καταναλωτής/πελάτης , μιας και η ενημέρωση που έχει πριν την αποστολή είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων ελλειπής αν όχι παραπλανητική με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εσφαλμένες προσδοκίες και προβληματικές καταστάσεις.

Η εμπειρία μου λέει πως τελικά ότι και να γίνει 100% ευχαριστημένη δεν θα είναι ποτέ καμία πλευρά , αλλά ξέρω πολύ καλά ότι από τα διοικητικά στελέχη των εταιρειών μέχρι και τον τελευταίο part time courier όλοι προσπαθούν για το καλύτερο , με τις εξαιρέσεις φυσικά όπως σε κάθε κανόνα.

Επεξ/σία από dimikout89
παράλειψη
  • Moderators
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Θα συμφωνήσω και κατανοώ απόλυτα αυτό που λες αλλά έλα που δεν γίνεται διαφορετικά , και μόνο αν το δείς εκ των έσω θα καταλάβεις το γιατί καλώς ή κακώς. Θεωρώ ότι ο μοναδικός χαμένος στην όλη υπόθεση είναι ο τελικός καταναλωτής/πελάτης , μιας και η ενημέρωση που έχει πριν την αποστολή είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων ελλειπής αν όχι παραπλανητική με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εσφαλμένες προσδοκίες και προβληματικές καταστάσεις.

Η εμπειρία μου λέει πως τελικά ότι και να γίνει 100% ευχαριστημένη δεν θα είναι ποτέ καμία πλευρά , αλλά ξέρω πολύ καλά ότι από τα διοικητικά στελέχη των εταιρειών μέχρι και τον τελευταίο part time courier όλοι προσπαθούν για το καλύτερο , με τις εξαιρέσεις φυσικά όπως σε κάθε κανόνα.

Κοιτα, οταν ερχομαι στο μαγαζι και μου λες για να στειλω το πακέτο στον αλλον στην πόρτα του θέλω 10€ και θα ειναι εκει Τρίτη, και ερχεται λοιπον η Τριτη το δεμα δεν παει ποτε στον πελατη και αναγκαζεται να ερθει αυτος την επομενη, μεθεπομενη η τελος παντων σε μεταγενεστερη ημερομηνια οι χαμενοι ειναι πελατης/πωλητης και ο μονος κερδισμενος η ΓΤ.  Διαφημίζεις κατι, για το οποιο πληρώνεσαι και στο τελος δεν το κανεις οποτε..

Δεν υπαρχει δεν γινεται διαφορετικά, μια χαρα γίνεται απλα δεν θελουν γιατι ετσι το χρημα ερχεται ζεστο και συνέχεια.. 

 

Στην ιδια κατηγορια βαζω και μεταφορικές, που για μενα θα πρέπει να υπαρξει καποιο νομικο πλαίσιο ως προς την ασφαλεια των αντικειμένων. 1500€ ποδηλατο απο Αγγλια, ανθρακόνημα, το ανοιγω και το ειχαν σπασει γιατι απλα το πεταξαν οπως να ναι μεσα, εβαλαν και αλλα ποσα πραγματα αριστερα δεξια σφωνατα και τελος. Αν δεν ηταν απο Αγγλια το μαγαζι και ηταν απο Ελλαδα ειναι πολυ  πιθανο να μας κυνηγουσαν ακομη να μας χωρισουν.. Σε αυτη την περιπτωση γιατι να την πληρωσει το μαγαζι και οχι η μεταφορικη;

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ακριβώς αυτό λέω , ελλειπής ή παραπλανητική ενημέρωση.

Στις μεταφορές δεν υπάρχει "απόλυτο" γιατί συντρέχουν και εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν την διακίνηση , συνεπώς ο πελάτης πρέπει να ενημερώνεται αναλόγως. Αν παρόλα αυτά επιμένει για απαντήσεις "χειρουργικής ακρίβειας" , με ευγένεια θα πρέπει να αρνηθείς να παραλάβεις την αποστολή και ας έχεις χασούρα. Το κέρδος θα είναι μεγαλύτερο και για τους δύο μιας και θα είναι μια ξεκάθαρη , ηθική και τελικά απροβλημάτιστη συναλλαγή.Γενικολογίες , διαβεβαιώσεις που δεν είναι στο χέρι του εκάστοτε εργαζόμενου και "εξυπνάδες" εν έτη 2019 στον εκπαιδευμένο καταναλωτή δεν περνάνε πλέον.

Αλλά πίστεψε με ένα μεγάλο κομμάτι της ευθύνης το έχουν και οι αποστολείς όσον αφορά την πληροφόρηση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Snoob είπε

To πλέον εξοργιστικό είναι αυτό, τα ψεύτικα "δεν σας βρήκαμε".

Δυστυχώς, σημαντικός πελάτης μου έχει εταιρικό λογαριασμό σε συγκεκριμένη εταιρία, εξόχως προβληματική, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το κατάστημα που εξυπηρετεί την περιοχή μου, και ειδικά το καλοκαίρι που μας πέρασε έτρεξα τουλάχιστον τρεις φορές (όσο θυμάμαι τώρα πρόχειρα) στο κατάστημα με δήθεν σημείωμα απουσίας μου, ενώ καθόμουν σαν το θύμα και τους περίμενα να εμφανιστούν.

Αγανακτισμένος, την επόμενη φορά που είχα ενημέρωση από τον πελάτη πως μου στέλνει πακέτο, στήθηκα και περίμενα στο μπαλκόνι: λάπτοπ στο τραπέζι, κινητά, σταθερά. Άφαντος ο κούριερ.

Οπότε, εκεί στις 5 και κάτι (υποτίθεται τελευταία παράδοση είναι ως τις 5) ακούω προυτ-προυτ-προυτ μηχανάκι. Με το που βλέπω τον τύπο να ανοίγει την πόρτα του κήπου, τροχάδην κάτω, μέχρι να κολλήσει ο έξυπνος το σημείωμα πως περάσανε (2 ώρες πριν) και δεν με βρήκαν, ωπ, ανοίγω την κεντρική πόρτα της πολυκατοικίας.

"Συγγνώμη", ρωτάω, "τι είναι αυτό;"

Ο τύπος πρέπει να άλλαξε δέκα χρώματα. Με ξέρει, γιατί λόγω δουλειάς μου στέλνουν συχνά δέματα οι πελάτες. "Νόμιζα δεν ήσασταν επάνω, χτύπησα..."

Το καμπαναριό του χωριού του μπορεί να το χτύπησε, το κουδούνι μου πάντως όχι, πότε πρόλαβε να χτυπήσει, να περιμένει έστω ελάχιστες στιγμές, να γράψει το σημείωμα και να αρχίσει να απομακρύνεται; Μιλάμε σε δέκα δευτερόλεπτα ήμουν κάτω.

"Καλά", του λέω, "δεν πειράζει, σας πρόλαβα, πού είναι το πάκετο;" Με κοίταγε σαν χαμένος.

Προφανώς δεν είχε κανένα πακέτο μαζί του. Το είχαν ξεχάσει στο κατάστημα, το είδαν λίγο πριν το κλείσιμο και του είπαν να περάσει και να αφήσει το μουσαντένιο σημείωμα.

Τους τα έσυρα καλά εκείνη την ημέρα, και σε αυτόν, και στο κατάστημα.

ετσι κανουν. το εγραψα σε καποιο θέμα οτι ειναι πλεον τακτικη τους, δεν ειναι απλα λαθακι ή το κάνουν μια στις τοσες. ειναι συστημα.

  • Like 3
Δημοσ.

Όσο και όποιον και να βρίζουμε το κέρδος είναι μηδέν. Ή σταματάς να συνεργαζεσαι μαζί τους ή/και τους καταγγελεις σε αρμόδιους φορείς όπως η εεττ

Δημοσ.
4 ώρες πριν, talibanakos είπε

Στον ποιον;

Υπαρχουν και μ@λακες, αλλα πες μου οταν πετυχενω τον courier στην εισοδο ενω πεταγομαι για τσιγαρα να βαζει χαρτακι και του ζηταω το δεμα και με κοιταει σαν χανος γιατι δεν το εχει μαζι τι θα ηθελες να του πω? Ευχαριστω που περιμενα σα μαλακας? Η να τον αρχισω στα γαμιοσταυριδια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, harris78 είπε

Όσο και όποιον και να βρίζουμε το κέρδος είναι μηδέν. Ή σταματάς να συνεργαζεσαι μαζί τους ή/και τους καταγγελεις σε αρμόδιους φορείς όπως η εεττ

μονο μια εταιρια ειναι η καλύτερη, λεγετε UPS και ποτε δεν ειχα προβλημα. Οι κουριερ τους δουλευουν σα σκυλιά μεχρι να αδειασει το φορτηγακι τους.

στις ελληνικες μεταφορικες ειναι με το παπακι και τον φραπε στο χερι. Ετσι δουλεια δεν γινεται.

Επεξ/σία από Lumini
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/12/2019 στις 10:34 ΜΜ, Baator είπε

Πάμε πάλι. Ο κούριερ και ο κάθε κούριερ έχει μια συγκεκριμένη διαδρομή.

Έχω π.χ. να παραδώσω 100 δέματα σε μια περιοχή. Δεν πιάνω στην τύχη ένα ένα τα δέματα και πηγαίνω πέρα δώθε.

Αν εσένα που μένεις στο τάδε μέρος σε βολεύει στις 8 το απόγευμα και εμένα που μένω δίπλα σου με βολεύει στις 8 το πρωί, απ' ό,τι καταλαβαίνω έχετε την απαίτηση

να έρθει μια φορά το πρωί σε μένα και μετά να ξαναπεράσει για σένα το απόγευμα. 

Και αυτό για όλους, να βλέπει πότε βολεύει τον καθένα και να περνάει αναλόγως.

Απλή, λογική ερώτηση κάνω: Πόσους υπαλλήλους θα έπρεπε να έχει μια μεταφορική για κάθε περιοχή για να γίνεται αυτό το πράγμα;

Επίσης, τι κέρδος έχει η μεταφορική για κάθε δέμα που μεταφέρει, γνωρίζετε;

Σοβαρά ρωτάω και θέλω απάντηση: Είμαστε 3 σπίτια στην σειρά και περιμένουμε όλοι δέμα. Ο ένας έχει δηλώσει μπορεί μόνο πρωί, ο άλλος μεσημέρι, ο άλλος απόγευμα.

Τι πρέπει να κάνει μια σοβαρή μεταφορική που κάνει σωστά την δουλειά της, ώστε να μείνετε ευχαριστημένοι σαν πελάτες;

Δεν συζητάω καν την περίπτωση να μην σας βρει σπίτι την ώρα που δηλώσατε ή να μην το ακούσετε το κουδούνι ή ο,τιδήποτε και να πρέπει να ξαναπεράσει.

"Τους κάπνισε Δευτέρα πρωί παράδοση". Τους κάπνισε όντως; Ή απλά έτσι βόλευε το δρομολόγιο;

Εγώ έχω ένα κατάστημα courier κυριολεκτικά στα 50 μέτρα απόσταση από το σπίτι μου. Βλέπω κάθε φορά το δέμα ότι είναι π.χ. το απόγευμα της Δευτέρας στο κατάστημα.

Την Τρίτη μάντεψε τι ώρα παραλαμβάνω ενώ είμαι ΔΙΠΛΑ. Τελευταίος. Γιατί; Γιατί μου εξηγεί η κοπέλα ότι το παιδί ξεκινάει την διαδρομή του από την άλλη μεριά και σε μένα τελικά φτάνει στο τέλος, λίγο πριν επιστρέψει στο κατάστημα. Να αρχίσω εγώ "μα είμαι δίπλα, ας περάσει μία από μένα και μετά πάει στην διαδρομή του". Μετά όμως να το κάνει και ο επόμενος που μένει λίγο παραδίπλα. Και ο επόμενος. Και ο επόμενος. Και μετά να πάρει τηλέφωνο εκείνος που ήταν να παραλάβει όντως πρώτος και να αρχίσει τα καντήλια, "μα καλά τι γίνεται, γιατί δεν ήρθε σε μένα πρώτα;"

Γιατί είναι τόσο απίστευτο να καταλάβετε ότι υπάρχει ΕΝΑ άτομο για κάθε περιοχή και ακολουθεί ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο και αν εσένα σε βολεύει 1-3 να παραλάβεις δεν γίνεται πάντα ή και ποτέ; Αν δεν είσαι όλες τις ώρες σπίτι, βάλε το δέμα σου να παραδοθεί στον χώρο εργασίας σου ή βάλε να πας να παραλάβεις ο ίδιος από το κατάστημα. Πού το δύσκολο;

Εγώ γυρνάω σπίτι 9 από την δουλειά, ας βάλω σημείωση "παράδοση μετά τις 21:00". Και μετά να βγαίνω και να φωνάζω που τους κάπνισε να περάσουν πρωί.

Εγώ είμαι ο περίεργος;

Επίσης μια άλλη ερώτηση: Για ποιον λόγο πιστεύετε ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ οι μεταφορικές έχουν χάλια κριτικές και 1-1.5/5 βαθμολογία στο Google;

Όλοι κωλοβαράνε στην Ελλάδα; Δεν ξέρει κανείς να παραδίδει δέματα; Όλοι οι τεμπέληδες και τα λαμόγια κούριερ πήγανε γίνανε ή μήπως και οι απαιτήσεις των πελατών είναι λίγο εξωπραγματικές και κανείς δεν έχει υπομονή;

Θα μιλησω για εμενα προσωπικα.Προτιμω να παραλαβω το δεμα ο ιδιος παρα να περιμενω ποτε τα αστρα θα πεσουν σε πληρη τροχια για παραδοση.Αν δεν εξυπηρετει την εταρια ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ  το ωραριο που θετω μπορει να με ενημερωσει(παντα αφηνω τηλεφωνο) ποτε μπορω να παραλαβω.

Εισαι περιεργος γιατι εχεις εμμονη οτι θιγουμε του κουριερ.Προφανως και αυτη την οδηγια εχουν παρει απο την εταιρια αλλα η αληθεια αυτη ειναι,

Στις 10/12/2019 στις 1:38 ΠΜ, dimikout89 είπε

Συμφωνώ 1000% και επαυξάνω.

Εξωπραγματικές δεν θα τις χαρακτήριζα τις απαιτήσεις των πελατών απλά ουτοπικές. Καλώς ή κακώς η κουλτούρα του Έλληνα είναι πως θέλει προσωπικό υπάλληλο και να πληρώσει μια χούφτα κόλλυβα , στους περισσότερους κλάδους του ιδιωτικού τομέα. Φυσικά τεράστιο μερίδιο ευθύνης σε αυτή την κουλτούρα έχουν και οι εταιρείες ταχυμεταφορών που δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΑ διαφανής και ξεκάθαρες όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχουν και τον τρόπο που διεκπεραιώνονται καθώς επίσης και οι αποστολείς (κυρίως eshop) που δίνουν ασαφείς και παραπλανητικές πληροφορίες για τον τρόπο διακίνησης μιας αποστολής κατά την παράδοση , τύπου "9-2 θα στο φέρουν".

Oυτοπικες για ποιο λογο?Οταν πληρωνεις μια μεταφορα απο αθηνα πειραι 6 και 8€ ταξιτζη κλεινεις με αυτα τα λεφτα.

Ερχονται απ'εξω δεματα με 8€ και εσωτερικη μεταφορα θελουν 8€ .Εφοσον τα παιρνουν οφειλουν να κανουν την δουλεια τους.

Ωραριο μπορουν να τηρησουν,δεν θα τους πω εγω τι ωρα θελω το δεμα,αλλα δεν μπορουν να μου λενε θα ερθει παρασκευη 15:00-17:00 και να παραλαμβανω τελικα τεταρτη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...