Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα να απαντήσω αλλά άλλαξα γνώμη. Δεν έχει νόημα

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως ακριβώς τα λέει ο talibanakos είναι, το επίπεδο γενικώς είναι ΤΡΑΓΙΚΟ και ο μέσος Έλληνας έχει μόνο απαιτήσεις ενώ έχει χάσει κάθε σχέση με την κοινή λογική.

Τον ενδιαφέρει μόνο να γίνει η δουλειά του, ακόμα και με μαγικό τρόπο, δεν τον νοιάζει, αν δεν έρθεις σε επαφή με πελάτη λιανικής και το τι ζητάει δεν μπορείς να καταλάβεις τι ζει ο κάθε υπάλληλος ή κούριερ.

Είναι απίστευτο το πόσοι βάζουν τηλεφωνική παραγγελία (τηλεφωνική φυσικά, γιατί ποιος κάθεται να βάλει παραγγελία μέσω του σάιτ, δεν τα ξέρω αυτά εγώ παλικάριμ') και απλά λέει ένα επίθετο και ένα χωριό, ΤΚ ξέρετε; Όχι. Διεύθυνση υπάρχει; Όχι μάναμ'. Πώς θα σας βρει ο κούριερ; Ας ρωτήσει εκεί στο χωριό, ξέρουν αυτοί, θα του πούνε που είμαστε και μετά την άλλη μέρα λείπει στο χωράφι και δεν είναι κανείς σπίτι ή δεν απαντάει στα τηλέφωνα και έχει το θράσος να πάρει τηλέφωνο και να φωνάζει από πάνω.

Κάθε μέρα αυτά τα πράγματα, κάθε μέρα, αυτό που παραγγείλατε δεν σας κάνει κύριε μου, όχι πάτε να με κοροιδέψετε, εγώ αυτό θέλω, πάει, δεν μου κάνει τελικά αυτό, είστε απαράδεκτοι, θέλω δωρεάν αντικατάσταση, ξανά μανά μεταφορικά και πηγαινε-ελα.

Δεν είναι η εξαίρεση αυτά, ο κανόνας είναι, 9/10 έτσι και χειρότερα.

Ο μέσος πελάτης επίσης δεν έχει κανένα πρόβλημα να σε κλέψει ή να σου δημιουργήσει πρόβλημα, νομίζει όλα τα μαγαζιά πολυεθνικές είναι που τι πειράζει και αν χάσουν 4 ευρώ από μένα;

45 λεπτά στο τηλέφωνο θέλω αυτό, θέλω το άλλο, να ρωτάει λεπτομέρειες για τα πάντα, ωραία, καίγομαι όμως το θέλω αύριο, βάλτε παράδοση Σαββάτου, σκίζεσαι να την εξυπηρετήσεις, πληρώνεις εξτρά στην κούριερ για παράδοση Σαββάτου, "αρνήθηκε να παραλάβει", γιατί κυρία μου; "Βαρέθηκα να περιμένω, τα περίμενα το πρωί εδώ και πήρα κάτι παρόμοιο από ένα μαγαζί παραδίπλα τελικά". Κομμένες αποδείξεις, το ότι απασχόλησε υπάλληλο 45 λεπτά στο τηλέφωνο, λεφτά μεταφορικών, επιστροφές, χέστηκε, ούτε συγγνώμη.

Και θα μπει να αφήσει και κακή κριτική γιατί αυτό που παρήγγειλε 5 η ώρα το απόγευμα της Παρασκευής δεν ήταν στις 9 το πρωί του Σαββάτου στο κωλοχώρι της αλλά στις 14:00 το μεσημέρι.

Αυτός είναι ο μέσος Έλληνας.

 

Edit: Για να μην αναφέρω το νέο αγαπημένο σύστημα του Ελληναρά, σε μέρες πανικού κυρίως (όχι ότι δεν συμβαίνει και τις υπόλοιπες), βάζει παραγγελία με Τραπεζική κατάθεση ή πληρωμή μέσω Paypal, ΔΕΝ πληρώνει, και ελπίζει μέσα στον χαμό ότι δεν θα το προσέξει ο υπάλληλος και θα σταλεί η παραγγελία. Ένα 10% των συνολικών παραγγελιών έτσι και όταν τους παίρνεις τηλέφωνο για το αν σκοπεύουν να βάλουν τα χρήματα ή αν θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής, όχι, ευχαριστώ.

Συστηματικά έτσι, έρχονται γιορτές, χαμός; Ξέρεις ότι ο τάδε, ο τάδε και η τάδε θα κάνουν αυτό το πράγμα και θα ελπίζουν να μην προσέξει κανείς το αν μπήκαν τα λεφτά ή όχι. Και η λίστα με τα ονόματα κάθε φορά μεγαλώνει.

Επεξ/σία από Baator
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανένας αν υποστηρίζεται από τις εταιρίες αντικαταβολή με POS στον χώρο μας;

"Εγώ είμαι σε δρόμο που δεν έχω οδό και αριθμό. Δίνω όμως την οδό του κεντρικού δρόμου και "αριθμό" που συνεννοήθηκα με τον courier της Γ.Τ. και κόλλησα χαρτί στην εξώπορτα και διευκολυνθήκαμε όλοι μας :lol:. Ακόμα και η ΕΛΤΑ το έμαθε και με εξυπηρετεί άμεσα, που παλιότερα το δέμα έκανε βόλτες σε διπλανές περιοχές μέχρι να με βρουν.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Super Moderators
Δημοσ.
15 minutes ago, Baator said:

Είναι απίστευτο το πόσοι βάζουν τηλεφωνική παραγγελία (τηλεφωνική φυσικά, γιατί ποιος κάθεται να βάλει παραγγελία μέσω του σάιτ, δεν τα ξέρω αυτά εγώ παλικάριμ') και απλά λέει ένα επίθετο και ένα χωριό, ΤΚ ξέρετε; Όχι. Διεύθυνση υπάρχει; Όχι μάναμ'. Πώς θα σας βρει ο κούριερ; Ας ρωτήσει εκεί στο χωριό, ξέρουν αυτοί, θα του πούνε που είμαστε και μετά την άλλη μέρα λείπει στο χωράφι και δεν είναι κανείς σπίτι ή δεν απαντάει στα τηλέφωνα και έχει το θράσος να πάρει τηλέφωνο και να φωνάζει από πάνω.

Για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, έχω κάνει παραγγελία MediaMarkt όπου στην πόλη έγραψα Αθήνα κι όχι Π.Πεντέλη που μένω, διότι το 1ο είναι η πόλη, το 2ο είναι δήμος/περιοχή. Κι η μεταφορική το πήγε σε αντίστοιχη οδό στην Καλλιθέα κατηγορώντας με ότι έπρεπε να έχω γράψει Πεντέλη κι όχι Αθήνα. Βέβαια όταν είπα ότι ο ΤΚ (που είχα γράψει προφανώς) είναι μοναδικός και δεν υπήρχε περίπτωση να τον έχει κι άλλη περιοχή, έκαναν τουμπεκί. 😛

Προφανώς από τότε έχω σταματήσει να γράφω Αθήνα όταν δεν υπάρχει πεδίο για περιοχή/δήμο, για να γλυτώνω τους μπετόστοκους.

  • Like 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Baator είπε

ο μέσος Έλληνας

 

27 λεπτά πριν, Baator είπε

Ο μέσος πελάτης

Μπορείς να μου πεις τι σημαίνει αυτό ακριβώς? 

 

29 λεπτά πριν, Baator είπε

Δεν είναι η εξαίρεση αυτά, ο κανόνας είναι, 9/10 έτσι και χειρότερα.

το χειρότερα είναι το 10/10? είσαι υπερβολικός κι εσύ όπως και ο ταλιμπάν. Αν ήταν έτσι δε θα λειτουργούσε πλέον κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Απλά εσύ θυμάσαι μόνο τις κακές περιπτώσεις και σε βάθος χρόνου σου δίνεται η εντύπωση ότι η πλειοψηφία είναι έτσι. 

Όταν γενικολογείτε και τσουβαλιάζετε όλον τον κόσμο δεν μπορεί να σας πάρει κανείς σοβαρά. Και μένα μου έχει τύχει χαζός κούριερ και τον θυμάμαι ακόμα, γιατί είναι κάτι που δεν είναι σύνηθες και σου εντυπώνεται στη μνήμη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, έχω κάνει παραγγελία MediaMarkt όπου στην πόλη έγραψα Αθήνα κι όχι Π.Πεντέλη που μένω, διότι το 1ο είναι η πόλη, το 2ο είναι δήμος/περιοχή. Κι η μεταφορική το πήγε σε αντίστοιχη οδό στην Καλλιθέα κατηγορώντας με ότι έπρεπε να έχω γράψει Αθήνα κι όχι Πεντέλη. Βέβαια όταν είπα ότι ο ΤΚ (που είχα γράψει προφανώς) είναι μοναδικός και δεν υπήρχε περίπτωση να τον έχει κι άλλη περιοχή, έκαναν τουμπεκί. 😛

Θα γίνουν και αυτά, εννοείται.

Όπως εννοείται και το ότι πολλές φορές έχει δίκιο ο πελάτης να διαμαρτύρεται γιατί τα καταστήματα είναι λίγο έως και πολύ ζαμάν φου.

Αυτό που χρειάζεται είναι κατανόηση για ανθρώπινα λάθη και λογικές καθυστερήσεις, καθώς και να είσαι συνεργάσιμος σαν πελάτης και να αφιερώσεις και 5 λεπτά να βάλεις μια σωστή παραγγελία σαν άνθρωπος με όλα τα στοιχεία σου και όχι απλά να δώσεις ένα όνομα και να μυρίζει ο κούριερ τα νύχια του.

Ότι γίνονται λάθη, φυσικά και γίνονται, αν έχεις να διαχειριστείς 50 ή 100 ή 1000 παραγγελίες κάθε μέρα, λογικό είναι να σου ξεφύγει και ένα νούμερο που και που ή να βάλεις ένα λάθος χρώμα σε ένα προιόν. Ειδικά σε τρελές καταστάσεις τύπου Black Friday/Cyber Monday, τον σταυρό μας κάνουμε να μην γίνανε όλα μπουρ%@$λο. Όχι ο ένας πήρε τηλέφωνο και άλλαξε το χρώμα στο τάδε, όχι ο άλλος έβαλε το τηλέφωνο της γυναίκας του αντί το δικό του, όχι το ένα δεν υπάρχει και πρέπει να ενημερωθεί, όχι έβαλε 4 φορές την ίδια παραγγελία με μικροαλλαγές και δεν ξέρει ούτε ο ίδιος τι θέλει, το κλασικό που ανέφερα από πάνω δεν πλήρωσε/δεν πλήρωσε/δεν πλήρωσε, πάρτον τηλέφωνο, όχι πήρε τηλέφωνο και μπορεί μόνο το τάδε δίωρο παράδοση, ο άλλος έβαλε διεύθυνση σπιτιού αλλά τελικά θέλει να παραδοθεί στην δουλειά του, γίνεται τέτοια τρέλα που λες 1/10 να πάει σωστά καλά θα 'ναι.

Και τα τηλέφωνο να βαράνε non stop, κυριολεκτικά όμως, κλείνεις με τον έναν, καπάκι ο άλλος.

Φυσικά όμως και υπάρχουν και απαράδεκτα καταστήματα. Και φυσικά ο πελάτης πρέπει να δείχνει κατανόηση αλλά μέχρι ένα σημείο. Όπως συμφωνώ και με το ότι ναι μεν γίνεται χαμός, αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει, πλήρωσα, έβαλα μια σωστή παραγγελία με όλα μου τα στοιχεία, κάνω υπομονή και καταλαβαίνω ότι δεν θα παραλάβω την επόμενη αλλά μπορεί να περιμένω και 1-2 μέρες παραπάνω, αλλά μέχρι εκεί. Στο φινάλε αν δεν προλαβαίνετε, πάρτε και άλλους υπαλλήλους. Μαζί τους σε αυτό. Για παράλογες απαιτήσεις μιλάμε πάντα.

 

Οι κούριερ π.χ. φτύνουν αίμα. Τα παιδιά σκοτώνονται. "Μπορώ παράδοση μόνο απογευματινές ώρες 19:00-21:00".

Ποιος θα σας το φέρει κυρία μου 9 το βράδυ στο χωριό σας; Ο άνθρωπος έχει ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο και 100 δέματα να αφήσει, θα περάσει ό,τι ώρα περάσει, αν δεν σας βρει θα ασχοληθεί ακριβώς 30", θα αφήσει ένα μήνυμα και θα πάει στον επόμενο. Τι πάει να πει μπορώ μόνο 7-9; Πάνε πάρτο μόνη σου τότε από το κατάστημα κούριερ; Όχι, δεν μπορώ, φροντίζω ανάπηρη γυναίκα, κτλ.

Και τελικά γίνεται η υπέρβαση με προσωπικό κόστος από το παιδί και πάει με το μηχανάκι εκτός ωραρίου μόνο για αυτήν για "να μην χάσουμε τον πελάτη" και η άλλη λείπει.

Ε κάτσε ρε συ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπόν αφού θες απάντηση θα την εχεις

Όλοι όσοι έγραψαν εδώ είχαν το ίδιο παράπονο , δεν παραλαμβάνουν τα δέματα ή τους φακέλους τους ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ

Από όσους λοιπόν συμμετέχουν εδώ υπάρχει η ίδια απορία , Γιατί ???????

Γιατί κάποιοι βαριούνται να πάρουν ένα τηλέφωνο , γιατί κάποιοι βαριούνται να ψάξουν το όνομα στο θυροτηλέφωνο , και ξέρεις γιατί?????????

Γιατί έτσι κι αλλιώς θα πληρωθούν !!!!!!

Προσωπικά φιλουσα κατουρημένες ποδιές για να βρω το σπίτι που έπρεπε να περάσω το κλιματιστικό, ρωτούσα γείτονες , έπαιρνα τηλέφωνα , χτυπούσα κουδούνια , ξέρεις γιατί?????

Γιατί αν δεν το έκανα δεν θα πληρωνομουν σε αντίθεση με όλους όσους είτε παραδώσουν είτε όχι θα πληρωθούν.( για να μην αναφέρω για το ύφος των 1000 καρδιναλίων που έχουν μερικοί)

Σε όλους αυτούς βέβαια υπάρχουν και αυτοί που έχουν την αίσθηση της ευθύνης και ψάχνουν για να κάνουν την δουλειά τους.( θυμάμαι ντελιβερα που είδε την σακούλα με τα σκουπίδια που είχα έξω και την πήρε να την πετάξει , τι να πω !!!!)

Δεν βάζω λοιπόν τους πάντες σε ένα  τσουβάλι όπως έκανες εσύ προηγουμένως.

Αν όμως για παράδειγμα πληρωνόσουν ΜΟΝΟ αν έκανες πλήρη παράδοση όλων των δεμάτων είμαι σίγουρος ότι θα έβρισκες έναν τροπο να το κανείς!!!!!!!!!!!!!

Επεξ/σία από akisdom
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγκρίνεις κάποιον που όλη μέρα είναι στο δρόμο γιατί πρέπει να κάνει παραδώσεις σε εκατό πελάτες που ακόμα και το 1min είναι πολύτιμος χρόνος για να προλάβει "όποιον προλάβει", με κάποιον άργόσχολο που θα πάει να περάσει μια φορά την εβδομάδα ένα air condition σε έναν πελάτη και σε 1,5 ώρα θα βγάλει τα τετραπλά; Αν μη τι άλλο είναι άδικο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Moderators
Δημοσ.

Αφήνω αυτο εδω

https://www.google.com/search?q=γενικη+ταχυδρομικη&rlz=1C1CHBF_enGR824GR824&oq=γε&aqs=chrome.1.69i57j0l4j69i60l3.4035j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x135b5e7f72374e71:0x269dce53a8b6e518,1,,,

 

ΥΓ: Εδω η Γ.Τ. δεν απανταει ποτε τα τηλεφωνα, σπανια θα το σηκωσει καποιος και αν παρεις πολλες φορες στην αρχη θα το σηκωσουν και θα το κλεισουν αμεσως και μετα θα το αφησουν ανοχιτο για να φαινεται κατειλημμένο . Εχω παρει τηλεφωνο ενω ειμαι στο γκισε και δεν ακουγοταν το τηλεφωνο πουθενα (ο χωρος ειναι αρκετα μικρος γιανα μηνακουστει το τηλεφωνο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Συγκρίνεις κάποιον που όλη μέρα είναι στο δρόμο γιατί πρέπει να κάνει παραδώσεις σε εκατό πελάτες που ακόμα και το 1min είναι πολύτιμος χρόνος για να προλάβει "όποιον προλάβει", με κάποιον άργόσχολο που θα πάει να περάσει μια φορά την εβδομάδα ένα air condition σε έναν πελάτη και σε 1,5 ώρα θα βγάλει τα τετραπλά; Αν μη τι άλλο είναι άδικο.

Δεν ξερω ποιος ειναι ο αργοσχολος φιλε μου , αυτος που θα παραδιδει δεματα και στις 4 θα σχολασει τελειωσει δεν τελειωσει ή αυτος που θα περασει 4-6 κλιματιστικα την ημερα και ισως και περισσοτερα , να καλυψει κι εγω δεν ξερω ποσες βλαβες ή υποτιθεμενες βλαβες ,  να εχει στο κεφαλι του ολες τις πληρωμες των προσωπικων εξοδων , των υπαλληλων , του κρατους  και το απογευμα θα πρεπει οπως πολυ καλα ειπατε να ανεχεται και μεχρι τις 9 το βραδυ τις ιδιοτροπιες των πελατων , να  κανει προγραμμα για την επομενη ημερα , γιατι δεν θα παρει το κορμι του να παει να παρει το σιγουρο μεροκατο και να στηνεται στην κινηση ωρες γιατι το φορτηγακι του δεν παει απο τα πεζοδρομια !!!!

Δεν ειναι τυχαιο βεβαια που η πλειονοτητα των ταχυμεταφορεων στο google δεν ξεπερνα σε βαθμολογια το 3. Μια μικρη ερευνα θα σας πεισει οτι δεν ειμαστε εμεις οι μονοι παραλογοι.

 

 

Επεξ/σία από akisdom
  • Like 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, akisdom είπε

Δεν ξερω ποιος ειναι ο αργοσχολος φιλε μου , αυτος που θα παραδιδει δεματα και στις 4 θα σχολασει τελειωσει δεν τελειωσει ή αυτος που θα περασει 4-6 κλιματιστικα την ημερα και ισως και περισσοτερα , να καλυψει κι εγω δεν ξερω ποσες βλαβες ή υποτιθεμενες βλαβες ,  να εχει στο κεφαλι του ολες τις πληρωμες των προσωπικων εξοδων , των υπαλληλων , του κρατους  και το απογευμα θα πρεπει οπως πολυ καλα ειπατε να ανεχεται και μεχρι τις 9 το βραδυ τις ιδιοτροπιες των πελατων , να  κανει προγραμμα για την επομενη ημερα , γιατι δεν θα παρει το κορμι του να παει να παρει το σιγουρο μεροκατο και να στηνεται στην κινηση ωρες γιατι το φορτηγακι του δεν παει απο τα πεζοδρομια !!!!

Συντοπιτη το εχω κανει κι εγω χαχαχαχαχα.Ασε που το υφος και των δυο εκει  ειναι σαν να μιλας με την βασιλισα της αγγλιας 

Off topic το ξερω.

Σε οποιον δεν αρεσει να ειναι ελευθερος επαγγελματιας. Ας παει να γινει courier.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα εχω μεγαλη κατανοηση . Αλλα οταν με λενε και μλκα και εχουν και υφακι απο πανω τελευταια φορα πηγα στο καταστημα περιμενα τον courrier να τσακιστεί να το φερει εκει . Αυτο για τους εξυπνακηδες ολων των courier με το "περασα - χτυπησα - εφυγα" Τελευταιο κρουσμα ηταν με ελτα courrier - ουτε καν χαρτακι και δεν το ειχε μαζι του . Και μιλαμε για κεντρο πολης δε ζηταω παραδοση σε χωριο .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, akisdom είπε

Δεν ξερω ποιος ειναι ο αργοσχολος φιλε μου , αυτος που θα παραδιδει δεματα και στις 4 θα σχολασει τελειωσει δεν τελειωσει ή αυτος που θα περασει 4-6 κλιματιστικα την ημερα και ισως και περισσοτερα , να καλυψει κι εγω δεν ξερω ποσες βλαβες ή υποτιθεμενες βλαβες ,  να εχει στο κεφαλι του ολες τις πληρωμες των προσωπικων εξοδων , των υπαλληλων , του κρατους  και το απογευμα θα πρεπει οπως πολυ καλα ειπατε να ανεχεται και μεχρι τις 9 το βραδυ τις ιδιοτροπιες των πελατων , να  κανει προγραμμα για την επομενη ημερα , γιατι δεν θα παρει το κορμι του να παει να παρει το σιγουρο μεροκατο και να στηνεται στην κινηση ωρες γιατι το φορτηγακι του δεν παει απο τα πεζοδρομια !!!!

Δεν ειναι τυχαιο βεβαια που η πλειονοτητα των ταχυμεταφορεων στο google δεν ξεπερνα σε βαθμολογια το 3. Μια μικρη ερευνα θα σας πεισει οτι δεν ειμαστε εμεις οι μονοι παραλογοι.

Αν έπαιρναν τα ίδια λεφτά θα είχες δίκιο να τα χώνεις.Εκτός αν και ο ψυκτικός βγάζει 600?€ τον μήνα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikosmile είπε

Συγκρίνεις κάποιον που όλη μέρα είναι στο δρόμο γιατί πρέπει να κάνει παραδώσεις σε εκατό πελάτες που ακόμα και το 1min είναι πολύτιμος χρόνος για να προλάβει "όποιον προλάβει", με κάποιον άργόσχολο που θα πάει να περάσει μια φορά την εβδομάδα ένα air condition σε έναν πελάτη και σε 1,5 ώρα θα βγάλει τα τετραπλά; Αν μη τι άλλο είναι άδικο.

Η διαφορα με τον αργοσχολο ειναι οτι πληρωνεις 6€ ενα μικρο δεματακι και αναγκαζεσαι να πας να το παραλαβεις ο ιδιος ,αφου 2 μερες υποτιθεται το πηγαινοφερνει .

Αν δεν προλαβαινει "οποιον προλαβει" μπορει να γυρισει πισω τα υπολοιπα δεματα και οχι να παραμυθιαζει αφεντικα-πελατες κλπ.

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Η διαφορα με τον αργοσχολο ειναι οτι πληρωνεις 6€ ενα μικρο δεματακι και αναγκαζεσαι να πας να το παραλαβεις ο ιδιος ,αφου 2 μερες υποτιθεται το πηγαινοφερνει .

Αν δεν προλαβαινει "οποιον προλαβει" μπορει να γυρισει πισω τα υπολοιπα δεματα και οχι να παραμυθιαζει αφεντικα-πελατες κλπ.

Ο αργόσχολος τελικά είναι ψυκτικός Ελ. Επ. που ζηλεύει την θέση και τον σίγουρο μισθό ενός courier! Στο θέμα μας τώρα, εντωμεταξύ σου έχουν κολλήσει ειδοποιητήριο... που είναι η απόδειξη ότι δεν ήσουν να παραλάβεις ή ήταν κάποιος άλλος αλλά δεν άνοιγε για διαφόρους λόγους (δεν τον είχες ενημερώσει να περιμένει, ήταν WC, φορούσε ακουστικά, ήταν βραδινός και κοιμόταν, έβλεπε "άγνωστο κινητό" και δεν απαντούσε... πήγε για καφέ!). Τότε ναι να περάσεις να παραλάβεις. Εγώ δίνω διεύθυνση εργασίας και δεν έχω χάσει παραγγελία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...