Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το tracking δεν εχει να κανει με τις διαφημησεις μονο, αν και ο βασικοτερος στοχος του ειναι οι διαφημησεις. Και το κακο δεν ειναι μονο του browser, ειναι και τον σελιδων που εχουν τετοιο feature. Αλλα μπροστα σε αλλα, πχ cookies απο τριτους, το tracking ειναι ακομα ενα "προβλημα".που πρεπει να λυσει ο browser δινοντας στο χρηστη την επιλογη.

 

Απο την αλλη, αυτο το πενιχρο ποσοστο, δειχνει ποσοι χρηστες δεν εχουν μπει καν στον κοπο να ανοιξουν τις ρυθμισεις του browser, οποιος και αν εινια αυτος, και να τις ελεγξουν. Οπως τοτε που το smooth scrolling εγινε ενεργο απο default στον ff και οι περισσοτεροι το ειδαν σαν νεο feature!

  • Like 3
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ενεργοποίησα και εγώ...ουτε που την ηξερα αυτη  την επιλογη.

Ωραία είδηση .... τωρα σίγουρα το ποσοστό θα ανέβει......

Δημοσ.
http://www.zdnet.com/mozilla-almost-one-in-10-firefox-users-opt-for-do-not-track-7000008879/

 

Firefox is the third-most-used browser in the world, behind Chrome in first place and Internet Explorer in second.

 

again, says who?

εδω ο Firefox ειναι δευτερος στο παγκοσμιο browser market share:

 

http://marketshare.hitslink.com/browser-market-share.aspx?qprid=1

 

και για να πεσει και λιγο γελιο, εδω ο chrome ειναι πρωτος, ο FF δευτερος και ο IE τριτος, στην παγκοσμια καταταξη:

 

http://www.w3counter.com/globalstats.php

Δημοσ.

Ο λόγος που εγώ δεν το έχω ενεργοποιημένο είναι ο εξής: αυτή τη στιγμή είναι παντελώς άχρηστο. Καμια διαφημιστική εταιρεία δε το σέβεται. Εν ολίγοις, είμαστε απλώς στατιστικές. Όταν και αν ποτέ επιβληθεί ο σεβασμός, καθιερωθεί ως στάνταρ, τότε τα ξανά λέμε.

 

Ως τότε, έχω την Privacy List στο Ad Block Edge, ούτως ώστε, θέλουν δε θέλουν, εγώ απλά κόβω τη σύνδεση σ΄αυτούς τους σέρβερς. Σε συνδυαμό με την απενεργοποίηση των cookies από «τρίτους» ( 3rd party ), είμαι «τζάμι».

  • Like 3
Δημοσ.

Το ότι το "do not track" δεν είναι προεπιλεγμένο και συνδυασμό με το ότι ο απλός χρήστης δε γνωρίζει την ύπαρξη του και τη σημασία του οδηγεί σε τέτοιες μετρήσεις. Αν ήταν προεπιλεγμένο, θα ήταν πολύ διαφορετικές.

 

Η ενεργοποίηση της επιλογής αυτής κάνει δύσκολη τη δουλειά των διαφημιστών. Για αυτό και ο Mozilla πήρε την απόφαση να δίνει τον Firefox με απενεργοποιημένο το "do not track". Αλλά επειδή θέλει να τα έχει καλά και με όσους χρήστες νοιάζονται, προσέθεσε τη δυνατότητα ενεργοποίησης.

 

Με λίγα λόγια: τα στατιστικά αντανακλούν την πολιτική του Mozilla και την άγνοια και αδιαφορία των χρηστών.

Δημοσ.
Τι το χεις ενεργοποιημενο, τι οχι, διαφημισεις θα εμφανιζονται! Αν το χεις ενεργοποιημενο παιζει να δεις καμια διαφημιση που να ενδιαφερει...
Ο λόγος που εγώ δεν το έχω ενεργοποιημένο είναι ο εξής: αυτή τη στιγμή είναι παντελώς άχρηστο. Καμια διαφημιστική εταιρεία δε το σέβεται. Εν ολίγοις, είμαστε απλώς στατιστικές. Όταν και αν ποτέ επιβληθεί ο σεβασμός, καθιερωθεί ως στάνταρ, τότε τα ξανά λέμε.

 

Ως τότε, έχω την Privacy List στο Ad Block Edge, ούτως ώστε, θέλουν δε θέλουν, εγώ απλά κόβω τη σύνδεση σ΄αυτούς τους σέρβερς. Σε συνδυαμό με την απενεργοποίηση των cookies από «τρίτους» ( 3rd party ), είμαι «τζάμι».

^Αυτά. Δε βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο ν ασχοληθεί κάποιος με το συγκεκριμένο setting αυτή τη στιγμή.

 

Αν το έχει το ενεργοποιήσει θα βλέπει random διαφημίσεις εφόσον η εκάστοτε διαφημιστική το λαμβάνει υπόψη. Αν δεν το χει ενεργοποιήσει, θα βλέπει πιθανόν στοχευμένες. Αν έχει ad-block, δεν τον πολυενδιαφέρει το θέμα.

Δημοσ.
Το ότι το "do not track" δεν είναι προεπιλεγμένο και συνδυασμό με το ότι ο απλώς χρήστης δε γνωρίζει την ύπαρξη του και τη σημασία του οδηγεί σε τέτοιες μετρήσεις. Αν ήταν προεπιλεγμένο, θα ήταν πολύ διαφορετικές.

 

Η ενεργοποίηση της επιλογής αυτής κάνει δύσκολη τη δουλειά των διαφημιστών. Για αυτό και ο Mozilla πήρε την απόφαση να δίνει τον Firefox με απενεργοποιημένο το "do not track". Αλλά επειδή θέλει να τα έχει καλά και με όσους χρήστες νοιάζονται, προσέθεσε τη δυνατότητα ενεργοποίησης.

 

Με λίγα λόγια: τα στατιστικά αντανακλούν την πολιτική του Mozilla και την άγνοια και αδιαφορία των χρηστών.

 

καπως ετσι.

υπενθυμιζω οτι ο IE10 εχει το DNT ενεργοποιημενο by default, κατι που προκαλεσε την οργισμενη αντιδραση των DMA και DAA (παγκοσμιες ενωσεις διαφημιστων) ενω ηδη εχουν ξεκινησει καμπανια για την καταργηση του.

  • Like 2
Δημοσ.

Ακριβώς αυτό ξέρω κι εγώ. Ότι δηλαδή είναι στην ουσία άχρηστο γιατί απλά καταγράφει το αίτημα του χρήστη να μη γίνει tracking... Από εκεί και πέρα όταν ακούς και λένε "σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπλοκαριστούν τακτικές μάρκετινγκ"... δεν είναι καθόλου δύσκολο να βγάλεις το συμπέρασμα πως κανείς τους δεν το σέβεται.

 

Οι τακτικές μάρκετινγκ ΠΡΕΠΕΙ να μπλοκαριστούν, ΠΡΕΠΕΙ να είναι από default μπλοκαρισμένες. Αλλά φέρνουν λεφτά στις εταιρείες οπότε έστω κι αν είναι από προσβλητικές μέχρι σημείου να καταπατούν δικαιώματα και να εισβάλουν "με το έτσι θέλω" στο χώρο σου, τις επιτρέπουν.

 

Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει αυτό είναι να φροντίσουν οι χρήστες/καταναλωτές για την αποτυχία των τακτικών αυτών. Πώς; Όποιο προϊόν ή υπηρεσία υιοθετεί τέτοιες πρακτικές δεν αγοράζουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...