livewire Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Από χθες το μεσημέρι είχα συμπληρώσει μια παραγγελία μέχρι το σημείο όπου το επόμενο κλικ έλεγε "Ολοκλήρωση Παραγγελίας". Την άφησα εκεί για να την ολοκληρώσω το βράδυ. Εν τω μεταξύ, έγινε αυτό με την ακύρωση της προσφοράς που γράψατε εδώ και ξενέρωσα. Το θέμα είναι ότι στο "καλάθι μου" υπάρχει η παραγγελία με καταχωρημένη την έκπτωση και το μειωμένο ποσό, σαν να περιμένει να την προχωρήσω. Πράγμα που έκανα μόλις. Έχω κρατήσει screenshot με την παραγγελία πριν και μετά την επιβεβαίωση. Υπάρχει, λέτε, περίπτωση να παραλάβω κανονικά? Θεωρητικά περιμένω τηλέφωνο από αυτούς ή τηλεφωνώ εγώ να ρωτήσω? Update! Χθες είδα στο κινητό μου αναπάντητη από άγνωστο νούμερο και μου μπήκαν υποψίες. Τσεκάρω στο site και προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω ότι το στάτους της παραγγελίας έχει αλλάξει από "Υπό Επεξεργασία" σε "Ολοκληρώθηκε"! Τηλεφωνώ στο νούμερο της web υπηρεσίας της εταιρίας(801-11-40000) και μια γλυκύτατη φωνή μου φτιάχνει τη μέρα: "Η παραγγελία σας είναι στο κατάστημα για να την παραλάβετε"!!! Ξυπνάω σήμερα πρωί πρωί, κάνω ένα πέρασμα από την τράπεζα για ανάληψη των χρημάτων που φύλαγα για αυτή την ειδική περίσταση, αγγαρεύω το φίλο που θα έβαζε το αμάξι για να κουβαλήσουμε το θηριώδες κουτί και ξεκινάμε κεφάτοι για το κατάστημα της Τσιμισκή. Κατεβαίνω κάτω και για να μην σας τα πολυλογώ, δεν υπήρχε το εμπόρευμα, ο αρμόδιος υπάλληλος δεν ήξερε τίποτα και μετά από κάποια τηλέφωνα ενδοσυνεννόησης, αλλά και με άλλα υποκαταστήματα της εταιρίας, καταλήγουμε στο ότι δεν υπάρχει το προιόν στις αποθήκες τους και θα με ειδοποιήσει τηλεφωνικά εντός της ημέρας για κάτι οριστικό(!). Το περίφημο προιόν της ιστορίας μας είναι η Samsung UE46ES6100. Μετά την πρωτοχρονιά, στο site η τηλεόραση εμφανίζεται ως "Εξαντλημένη". Από τη μεριά μου ήμουν διατεθειμένος να περιμένω ένα εύλογο διάστημα μέχρι να βρεθεί εμπόρευμα στην κατοχή της εταιρίας και να προχωρήσει η παραγγελία. Μετά από τη χθεσινή και σημερινή καζούρα, τα έχω πάρει λίγο κρανίο. Στο τμήμα τηλεοράσεων του φυσικού καταστήματος που επισκέφτηκα σήμερα, δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Σε κάποια φάση, ένας τύπος που κατά τα λεγόμενα του υπευθύνου/υπαλλήλου που με εξυπηρετούσε "θα έδινε κάποια λύση" και με τον οποίο επικοινώνησε τηλεφωνικά, ρώτησε αν θα με ενδιέφερε κάποιο demo (εκθεσιακό). rofl, αλλά εκείνη την ώρα δεν είχα όρεξη για πλάκες. Κατά τα άλλα, πλήρης ασυνεννοησία μεταξύ φυσικού καταστήματος και web section και μετάθεση ευθυνών από το ένα τμήμα στο άλλο. Θεσπέσια. Μετά την εκπνοή της σημερινής διορίας που ο ίδιος ο υπάλληλος όρισε, αύριο το πρωί γνωστοποίηση της υπόθεσης στο skroutz.gr, μπας και γλιτώσουν από παρόμοια ταλαιπωρία άλλοι ανυποψίαστοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα