Προς το περιεχόμενο

Overclock σε i7 920 2.6 ghz + Gigabyte UD7 rev.1

mgoutsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά έχω το εξής σύστημα και θα ήθελα να κάνω overclock στο CPU μου!!

i7 920 2.7 GHz (cooled by CoolerMaster V8) | MB Gigabyte UD7 | RAM 3x4 GB Corsair Vengeance 1600 MHz Triple Channel Intel Xtreme Memory Profile | PSU Corsair TX950 W | 2 ATI Radeon 5870 | OCZ Vertex 60GB SSD - OCZ Vertex 4 256GB SSD - WD Caviar Green 1TB 64MB Cache | Optical Drive LG Blueray - DVD Recorder | Case CoolerMaster RC 1000 Cosmos | LG W2486L LED Full HD 2.000.000:1 2ms Monitor | Logitech 5.1 200W Home Theater | Logitech G15 Keybord - G5 Mouse | Windows 7 Ultimate 64bit

BIOS AWARD X58A-UD7 F8

Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας γιατί δεν έχω ξανακάνει overclock και θέλω να είμαι σίγουρος για να έχω ένα αρκετά σταθερό σύστημα!!

Υ.Γ. Ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τους υπολογιστές κλπ. οπότε δεν είμαι τελείως άσχετος  :P !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ φίλε μου!! Το έκανα στα 3.7 τελικά γιατί στα 4 δεν μου ήταν καθόλου σταθερό!! ΟΙ επιδόσεις αυξήθηκαν δραματικά!! Στα παιχνίδια πλεον βλέπω +50 fps...

Επεξ/σία από mgoutsos

Το ευχαριστώ μπορείς να το πεις στο παλικάρι που έκανε τον οδηγό, όχι σε εμένα. Οπως και να έχει χαίρομαι που βοήθησα.

εννοεις 50 fps επιπλεον ? σε ποιο παιχνιδι εγινε τετοιο θαυμα?

Μάλλον εννοεί σταθερά πάνω απο 50, αν κατάλαβα καλά

σε τι παιχνιδια αναφερεσαι? και ποσα fps ειχες πριν? γιατι αν ειχες 200 και τωρα εχεις 250 εχει καποια λογικη, αλλα αν ειχες 50 και τωρα εχεις 100 δε στεκει

υπο νορμαλ συνθηκες το κερδος σου πρεπει να ειναι αρκετα μικρο στα παιχνιδια συγκεκριμενα και ακομα και σε εργασιες που αφορουν αποκλειστικα τον επεξεργαστη το πολυ να εχεις κερδισει ενα 25-30%

Μεχρι 3.8 ειναι καλα.Στα 4 παει σταθερα αλλα θελει παρα πολυ ρευμα και δεν αξιζει για τοσο μικρη διαφορα +10 βαθμους C

Και εγω τον δικο μουθ στα 3.8 τον εχω/