makfil Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Υπενθυμίζω αυτό που έγινε το Γενάρη με μια προσφορά (τηλεόραση 32" κλπ) του νεοσύστατου τότε inthebox, μέσω του Golden Deals, με ποσόν που ήταν αρκετά χαμηλό. Η κυρία που είχε ιδρύσει την εταιρεία παρέδωσε μερικές τηλεοράσεις στην αρχή και μετά από διάστημα σταμάτησε, δημιουργώντας ένα μεγάλο θέμα με τις απαιτήσεις των αγοραστών. Κάτω από τις πιέσεις αυτές, η GD αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα στους αγοραστές κουπονιών. Την εποχή εκείνη πολλοί προσέφυγαν στον Καταναλωτή, στην Αστυνομία και σε άλλους φορείς προκειμένου να διεκδικήσουν την επιστροφή των χρημάτων τους. Τον Ιούνιο, και μετά την εξόφληση των αγοραστών, ολοκληρώθηκε η δικογραφία από την Αστυνομία και προωθήθηκε για τα περαιτέρω. Πρόσφατα επικοινώνησε μαζί μου (είχα ανακατευτεί προσπαθώντας να οργανώσω τους αγοραστές) ένας δημοσιογράφος τηλεοπτικού καναλιού που ερευνά την υπόθεση και θέλει να έχει τις απόψεις και των αγοραστών για να βγάλει το θέμα στον αέρα. Το συμπέρασμα είναι ότι όταν ο πωλητής ή/και ο deal πάροχος κοροϊδεύουν τον αγοραστή, μπορεί ο τελευταίος να δικαιωθεί, έστω και με καθυστέρηση.
kostpap Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 χαιρετίσματα, σιγα μην βγάλει ακρη, μακάρι δηλαδή, αλλά Εγώ πάντως έχω βγάλει πολλές φορές άκρη.
NikosKallithea Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Υπενθυμίζω αυτό που έγινε το Γενάρη με μια προσφορά (τηλεόραση 32" κλπ) του νεοσύστατου τότε inthebox, μέσω του Golden Deals, με ποσόν που ήταν αρκετά χαμηλό. Η κυρία που είχε ιδρύσει την εταιρεία παρέδωσε μερικές τηλεοράσεις στην αρχή και μετά από διάστημα σταμάτησε, δημιουργώντας ένα μεγάλο θέμα με τις απαιτήσεις των αγοραστών. Κάτω από τις πιέσεις αυτές, η GD αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα στους αγοραστές κουπονιών. Την εποχή εκείνη πολλοί προσέφυγαν στον Καταναλωτή, στην Αστυνομία και σε άλλους φορείς προκειμένου να διεκδικήσουν την επιστροφή των χρημάτων τους. Τον Ιούνιο, και μετά την εξόφληση των αγοραστών, ολοκληρώθηκε η δικογραφία από την Αστυνομία και προωθήθηκε για τα περαιτέρω. Πρόσφατα επικοινώνησε μαζί μου (είχα ανακατευτεί προσπαθώντας να οργανώσω τους αγοραστές) ένας δημοσιογράφος τηλεοπτικού καναλιού που ερευνά την υπόθεση και θέλει να έχει τις απόψεις και των αγοραστών για να βγάλει το θέμα στον αέρα. Το συμπέρασμα είναι ότι όταν ο πωλητής ή/και ο deal πάροχος κοροϊδεύουν τον αγοραστή, μπορεί ο τελευταίος να δικαιωθεί, έστω και με καθυστέρηση. Στην περίπτωση αυτη δεν παρέλαβαν, εδω έχουμε να κάνουμε με τους νόμιμους δασμούς, καμία σχέση λοιπόν.
makfil Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι κάποιοι παρέλαβαν τηλεοράσεις, το συγκεκριμένο παράδειγμα αναφέρθηκε για την ουσία του θέματος που είναι η μη αναφορά στην προσφορά, από την πλευρά του πωλητή και του deal παρόχου, του ενδεχομένου καταβολής πρόσθετου ποσού, από τον αγοραστή του κουπονιού, για την παραλαβή του αντικειμένου. Όπως ανέλαβε ο deal πάροχος να επιστρέψει τα ποσά στους αγοραστές κουπονιών έτσι νομίζω ότι και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο topic starter μπορεί να διεκδικήσει από την Deals365 είτε να του επιστρέψει τα χρήματα του κουπονιού είτε να καταβάλουν το επιπλέον ποσόν των δασμών. 1
DJ Gx Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Στην περίπτωση αυτή δεν παρέλαβαν, εδώ έχουμε να κάνουμε με τους νόμιμους δασμούς, καμία σχέση λοιπόν. Παιδιά μετά από πολλές ώρες πρηξίματος στο τηλέφωνο μου είπαν τελικά να μην πάω να παραλάβω το iPad και να τους πω να το στείλουν πίσω. Μου ζήτησαν το κινητό μου, επίσης μου είπαν ότι θα ξεκινήσουν σήμερα την αποστολή από το κατάστημα τους στην Αθήνα για εδώ στην Ξάνθη. Και λέω εγώ τώρα, μήπως αν δεν πάω να το πάρω από το ταχυδρομείο και φύγει πάλι πίσω χάσω το iPad και τα λεφτά? Πόσο μάλλον αν δεν μου στείλουν το νέο από το κατάστημα τους. Παρεπιτπώντος με την γυναίκα που μιλούσα στο τηλέφωνο, μόλις της είπα για την περίπτωση μου, κατάλαβε αμέσως και κυριολεκτικά άρχισε να τρέμει και μου έλεγε μην ανησυχείτε τώρα έρχεται ο διευθυντής και εμείς σήμερα κιόλας θα σας στείλουμε νέα παραγγελία και όλα θα πάνε καλά και τέτοια. Υποπτεύομαι ότι θορυβήθηκαν από αυτά που τους έγραφα στα email χάρη σε εσάς παιδιά. Εγώ τώρα πρέπει να μην πάω καθόλου από το ταχυδρομείο δηλαδή? Αν παραλάβω το νέο που θα μου στείλουν και πάω και δώσω τα 100 ευρώ του τελωνείου θα έχω 2 iPad χωρίς να με πάρουν είδηση? (πλακά κάνω φυσικά) Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και τις γνώσεις σας!
makfil Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Αφού πήραν την πρωτοβουλία στο θέμα (καλό θα ήταν να την είχες και σε ένα γραπτό κείμενο, γιαυτό ζήτησέ τους να σου απαντήσουν στα μηνύματα που έστειλες), δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με αυτό που κρατείται στο ταχυδρομείο.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Αστο να πάει στην πατρίδα του Ελπίζω να ξεμπερδέψεις χωρίς αλλα προβλήματα. 1
DJ Gx Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Τελικα μετα απο λιγο με πηρε και ο διευθυντής τηλέφωνο και μου λεει δεν ειναι αναγκη να κάνετε μήνυση και διαφορά τετοια. Μου ειπε να παω στο ταχυδρομείο να τους πω οτι το iPad δεν το θελω δεν πρόκειτε να το πάρω και μολις αυτό πάει πίσω θα μου στείλουν αυτοί τα λεφτά στην καρτα μου. Επίσης μου πρότεινε αντί να μου στείλουν τα λεφτά να μου στείλουν το iPad απο Αθήνα και φυσικά δεν δέχτηκα. Ελπίζω να μπουν τα λεφτά πάλι στην κάρτα μου αλλά με ανησυχεί το γεγονός που μου είπε ότι η διαδικασία θα γίνει αυτόματα δηλαδή μόλις γυρίσει το ταμπλετ θα μπουν και τα λεφτα. Δεν γνωρίζω ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι αληθεύει ότι αυτή ι διαδικασία θα πάρει περίπου 10 μέρες όπως μου είπε? Τέλος, με διαβεβαίωσε οτι έχω να κάνω με ένα έγκυρο site και να μην φοβάμαι τίποτα, μου έδωσε τα στοιχεία του για ότι χρειαστώ.
gpgalanis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Καλύτερα να δεχόσουν το iPad να τελειωνεις. Στο λέω γιατί δεν ξέρεις πότε, πως και αν θα φτάσει το iPad για να πάρεις τα χρήματα σου. Για παράδειγμα αν δεν σταλεί συστημένο και χαθεί άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελεφαντας. Αν θες την γνώμη μου πες τους ότι άλλαξες γνώμη, ζήτα τους να σου στείλουν το iPad και επίσης ένα email που να λέει πως δεν έχεις καμία ευθύνη για την επιστροφή του άλλου.
makfil Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Καλύτερα να δεχόσουν το iPad να τελειωνεις. Στο λέω γιατί δεν ξέρεις πότε, πως και αν θα φτάσει το iPad για να πάρεις τα χρήματα σου. Για παράδειγμα αν δεν σταλεί συστημένο και χαθεί άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελεφαντας. Αν θες την γνώμη μου πες τους ότι άλλαξες γνώμη, ζήτα τους να σου στείλουν το iPad και επίσης ένα email που να λέει πως δεν έχεις καμία ευθύνη για την επιστροφή του άλλου. Διαφωνώ τελείως με την πρόταση αυτή, με την οποία ο αγοραστής αποδέχεται την επιβάρυνση των 109 ευρώ, πάνω από την αξία του προϊόντος, με βάση το κουπόνι, όπως είχε συμφωνήσει με την αγορά του. Οι λύσεις είναι δύο, όπως ανέφερα ήδη, είτε παραλαβή από το ταχυδρομείο με επιβάρυνση των 109 ευρώ από τον έμπορο ή την Deals365 είτε μη παραλαβή αυτού και αποστολή νέου, χωρίς ΚΑΜΙΑ επιπλέον επιβάρυνση. Αφού, λοιπόν, ο εκπρόσωπος της Deals365 επέλεξε τη δεύτερη λύση, πρέπει να τον ακολουθήσει, αφού εξασφαλιστεί εγγράφως για τη δέσμευαση του εκπροσώπου.
gpgalanis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Φίλε makfil δεν έγραψα αυτό. Αν θες διάβασε καλύτερα. Εννοώ να παραλάβει αυτό που θα του στείλουν απο το κατάστημα της Αθήνας χωρίς επιπλέον χρέωση και να μην περιμένει ποτέ θα επιστραφεί το άλλο για να πάρει τα χρήματα του πίσω. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2012 από gpgalanis
makfil Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δυσκολεύομαι να καταλάβω αυτό που θέλεις να πεις τόσο σ' αυτό όσο και στο προηγούμενο μήνυμα.
s2002 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Τελικά αυτή η Universal Exports ανήκει στο Deals365.gr Σαν εταιρεία δεν υπάρχει και ούτε φυσικά πληρώνει τους ανάλογους φόρους. Εικονική του Deals365, τα προιόντα που πουλάει δεν είναι γνήσια και είναι αγορασμένα απο κίνα, τουρκία κλπ.. Πολλές εταιρείες έφυγαν απο την Ελλάδα στην βουλγαρία για λιγότερη φορολόγιση και το Deals365 σκεφτηκέ αυτόν τον τρόπο για να μην πληρώνει εφορία..ΠΡΟΣΟΧΗ είναι η μόνη εταιρεία που δεν δέχετε επιστροφές, πράγμα που είναι υποχρεωτικό στην πώληση προιόντων απο μια εταιρεία. Έχουν αρχίσει ήδη οι διαδικασίες ελέγχου για την πάταξη της παράνομης πώλησης προιόντων, πώληση μη γνήσιων προιόντων και φοροδιαφυγής. Το μόνο που υπάρχει για επικοινωνια ειναι ενα μαιλ., και το καλύτερο ακόμα είναι ότι έχει προσφορες μονο στο Deals365.gr ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ http://whois.domaintools.com/universalexportsdc.com αυτη ειναι η εταιρεια που εχει και καλά εδρα την αμερικη Name: Emarket Ilektroniko Emporio Monoprosopi EPERegistrant Organization: Emarket Ilektroniko Emporio Monoprosopi EPERegistrant Street: KAVAFI 6Registrant City: ATHINARegistrant State/Province: -Registrant Postal Code: 11143Registrant Country: GRRegistrant Phone: +30.2106775247Registrant Phone Ext:Registrant Fax: +30.2106775247Registrant Fax Ext:Registrant Email: κλείνεις ένα όνομα, κάνεις ενα μαιλ, και πουλάς μέσω της νόμιμης εταιρειας στην ελλάδα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα