Lanike71 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Νομίζω ότι το λινκ που έβαλε ο φίλος gega... http://erwnerve.tripod.com/prog/recursion/tictctoe.htm είναι μισή άσκηση...τι άλλο ψάχνεις;
locochris94 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 νομιζω οτι αυτη η λυση δεν εχει αναδρομη και χρησιμοποιει τη λογικη minmax
Retromaniac Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 νομιζω οτι αυτη η λυση δεν εχει αναδρομη και χρησιμοποιει τη λογικη minmax Έχει. int Goodness(player) { if CheckWin(-player) return -128 max = -200 for i = 1 to 9 if A[i] is free { mark A[i] value = -Goodness(-player) unmark A[i] if value > max max = value } return max }
migf1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Υποθέτω σας έχει μιλήσει ο καθηγητής σας για λύσεις που δεν βασίζονται σε minmax, οπότε θα πρέπει να συμβουλευτείς τις σημειώσεις σου (τις οποίες προφανώς εμείς δεν γνωριζουμε). Σε perfect zero-sum games, όπως είναι η τρίλιζα, τα minmax game trees with alpha pruning είναι ο συνηθέστερος τρόπος επίλυσης, οπότε είναι λίγο δύσκολο να βρεις άλλου είδους απαντήσεις εδώ (μια άλλη προσέγγιση, είναι με reinforcment learning, ή οποία βασίζεται σε πιθανότητες... π.χ. http://webdocs.cs.ualberta.ca/~sutton/book/ebook/node10.html... αλλά σίγουρα δεν σας ζηταει τέτοιο πράγμα ) Το link που σου έδωσε ο φίλος παραπάνω δεν είναι strictly minmax (το αναφέρει και ο συγγραφέας του άρθρου) οπότε μπορεί και να σε εξυπηρετεί. Πριν κάνεις οτιδήποτε θα σου πρότεινα όμως να διευκρινήσεις με τον καθηγητή σου τι ακριβώς εννοεί με τον περιορισμό που θέτει για μη χρήση minmax.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα