Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
νομιζω οτι αυτη η λυση δεν εχει αναδρομη και χρησιμοποιει τη λογικη minmax

 

Έχει.

 

int Goodness(player)

{    if CheckWin(-player)         return -128     max = -200     for i = 1 to 9         if A[i] is free         {             mark A[i]             value = -Goodness(-player)             unmark A[i]             if value > max                 max = value         }     return max } 
Δημοσ.

Υποθέτω σας έχει μιλήσει ο καθηγητής σας για λύσεις που δεν βασίζονται σε minmax, οπότε θα πρέπει να συμβουλευτείς τις σημειώσεις σου (τις οποίες προφανώς εμείς δεν γνωριζουμε).

 

Σε perfect zero-sum games, όπως είναι η τρίλιζα, τα minmax game trees with alpha pruning είναι ο συνηθέστερος τρόπος επίλυσης, οπότε είναι λίγο δύσκολο να βρεις άλλου είδους απαντήσεις εδώ (μια άλλη προσέγγιση, είναι με reinforcment learning, ή οποία βασίζεται σε πιθανότητες... π.χ. http://webdocs.cs.ualberta.ca/~sutton/book/ebook/node10.html... αλλά σίγουρα δεν σας ζηταει τέτοιο πράγμα :P)

 

Το link που σου έδωσε ο φίλος παραπάνω δεν είναι strictly minmax (το αναφέρει και ο συγγραφέας του άρθρου) οπότε μπορεί και να σε εξυπηρετεί. Πριν κάνεις οτιδήποτε θα σου πρότεινα όμως να διευκρινήσεις με τον καθηγητή σου τι ακριβώς εννοεί με τον περιορισμό που θέτει για μη χρήση minmax.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...