DeadOrganPlayer Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2012 Επίσης, όταν κάποιος καλός πεθαίνει (ναι γίνεται κι αυτό), ακόμα κι αν έχει περάσει πύραυλος από μέσα του δε θα πεθάνει αμέσως αλλά θα έχει μερικές ανάσες να πεί τα τελευταία λόγια στην αγαπημένη ή στο φίλο του. Αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα τα πάντα παγώνουν γύρω τους, οι κακοί σταματάνε να πυροβολάνε δείχνοντας σεβασμό στον ήρωα αφήνοντάς τον να πεί το τελευταίο αντίο. 5
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2012 Το αυτό. Πάντα ο ήρωας φτάνει οριακά πρίν την πυροδότηση,οι πυροτεχνουργοί είναι έναν γαλαξία μακριά και...όπως και να το κάνουμε,πρέπει να μας δείξει οτι το κατέχει το άθλημα. Πάντα ο ήρωας θα κάνει την πατατιά και το χρονόμετρο θα μπεί σε fast forward. Πάντα ο ήρωας απενεργοποιεί την βόμβα με το ρημάδι το ρολόι να έχει σταματήσει στο μικρότερο δυνατό ψηφίο που μπορεί να δείξει το display της βόμβας. Και αυτά τα ψηφία...αυτά τα σιχαμένα κόκκινα ψηφία... Τουλάχιστον καμιά φορά υπάρχει και η εξαίρεση. http://www.youtube.com/watch?v=cy-OKLuMikk 1
DKNI Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Που πυροβολεις καποιον 100 κιλα με οπλο των 9mm και φευγει πισω λες και τον βρηκε πυραυλος Σκουντ Που οι πρωτοι κακοι πεφτουν κατω λυποθυμοι με ενα μπουκετο, ο τελικος κακος ακομα και αν δεν ειναι κτηνος στυλ Βιν Ντιζελ αλλα καποιος "elegant" κακος τυπου Τζον Μαλκοβιτς τρωει τουλαχιστον 15' ξυλο πριν λυποθυμυσει
assasins Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Που οταν καποιος παρακολουθει καποιον, ειναι εντελως φυσικο να εχει παρκαρει σχεδον διπλα του, να ξεκιναει ταυτοχρονα με τον αλλο και να τον ακολουθει στην μεση του πουθενα και να παρκαρει παλι διπλα του αλλα να μην υποψιαζεται τιποτα ο πρωτος παρολο που εχει ενα εκατομμυριο λογους να προσεχει μην τον παρακολουθουν. 1
Alejandro Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Που το 95% των πυροβολισμών πετυχαίνουν το κεφάλι των κακών και τον ώμο των καλών!
Genatos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Οταν βλεπουμε μια ταινια με θεμα καποιο αθλημα, ο πρωταγωνιστης το τελευταιο δευτερολεπτο πριν παρει το κρισιμο σουτ σηκωνει το κεφαλι και κοιταει το κοινο (που πρεπει να ναι καμια 100χιλιαδες) και αμεσως εντοπιζει την αγαπημενη του/τον γιο/κορη/γυναικα... Που το 95% των πυροβολισμών πετυχαίνουν το κεφάλι των κακών και τον ώμο των καλών! 1
deesnider Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Πάντα, τη ίδια στιγμή που μπαίνει ο αστυνομικός-πρωταγωνιστής στο τμήμα, κάποιοι άλλοι αστυνομικοί οδηγούν στο κρατητήριο μερικές ιερόδουλες. Τα εξάσφαιρα στις ταινίες δράσης, είναι «εξάσφαιρα» μόνο κατ’ όνομα, αφού ρίχνουν μέχρι και 30 σφαίρες, πριν ο πρωταγωνιστής χρειαστεί να τα ξαναγεμίσει. Οι γεμιστήρες των πιστολιών είναι μίας χρήσεως, γι’ αυτό και ο πρωταγωνιστής τις πετάει - αντί να τις βάλει στην τσέπη του - μόλις αδειάσουν, βάζει καινούργια και συνεχίζει το πιστολίδι. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα ίδια τα πιστόλια: ή έχουν ημερομηνία λήξης, ή είναι πάμφθηνα. Αλλιώς δεν εξηγείται το ότι τα πετάνε, μόλις τελειώσουν τα πυρομαχικά. Μιλώντας για πιστόλια, μια «τεχνική» λεπτομέρεια: Σε αντίθεση με τα περίστροφα, των οποίων ο μηχανισμός όπλισης είναι ένα απλό ελατήριο, τα αυτόματα πιστόλια οπλίζουν με την εκτόνωση των αερίων του προηγούμενου πυροβολισμού. Όταν λοιπόν αδειάσουν, όσο και να τραβάς τη σκανδάλη, δεν κάνουν «κλικ-κλικ-κλικ». Στις ταινίες το κάνουν χωρίς πρόβλημα… Όλοι οι αστυνομικοί-πρωταγωνιστές έχουν πολεμήσει στο Βιετνάμ (ή Περσικό/Αφγανιστάν/Σερβία για τους πιο νέους), έχουν πιαστεί αιχμάλωτοι και έχουν βασανιστεί από τους εχθρούς, πράγμα που τους έχει αφήσει ανεπούλωτα ψυχικά τραύματα. Παρ’ όλα αυτά, κρίθηκε απολύτως λογικό και ασφαλές να προσληφθούν στην αστυνομία και άρα να οπλοφορούν. Όλοι οι αστυνομικοί-πρωταγωνιστές έχουν μια τραυματική εμπειρία που στοιχειώνει το παρελθόν τους. Τις περισσότερες φορές δε, αυτή η εμπειρία έχει να κάνει με τη βίαιη δολοφονία της γυναίκας τους ή/και του γιου τους. Όσες γυναίκες αστυνομικών δεν έχουν ακόμα δολοφονηθεί, πάντα γκρινιάζουν στους άντρες τους, διότι η υπηρεσία τους καλεί σε απρογραμμάτιστες ώρες και αναγκάζονται να φύγουν από το σπίτι, καλλιεργώντας το έδαφος για την μελλοντική δολοφονία τους, από τον ίδιο το σύζυγό τους. Αναφορικά με το προηγούμενο, θα άξιζε να αναρωτηθεί κανείς, σχετικά με το δείκτη ευφυΐας των γυναικών οι οποίες αποφάσισαν να παντρευτούν αστυνομικούς: Τι περίμεναν; Σταθερό ωράριο 9 με 5 και ρεπό τα Σαββατοκύριακα; Η τελική αναμέτρηση μεταξύ αστυνομικού και κακοποιού, σχεδόν πάντα γίνεται μέσα σε εγκαταλελειμμένους βιομηχανικούς χώρους, ή τεράστιες αποθήκες. Οι χώροι αυτοί, είναι γεμάτοι με ογκώδη μηχανήματα και σωλήνες που διατρέχουν όλη την έκτασή τους, προκειμένου να εξοστρακίζονται οι σφαίρες. Επίσης, πάντα υπάρχουν μεγάλες ποσότητες εύφλεκτων υγρών σε ντανιασμένα βαρέλια, ή συγκεντρωμένες εκρηκτικές ύλες. Όσα αυτοκίνητα δεν εκρήγνυνται κατά τη σύγκρουση, απογειώνονται, φτάνουν σε ύψος μερικών δεκάδων μέτρων, σκάνε στο έδαφος πάντα με τις ρόδες, αλλά ποτέ δεν καταστρέφονται μετά απ’ όλο αυτό το σόου. Αντίθετα, λειτουργούν στην εντέλεια και συνεχίζουν χωρίς πρόβλημα την καταδίωξη. Ούτε λάστιχα κλατάρουν, ούτε τζάμια σπάνε, ούτε οι επιβαίνοντες τρέχουν στα χειρουργεία για να τους ξεκαρφώσουν τα αμορτισέρ απ’ τον κώλο. Ο δήμαρχος, πάντα πιέζει τον αρχηγό της αστυνομίας, ο οποίος με τη σειρά του βυσματώνει τον πρωταγωνιστή, προκειμένου να λυθεί γρηγορότερα η κάθε υπόθεση. Ο αστυνομικός-πρωταγωνιστής, πάντα βρίσκεται σε κόντρα με τις εσωτερικές υποθέσεις, αλλά ποτέ δεν αποδεικνύεται ένοχος στο τέλος. Λίγα λεπτά μετά την άφιξη του αστυνομικού-πρωταγωνιστή στον τόπο ενός εγκλήματος, πάντα φθάνουν δύο πράκτορες του F.B.I. και λένε «Μπορείτε να φύγετε. Τώρα αναλαμβάνουμε εμείς.» Κάθε ρεσεψιονίστ, υπάλληλος γκαράζ, ταμίας σούπερ μάρκετ και υπαίθριος πωλητής χοτ ντογκ, είναι σε θέση να σου δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την υπόθεση που έχεις αναλάβει, τις οποίες δε θα έβρισκες ούτε αν είχες πρόσβαση στα κομπιούτερ τής C.I.A., αρκεί να του δώσεις μερικά «ψιλά». Όσο γερή κράση κι αν έχει κάποιος, είναι σχεδόν αδύνατο να σηκωθεί αμέσως και να συνεχίσει να παλεύει, αν έχει δεχθεί γυριστή κλωτσιά στο κεφάλι. Στις ταινίες, αρκεί ένα ταρακούνημα του κεφαλιού για να «ξυπνήσει» και να συνεχίσει χωρίς πρόβλημα. Στις ταινίες δράσης, υπάρχουν μόνο δύο «κατηγορίες» Ασιατών: Μαφιόζοι και ιδιοκτήτες καθαριστηρίων. 6
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 @Deesnider αυτό με τα αμορτισέρ πολύ μου άρεσε. Υπάρχουν και άλλοι ασιάτες, κινέζοι σεφ.
tool1983 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Εμενα μου αρεσει που με μια ματια στο καθρεφτακι του αυτοκινητου,ο ηρωας καταλαβαινει οτι το αμαξι πισω του τον ακολουθει.Το ενδεχομενο να πηγαινουν προς την ιδια κατευθυνση δε παιζει. Ο ηρωας πεθαινει, τον επαναφερουν στη ζωη κ το πρωτο που κανει μολις ξυπνησει στο νοσοκομειο ειναι να πεταξει τα σωληνακια κ να επιστρεψει στη δραση.
demessakis Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 @Deesnider, έπρεπε να γράψεις και για τις εκρήξεις των οχημάτων... Είναι να πούμε ο πρωταγωνιστής μαζί με παρέα σε ένα αυτοκίνητο. Ξαφνικά, το αυτοκίνητο παθαίνει λάστιχο. Πρώτος ανακτά τις αισθήσεις του ο πρωταγωνιστής, σώζει τους υπόλοιπους, και τους λέει να τρέξουν. Όταν με το καλό απομακρυνθούν οι υπόλοιποι από το πλάνο, για να φαίνεται μόνος του ο πρωταγωνιστής, καθώς θα τρέχει, ακολουθεί μια έκρηξη μίνι ατομικής βόμβας. Τουλάχιστον ήρωας.
deesnider Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Υπάρχουν και άλλοι ασιάτες, κινέζοι σεφ. Α, ναι! Αυτοί που κάνουν κωλοτούμπες τα θαλασσινά με τις σπάτουλες, στα sushi bar... 1
DeadOrganPlayer Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Κάτι άλλο τρομερά κλισέ που με εκνευρίζει (σορρυ αν ειπώθηκε ήδη και μου ξέφυγε) είναι πως με το χτύπημα με τη λαβή του όπλου στο πίσω μέρος του κεφαλιού ό άλλος θα μείνει αναίσθητος. Ποτέ δεν αποτυγχάνει το κόλπο αυτό.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Κάτι άλλο τρομερά κλισέ που με εκνευρίζει (σορρυ αν ειπώθηκε ήδη και μου ξέφυγε) είναι πως με το χτύπημα με τη λαβή του όπλου στο πίσω μέρος του κεφαλιού ό άλλος θα μείνει αναίσθητος. Ποτέ δεν αποτυγχάνει το κόλπο αυτό. Εντωμεταξύ έχω διαβάσει κάπου ότι το σημείο ανάμεσα στο "απλά σε χτυπάω" και το "σε σκοτώνω", το οποίο σε αφήνει απλώς λιπόθυμο, είναι στατιστικά το πιο απίθανο να συμβεί. Δηλαδή 9/10 είτε θα σκοτώσεις τον άλλον, είτε απλά θα τον χτυπήσεις (χωρίς βέβαια να τον αφήσεις ανήμπορο να αντιδράσει).
giorgospan Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Λογικά κάποιος θα το πει αλλά επειδή υπάρχει και πρόσφατο, όταν μια αρμάδα με αυτόματα δεν μπορεί να πετύχει στα 3 μέτρα άνθρωπο ακόμα κι όλοι τους αδειάσουν γεμιστήρα. Αστείο. Και το άλλο που κάποιος πυροβολάει με το glock ξέρω γω το ελικόπτερο στα 30 μέτρα και περιμένει να του κάνει και ζήμια...
deesnider Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2012 κάποιος πυροβολάει με το glock ξέρω γω το ελικόπτερο στα 30 μέτρα και περιμένει να του κάνει και ζήμια... Έχεις δει ποτέ ...ινδική αστυνομικοαισθηματική ταινία; Συγκριτικά, το Hollywood είναι τουλάχιστον συντηρητικό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα