Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Που δεν πάει ποτέ κανείς τουαλέτα, εκτός αν έχει σκηνή μάχης/δολοφονία μέσα. :D

Ή κουτσομπολιό από τις γυναίκες σε ρομαντικες/δραματικές κομεντί.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To φοβερό είναι όταν κάποιος λέει μια παπαριά και καλά κάτι πολύ σοβαρό, και αμέσως μετά φεύγει. Κατσε ρε...στάσου...που πας...το θέμα σηκώνει συζήτηση !!!

 

Στα τρόμου, καλά στην Αμερική δεν υπάρχουν κινητά τηλέφωνα. Ναί... αστυνομία εκεί ? ... μας κυνηγαει ένας παρανοικος δολοφόνος με πριόνι...

Δημοσ.

Στα τρόμου, καλά στην Αμερική δεν υπάρχουν κινητά τηλέφωνα. Ναί... αστυνομία εκεί ? ... μας κυνηγαει ένας παρανοικος δολοφόνος με πριόνι...

 

 

Μπορει να φοβουνται τις χρεωσεις στα αλλα δικτυα

  • Like 2
Δημοσ.

Που στα θρίλερ-αστυνομικά, σχεδόν πάντα σκοτώνουν την ωραία του έργου και μας μένει η άχαρη υστερική.

Δημοσ.

Λεπτομερεια βεβαια αλλα θα την πω γιατι με εκνευριζει και το βλεπω σχεδον παντα ειτε σε εργα ειτε σε σειρες.Ειναι για παραδειγμα 2 ατομα σε ενα δωματιο και συζητανε και θα μπουκαρει καποιος τριτος ή θα παρει τηλεφωνο και θα πει:"Εμαθες τι εγινε?"Ανοιξε την TV".Ε παντα με το που την ανοιγει,ο ρεπορτερ/ανκορμαν θα λεει το ζουμι της υποθεσης λες και περιμεναν αυτον που ανοιξε την τηλεοραση εκεινη τη στιγμη.

  • Moderators
Δημοσ.

Η κλασσική συζήτηση σε δραματικές ταινίες/σειρές:

Α: Υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό που πρέπει να μάθεις.

*Διακοπή γιατί χτυπάει το τηλέφωνο ή η πόρτα*

Β: Λοιπόν, κάτι ήθελες να μου πεις.

Α: Τίποτα σημαντικό, μπορεί να περιμένει.

 

=== και η παραλλαγή

Α: - Έχω βρει το δολοφόνο/την απάντηση σε άλυτο γρίφο/μυστήριο!!

Β: - Για πες.

Α: - Όχι τώρα. Συνάντησέ με στο τάδε σκοτεινό σοκάκι.

(αργότερα, ο Α βρίσκει φριχτό θάνατο στο σκοτεινό σοκάκι)

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Ταινίες με αθλήματα, σαν αυτό που έλεγα, μπορεί να είναι πάτος, αλλά με έναν καλό προπονητή και "το δικό τους στυλ", νικάνε.

Επίσης 5...4...3...2..1...0,00000000001 = καλάθι, γκολ, νίκη, whatever.

Δημοσ.

Μου την σπαει το σημειο που ενω το ζευγαρι μολις εχει τελειωσει να βγαζει τα ματια του....η γυναικα απο σεμνοτυφια επιλεγει να κρυβει το στηθος της με το σεντονι οταν καθεται και θελει να μιλησει στον συμπρωταγωνιστη της που ντυνεται για να φυγει!!

Ποτε μου δεν το καταλαβα!! B)

Δημοσ.

Επίσης 5...4...3...2..1...0,00000000001 = καλάθι, γκολ, νίκη, whatever.

 

Το παράδειγμά σου προσαρμόζεται εύκολα και σε διαδικασία αφοπλισμού βόμβας/εκρηκτικού μηχανισμού.

  • Like 2
Δημοσ.

1. οταν πηγαινω καπου, οπουδηποτε εκτος απο το χωριο μου, συνηθως μου παιρνει 4-5 λεπτα να βρω να παρκαρω. στις ταινιες, ακομη και στο πιο κεντρικο σημειο του μανχαταν, υπαρχει μια θεση να περιμενει τον πρωταγωνιστη. παντα ομως! βεβαια θα μου πειτε οτι το να τον δειχνει να ψαχνει να παρακαρει, η να τον δειχνει να παρκαρει μακρια και να περπαταει κανα τεταρτο δε βοηθαει καπου, αλλα τεσπα! μ εκνευριζει να βρισκουν τοσο ευκολα παρκγινκ!!!! αυτο!!

 

2. οταν εχει κανει ενας κακος ενα σχεδιο ληστειας κλπ και τα εχει σχεδιασει ολα να βγαινουν με ακριβεια δευτερολεπτου, ακομη κι αν αυτο συμπεριλαμβανει το να περασει καποιο μετρο, λεωφορειο, η μια αυτοκινητοπομπη με καποιον πολιτικο η οτιδηποτε αλλο το οποιο στην πραγματικοτητα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να υπολογισεις στο δευτερολεπτο....!!!

Δημοσ.

Το παράδειγμά σου προσαρμόζεται εύκολα και σε διαδικασία αφοπλισμού βόμβας/εκρηκτικού μηχανισμού.

 

Το αυτό.

Πάντα ο ήρωας φτάνει οριακά πρίν την πυροδότηση,οι πυροτεχνουργοί είναι έναν γαλαξία μακριά και...όπως και να το κάνουμε,πρέπει να μας δείξει οτι το κατέχει το άθλημα.

Πάντα ο ήρωας θα κάνει την πατατιά και το χρονόμετρο θα μπεί σε fast forward.

Πάντα ο ήρωας απενεργοποιεί την βόμβα με το ρημάδι το ρολόι να έχει σταματήσει στο μικρότερο δυνατό ψηφίο που μπορεί να δείξει το display της βόμβας.

 

Και αυτά τα ψηφία...αυτά τα σιχαμένα κόκκινα ψηφία...

Δημοσ.

Το αυτό.

Πάντα ο ήρωας φτάνει οριακά πρίν την πυροδότηση,οι πυροτεχνουργοί είναι έναν γαλαξία μακριά και...όπως και να το κάνουμε,πρέπει να μας δείξει οτι το κατέχει το άθλημα.

Πάντα ο ήρωας θα κάνει την πατατιά και το χρονόμετρο θα μπεί σε fast forward.

Πάντα ο ήρωας απενεργοποιεί την βόμβα με το ρημάδι το ρολόι να έχει σταματήσει στο μικρότερο δυνατό ψηφίο που μπορεί να δείξει το display της βόμβας.

 

Και αυτά τα ψηφία...αυτά τα σιχαμένα κόκκινα ψηφία...

 

Επίσης, σε αρκετές περιπτώσεις και ενώ το χρονόμετρο πάει προς το μηδέν φτάνουμε στο δίλημμα ποιό καλώδιο πρέπει να κόψουμε, το μαύρο ή το κόκκινο. Εκει, όσο γαμάτος κι αν είναι ο πρωταγωνιστής κωλώνει. Κλέινει τα μάτια και αφήνει τη τύχη να αποφασίσει. Κόβει το κόκκινο (ή το μάυρο)... και ναι! η τύχη ήταν μαζί του. Άντε παίξε και κανένα λόττο τώρα.

Δημοσ.

Υπάρχουν και οι σκληρόμπατσοι, οι οποίοι δουλεύουν όλη μέρα και δεν έχουν χρόνο να πάνε να δουν τον γιό τους τον Τιμ που παίζει μπείζμπολ και είναι πολύ σημαντικό για αυτόν, και ο Τιμ τον περιμένει μέχρι τελευταία στιγμή, κοιτώντας την κερκίδα, αλλά το μόνο που βλέπει είναι την μάνα του χαμογελαστή να τον κοιτάει, ενώ παράλληλα παίρνει τηλέφωνο τον άντρα της να τον βρίσει. Στο τέλος βέβαια, ο ήρωας, ο οποίος πραγματικά είχε μια πολύ δύσκολη μερα, σκοτώνει τον κακό, έχει περάσει του κόσμο τα δεινά, αλλά τελικά βρίσκει χρόνο να παίξει μπείζμπολ με τον Τιμ στην πίσω αυλή.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...