Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2012 Ε ναί, όσο να'ναι περάσανε κάποια χρονάκια απο τότε που το'χα παίξει και είναι κάτι τέτοια παιχνίδια που είναι ο ορισμός του unmemorable (Fire Warrior δεν το θυμάμαι τόσο κακό - αν και at best ήταν μέτριο, δεν φτάνει το αίσχος του Χ-COM: Enforcer π.χ.) Πω, το Enforcer, άλλο όνειδος αυτό. Αλλά, βέβαια, πίου-πίου (ο Enforcer πίου, κατά το πουλάκι τσίου), κόντεψαν να θάψουν το franchise. Χίλιες φορές αυτό - ξέρω πως τα studio πλέον πάνε για τα "εύκολα" συστήματα στα παιχνίδια τους (instant gratification, no-consequence actions και πάει λέγοντας) αλλά σχεδόν πάντα όλα τα "happy moments" και όλες οι νίκες που θυμάμαι ακόμα σε παιχνίδια προέρχονται απο αυτό το rewards-vs-risk σύστημα που σου δίνει την ευκαιρία να αναλογιστείς τις συνέπειες της κάθε κίνησης σου. Συγκρίνεται η ένταση του να θυσιάζεις συνειδητά μια μονάδα σου, για να γλιτώσεις περισσότερες ή πιο πολύτιμες μονάδες, με το clickfest; Προ ολίγου στο XCOM έστειλα τον junior assault μου σε σημείο όπου ήξερα πως θα του έκαναν flank στον επόμενο γύρο, για να αποτρέψω flanking της senior assault και του support/alien hunter μου. Να φαντάζεσαι τις γκάιντες να παίζουν στην επιστροφή για τον τύπο που θυσιάστηκε, να ξέρεις πως η θυσία εκτός από αξέχαστη στιγμή είναι και αποτέλεσμα δικού σου λάθους νωρίτερα (είχα προωθήσει πολύ τους άλλους δύο χωρίς επαρκή έλεγχο του χώρου) και από ασύλληπτη τύχη, παρά το flank που αναπόφευκτα δέχεται ο τύπος, να γλιτώνει! (μου "χρωστούσε" λίγη καλή τύχη, νωρίτερα αστόχησε δικός μου σε βολή της τάξης του 92%...) Αυτά τα συναισθήματα μόνο όταν έχεις χρόνο να αναλογιστείς λάθη και επιλογές, ατυχίες και τύχη, είναι μοναδικές στιγμές και θεωρώ πως είναι άρρηκτα δεμένες με το μηχανισμό, όχι μόνο με την ιστορία που εξυφαίνεται σταδιακά. Είσαι σίγουρος πως θες να δείς π.χ. κάτι τέτοιο; Αν μου έδιναν tb το Necromunda... χαλάλι τους :Ρ 1
Millennium Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Exclusive: All About The New Space Hulk PC Game
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Το βασικό για μένα είναι ότι επιτέλους -και δεν είναι τυχαίο ότι μνημονεύεται τόσο συχνά το XCOM- αποφάσισαν να αφήσουν το βασικό μηχανισμό του επιτραπέζιου άθικτο. Turn-based-φουτουγού. Κατά τα άλλα, πάρα πολύ καλό φαίνεται (και για μια πιο ανατρεπτική ματιά στο Space Hulk, δείτε τη δουλειά των παιδιών στο Flashgitz.net) 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαρτίου 2013 Φιξντ. Να δείτε το The Trials of Draigo, επίσης. Back on topic, πάρα πολύ ωραίες οι σκιές στα screenshots.
Millennium Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Expect a challenge from the turn-based Space Hulk video game Players can expect a tough challenge from the Space Hulk video game, its creators have said.The demo began with deployment, with the mission charging our Terminators with flaming a room deep within the Space Hulk in order to prevent the Genestealers from escaping. First Look: Space Hulk
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Ξαφνικά το φθινόπωρο φαντάζει βασανιστικά μακριά. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Εγώ που δεν είχα παίξει το επιτραπέζιο, φταίει που ακούω Space Hulk και θυμάμαι τα video games; Ωραίο φαίνεται και πάλι ψοφάνε με ένα λάθος οι δικοί σου ε;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Εντάξει, έτσι όπως το παίζει ο dev (που προφανώς το κάνει για να δείξει διάφορα πράγματα) κάνει όχι ένα, αλλά δεκαπέντε λάθη μέσα σε δεκαπέντε λεπτά. Αλλά, ναι, το Space Hulk είναι δύσκολο, εφόσον τηρηθούν οι boardgame καταβολές του -που από ό,τι είδα, προς τα εκεί πηγαίνει. Το θέμα είναι πως αν βάλουν μέσα mod tools ή έρθουν dlc και με άλλα chapters, προβλέπεται διαμαντάκι που θα μεταφέρεται από hd σε hd μέχρι τα βαθιά γεράματα :Ρ
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 +1 αν βάλουν mods tools.
remalis Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Lund does not flinch. “We’re pleased with Games Workshop’s new licensing strategy,” he admits. Then hat man is gone, and Lund shows me the level editor, which will be a standalone modular level-building kit. He’s not going to provide tools that allow players to customise the game out of canon, he says, but with things like this the community will be able to upload its creations, and to vote up good builds for others to download and play. It’s a perfect use of the PC platform: giving us the game to play, and the tools to continue the pleasure. Source: Rps Αν καταλαβαίνω καλά δε θα έχει mod tools αλλά τουλάχιστον θα έχει editor που ακούγεται πολύ promising.
Millennium Δημοσ. 26 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2013 Steam pre-purchase http://www.dsogaming.com/news/space-hulk-is-now-available-for-pre-purchase-on-steam/#more-53671
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα