Προς το περιεχόμενο

Space Hulk


Millennium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Based on the best-selling board game and set in the Warhammer 40,000 universe, Space Hulk is a 3D digital turn based strategy game that recreates the classic claustrophobic board game experience for single player and multiplayer cross-platform play between PC, Mac and on iOS.

 

Πάλι καλά που δε βρέθηκε κανένας φωστήρας να το μετατρέψει κι αυτό σε real time. Για να δούμε...

Δημοσ.

Για να δούμε γιατί αυτό το for PC,MAC,iOS μου έφερε μια ζαλάδα(έως αναγούλα) μπορώ να πω.

Πάντως τα προηγούμενα Warhammer 40k ήταν όλα ωραία,και τα RTS και το FPS,ελπίζω να μην το χαλάσουν τώρα.

.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για μένα ο βασικός λόγος ανησυχίας είναι ότι ένας τίτλος με ορίζοντα κυκλοφορίας έτος (το πολύ, εφόσον τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα) δεν έχει τίποτε άλλο να δείξει πέρα από μια γενική περιγραφή -και υποσχέσεις για DLC... Να δούμε πώς θα εξελιχτούν τα πράγματα τις αμέσως επόμενες εβδομάδες.

 

Κατά τα άλλα, ποτέ δεν κατάλαβα την εμμονή τους ένα σύστημα το οποίο βασίζεται στη σκέψη και στον υπολογισμό, να το μετατρέπουν συστηματικά σε clickfest αντανακλαστικών -αλλά γι' αυτό ευθύνεται πρωτίστως η Games Workshop.

 

Να δω πότε θα αξιωθούν να φτιάξουν ένα tb Necromunda -strategy χάρτης με resources στο Underhive, RPG ανάπτυξη χαρακτήρων, tb μάχες...

  • Like 1
Δημοσ.

Πάλι καλά που δε βρέθηκε κανένας φωστήρας να το μετατρέψει κι αυτό σε real time. Για να δούμε...

 

Θα έλεγα κανά αστείο του στυλ "αφού δεν το γύρισαν σε FPS (βλέπε Syndicate)" αλλά έχω την εντύπωση οτι υπήρχε ενα shooter με το συγκεκριμένο license στις εποχές του PSX...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είχε βγει εκείνο το ανεκδιήγητο Fire Warrior, το οποίο -ευτυχώς- πήγε αρκετά χάλια ώστε να μη συνεχιστεί η τάση.

 

Αλλά και το XCOM και το Syndicate πήγαν να τα γυρίσουν σε FPS (τουλάχιστον το XCOM FPS αγνοείται και, έτσι καλά που πήγε ο τίτλος της Firaxis, μάλλον θα συνεχίσει να ανγοείται).

 

Να δούμε τι μας επιφυλάσσει αυτή η προσπάθεια, η είδηση προέκυψε από το πουθενά (ή, τουλάχιστον, εγώ δεν είχα ακούσει να συζητιέται κάτι για Space Hulk*) κι υλικό δεν υπάρχει ενώ ο ορίζοντας είναι πολύ κοντινός.

 

 

* Ορθότερα, είχαν προσπαθήσει στην Teardown να φτιάξουν ένα indie, free revival του Space Hulk, ήταν πολύ συμπαθητική προσπάθεια (top down, βασικά γραφικά, αλλά πιστό στο παιχνίδι, με καλούς μηχανισμούς κι έβγαζε αρκετή αγωνία) και αμέσως μόλις ακούστηκε λίγο παραέξω ο τίτλος, εμφανίστηκαν οι δικηγόροι της GW -ήταν, λέει, σε συζητήσεις για official Space Hulk και δεν ήθελαν να υπάρξει αμφισβήτηση/ σύγχυση. Ο τίτλος μετονομάστηκε σε Alien Assault, άλλαξαν λίγο και τα γραφικά, τους άφησαν εν τέλει ήσυχους. Όλα αυτά, όμως, πριν από τρία χρόνια, έκτοτε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

  • Moderators
Δημοσ.

Πάλι καλά που δε βρέθηκε κανένας φωστήρας να το μετατρέψει κι αυτό σε real time. Για να δούμε...

 

έχω την εντύπωση οτι υπήρχε ενα shooter με το συγκεκριμένο license στις εποχές του PSX...

 

Με απογοητεύετε... (ο ένας γιατί λέει για real-time αφού υπήρχε, ο άλλος γιατί έχει την εντύπωση. :P)

 

1995 σε 3DO (τότε που έβγαζε καλύτερο Wing Commander III, NFS, κλπ από το PC :P) και 1996 σε εμάς και στο PSX.

Είναι μάλλον το πρώτο WH40k game που είχα παίξει. Ακόμα θυμάμαι την εισαγωγή και τον ήχο να μην συγχρονίζουν στο PC μου γιατί ζόριζε. :P

http://www.youtube.com/watch?v=FxB7Xl2r3aY

 

http://www.youtube.com/watch?v=5rDoADMiwK4

 

Δεν είχα παίξει το πρώτο Space Hulk by the way ή το mod του Dawn of War που έλεγαν ότι ήταν καλό.

 

Edit: Θα το ξαναπώ, το Fire Warrior ήταν η απόλυτη πατάτα (ευτυχώς που μετά ήρθε το Dawn of War και έσωσε το 40k license από το knock out για την THQ), αλλά τα βιντεάκια του έλεγαν πολύ και θα κόλλαγαν μια χαρά αν είχαμε Battlefleet Gothic video game. Μακάρι...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι, δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα στη σύγχρονη, μετά-ΤΗQ εποχή.

 

Και το πρώτο real time ήταν, συμπαθητικό μεν, αλλά ως εκεί. Κάποιοι το θεωρούν αριστούργημα, για μένα παιχνίδι που δε σέβεται τους μηχανισμούς που το κατέστησαν επιτυχία δεν μπορεί να είναι τίποτε περισσότερο από ανεκτό. Και τα Warhammer που πήγαν να τα κάνουν real time ανοησίες βγήκαν. Άντε να κάνουμε και το σκάκι πραγματικού χρόνου. Και το τάβλι, να κουνάμε τα πούλια ταυτόχρονα, να δούμε ποιος είναι γρηγορότερος.

 

Πολύ καλό ήταν το Final Liberation, το Rites of War είχε μερικά καλά στοιχεία αλλά χρειαζόταν πολύ δουλειά ακόμη. Μετά, έπεσε η λαίλαπα του "διαγωνισμός για το ποιος πατάει γρηγορότερα το mouse", η χαρά των Κορεατών που πέφτουν ξεροί μπροστά στα pc.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Συμπαθητικά ήταν (το ΙΙ μάλλον μου άρεσε περισσότερο από το Ι, γιατί απέφευγε με έξυπνο τρόπο το τελείως άσχετο base building) αλλά θεωρώ ότι οι κόσμοι αυτοί μπορούν να δώσουν πολλά περισσότερα σε επίπεδο turn based -ειδικά τα small squad παιχνίδια, όπου κάθε κίνηση μετράει.

 

Ας πούμε, ο "τρόμος" μιας λάθος κίνησης που έκανες συνειδητά (οσοδήποτε απρόσεκτα) και συνειδητοποιείς ότι θα σου στοιχίσει τη μονάδα σου στον επόμενο γύρο του αντιπάλου θεωρώ ότι είναι απείρως μεγαλύτερος του να προσπαθείς να ανταποκριθείς σε μηχανικές (και όχι πνευματικές) δυσκολίες (μεγαλύτερος αριθμός αντιπάλων, ταχύτερες αντιδράσεις κτλ.)

 

Έχει να κάνει και με το πώς προσέγγιζε κανείς αυτά τα παιχνίδια, εγώ τα γνώρισα στην Αγγλία ως tabletop, με τους χάρακες, τα ζάρια, την κουβέντα γύρω από τα τραπέζια, τα προσεγγίζαμε σαν γρίφους με τη μορφή συλλεκτικών φιγούρων, ξέραμε τους χαρακτήρες στις ομάδες μας, τους φτιάχναμε ιστορίες. Κάποιοι αποφάσισαν να τα κάνουν πίου-πίου. Καλά παιχνίδια μεν, αλλά τα θεωρώ περισσότερο warhammer skins.

 

Να δώσουν στη Firaxis το Necromunda, οι μάχες του XCOM είναι ιδανικές για αυτά τα μεγέθη, κι ας κάνουν τα άλλα hidden object games, δε με νοιάζει :Ρ

  • Like 1
Δημοσ.

Με απογοητεύετε... (ο ένας γιατί λέει για real-time αφού υπήρχε, ο άλλος γιατί έχει την εντύπωση. :P)

Edit: Θα το ξαναπώ, το Fire Warrior ήταν η απόλυτη πατάτα

Ε ναί, όσο να'ναι περάσανε κάποια χρονάκια απο τότε που το'χα παίξει και είναι κάτι τέτοια παιχνίδια που είναι ο ορισμός του unmemorable (Fire Warrior δεν το θυμάμαι τόσο κακό - αν και at best ήταν μέτριο, δεν φτάνει το αίσχος του Χ-COM: Enforcer π.χ.)

 

Ας πούμε, ο "τρόμος" μιας λάθος κίνησης που έκανες συνειδητά (οσοδήποτε απρόσεκτα) και συνειδητοποιείς ότι θα σου στοιχίσει τη μονάδα σου στον επόμενο γύρο του αντιπάλου θεωρώ ότι είναι απείρως μεγαλύτερος του να προσπαθείς να ανταποκριθείς σε μηχανικές (και όχι πνευματικές) δυσκολίες (μεγαλύτερος αριθμός αντιπάλων, ταχύτερες αντιδράσεις κτλ.)

Χίλιες φορές αυτό - ξέρω πως τα studio πλέον πάνε για τα "εύκολα" συστήματα στα παιχνίδια τους (instant gratification, no-consequence actions και πάει λέγοντας) αλλά σχεδόν πάντα όλα τα "happy moments" και όλες οι νίκες που θυμάμαι ακόμα σε παιχνίδια προέρχονται απο αυτό το rewards-vs-risk σύστημα που σου δίνει την ευκαιρία να αναλογιστείς τις συνέπειες της κάθε κίνησης σου.

 

...κι ας κάνουν τα άλλα hidden object games, δε με νοιάζει :Ρ

Είσαι σίγουρος πως θες να δείς π.χ. κάτι τέτοιο; :P

 

post-143955-0-69223600-1355225479_thumb.jpg

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...