Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 2


Millennium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η σειρά είναι για ΛΙΓΟΥΣ, δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό. Όποιος παίζει παιχνίδι μόνο για τα γραφικά του τότε καλά κάνουν οι εταιρίες και του πάιρνουν τα λεφτά!! Το παιχνίδι είναι απίστευτα όμορφο και όσο αναφορά τα γραφικά... για να μιλάμε καθαρά! Τα γραφικά είναι αυτα που ΠΡΕΠΕΙ να είναι έτσι ώστε να αποδίδεται η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού όσο το καλύτερο δυνατό. ΤΕΛΟΣ! Αυτό ΠΡΕΠΕΙ ορισμένοι να το καταλάβουν, τα γραφικά είναι ανάλογα την ατμόσφαιρα και το στύλ του παιχνιδιού. Το οποίο δείχνει και την σοβαρότητα των κατασκευαστών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το 1 το κόβουν οι περιορισμοί των σαβουρο p.o.s 3 και εξμποχα360, σαν σχεδίαση πάντως τα γραφικά σπέρνουν. Aπ'οτι φαίνεται και το 2 θα'ναι dx9ρι, αν και θα το δω σε 4κ με κανα dsfix οπότε klein.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι εντάξει το Demon δεν το έχω παίξει το Dark Souls Prepare το fuckin Die όμως είναι pure old-school hardcorila και είναι μοναδικό, παρόλα αυτά με χαλάν μερικά πράγματα όπως το "respawn", auto cheat lock των εχθρών και ότι τα rewards δεν νιώθουν κάτι ιδιαίτερο μετά από τόσο κόπο. Τα graphs μου είναι αδιάφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι εντάξει το Demon δεν το έχω παίξει το Dark Souls Prepare το fuckin Die όμως είναι pure old-school hardcorila και είναι μοναδικό, παρόλα αυτά με χαλάν μερικά πράγματα όπως το "respawn", auto cheat lock των εχθρών και ότι τα rewards δεν νιώθουν κάτι ιδιαίτερο μετά από τόσο κόπο. Τα graphs μου είναι αδιάφορα.

 

Πιστεψε με το Demon ειναι ακομα μεγαλυτερη hardcorerila απο το Dark. Μπροστα στο Demon το Dark ειναι για κυριες. Ναι μεν ξεκιναει ποιο δυσκολα αλλα γινεται συνεχεια ευκολοτερο οσο προχωρας ενω το Demon οσο παει και αυξανει δυσκολια συνεχεια. Παντα θα δειχνεις τις δυναμεις σου δηλαδη σε αντιστοιχα δυνατους αντιπαλους και περιβαλλοντικους κινδυνους. 

 

Το respawn γιατι σε χαλαει? Το παιχνιδι προωθει προοδο κανοντας απο μεριας σου λιγοτερα ή καθολου λαθος οσο πας. Να μαθαινεις και να προσεχεις δηλαδη. Το auto-lock των εχθρων δεν ειναι cheat, ειναι τροπος για να μαθεις εσυ να κανεις αναλογο dodge και αμυνα οπως χρειαζεσαι και να μη σπαμαρεις το roll σαν μαλακας. Καποιοι εχθροι εχουν πολυ μικροτερο παραθυρο στις επιθεσεις τους για να κανεις αμυνα/roll την καταλληλη στιγμη απο αλλους. Ειδικα στο DLC content το παιχνιδι θεωρει οτι στο θεμα αυτο εχεις γινει πλεον master και γι αυτο και οι δυσκολιες ειναι καταλληλες. 

 

Τα rewards ειναι σχετικο με το build σου και ποσο forging διατιθεσαι να κανεις στο καθε reward. Καποια οπλα και armors δεν δειχνουν τα δοντια τους πριν φτασεις σε καποιο υψηλο επιπεδο forging. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά αυτά που χαλάνε πολλούς είναι πράγματα φυσιολογικά για όσους μεγάλωσαν όπως εμείς στα ουφάδικα με τα πειραγμένα arcade (και λιώναμε μέχρι να μάθουμε να τερματίζουμε το νέο hit χωρίς continue), και αφύσικα για τους νεώτερους. Νταξ όταν ο άλλος έχει μάθει στο  αυτόματο health regen, να τα βάζει με 5-6 μομπ ταυτόχρονα και να τα εξαϋλώνει,  να κάνει save όπου/όποτε του καπνίσει και γενικά να κάνει τις άπειρες μ@λ@κίες και να μην έχει επιπτώσεις, μόλις βρεθεί κάποιο oldschoolάδικο game παθαίνει πολιτισμικό σοκ και αρχίζει να το θάβει στα φορουμ, αντί να πιάσει στα μπινελίκια όσους τον spoonfeedάρουν, του χαϊδεύουν τον εγωϊσμό και του παίρνουν το 50ευρω για 4-5 ώρες  κωλοβαρεμάρας. Τα souls είναι αυτό που imo έπρεπε να είναι κάθε single player game, ατμόσφαιρα, δυσκολία, να σε βάζει μέσα στον κόσμο του, να νιώθεις την απειλή σε κάθε σου βήμα, trial and error μέχρι να μάθεις να μην κάνεις μ@λ@κίες, rewards χρήσιμα για παρακάτω και όχι για να νιώσεις όμορφα, γενικά να νιώθεις ότι άξιζε το κάθε ευρώ που έδωσες και τον χρόνο που αφιέρωσες. Κάτι που δυστυχώς λίγα πλέον παιχνίδια προσφέρουν.           

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Dark Souls ήταν το σχεδόν μηδενικό background story, έπρεπε να πας σε youtube για να καταλάβεις γιατί κάνεις ότι κάνεις (και inevitably να συνειδητοποιήσεις ότι είσαι το μεγαλύτερο καθίκι). Μηδενικό NPC interaction και μηδενικό RP feeling. Ελπίζω αυτό να αλλάξει στο Dark Souls 2 και να είναι το ίδιο γαμάτο αλλά να έχεις και στόρυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ, αυτο θα καταστρεψει το παιχνιδι. Η μαγεια του παιχνιδιου ειναι να σε χωσει σε εναν κοσμο με λιγο exposition απο πισω και επειτα εσυ σιγα σιγα να ανακαλυψεις την ιστορια, μεσα απο τα items του παιχνιδιου, τα πτωματα, τις τοποθεσιες των boss και ολα αυτα τα ωραια. Δεν ειναι το story telling ο σκοπος του τιτλου, το παιχνιδι θα μπορουσε να λειτουργησει και χωρις αυτο. Το μονο που χρειαζεται να ξερεις εσυ ειναι οτι εισαι ο chosen undead και οτι ο σκοπος σου ειναι να κανεις αυτο το πραγμα. 

 

Χ = εσυ...............................................................................................Ψ = σκοπος. Το ενδιαμεσο ειναι το ταξιδι σου για να μαθεις το παιχνιδι και οσο προχωρας τοσο να ανακαλυπτεις οτι τελικα δεν εισαι και τοσο chosen οσο νομιζες, τουλαχιστον οχι με τη λογικη του ηρωα που θα περιμενε καποιος. Εκει ξεκιναει και το ψαξιμο για την ιστορια του παιχνιδιου. Σιγα σιγα, αντικειμενο με αντικειμενο και backstory προσπαθοντας να τα βαλεις κατω και να βρεις τι στο διαολο εγινε.

 

Ειπαμε επειδη το παιχνιδι δεν σου δινει την ιστορια στο πιατο δεν σημαινει οτι δεν εχει ιστορια να ανακαλυψεις αν το θελεις. Δεν ειναι ομως ο αυτοσκοπος. Ο κοσμος ειναι χαμενος ετσι και αλλιως και εσενα αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να αναψεις τη φλογα. Αυτο μονο. Το τι, πως και γιατι αν σε ενδιαφερει το ανακαλυπτεις στην πορεια.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που με παραξένεψε πιο πολύ στο dark souls ήταν ότι υπήρχε ένας πύργος που από την μια μεριά άμα έβγαινες από τη πόρτα ήταν μέρα,και από την άλλη νύχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα  το μονο που με χαλασε στο 1, ειναι οτι σκοτωσα τον παπαρα στα βαρελια που σου εδινε το pyro και τερματισα ολο το παιχνιδι χωρις αυτο...

 

πιστευω ηταν unfair...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σειρά είναι για ΛΙΓΟΥΣ, δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό. Όποιος παίζει παιχνίδι μόνο για τα γραφικά του τότε καλά κάνουν οι εταιρίες και του πάιρνουν τα λεφτά!! Το παιχνίδι είναι απίστευτα όμορφο και όσο αναφορά τα γραφικά... για να μιλάμε καθαρά! Τα γραφικά είναι αυτα που ΠΡΕΠΕΙ να είναι έτσι ώστε να αποδίδεται η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού όσο το καλύτερο δυνατό. ΤΕΛΟΣ! Αυτό ΠΡΕΠΕΙ ορισμένοι να το καταλάβουν, τα γραφικά είναι ανάλογα την ατμόσφαιρα και το στύλ του παιχνιδιού. Το οποίο δείχνει και την σοβαρότητα των κατασκευαστών.

 

Εκτός και αν κάνεις περιατία,που είναι κλεψιά,και εσένα σου παίρνει μια εταιρία τα λεφτά. Γενικά όλες οι εταιρίες παίρνουν λεφτά. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν.

Για την σοβαρότητα "δεν ξέρουμε να φτιάχνουμε παιχνίδια για pc" ενώ όλα τα παιχνίδια φτιάχνονται,τεστάρονται,και λειτουργούν σε pc by default,και βγαίνει μέσα στην ίδια μέρα της κυκλοφορίας κάποιος άσχετος και φτιάχνει τα προβλήματα του παιχνίδιου,ας μη κάνουμε λόγο καλύτερα..

 

 

το 1 το κόβουν οι περιορισμοί των σαβουρο p.o.s 3 και εξμποχα360, σαν σχεδίαση πάντως τα γραφικά σπέρνουν. Aπ'οτι φαίνεται και το 2 θα'ναι dx9ρι, αν και θα το δω σε 4κ με κανα dsfix οπότε klein.

 

Από θέμα αισθητικής είναι πανέμορφο. Στο τεχνικό τομέα είναι πίσω.

 

Όχι εντάξει το Demon δεν το έχω παίξει το Dark Souls Prepare το fuckin Die όμως είναι pure old-school hardcorila και είναι μοναδικό, παρόλα αυτά με χαλάν μερικά πράγματα όπως το "respawn", auto cheat lock των εχθρών και ότι τα rewards δεν νιώθουν κάτι ιδιαίτερο μετά από τόσο κόπο. Τα graphs μου είναι αδιάφορα.

 

Ξέχασες και τα επιλεκτικά glitch πάντα για όφελος των εχθρών. Τα σπαθιά τους περνάν μέσα από τοίχους όταν είναι για να σε βαρέσουν και να χάσεις ζωή,ενώ το δικό σου σπαθί κάνει "κλάνγκ" :P

 

βασικά αυτά που χαλάνε πολλούς είναι πράγματα φυσιολογικά για όσους μεγάλωσαν όπως εμείς στα ουφάδικα με τα πειραγμένα arcade (και λιώναμε μέχρι να μάθουμε να τερματίζουμε το νέο hit χωρίς continue), και αφύσικα για τους νεώτερους. Νταξ όταν ο άλλος έχει μάθει στο  αυτόματο health regen, να τα βάζει με 5-6 μομπ ταυτόχρονα και να τα εξαϋλώνει,  να κάνει save όπου/όποτε του καπνίσει και γενικά να κάνει τις άπειρες μ@λ@κίες και να μην έχει επιπτώσεις, μόλις βρεθεί κάποιο oldschoolάδικο game παθαίνει πολιτισμικό σοκ και αρχίζει να το θάβει στα φορουμ, αντί να πιάσει στα μπινελίκια όσους τον spoonfeedάρουν, του χαϊδεύουν τον εγωϊσμό και του παίρνουν το 50ευρω για 4-5 ώρες  κωλοβαρεμάρας. Τα souls είναι αυτό που imo έπρεπε να είναι κάθε single player game, ατμόσφαιρα, δυσκολία, να σε βάζει μέσα στον κόσμο του, να νιώθεις την απειλή σε κάθε σου βήμα, trial and error μέχρι να μάθεις να μην κάνεις μ@λ@κίες, rewards χρήσιμα για παρακάτω και όχι για να νιώσεις όμορφα, γενικά να νιώθεις ότι άξιζε το κάθε ευρώ που έδωσες και τον χρόνο που αφιέρωσες. Κάτι που δυστυχώς λίγα πλέον παιχνίδια προσφέρουν.           

Όπα όπα πολύ φόρα πήρες.

 

Το να κάνεις save όποτε θες είναι κάτι που ανέκαθεν υπήρχε σε όλα τα παιχνίδια στους υπολογιστές,γιατί φυσικά κάτι τέτοιο ήταν εφικτό τεχνικά.

Ίσα ίσα που το να κάνεις save όποτε θες είναι πιο hardcore από το να κάνει το παιχνίδι μόνο του save σε checkpoints. Τα checkpoints είναι τεχνικοί συμβιβασμοί εποχής ps1 γιατί να υπάρχουν σήμερα ?

 

Από κει και πέρα γιατί πρέπει όλα τα παιχνίδια να είναι trial and error ? Και να χάνω ζωή κάθε βήμα ? Τα arcades που τόσο εκθειάζεις ήταν όπως ήταν με τα παιχνίδια επίτηδες φτιαγμένα για να χάνεις ζωές,προκειμένου να βάζεις κέρματα συνέχεια. Δηλαδή σου άρεσε εσένα πέρα από τα τρολς και τους δράκους να χάνεις ζωή και από κάθε μέλισσα,μερμύγκι και μύγα που πέταγε?

 

Και λες πως όλα αυτά θα κάνουν κάποιο να αξίζει πως δίνει τα λεφτά του.

Όχι. Διαφωνώ. Αυτά ίσως σου αρέσουν συγκεκριμένα και αποκλειστικά εσένα,και σε κάνουν να νιώθεις έτσι. Πρέπει να ξεχωρίσεις το τι είναι αυτό που σου σου αρέσει εσένα,το γούστο σου,από το τι αρέσει στους άλλους,και τι θα έπρεπε να αρέσει στους άλλους.

 

Εγώ έπαιξα το dark souls στο PC και ένιωσα πως άν έδινα λεφτά για αυτό το πράγμα θα ήμουν κορόιδο.

Λένε λένε λένε τους αρέσει το σύστημα μάχης του,δηλαδή να πατάς το κουμπί και να περιμένεις να τελειώσει το animation επίθεσης μια ώρα,ενώ οι εχθροί σε σκοτώνουν όσο εσύ ακόμα περιμένεις...

ΟΚ. αν και προσωπικά δεν το θεωρώ κάτι το σπουδαίο,ας πούμε πως είναι σπουδαίο.

Πέρα από αυτό τι όμως ? Πέρα από τι μάχη ?

Μετριότητα.

Και εντάξει λες τα γραφικά δεν κάνουν το παιχνίδι.

Άντε ούτε και η μουσική κάνει το παιχνίδι.

Άντε ούτε και η ιστορία κάνει το παιχνίδι.

Τι απομένει όμως,που να μας νοιάζει,και να είναι και καλό,η μάχη ? Μόνο αυτό ?

Έπαιξα μέχρι τη blight city ή town,κάπως έτσι λεγόταν,και εκεί τα παράτησα.

Από ένα σημείο και μετά ένιωσα πως δεν άξιζε το κόπο να υπομένω ένα σωρό πράματα,και πως δεν υπήρχε τίποτα να μου κρατήσει το ενδιαφέρον.

 

Τουλάχιστον στα arcade όπως λες,ήξερες ότι υπήρχε ένας λόγος που τα κάνεις αυτά. Στο battle city έπρεπε να προστατέψεις τη βάση σου. Στο adventure island να σώσεις εκείνη τη κοπελιά.

Στα περισσότερα,το να κάνεις high score,για να αποθηκευτεί το όνομα σου στο μηχάνημα και να βλέπουν όσοι το παίζουν και να καυχιέσαι.

Ποιος ο λόγος όμως για το dark souls ?

Απλά πρέπει να συνεχίσεις να προχωράς μπροστά,γιατί έτσι.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβως ειναι πιο hardcore να μπορεις να κανεις save οποτε θελεις?Αν ηταν ετσι εφτανες πριν απο το boss εκανες save και οποτε εχανες το φορτωνες και ουτε γατα ουτε ζημια.Ετσι ομως το παιχνιδι θα χασει την ταυτοτητα του.Και δεν λεω ετσι πρεπει να ειναι ολα τα παιχνιδια αλλα στο dark souls ετσι πρεπει να ειναι μας αρεσει ή οχι.Αν δεν σου αρεσει το παρατας.

 

Ολα τα παραπονα σου ειναι κλασικα παραπονα καποιου που τα παρατησε και κατηγορει το ιδιο το παιχνιδι και οχι τον εαυτο του.Εκανες επιθεση οταν δεν επρεπε?Την γ@μησες.Θα πεθανεις μεχρι να μαθεις ποτε και πως πρεπει να επιτεθεις.Θα κατσεις να μελετησεις τις επιθεσεις του αντιπαλου.Δεν ειναι god of war εδω περα οπου θα το παιξεις Κρατος και θα τους δειρεις ολους(χωρις να εχω κανενα προβλημα με το gow).

 

Τα γραφικα εννοειται δεν κανουν το παιχνιδι.Και τι εννοεις για την μουσικη?Απιστευτο soundtrack εχουν και τα 2 παιχνιδια μεχρι τωρα.Ιστορια?Αν κατσεις και το ψαξεις τοτε θα δεις τι βαθος εχει ολο το lore.Cutscenes και τα λοιπα μην περιμενεις πολλα πραγματα.

Και βασικα ειναι λιγο ακυρο το οτι κρινεις οτι δεν εχουν σκοπο ολα αυτα χωρις να εχεις περασει καν την blightown.

 

Τελος σοβαρα το γραφεις τωρα αυτο για το highscore? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ, αυτο θα καταστρεψει το παιχνιδι. Η μαγεια του παιχνιδιου ειναι να σε χωσει σε εναν κοσμο με λιγο exposition απο πισω και επειτα εσυ σιγα σιγα να ανακαλυψεις την ιστορια, μεσα απο τα items του παιχνιδιου, τα πτωματα, τις τοποθεσιες των boss και ολα αυτα τα ωραια. Δεν ειναι το story telling ο σκοπος του τιτλου, το παιχνιδι θα μπορουσε να λειτουργησει και χωρις αυτο. Το μονο που χρειαζεται να ξερεις εσυ ειναι οτι εισαι ο chosen undead και οτι ο σκοπος σου ειναι να κανεις αυτο το πραγμα. 

 

Χ = εσυ...............................................................................................Ψ = σκοπος. Το ενδιαμεσο ειναι το ταξιδι σου για να μαθεις το παιχνιδι και οσο προχωρας τοσο να ανακαλυπτεις οτι τελικα δεν εισαι και τοσο chosen οσο νομιζες, τουλαχιστον οχι με τη λογικη του ηρωα που θα περιμενε καποιος. Εκει ξεκιναει και το ψαξιμο για την ιστορια του παιχνιδιου. Σιγα σιγα, αντικειμενο με αντικειμενο και backstory προσπαθοντας να τα βαλεις κατω και να βρεις τι στο διαολο εγινε.

 

Ειπαμε επειδη το παιχνιδι δεν σου δινει την ιστορια στο πιατο δεν σημαινει οτι δεν εχει ιστορια να ανακαλυψεις αν το θελεις. Δεν ειναι ομως ο αυτοσκοπος. Ο κοσμος ειναι χαμενος ετσι και αλλιως και εσενα αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να αναψεις τη φλογα. Αυτο μονο. Το τι, πως και γιατι αν σε ενδιαφερει το ανακαλυπτεις στην πορεια.  

τα ειπες ολα φιλος +1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ, αυτο θα καταστρεψει το παιχνιδι. Η μαγεια του παιχνιδιου ειναι να σε χωσει σε εναν κοσμο με λιγο exposition απο πισω και επειτα εσυ σιγα σιγα να ανακαλυψεις την ιστορια, μεσα απο τα items του παιχνιδιου, τα πτωματα, τις τοποθεσιες των boss και ολα αυτα τα ωραια. Δεν ειναι το story telling ο σκοπος του τιτλου, το παιχνιδι θα μπορουσε να λειτουργησει και χωρις αυτο. Το μονο που χρειαζεται να ξερεις εσυ ειναι οτι εισαι ο chosen undead και οτι ο σκοπος σου ειναι να κανεις αυτο το πραγμα. 

 

Χ = εσυ...............................................................................................Ψ = σκοπος. Το ενδιαμεσο ειναι το ταξιδι σου για να μαθεις το παιχνιδι και οσο προχωρας τοσο να ανακαλυπτεις οτι τελικα δεν εισαι και τοσο chosen οσο νομιζες, τουλαχιστον οχι με τη λογικη του ηρωα που θα περιμενε καποιος. Εκει ξεκιναει και το ψαξιμο για την ιστορια του παιχνιδιου. Σιγα σιγα, αντικειμενο με αντικειμενο και backstory προσπαθοντας να τα βαλεις κατω και να βρεις τι στο διαολο εγινε.

 

Ειπαμε επειδη το παιχνιδι δεν σου δινει την ιστορια στο πιατο δεν σημαινει οτι δεν εχει ιστορια να ανακαλυψεις αν το θελεις. Δεν ειναι ομως ο αυτοσκοπος. Ο κοσμος ειναι χαμενος ετσι και αλλιως και εσενα αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να αναψεις τη φλογα. Αυτο μονο. Το τι, πως και γιατι αν σε ενδιαφερει το ανακαλυπτεις στην πορεια.  

 

Το να σου παρέχει Lore να μαθαίνεις θα καταστρέψει το παιχνίδι; Σοβαρά τώρα; Δηλαδή το να σταματάω το παιχνίδι και να βλέπω Lore Videos στο youtube για να μπω πιο για τα καλά στο game δε το χαλάει;

 

Να σου πω πως βλέπει κάποιος το παιχνίδι χωρίς να ασχοληθεί για το lore?

 

"Α ένα boss να σφάξω. Ά! και άλλο ένα. Ά! και άλλο ένα. Ωπ να το και end boss, cool τώρα έχω bragging rights σε όσους δεν το έχουν παίξει."

 

Το έχω δει σε αρκετό κόσμο αυτό. Γιατί; Γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να πάει out of game για να μάθει το Lore που θα έπρεπε να έχει το παιχνίδι για να μπεις ακόμα πιο βαθιά στον κόσμο του. Ο μόνος λόγος που μου άρεσε το παιχνίδι είναι τα Youtube Lore Videos, υπό άλλες συνθήκες θα ήταν ένα δύσκολο hack 'n slash.

 

Στα Role Playing Games περιμένω ακριβώς αυτό, το roleplay. Είναι σα να μου λες ότι το Witcher θα ήταν καλύτερα χωρίς το roleplay & lore που το ακολουθεί. Σαφώς και όχι. Εσύ μπορεί να μην το χρειάζεσαι, εγώ όμως το απαιτώ, μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό επειδή υπάρχουν κάποιοι φανς που το καλύπτουν το κενό, αλλά παρ'όλα αυτά είναι απαράδεκτο.

 

Και επειδή δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε μιας και έχουμε διαφορετικές απόψεις στο θέμα, ας το αφήσουμε εδώ. Συμφωνούμε και οι 2 ότι είναι τρομερό παιχνίδι και αυτό είναι το βασικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...