Millennium Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 http://www.dailymotion.com/video/x126x0i_videogames?start=22#.Ue7HZo1kPp8
Millennium Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.dsogaming.com/videotrailer-news/dark-souls-2-new-gameplay-footage-unveiled-from-gamescom-community-event/#more-55568
Millennium Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2013 Στο PC θα βγει λίγο πιο μετά. http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-19-dark-souls-2-out-on-march-14-pc-version-to-follow 1
Millennium Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Ps3 έκδοση αν δε κάνω λάθος http://www.youtube.com/watch?v=2bbBCeT19NA
ChRis6 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Μερικές αλλαγές που έρχονται με το dark souls 2 :- Κάθε φορά που πεθαίνεις , μειώνεται το max health- Μπορούν να σε κάνουν invade ακόμα και σε hollow form ( στο dark πρεπει να είσαι human )- Υπάρχει summon timer.To ghost που κάνεις summon φεύγει μετά από λίγη ωρα.( όσα περισσότερα kills κάνει το φάντασμα , τόσο πιο γρήγορα μειώνεται ο χρόνος ) 1
ikaruga24 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2013 Και οχι μονο. Διαφορετικα οπλα εχουν διαφορετικα backstab animations και διαφορετικα backstab style ενω για καποια οπλα το backstab ειναι σχετικα ευκολο και ισχυρο για αλλα ειναι αρκετα δυσκολοτερο και δεν αποφερει και τοσο περισσοτερο damage. Επισης εχουν αναφερει οτι εχουμε διαφορα εφε βαση stats. Πλεον το Attunement δινει casting speed αντι για το dexterity ενω επισης φαινεται να να χρησιμοποιουν τα stats για πιθανοτητες και δυναμεις των διαφορων εφε οπως bleeding, poison, fire, electric και τετοια. Τι παρατηρησα προσωπικα. Βλεπω οτι ο σχεδιασμος ειναι πλεον στα προτυπα του Demon Souls παντρεμενο με Dark Souls (οποιος εχει παιξει και τα 2 παιχνιδια καταλαβαινει τι λεω). Ανοιχτοι χωροι, περισσοτεροι εχθροι, ποιο επικυνδυνα σημεια και τετοια. Επισης στο summoning βλεπω οτι τα φαντασματα μπορουν να χρησιμοποιουν τα δικα τους Estus και δεν χρειαζονται τι δικη σου χρηση για να γιατρευτουν. Επισης ο οπτικος τομεας και η σταθεροτητα στο framerate δειχνουν να εχουν φαει τρελο boost. Καραγουσταρω που πλεον αν θες να φτιαξεις κανονικο mage μπορεις δεδομενου τους τυπους μαγικων (που εχουμε δει ως τωρα) και δεν ειναι απλα το συμπληρωματικο sideskill που ηταν στο Dark Souls. Οτι εχω δει ως τωρα μου αρεσει πολυ, ελπιζουμε στα καλυτερα. 1
ChRis6 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2013 @ikarugaΜου φαίνεται οτι υπάρχει και καινούριο Stat - Agility που καθορίζει το roll.Το equip load δεν ανεβαινει πια με Endurance.
Daemonos Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2013 Θα λιώσω! λογικά θα παίζει και στο ps4 σωστά?
Millennium Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2013 Dark Souls II ‘Into the Light’ Comic Revealed 1
Daemonos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Dark Souls II ‘Into the Light’ Comic Revealed YES!!!!!
Daemonos Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2013 http://www.dailymotion.com/video/xyxhio_dark-souls-2-gameplay-reveal-12-minute-demo_videogames Πω εντάξει, την αίσθηση αυτή του unexplored και του τί θα συναντήσεις, να ΦΟΒΑΣΑΙ να πάς παρακάτω!!!! απο ότι είδα στο βίντεο, αρκετά καλύτερα animations, πολύ καλύτερη ατμόσφαιρα / κόσμος και dungeons! Ακόμα και ο κάθε εχθρός είναι ακόμα πιο ιδιαίτερος και ξεχωριστός! Πόσο Hardcore Epic μπωρεί να είναι το game πόσο.... Προπαραγγελία απο το site μόνο για USA και Canada
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα