ChRis6 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Το μονο πραγμα που με χαλαει που διαβαζω ειναι το ποσο cheap ειναι ορισμενοι εχθροι/bosses και σημεια του χαρτη. Δυστυχως αυτο εχει αμμεση σχεση με το οτι ο δημιουργος και σια της σειρας δεν ασχοληθηκαν με αυτο το παιχνιδι και απο οσα εχω δει και διαβασει μαλλον ειναι εμφανης η απουσια τους και ειδικα σε βετερανους της σειρας (οπως εγω). Ισχύει αυτό.Σχεδόν όλα τα bosses είναι εύκολα.Μπορείς να την βγάλεις καθαρή μόνο με μια καλή ασπίδα ή ακόμα και με fat roll αν καταλάβεις το movement set( μετά από δύο φορές έχεις δει όλες τις κινήσεις ). Για τους εχθρούς πάλι το ίδιο...Για να αυξήσουν τη "δυσκολία" σου κάνουν ambush 5 - 6 άτομα χωρίς να έχεις τη δυνατότητα να το καταλάβεις από το περιβάλλον.Βέβαια μόλις την πατήσεις την πρώτη φορά,μετά ξέρεις τι γίνεται και τους βγάζεις έναν-έναν με bow ή throwing-knife ή κάτι αντίστοιχο.Ή το τραγικό που έβαλαν 3 εχθρούς μπροστά από το bonfire...Really ??? Τώρα με αυτά που λέει ο panther θα διαφωνήσω.Κοιτάς τα πάντα σε ένα δωμάτιο προτού πας παραπέρα.Αυτό ισχύει από το πρώτο παιχνίδι...Στο σημείο με το καράβι και το pyromancy και εγώ την πάτησα.Πήγα αμέσως στο "αντίκειμενο που γυαλίζει" και με έβγαλε σε μια άλλη περιοχή,αλλά κατάλαβα οτι έκανα μαλακία,fast travel πάλι πίσω και βρήκα το chest στην απέναντι μεριά.Μόλις νικησεις boss δεν γίνεται να μην υπάρχει chest στο επόμενο δωμάτιο. 1
panther_512 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Το pyromancy flame είναι απλά ένα από τα πολλά παραδείγματα φτωχών επιλογών που διαπιστώνω στο παιχνίδι. Έχει τεράστια διαφορά να χώσεις σε "παιχνιδιάρικο" σημείο ένα καλό bonus αντικείμενο για να σπάσεις πλάκα με τον παίχτη, απο το να κάνεις το ίδιο με critical αντικείμενο που αφορά την εκκίνηση ολόκληρης class, όταν έχεις φάτσα κάρτα στη Majula 2 NPCs που ασχολούνται αποκλειστικά σχεδόν με αυτό. Όπως είπα, άλλοι μπορεί να βλέπουν σε αυτά αριστοτεχνικό design. Εγώ βλέπω φτηνούς ερασιτεχνισμούς.
Typhonios Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Mόλις απέκτησα το White Ring, απλά μοναδικό στο να ξεγελάς τους invaders:)
panther_512 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Οι invaders εμφανίζονται από κάποιο σημείο και μετά? Τόσες ώρες δεν μου έχει κάτσει ούτε ένας. Έχω summon signs για duels, αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου με PvP. Πάντως δεν μπορώ να τονίσω επαρκώς πόσο πολύ μου αρέσει το online του. Αν δεν υπήρχε, δεν νομίζω να με κρατούσε το παιχνίδι περισσότερο απ'όσο με κράτησε το DS 1. Το παιχνίδι μου είναι μιά συνεχής μίξη single και co-op, με τον χαρακτήρα μου να γίνεται συνεχώς summoned για να βοηθάει άλλους, εξερευνώντας ταυτόχρονα τους χάρτες.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Έχουν και φάση τα μηνύματα, άλλα βοηθάνε, άλλα troll και άλλα που είναι απλά αστεία.
tidus666 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Nαι, κάποια είναι ευφάνταστα και έχουν πλάκα. Το but hole είναι της μόδας τελευταίας απ' ότι βλέπω. πχ try tongue but hole κλπ Είναι ωραίο και το γεγονός ότι αν αφήσεις μήνυμα και βαθμολογηθεί, σε healarei καμπόσο hp. Το μόνο κακό είναι ότι σπαμάρει ένα your message has been rated στην οθόνη όμως κάθε φορά.
Orgios Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Παντα έλεγα οτι ένα multiplayer game είναι τόσο καλό οσο το community του, και νομίζω οτι το Dark Souls έχει αρκετά υψηλο επιπεδο ingame και εκτος (βλεπε φορουμ , youtube, reddit κτλ κτλ κτλ) 2
ultralisk Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Παντα έλεγα οτι ένα multiplayer game είναι τόσο καλό οσο το community του, και νομίζω οτι το Dark Souls έχει αρκετά υψηλο επιπεδο ingame και εκτος (βλεπε φορουμ , youtube, reddit κτλ κτλ κτλ) πως είναι το community του League of Legends, ε ακριβώς το αντίθετο 2
ChRis6 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Οι invaders εμφανίζονται από κάποιο σημείο και μετά? Τόσες ώρες δεν μου έχει κάτσει ούτε ένας. Έχω summon signs για duels, αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου με PvP. Πάντως δεν μπορώ να τονίσω επαρκώς πόσο πολύ μου αρέσει το online του. Αν δεν υπήρχε, δεν νομίζω να με κρατούσε το παιχνίδι περισσότερο απ'όσο με κράτησε το DS 1. Το παιχνίδι μου είναι μιά συνεχής μίξη single και co-op, με τον χαρακτήρα μου να γίνεται συνεχώς summoned για να βοηθάει άλλους, εξερευνώντας ταυτόχρονα τους χάρτες. Από την αρχή νομίζω.Με το που φεύγεις από majula,μπορούν να σε κάνουν invade. Στο NG δεν έχει και τόσα πολλά invasions γιατί τα cracked red eye orbs είναι λίγα και αυτοί που είναι στο brotherhood of blood μπορούν να πάρουν μόνο από την αρένα κερδίζοντας ένα match.Στο NG+ μπορούν να αγοράσουν ένα με 10K souls. edit: Summon signs για PvP έχω δει κυρίως στη γέφυρα στο Iron Keep. Σημειώστε οτι στο dark souls 2 το μόνο κριτήριο για το matchmaking είναι το Soul Memory,δηλαδή το πόσες ψυχές έχετε κερδίσει(όχι όσες έχετε ξοδέψει).Αυτό σημαίνει οτι αν πεθάνετε και χάσετε X ψυχές,το SM δεν μειώνεται.Οπότε καλό είναι να ανεβάζετε Soul Level με την πρώτη ευκαιρία.Φανταστείτε να έχετε Soul Memory: 1 million και Soul Level:70 και να σας κάνει invasion ένας με ίδιο SM αλλά level 100....Πόσο κράξιμο έχει φάει η From από το community γι'αυτό....
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Από την αρχή νομίζω.Με το που φεύγεις από majula,μπορούν να σε κάνουν invade. Απ' ότι μου έλεγε ο φίλος με το PS3, αν δεν έχεις καθαρίσει μια περιοχή (να φας το area boss) μπορούν να σου κάνουν invade. Επειδή έχει το soul memory όμως, δεν θα σου έρχονται trolls όπως παλιότερα που π.χ. μου είπε έμενε lvl 1 με τίγκα equipment και σκότωνε στην αρχική περιοχή.
ultralisk Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 και να το έχεις καθαρίσει το boss πάλι σου κάνουν invade
ChRis6 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Απ' ότι μου έλεγε ο φίλος με το PS3, αν δεν έχεις καθαρίσει μια περιοχή (να φας το area boss) μπορούν να σου κάνουν invade. Επειδή έχει το soul memory όμως, δεν θα σου έρχονται trolls όπως παλιότερα που π.χ. μου είπε έμενε lvl 1 με τίγκα equipment και σκότωνε στην αρχική περιοχή. Ναι παιζεί αυτό να ισχύει.Δεν είμαι σίγουρος για το παραπάνω. Για το NG το soul memory είναι καλό.Για NG+...+ δεν έχει νόημα πιστεύω.Όλοι θα είναι Ultra Warrior Mages με Havels και fast roll
panther_512 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Παντα έλεγα οτι ένα multiplayer game είναι τόσο καλό οσο το community του, και νομίζω οτι το Dark Souls έχει αρκετά υψηλο επιπεδο ingame και εκτος (βλεπε φορουμ , youtube, reddit κτλ κτλ κτλ) Είναι παιχνίδι που θέλει μεθοδικότητα, υπομονή και επιμονή. Το παιχνίδι από μόνο του απομονώνει τα "κακά στοιχεία". Πάντως, παρατηρώ ότι η συντρηπτική πλειοψηφία του κόσμου έχει πάνω κάτω το ίδιο progress στο παιχνίδι. Όσο περνάνε οι μέρες όλο και περισσότερο αδειάζουν από κόσμο οι αρχικοί χάρτες. 2
Orgios Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Γιατι το λες αυτο? το πιθανοτερο είναι να μην μπορεις να τους δεις λογω αυξημενου SL..
panther_512 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Γιατι το λες αυτο? το πιθανοτερο είναι να μην μπορεις να τους δεις λογω αυξημενου SL.. please explain.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα