Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδιά σόρρυ αλλά οι random τοίχοι που ανοίγουν με το Α και έχουν μπαούλο από πίσω δεν έχουν να κάνουν με εξερεύνηση και αν σε παίρνουν από το χεράκι

 

εκτός αν κολλάτε σε όλους τους τοίχους σπαμάροντας το Α οπότε πάω πάσο...καλό είναι τα παρατραβηγμένα στοιχεία και κάποια fouls να τα επισημαίνουμε

 

και το λέει ένας level 196 με 70 ώρες στο πρώτο playthrough που δείχνει πόσο το απολαμβάνει το game

Δημοσ.

Μα για κάθε ένα "μυστικό" πέρασμα  που θα βρεις μόνος, το community θα σου υποδείξει άλλα 4 μεσω μηνυμάτων! Αν αφήσεις και εσυ ένα μηνυματακι τότε θα τα βρούμε όλα!   Jolly-Co-operation!!   :)

  • Like 1
Δημοσ.

μου έτυχε σε μυστικό πέρασμα να μην υπάρχει μήνυμα χώρια που δεν κάθομαι να διαβάσω όοοολα τα μηνύματα αφού τα περισσότερα δεν έχουν να υποδείξουν κάτι

Δημοσ.

Σωστός ο Orgios. Συμφωνώ σχεδόν με όλα στο ποστ.

 

Επίσης συμφωνώ ότι ήταν μπούρδα αυτό που κάνανε με τους illusory walls σε αυτό το game. Από τα λίγα παράπονά μου για το DS 2. Μέχρι και στα τελειώματα έβλεπα phantoms που προσπαθούσαν να χτυπησουν τους τοίχους γιατί έβλεπαν message illusory wall ξέρω γω. Αν δεν στο πει κάποιος δύκολα το βρίσκεις. Εγώ ήμουν τυχερός και το βρήκα σχετικά νωρίς, καθώς είδα ένα phantom να βγαίνει από έναν τοίχο. 10 λετπά αργότερα το βρήκα.

 

Σε αυτά που λέει ο panther τώρα, οκ το καταλαβαίνω, αλλά αν πας rush και δεν ψάχνεις τα πάντα, sorry αλλά δεν παίζεις DS παίζεις κάτι άλλο. Επίσης οι npc είναι ξεκάθαροι στο τι θέλουν. Απλά δεν στο λένε στα ίσα. Λίγο να σκεφτείς όμως, το βρίσκεις. πχ o carhillion σου λέει, δεν έχω ενδιαφέρον για τους magic-impaired. Δεν είναι ξεκάθαρο; Εντάξει, ο tangray δεν σου λέει αλλά μέχρι να φτάσεις εκεί σίγουρα έχεις κάνει coop.

  • Like 2
Δημοσ.

To να βγάζεις το Boss και στο επόμενο δωμάτιο να έχει φάτσα κάρτα μπροστά σου αστραφτερό αντικείμενο, το οποίο μόλις το πατήσεις σε αλλάζει περιοχή και δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω, και δίπλα από τη πόρτα εκείνου του δωματίου είχε κρυμμένο στις σκιές μπαούλο με το βασικό pyromancy equipment είναι trolling των developers.

 

Για το αν το pyromancy είναι forgotten, banned ή κάτι άλλο δεν γνωρίζω διότι το παιχνίδι δεν μου είπε τίποτα. Προφανώς και αυτές οι πληροφορίες είναι κάπου κρυμμένες.

 

Όπως κρυμμένες οι πληροφορίες για το ότι μπορείς να καλέσεις το πλοίο στο No Man's Wharf, το οποίο και διέσχισα απ'ακρη σε άκρη περισσότερες από 20 φορές προσπαθώντας να καταλάβω αν είναι ακόμα ένα dead end που απλά οδηγεί στον μάγο.

 

Όπως ανύπαρκτες οι πληροφορίες για το ότι αν κρατήσεις τις ψυχές κάποιων bosses, κάποιοι θα τις ανταλλάξουν για special αντικείμενα. Φαντάζομαι τα μηνύματα των συμπαικτών μπορούν να σε καθοδηγήσουν καί σε αυτό.

 

Το pyromancy πλέον μου είναι απολύτως άχρηστο, μιάς και είμαι 80 level sorcerer. Αλλά το γεγονός ότι μου απέκλεισε ένα ολόκληρο μονοπάτι εξέλιξης του χαρακτήρα μου, εξαιτίας ενός φτηνιάρικου μηχανισμού (ουσιαστικά το παιχνίδι σου πουλάει δούλεμα), μου πρόσφερε μιά ανεπανάληπτη αρνητική εμπειρία για το παιχνίδι που θα μου μείνει μέχρι τέλους.

Δημοσ.

παιδιά σόρρυ αλλά οι random τοίχοι που ανοίγουν με το Α και έχουν μπαούλο από πίσω δεν έχουν να κάνουν με εξερεύνηση και αν σε παίρνουν από το χεράκι

 

εκτός αν κολλάτε σε όλους τους τοίχους σπαμάροντας το Α οπότε πάω πάσο...καλό είναι τα παρατραβηγμένα στοιχεία και κάποια fouls να τα επισημαίνουμε

 

και το λέει ένας level 196 με 70 ώρες στο πρώτο playthrough που δείχνει πόσο το απολαμβάνει το game

 

Και στο DS1 έτσι ήταν ευτυχώς ή δυστυχώς.

 

Επίσης εάν έχουμε παίξει και το DS1 θα ξέραμε ότι τα boss souls χρησιμεύουν για special items και η περιγραφή αφήνει αυτό το υπονοούμενο ή τι έχει γίνει και το Pyromancy είναι πλέον σπάνιο, όπως και το humanity,

 

DS είναι και όχι DarkSiders / Diablo.\

 

Επίσης θα μπορούσε να ακολουθήσεις και το μονοπάτι από το Lost Bastille, που η πλοκή συνεχίζεται εκεί και μετέπειτα μεταπηδάς στο No Mans.

 

Αλλά έτσι είναι το DS, χαοτικό και όμορφο με cheap bosses όμως:P

Δημοσ.

Ότι χάσατε, το χάσατε είτε επειδή δε προσέχατε είτε επειδή βαριοσασταν.Παίζω offline το πρώτο playthrough και μάλλον έχω χάσει άπειρες κρυφές πόρτες.Εγώ δεν έχω την υπομονή να τις ψάξω, δε φταίει το παιχνίδι για αυτό.Είναι μια επιλογή που έχουν κάνει, να μη σε πάρει το παιχνίδι απο το χεράκι αλλά να επιβραβεύσει τους πιο υπομονετικούς και προσεκτικούς παίκτες.

 

Δε λέω οτι δεν έχει πράγματα που έπρεπε να είναι λίγο πιο καθαρά (spoiler πχ. το πως θα βγάλεις το δηλητήριο απο το Earthen Peak), αλλά μη φέρνετε σαν παράδειγμα τις ψυχές tων bosses.3 προτάσεις είναι η περιγραφή και η τελευταία γράφει "Use to acquire numerous souls,or to create something of great worth.".

  • Like 1
Δημοσ.

Αιώνιες συζητήσεις στα Dark Souls παιχνίδια. Οι μισοί συμφωνούν με αυτά που λέει ο πάνθερ και βρίζουν αυτούς που το αποθεώνουν και οι άλλο μισοί το αποκαλούν masterpiece και βρίζουν τους πρώτους με το legendary πια "This is Dark Souls, what r u, casul?"

Σαν το Lost ένα πράγμα, από τη μία αυτοί που γούσταραν το τέλος και από την άλλη αυτοί που δεν το γούσταραν. :P

 

Αnyway, εγώ δεν ανήκω σε καμία κατηγορία, αποθεώνω αυτά που αρέσουν και κριτικάρω αυτά που δεν μου αρέσουν.

 

Συνεχίζω το ταξίδι μου στο ng+ (διαφορετικό παιχνίδι. Και όντως πιο δύσκολο απ' το ng+ του DS1, ή μου φαίνεται έτσι επειδή είμαι pure melee) με ενδιάμεσο λιώσιμο pvp και coop, ούτως ή άλλως θα το φτάσω ng++ για 100% achievements.

Και παράλληλα ψιλοπαίζω ένα ng με faith build.

Εθισμός.

Δημοσ.

Εγώ δεν βρίζω αυτούς που το αποθεώνουν, ούτε ανήκω σε κάποια κατηγορία.

 

Περίμενα πώς και πώς να σχολάσω από τη δουλειά, να έρθω εδώ να απαντήσω και αμέσως μετά να φορτώσω το παιχνίδι.

 

Απλά εκεί που άλλοι βρίσκουν σουρεαλιστικές αριστοτεχνίες στο design του παιχνιδιού, εγώ βλέπω ουσιαστικές ελείψεις που είναι εις βάρος της όλης εμπειρίας.

 

Το παιχνίδι έχει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας με τον παίχτη και τα μηνύματα του community δεν μπορούν να βοηθήσουν στα σημαντικότερα εξ αυτών, ενώ μετα λύπης μου διαπιστώνω φτηνά κόλπα των devs, όπως αυτό με το μπαούλο του pyromancy, το οποίο και καλά είναι απαγορευμένο, αλλά κατα τα άλλα μιά χαρά στο αναβαθμίζουν οι NPCs με ελάχιστο κόστος.

 

Απλές σχεδιαστικές επιλογές που θα μπορούσαν να κάνουν το παιχνίδι πιό δίκαιο δεν υπάρχουν και η άποψή μου είναι ότι δεν αποτελούν μέρος ενός grand plan, αλλά αντίθετα είναι συμπτώματα από developer laziness ή απουσία των ανάλογων προσόντων.

 

Εγώ όταν βλέπω άσπρο πίνακα, βλέπω άσπρο πίνακα. Αν τώρα ο άλλος βλέπει λιβάδια με λουλούδια που τα έφαγε η αγελάδα και μετά την έκανε, δικαίωμά του.

 

Τώρα να με συγχωρέσετε, διότι ο sorcerer μου με περιμένει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ότι χάσατε, το χάσατε είτε επειδή δε προσέχατε είτε επειδή βαριοσασταν.Παίζω offline το πρώτο playthrough και μάλλον έχω χάσει άπειρες κρυφές πόρτες.Εγώ δεν έχω την υπομονή να τις ψάξω, δε φταίει το παιχνίδι για αυτό.Είναι μια επιλογή που έχουν κάνει, να μη σε πάρει το παιχνίδι απο το χεράκι αλλά να επιβραβεύσει τους πιο υπομονετικούς και προσεκτικούς παίκτες.

 

δηλαδή εσύ που το παίζεις offline (και δεν μπορείς να δεις κανένα μήνυμα) οφείλεις να ψάχνεις το ΚΑΘΕ ντουβάρι αλλιώς θα πούμε ότι "βαριόσουν" και δεν είχες την υπομονή

 

από την άλλη αν έψαχνες το ΚΑΘΕ ντουβάρι θα ήσουν υπομονετικός και θα έπαιζες το game σωστά και δεν θα είσουν μαζόχας...μάλιστα

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω μείνει μαλάκας! Σπόιλερ για το ng+

 

 

Στην soldier's rest περιοχή υπάρχει ένα red phantom knight of Catarina! :wub:

Όταν το είδα παραμιλούσα! Το κακό είναι ότι δεν ξαναspwnarei αλλά μου πέταξε τα leggins του! Και φαίνεται ότι ξαναεπιστρέφει με bonfire ascetics! Έχω 29 αυτή τη στιγμή, με τρώει το χέρι μου για φαρμ το set του... Τρελό ερωτικό γράμμα των devs προς τους φανς.

 

Αν δω κανέναν Solaire κάπου δεν ξέρω τι θα κάνω...

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

δηλαδή εσύ που το παίζεις offline (και δεν μπορείς να δεις κανένα μήνυμα) οφείλεις να ψάχνεις το ΚΑΘΕ ντουβάρι αλλιώς θα πούμε ότι "βαριόσουν" και δεν είχες την υπομονή

 

Ναι.Μη κολάς στους χαρακτηρισμούς, δεν έχουν τόσο αρνητική σημασία όταν η ανταμοιβή είναι δυσανάλογη της προσπάθειας.Αν το "βαρεμάρα" δε σου αρέσει, αντικατέστησέ το με "efficiency" :P

 

 

από την άλλη αν έψαχνες το ΚΑΘΕ ντουβάρι θα ήσουν υπομονετικός και θα έπαιζες το game σωστά και δεν θα είσουν μαζόχας...μάλιστα

 

Υπάρχουν πολύ τρόποι να παίξεις το παιχνίδι.Αν διασκεδάζεις, ο τρόπος σου είναι σωστός.Όποιος καταφέρει να βρει μόνος του όλες τις κρυφές πόρτες νομίζω μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε υπομονετικό (και μάλλον μαζόχα).

 

Εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι οτι οι κρυφές πόρτες είναι κρυφές.Δε μπορεί το παιχνίδι να σου πει που είναι γιατί τότε δε θα ήταν κρυφές.Μερικές φορές σου δίνει hints για την ύπαρξή τους, άλλες φορές όχι.Και να ξεφύγει καμία δεν έγινε τίποτα.Αυτός που θα τις βρει όλες, πιθανόν να έχει ένα μικρό πλεονέκτημα (αν υπάρχει καμία με κάτι καλό μέσα).

Δημοσ.

Δεν ξερω για το DS2 ακομα (ναι ναι ξερω, απαραδεκτος) αλλα τουλαχιστον για τα προηγουμενα το θεμα του να χανεις πραγματα στο πρωτο playthrough ηταν μερος της εμπειριας σου. Ετσι και αλλιως το παιχνιδι δεν ειναι φτιαγμενο για να τελειωνει με το πρωτο playthrough. Τι και αν εχασες το Α ή το Β την πρωτη φορα που επαιξες το παιχνιδι? Τι και αν εκανες fuck up τα στατιστικα σου για την πρωτη φορα? Πλεον εχεις την ευκαιρια να συνεχισεις να κανεις κατι αλλο και να βρεις μια καλη μεση κατασταση για το τι θα κανεις καθως το παιχνιδι ευνοει σχεδον ολα τα builds και συνδιασμους στατιστικων. 

 

Προσωπικα δεν γνωριζω ακομα τιποτα για το παιχνιδι, το thread το παρακολουθω για αλλους λογους και εννοειται οτι αποφευγω ολα τα spoilers και σαφεστατα δεν προκειται να ανοιξω τον παραμικρο οδηγο για το οτιδηποτε πριν δω τουλαχιστον μια φορα τα end credits και την επιλογη για NG+. Οπως με βγαλει και οπως λαχει, στο χερι μου ειναι. 

 

Το μονο πραγμα που με χαλαει που διαβαζω ειναι το ποσο cheap ειναι ορισμενοι εχθροι/bosses και σημεια του χαρτη. Δυστυχως αυτο εχει αμμεση σχεση με το οτι ο δημιουργος και σια της σειρας δεν ασχοληθηκαν με αυτο το παιχνιδι και απο οσα εχω δει και διαβασει μαλλον ειναι εμφανης η απουσια τους και ειδικα σε βετερανους της σειρας (οπως εγω). 

Δημοσ.

δηλαδή εσύ που το παίζεις offline (και δεν μπορείς να δεις κανένα μήνυμα) οφείλεις να ψάχνεις το ΚΑΘΕ ντουβάρι αλλιώς θα πούμε ότι "βαριόσουν" και δεν είχες την υπομονή

 

από την άλλη αν έψαχνες το ΚΑΘΕ ντουβάρι θα ήσουν υπομονετικός και θα έπαιζες το game σωστά και δεν θα είσουν μαζόχας...μάλιστα

 

To παιχνίδι δυστυχώς/ευτυχώς είναι φτιαγμένο για να αποδώσει τη φούλ εμπειρία Τώρα. Έχει ημερομηνία λήξεως.

 

Βασίζεται σε τεράστιο βαθμό στο online κομμάτι του και σε κάνα χρόνο θα είναι μιά πολύ κατώτερη εμπειρία.

 

Ο κουμπάρος μου που το τερμάτισε στο PS3 αυτό μου έλεγε (μεταξύ άλλων) και με έπεισε να το αγοράσω τώρα και να παρατήσω ότι άλλο παιχνίδι έπαιζα ( το Bravely default το άφησα στη μέση), ώστε να έχω τη καλύτερη δυνατή εμπειρία.

 

Και είχε απόλυτο δίκιο, διοτι το online του το απολαμβάνω απίστευτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...