Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν φάτε στον Smelter, δοκιμάστε τον μετά (βάλτε summon sign) αφού έχετε κάνει respec σε miracle workers και θα λέτε "δε παίζει". Γενικά το Iron Keep είναι η χαρά του LIghtning και κατ'επέκταση των Lightning Spears. Βούτυρο ο Smelter στο NG+ πάντως, πιο εύκολο απ'ότι στο NG

Δημοσ.

To τελείωσα. Έπος. Το μισό παιχνίδι και μετά είναι όλο το ζουμί. Όλη μέρα σήμερα ετοιμαζόμουν για ng+ και ξεκινώ. Ελπίζω να μην με κόβουν. :P

 

Pure strenght build, 2 bosses μου έβγαλαν την παναγία. Όταν τα έβγαλα καπνογόνα στο δωμάτιο κι έτσι.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως βρίσκω τον εαυτό μου not rushing το playthrough μου ... Παίρνω τον χρόνο μου, ψάχνοντας πράγματα , pvp , θέλω να ξεκλειδώσω τα πάντα, να πάρω όλα τα όπλα, να ανεβώ σε όλα τα covenants, γενικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

 

Στόχος μου δηλαδή δεν είναι να τερματίσω το παιχνίδι αλλά να το ευχαριστηθω σε όλο του το μεγαλείο! 

 

Σε αυτό βοηθάει το fast travel απο την αρχή (το οποιο έκραζα ομολογω όταν το πρωτοέμαθα) , οτι θα γίνει και δευτερο και τρίτο playthrough δεν το συζηταω (είναι το μόνο σίγουρο).  Γενικα το Dark Souls 2 το εκτιμάς περισσότερο όσο περισσότερο το παίζεις...

 

 

That being said όσο καλό και να είναι δεν προκειται ποτέ να φτάσει τα επίπεδα του 1ου, το δευτερο είναι ένα παρα πολυ καλό παιχνίδι , είναι κόλλημα είναι είναι... Το 1ο DARK SOULS είναι ΕΡΩΤΑΣ!!

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως βρίσκω τον εαυτό μου not rushing το playthrough μου ... Παίρνω τον χρόνο μου, ψάχνοντας πράγματα , pvp , θέλω να ξεκλειδώσω τα πάντα, να πάρω όλα τα όπλα, να ανεβώ σε όλα τα covenants, γενικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

 

Στόχος μου δηλαδή δεν είναι να τερματίσω το παιχνίδι αλλά να το ευχαριστηθω σε όλο του το μεγαλείο!

 

Σε αυτό βοηθάει το fast travel απο την αρχή (το οποιο έκραζα ομολογω όταν το πρωτοέμαθα) , οτι θα γίνει και δευτερο και τρίτο playthrough δεν το συζηταω (είναι το μόνο σίγουρο).  Γενικα το Dark Souls 2 το εκτιμάς περισσότερο όσο περισσότερο το παίζεις...

 

 

That being said όσο καλό και να είναι δεν προκειται ποτέ να φτάσει τα επίπεδα του 1ου, το δευτερο είναι ένα παρα πολυ καλό παιχνίδι , είναι κόλλημα είναι είναι... Το 1ο DARK SOULS είναι ΕΡΩΤΑΣ!!

 

Θα συμφωνήσω σε όλα, φαντάσου ακόμη κάνω ΜΟΝΟ PvP ως Rat Knight :P

 

Slow and steady για να απολαύσουμε το μεγαλείο του DS2.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ το απολαμβάνω δεόντως.

 

Μου αρέσει πολύ το online κομμάτι του αν και όπως ξαναείπα, είναι εύκολο να το σπαμάρεις και να ανεβαίνεις levels αβέρτα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να καταλήξεις σε non-valid build μιάς και δεν προχωράς το παιχνίδι ανάλογα με τα levels σου για να βλέπεις τί ανάγκες προκύπτουν.

 

Κατα τα άλλα, το παιχνίδι αποτελεί σημαντική εξέλιξη του πρώτου και περιμένω να δώ αν θα με κρατήσει μέχρι το τέλος του και θα ξεπεράσουμε το όριο των 38 ωρών του πρώτου. Για την ώρα το παιχνίδι με κρατάει πολύ γερά.

 

Πάρα ταύτα, αν και βελτιωμένο σημαντικά σε σχέση με το πρώτο, το παιχνίδι για εμένα παραμένει πάρα πολύ μακριά από τον ορισμό του Masterpiece που του αποδίδει πολύς κόσμος, με διάφορα θέματα ποικίλης σοβαρότητας, με χειρότερα εκείνα που χαλάνε το immersion.

 

Το franchise έχει τεράστιο περιθώριο βελτίωσης και το στούντιο χρειάζεται πολλά μαθήματα για το πώς να εξοικειώνει τον παίχτη με τους μηχανισμούς του παιχνιδιού, πώς να κρατά το balance της δυσκολίας σωστό και το πώς να δένει το σενάριο και τους χαρακτήρες με το κόσμο του.

Δημοσ.

Immersive δεν θα το έλεγα τόσο το DS, τραβάς 7 μετρα σπαθί από την τσέπη σου πχ, no voice :D το πρώτο playthrough μου πείρε 62 ώρες και δεν έκανα πολλά πράγματα μέχρι και κάποια boss άφησα και επειδή έσκασα στον τέλος χωρίς giant souls δύσκολα...όσο παίζω διαπιστώνω ότι το game δεν είναι για tanks όπως πριν. Όσο για το masterpiece panther σαν rpg ούτε κατά διάνοια, απέχει πολύ από "skyrim"/witcher.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω σε όλα, φαντάσου ακόμη κάνω ΜΟΝΟ PvP ως Rat Knight :P

 

Slow and steady για να απολαύσουμε το μεγαλείο του DS2.

 

το πιο decent pvp πάντως το κάνεις με τα duels από το dragon covenant και το blood όπου είναι και οι 2 υποψιασμένοι και πλακώνεστε με ίσους όρους στο σημείο που έπεσε το summon (χωρίς να κρύβεται κάποιος πίσω από τα mobs)...το pvp που έκανα σαν rat το θεώρησα παντελώς lame...πλάκα είχε για λίγο αλλά μετά από ώρα δεν

Δημοσ.

Έχω φτάσει στο Iron Keep και το παιχνίδι με έχει ενθουσιάσει.Το μόνο που με έχει χαλάσει πολύ είναι οτι ο κόσμος του δεν είναι τόσο όμορφα σχεδιασμένος όσο του 1 (δε μιλάω για τα γραφικά).Επίσης το οτι βάζουν 3-4 δυνατά τερατάκια σαν boss fight το θεωρώ σαν έναν φθηνό τρόπο να αυξήσουν τη δυσκολία.Προτιμώ ένα καλά σχεδιασμένο boss και ας είναι πιο εύκολο να ψοφίσει.

Δημοσ.

Immersive δεν θα το έλεγα τόσο το DS, τραβάς 7 μετρα σπαθί από την τσέπη σου πχ, no voice :D το πρώτο playthrough μου πείρε 62 ώρες και δεν έκανα πολλά πράγματα μέχρι και κάποια boss άφησα και επειδή έσκασα στον τέλος χωρίς giant souls δύσκολα...όσο παίζω διαπιστώνω ότι το game δεν είναι για tanks όπως πριν. Όσο για το masterpiece panther σαν rpg ούτε κατά διάνοια, απέχει πολύ από "skyrim"/witcher.

 

Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω το παιχνίδι με Skyrim/witcher. Δεν υφίσταται σύγκριση, διότι είναι τελείως διαφορετικά παιχνίδια.

 

Εγώ μιλάω για το παιχνίδι το ίδιο, αυτό που είναι, σε σχέση με αυτό που θα μπορούσε να ήταν, αν οι διάφοροι τομείς του ήταν στα ίδια υψηλά επίπεδα με τα core mechanics του.

 

Το παιχνίδι κάνει τόσο φτωχή δουλειά να εξοικειώσει τον παίχτη με τον κόσμο του, που το ψάξιμο στο ίντερνετ αποτελεί αναγκαιότητα. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα.

 

Και γενικότερα το στήσιμο του κόσμου είναι προβληματικό με την τοποθέτηση πολλών NPCs να είναι σε σημεία άκυρα, χωρίς λογική, ακόμα και για τη λογική του ίδιου του παιχνιδιού (Hexer FTW, αλλά και ο mage ότι νάναι), με διαλόγους που συχνά δεν έχουν τις πιό ουσιώδεις πληροφορίες που όφειλαν εκείνοι οι χαρακτήρες να σου δώσουν. Όλοι είναι σαν μαστουρωμένοι.

 

Τέλος πάντων, είναι πολλά τα προβληματικά σημεία. Υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις που το κρατάνε πίσω. Για να πάρεις το καλύτερο από αυτό το παιχνίδι πρέπει να το τερματίσεις μία φορά μόνος σου και μετά να πάρεις παραμάσχαλα walkthroughs και strategy guides.

  • Like 2
Δημοσ.

Immersive δεν θα το έλεγα τόσο το DS, τραβάς 7 μετρα σπαθί από την τσέπη σου πχ, no voice :D το πρώτο playthrough μου πείρε 62 ώρες και δεν έκανα πολλά πράγματα μέχρι και κάποια boss άφησα και επειδή έσκασα στον τέλος χωρίς giant souls δύσκολα...όσο παίζω διαπιστώνω ότι το game δεν είναι για tanks όπως πριν. Όσο για το masterpiece panther σαν rpg ούτε κατά διάνοια, απέχει πολύ από "skyrim"/witcher.

 

Καλο θα ηταν να μη ξεκινησουμε παλι skyrim/witcher vs Dark Souls καθώς δεν πρόκειται να βγάλουμε ακρη όπως και στο αλλο thread που το συζητησαμε ήδη , είναι όλα τόσο διαφορετικα παιχνίδια . Καποιοι θα προτιμήσουν το καθενα για τους δικους τους λόγους, εγω εχοντας τερματίσει το skyrim και έχοντας ήδη 30 ωρες στο witcher (το οποιο παρατησα μολις έβαλα απο περιεργεια το DS) προτιμώ το Dark Souls για όλους τους λόγους που μπορεί να γουστάρει κάποιος τα rpg.

 

Υ.Γ. ή θα μπορούσαμε να μαζεψουμε όλα μας τα VERSUS επιχειρηματα μας σε άλλο thread για να μην βρωμισουμε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Kι εγώ δεν θα επεκταθώ αλλά το DS ρε παιδιά ΔΕΝ είναι rpg. Είναι action με κάποια στοιχεία rpg και platforming. Είναι τόσο απλό.

Οι συγκρίσεις για μένα δεν έχουν νόημα. Είναι το καλύτερο action game που υπάρχει με τη ρεαλιστικότερη και best combat που υπάρχει. Στο rpg element τρώει σκόνη από καμπόσα παιχνίδια.

 

Το παράπονο για το connectivity του world το έχω κι εγώ. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι μετά το μισό του, μετά το πρώτο task της Emerald Herald αν θέλετε, δεν θέλω να σποιλεριάσω, πραγματικά με άφησε με ανοιχτό το στόμα. Έχει level design και μηχανισμούς, σε συνδυασμό με το καλύτερο pvp και το καλύτερο lore,  που για 'μένα το κάνουν καλύτερο από το 1ο.

 

Επίσης, το στήσιμο του κόσμου και η τοποθεσία αντικειμένων και npcs κλπ είναι τα σημαντικότερα για το lore, γιατί τίποτα δεν βρίσκεται εκεί που βρίσκεται τυχαία, so...

Δημοσ.

Tidus γιατι μου το κανεις αυτο? :)

 

Το παιχνιδι είναι ο ορισμος του RPG και εξηγω αμεσως γιατι... Τι κανει ενα παιχνιδι RPG?

 

1.Character Development (level up, επιλογες που επηρεαζουν το παιχνίδι , covenants κτλ κτλ)

2.Exploration (μυστικα περάσματα, παγίδες, loot , λαθυρινθοι, κλειδια κτλ κτλ)

3.Lore... πραγματικα το DS1 (ds2 δεν τελειωσα οποτε... )  είναι απο τα πιο πλούσια παιχνιδια σε lore που υπάρχουν και θα χαρω να κανουμε και απειρες συζητησεις πανω στο θεμα.

 

Βαζω αυτα τα 3 σαν πιο σημαντικα για να μην κουρασω

 

Βασικα το μόνο που λείπει απο το παιχνίδι σε σχεση με τα άλλα rpg είναι οι απειροι διαλογοι (αλλά αυτό δεν οριζει ενα RPG, λεγε με Dungeon Master, Eye of the beholder) και αυτό είναι στα θετικά του, καθώς το πλουσιο lore και το περιβάλλον λένε την ιστορια και εχεις και 99% play time!!

Δημοσ.

Τζάμπα θα μπείτε σε debate. Ο όρος RPG έχει γίνει πλέον τόσο ευρύς που σε λίγο και το Flappy bird στα RPG θα το κατατάσουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Indeed δεν σύγκρινα guys αλλα όπως λέει και panther "rpg" genre είναι θέλοντας και μη, τα είπα και σε παλιότερο post, best combat system, shitty story etc.

Anyways τελικά τα hexes είναι για δεύτερο playthrough, δεν ξέρω άμα το είδατε αλλα πρέπει να είναι ίδια τα int/faith γιατί το base dmg βασίζεται στο χαμηλότερο από τα δυο. Οποτε χώνεις faith στο NG+ σαν mage.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...