Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ειναι ιδιο το engine φιλος. Ειτε ειναι υπερβολικα modified ειτε ειναι νεα μηχανη. Για εμας που εχουνε φαει το DS μεχρι το κοκκαλο κανει μπαμ οτι προκειται για νεα ή αρκετα βελτιωμενη μηχανη. 

Δημοσ.

Τυφλος εισαι? Τα back finishers δεν τα βλεπεις? Και ναι gore δεν εχει αλλα δεν θεωρω οτι ειναι και κατι που θα βοηθησει να αυξηθει το feeling και η παρουσιαση του τιτλου. 

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς είμαι τυφλός ή δεν είδα το vid που είδες εσύ. Όσο για το gore φυσικά και θα αυξήσει το feeling και το immersion και εννοείτε ότι θα γίνει πιο ρεαλιστικό.

Δημοσ.

Το τελευταιο βιντεακι που ποσταρε ο Orokusaki ειναι, στο τελος της προηγουμενης σελιδας. Για να μην το αδικουμε ομως gore εχει, απλα οχι explicit gore που για εμενα δεν βλεπω να βοηθαει καπου. Τι θα κερδισουμε δηλαδη αν το αιμα απλα ρεει ποταμι ή τα κεφαλια πεταγονται δεξια και αριστερα? 

Δημοσ.

Το αίμα δεν μου λέει κάτι στην τελική όλοι undead είναι...το κοψίδι όμως ανεβάζει τον οπτικό τομέα, δίνει λόγο ύπαρξης στο durability και κάνει πιο ενδιαφέρον τις μάχες με stategic dismemberment. Και μην μου πεις ότι δεν σου άρεσε όταν έκοβες τις ουρές από τα boss...

 

ok το είχα δει το vid απλά περίμενα το backstab να είναι stab όπως πριν. my bad.

  • Moderators
Δημοσ.

Dark Souls 2 director says to get ready for clenched fists, suffering, and death

 

 


It’s clear from Dark Souls 2′s latest trailer that the fantasy RPG—on the surface at least—has much in common with the game that preceded it. But what can players expect when they dive into From Software’s upcoming sequel? Dark Souls 2′s game director Yui Tanimura addresses this question and more in a new E3 interview

.

 

Even though the first Dark Souls received something less than the tender-loving care it deserved when it was belatedly ported to the PC from the console version, a PC edition of the sequel to the notoriously challenging original has been a goal for developers from the very beginning. And it hasn’t lost any of its haunting and sometimes unyielding sense of difficulty, according to Tanimura.

“As players always want… obviously [Dark Souls 2 is] going to be just as, or even more challenging” said Tanimura through an interpreter. “Hopefully it will meet up to the expectations of the players. Again, that is to make sure everyone gets the fist-clenching reaction of overcoming the challenge.”

 

Clenched fists indeed. In speaking about just what brings modern game players to these sorts of experiences, I think Tanimura touches on what’s key to any game that asks a lot of someone, namely the response of the game to the effort that is invested in it. This is part of what accounts for the first Dark Souls’ success, he said, and also that this experience can be shared with others.

 

“The sense of satisfaction when you overcome the difficulties and challenges in the game,” Tanimura said. “The loose interaction with other players and the sharing of that satisfaction, the sharing of the difficulties, the challenges, and the suffering.”

And his advice for players that are ready to accept the kind of suffering that awaits them?

 

“Be aware and be cautious. …try not to give up. You’re going to face a lot of death but don’t let that hurt you. Keep trying, keep trying new things and keep challenging yourself. ”

Δημοσ.

Αν και με την πρώτη σκέψη το gore/finishers ακούγονται ωραία, το dark souls είναι απο τα λίγα games όπου η ευχαρίστηση προέρχεται καθαρά απο τον παίχτη και όχι απο tricks του game πχ. στο πρώτο dark souls όταν μετά την 30η φορά κατάφερνες και έβγαζες τον havel το μόνο που έβλεπες ήταν ένα ψυχρό "you defeated" και τίποτα άλλο, δεν είχε φρουφρού, συγχαρητήρια και τέτοια δεν χρειαζόταν να σου τονίσει την νίκη γιατί μέσα σου ήδη πέταγες στα σύννεφα επειδή τα κατάφερες, όποτε πιστεύω οτι τέτοιου είδους features δεν θα προσφέρουν κάτι παραπάνω σε αυτό το game.

Βέβαια άμα το προσθέσουν σε μορφή achievement δηλαδή κόψτου το τάδε κομμάτι(πχ ουρά που είναι και καλά πιο δύσκολο να την χτυπήσεις ) για να αποκτήσεις το item αυτό είναι άλλο. 
  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβώς όπως λέει και πάνω, μετά από μια τόσο δύσκολη μάχη που έπαιξες ίσως και 100 φορες δεν θες να δεις ένα finishing animation, "cutscene", whatever...satisfaction ;)

 

Δεν θα με χαλουσε αλλα δεν θα βαλω και τη γατα μου να κλαιει αν δεν εχει καθως κατι τετοιο απλα το θεωρω "σαλτσα". Το dismemberment της ουρας διαφορων τερατων ειναι πολυ διαφορετικο απο το γενικο strategic dismemberment και θα παρει το focus απο αυτο που πραγματικα ειναι το παιχνιδι. 

Δημοσ.

Κανεις δεν θα κλαίει dude τις γνώμες μας λέμε...απλά ίσως μάθαμε αλλιώς, anyways εγώ ακόμα περιμένω ποιος θα τολμήσει να κάνει remake το Blade of Darkness για να γουστάρουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειναι ιδιο το engine φιλος. Ειτε ειναι υπερβολικα modified ειτε ειναι νεα μηχανη. Για εμας που εχουνε φαει το DS μεχρι το κοκκαλο κανει μπαμ οτι προκειται για νεα ή αρκετα βελτιωμενη μηχανη. 

 

Dark Souls 2 engine upgrade allows for fancy graphics tricks

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...