Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είχα διαβάσει ένα ψιλοενδιαφέρον κείμενο πριν καιρό που συνέκρινε το πώς περνούσε το lore στον παίκτη το Dark Souls και το Skyrim. Το πρώτο, όπως ειπώθηκε, το έκανε έμμεσα, με σημάδια, περιγραφές στα αντικείμενα, έμμεσο τρόπο γενικότερα, ενώ το δεύτερο με το στάνταρ τρόπο, ακούγοντας διαλόγους και διαβάζοντας άπειρα βιβλία ποικίλης ποιότητας, από εξαιρετικά μέχρι χάλια. Αυτό που κάνει το Dark Souls το έκαναν τα RPG από παλιά (κλασσικά Bioware games πχ), και προσωπικά μου αρέσει πολύ  να διαβάζω ιστοριούλες στα αντικείμενα, επιγραφές, αποσπασματικά κείμενα και να προσπαθώ να καταλάβω το τι κρύβεται από πίσω. Είναι καθαρά θέμα διάθεσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως ακριβως ειναι πιο hardcore να μπορεις να κανεις save οποτε θελεις?Αν ηταν ετσι εφτανες πριν απο το boss εκανες save και οποτε εχανες το φορτωνες και ουτε γατα ουτε ζημια.Ετσι ομως το παιχνιδι θα χασει την ταυτοτητα του.Και δεν λεω ετσι πρεπει να ειναι ολα τα παιχνιδια αλλα στο dark souls ετσι πρεπει να ειναι μας αρεσει ή οχι.Αν δεν σου αρεσει το παρατας.

 

Εσύ μπορεί να μη λες ότι όλα τα παιχνίδια πρέπει να είναι έτσι,αλλά το είπε ο Dungeon Master τον οποίο παρέθεσα! :P Και δεν είπα ότι κακώς το DS είναι έτσι,και δέχομαι ότι είναι κομμάτι της ταυτότητας του ο τρόπος που κάνεις save σε αυτό. Αλλά απαντώντας στον DM που λέει ότι όλα τα παιχνίδια πρέπει να είναι έτσι και πως το save είναι "καζουαλιά",υποστήριξα την δυνατότητα να κάνεις save όποτε θες.

Γιατί το να μη μπορείς να κάνεις save όποτε θες γεννήθηκε λόγο τεχνικών περιορισμών που από τότε έχουν πάψει να υφίστανται. Πέραν αυτού,είχα στο μυαλό μου το σύστημα γενικά με τα checkpoints.

Το ζήτημα είναι ότι άμα μπορείς να κάνεις save όποτε θες,σου δίνει ελευθερία να ρυθμίσεις εσύ όπως θες την εμπειρία σου,και το αφήνει το παιχνίδι πάνω σου,αντί να σε κρατά από το χεράκι.

 

Δυστυχώς σε πολλά παιχνίδια ο τρόπος που βάζουν τα checkpoints είναι κάκιστος,και μόνο σε μερικά δουλεύει καλά.Και εξαρτάται φυσικά και από το είδος του παιχνιδιού.Π.χ. σε ένα παιχνίδι όπως το Mario Bros όπου η κύρια ουσία είναι να περνάς levels και άμα έχεις εμπειρία τα περνάς και σε 5 λεπτά,το να κάνεις save κάθε 4 levels,είναι μια χαρά,και πραγματικά ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα χρειαζόταν π.χ. να σώζεις οπουδήποτε. Απ την άλλη ένα παιχνίδι όπως π.χ. το Duke Nukem ή τα Elder Scrolls πρέπει να σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις save όποτε θες.Εδώ δεν τίθεται τόσο θέμα δυσκολίας,αλλά θέμα πρακτικότητας. Άμα ένα level του Duke παίρνει μισή ώρα αφού το έχεις μάθει απ' έξω και τη πρώτη φορά που θα το παίξεις μπορεί να σου πάρει και πάνω από μια ψάχνοντας για secret areas,θέλεις να κάνεις save τη κάθε στιγμή.

 

Θυμάμαι εποχές που δεν υπήρχε save,και για να περάσεις ένα παιχνίδι έπρεπε να παίζεις συνεχόμενα 8,10,ή και παραπάνω ώρες σε κάτι NES και SNES... Πραγματικά χαίρομαι που πλέον στα περισσότερα παιχνίδια υπάρχει κάποιο save.Αν μη τι άλλο ήταν και ανθυγειηνό το να μας ζητάν να παίζουμε συνεχόμενα τόσες ώρες τα παιχνίδια εκείνης της εποχής,τη στιγμή που πρέπει κάθε 1 ώρα να κάνουμε και κάνα τέταρτο διάλλειμα.

 

Από κει και πέρα όπως είπα νωρίτερα,το να μπορείς να κάνεις save όποτε θες δεν σημαίνει πως γίνεται ευκολότερο το παιχνίδι. Ξέρεις πόσες φορές υπάρχουν που έχω χάσει πρόοδο μισής ή και μιας ώρας επειδή ήμουν απορροφημένος σε ένα παιχνίδι και ξέχασα να κάνω save ?  :shock:

Και βλέπω κάποια παιχνίδια πρόσφατα και κάνουν auto-save κάθε 10 λεπτά,ή χειρότερα σε κάτι fps σε κάθε cutscene,και τα γεμίζουν με cutscenes. Απλά θεωρώ γενικά πως όσο περισσότερη ελευθερία δίνουν στον παίχτη οι δημιουργοί,τόσο το καλύτερο για εμένα τον παίχτη. Γιατί σαν παίχτης έχω και εγώ προσωπικά γούστα,κάποιος άλλος άλλα,και μπορεί διαφορετικοί άνθρωποι να σκεφτούν και διαφορετικά πράγματα.Μου αρέσουν πάντα επιλογές που δίνουν ελευθερία στον παίχτη να ρυθμίσει την εμπερία στα γούστα του,save όποτε θες,FOV,τέτοια πράματα τα θεωρώ πάντα καλοδεχούμενα.

 

 

Ολα τα παραπονα σου ειναι κλασικα παραπονα καποιου που τα παρατησε και κατηγορει το ιδιο το παιχνιδι και οχι τον εαυτο του.Εκανες επιθεση οταν δεν επρεπε?Την γ@μησες.Θα πεθανεις μεχρι να μαθεις ποτε και πως πρεπει να επιτεθεις.Θα κατσεις να μελετησεις τις επιθεσεις του αντιπαλου.Δεν ειναι god of war εδω περα οπου θα το παιξεις Κρατος και θα τους δειρεις ολους(χωρις να εχω κανενα προβλημα με το gow).

 

Μα δεν κατηγορώ το παιχνίδι για τη δυσκολία του,ούτε για το ότι πρέπει να έχεις τον νου σου και να χειρίζεσαι κάθε εχθρό με διαφορετικό τρόπο,από το να κάνεις συνέχεια τις ίδιες κινήσεις σε όλους τους εχθρούς. Ίσα ίσα που σε αυτό το κομμάτι του βγάζω το καπέλο του Dark Souls.

Το παράπονο μου ήταν ότι δεν μου έδινε με έναν τρόπο κάποιο λόγο να συνεχίσω να κάνω αυτά που κάνω και να μου κρατήσει το ενδιαφέρον. Πως το λένε,θέλω λίγο λίγο ιστορία,να νιώθω πως υπάρχει κάποιος σκοπός,πως έχω κάποιο λόγο που κάνω ότι κάνω σε ένα παιχνίδι. Ίσως άμα ενδοιάμεσα στις περιοχές βάζαν κάποιο cutscene,μερικούς NPCs (πέρα από αυτούς που πουλάν πράγματα και σου φτιάχνουν τα όπλα) που να σου μιλάν για το τι γίνεται και για το κόσμο κτλπ,να μου είχε κρατήσει το ενδιαφέρον αρκετά για να το φτάσω μέχρι το τέλος. Αλλά θυμάμαι να περπατάω,περπατάω,σφάζω,σφάζω,και δεν ήξερα για ποιον λόγο,που θέλω να πάω,τι θέλω να κάνω,ποιοι άλλοι εμπλέκονται αν εμπλέκονται κτλπ.

 

Τα γραφικα εννοειται δεν κανουν το παιχνιδι.Και τι εννοεις για την μουσικη?Απιστευτο soundtrack εχουν και τα 2 παιχνιδια μεχρι τωρα.Ιστορια?Αν κατσεις και το ψαξεις τοτε θα δεις τι βαθος εχει ολο το lore.Cutscenes και τα λοιπα μην περιμενεις πολλα πραγματα.

Και βασικα ειναι λιγο ακυρο το οτι κρινεις οτι δεν εχουν σκοπο ολα αυτα χωρις να εχεις περασει καν την blightown.

 

 

Ε είναι τα συνολικά production values. Θα μου πεις ο developer δεν έχει την υποστήριξη κάποιου πλούσιου publisher από πίσω να στηρίζει αλλά.. Το θέμα είναι ότι για να βρω την ιστορία ίσως πρέπει να ψάξω πάρα μα πάρα πολύ βαθυά.Άμα παίζω 6-8 ώρες και ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιος είμαι και που πάω,κάπου κάτι δεν πάει καλά δεν νομίζεις ? Θα μου πεις υπάρχουν και άλλα παιχνίδια που δεν έχουν και τόσο ιστορία,π.χ. τα Super Mario. Αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι είμαι ο Μάριος,και ένα χελωνοσαυροειδές που λέγεται Bowser και είναι βασιλιάς μιας φυλής που λέγεται Κούπα έχει απαγάγει μια φίλη μου που τη λένε Peach,και πρέπει να τη σώσω.Και το ξέρω αυτό από τα πρώτα 5-10 λεπτά,και έχω υπ όψιν μου ότι "α τα κάνω όλα αυτά για να σώσω την Πήτς". Στο DS πραγματικά δεν ήξερα τι έκανα. Θυμάμαι μόνο ότι ήμουν πεθαμένος και ζωντάνεψα.

 

Τελος σοβαρα το γραφεις τωρα αυτο για το highscore?  :P

 

 

Ψέματα λέω :P

Δημοσ.

Το να σου παρέχει Lore να μαθαίνεις θα καταστρέψει το παιχνίδι; Σοβαρά τώρα; Δηλαδή το να σταματάω το παιχνίδι και να βλέπω Lore Videos στο youtube για να μπω πιο για τα καλά στο game δε το χαλάει;

 

Να σου πω πως βλέπει κάποιος το παιχνίδι χωρίς να ασχοληθεί για το lore?

 

"Α ένα boss να σφάξω. Ά! και άλλο ένα. Ά! και άλλο ένα. Ωπ να το και end boss, cool τώρα έχω bragging rights σε όσους δεν το έχουν παίξει."

 

Το έχω δει σε αρκετό κόσμο αυτό. Γιατί; Γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να πάει out of game για να μάθει το Lore που θα έπρεπε να έχει το παιχνίδι για να μπεις ακόμα πιο βαθιά στον κόσμο του. Ο μόνος λόγος που μου άρεσε το παιχνίδι είναι τα Youtube Lore Videos, υπό άλλες συνθήκες θα ήταν ένα δύσκολο hack 'n slash.

 

Στα Role Playing Games περιμένω ακριβώς αυτό, το roleplay. Είναι σα να μου λες ότι το Witcher θα ήταν καλύτερα χωρίς το roleplay & lore που το ακολουθεί. Σαφώς και όχι. Εσύ μπορεί να μην το χρειάζεσαι, εγώ όμως το απαιτώ, μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό επειδή υπάρχουν κάποιοι φανς που το καλύπτουν το κενό, αλλά παρ'όλα αυτά είναι απαράδεκτο.

 

Και επειδή δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε μιας και έχουμε διαφορετικές απόψεις στο θέμα, ας το αφήσουμε εδώ. Συμφωνούμε και οι 2 ότι είναι τρομερό παιχνίδι και αυτό είναι το βασικό.

 

Αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις ομως ειναι οτι ειναι αλλο ειδος rpg. Το παιχνιδι εχει περισσοτερα κοινα με το diablo παρα με το witcher. Μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα. Εσυ θες ντε και καλα να σου ταιζει ο αλλος lore με το ζορι. Εγω δεν το θελω αυτο, προτιμω να το ανακαλυπτω μονος μου και προτιμω παιχνιδια που με αφηνουν να το κανω αυτο. Το dark souls βρισκεται σε αυτην την κατηγορια rpg. Ειναι και απο τους σοβαρους λογους που με "χαλαει" το witcher (και αλλα του ειδους και κατηγοριας).

 

Edit: Alithinos να ελεγες και κατι σωστο ομως καλα θα ηταν. Το dark souls δεν εχει checkpoint system. Live saving εχει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι μια χαρά όπως είναι και πιστεύω οτι δέν θα μπορούσε να είναι καλύτερο, η μουσική τέλεια! τα γραφικά είναι όπως πρέπει να είναι για να σου αποτυπόνουν την ατμόσφαιρα και το gameplay είναι δύσκολο όπου δέν σηκώνει λάθη, γιατί κοστίζουν.

 

Τώρα το να κάνεις κάθε λίγο και λιγάκι save, και να spamareis κουμπιά και να σκοτώνεις 500 εχθρούς σε 2 combo και όταν πάς στο boss να είναι τις πλάκας, με button combination κτλ, υπάρχουν παιχνίδια τέτοια πολλά να τα πιάσετε.

 

Η σειρά Dark είναι πολύ καλή και όπως πρέπει να είναι! και να μήν αλλάξει! προσφέρει κάτι μοναδικό που λέιπει απο την πλειοψηφία των games.

  • Like 1
Δημοσ.

Alithinos δεν διαφωνω σε αυτα που λες για τα save.Αναλογα το παιχνιδι ειναι.

 

 

Και παλι ομως σου λεω πως περιμενεις να καταλαβεις κατι για τον σκοπο του παιχνιδιου οταν δεν εχεις περασει καν την bligtown?Ποσα bosses σκοτωσες μεχρι τοτε?4-5?

Αν δωσεις σημασια σε αυτα που λενε οι npcs τοτε σιγα σιγα θα καταλαβεις που αποσκοπουν ολα αυτα που κανεις και γενικα τι γινετε στον κοσμο του παιχνιδιου.

 

Παντως διαβασα οτι το 2 ισως να εχει περισσοτερες cutscenes.Αν θελεις τσεκαρε το demons souls που  τουλαχιστον στην αρχη εχει 2-3 cutscenes και μερικους διαλογους που σε σχεση με το dark souls ξεκαθαριζουν τι πρεπει να κανεις.

Δημοσ.

Alithinos δεν διαφωνω σε αυτα που λες για τα save.Αναλογα το παιχνιδι ειναι.

 

 

Και παλι ομως σου λεω πως περιμενεις να καταλαβεις κατι για τον σκοπο του παιχνιδιου οταν δεν εχεις περασει καν την bligtown?Ποσα bosses σκοτωσες μεχρι τοτε?4-5?

Αν δωσεις σημασια σε αυτα που λενε οι npcs τοτε σιγα σιγα θα καταλαβεις που αποσκοπουν ολα αυτα που κανεις και γενικα τι γινετε στον κοσμο του παιχνιδιου.

 

Παντως διαβασα οτι το 2 ισως να εχει περισσοτερες cutscenes.Αν θελεις τσεκαρε το demons souls που  τουλαχιστον στην αρχη εχει 2-3 cutscenes και μερικους διαλογους που σε σχεση με το dark souls ξεκαθαριζουν τι πρεπει να κανεις.

 

Μπα τοσο το demon οσο και το dark ξεκαθαριζουν απο την αρχη τι πρεπει να κανεις. Το ΠΩΣ θα καταφερεις να το κανεις ομως ειναι δικο σου θεμα. Θες να το κανεις απλα πηγαινοντας απο σημειο σε σημειο μεχρι να φτασεις στο τελος? Μπορεις (και αυτο σωστο ειναι εξαλου καθως αυτο ειναι το "quest"). Θες να το πας λιγο παραπερα και να δεις γιατι και για ποιο λογο φτασαμε εδω που φτασαμε και τι ρολο βαραει ο καθενας? Και αυτο μπορεις (και αυτο σωστο ειναι). Γενικα το παιχνιδι ειναι τοσο ανοιχτο που την ιδια εμπειρια και διασκεδαση θα παρει αυτος που ειναι ΟΥΓΚ ΤΡΩΩ ΑΡΧΗΓΟΥΣ και την ιδια αυτος που το ψαχνει το πραγμα.

 

Το οτι λενε οτι το DS2 θα εχει περισσοτερα cut scenes δεν σημαινει κατι. Συνηθως τα cut scenes μπαινουν για να δηλωσουν κατι (ενα boss, μια εξοδο/εισοδο σε νεο κοσμο) οποτε το να εχει περισσοτερα δεν σημαινει κατι. Μπορει απλα να εχει περισσοτερο περιεχομενο οποτε ειναι λογικο η χρηση περισσοτερων introductory cut scenes.  

  • Like 1
Δημοσ.

Απλα στο demons souls εχει την cutscene στο Monumental που σου λεει για τις  5 archstones με αποτελεσμα να ειναι λιγο πιο ξεκαθαρα τα πραγματα.Στο dark souls σου λεει χτυπα δυο καμπανες(αν προσεξεις τι σου λεει εκεινος ο npc) και απο κει και περα δεν εχεις ιδεα που να πας.Εγω την πρωτη φορα που επαιξα μου ελειπε ενα σημειο σαν το nexus αλλα οταν ειδα πως συνδεονται ολες οι περιοχες τοτε επαθα πλακα.

 

Για τις cutscenes εννοω οτι θα εχει περισσοτερες με διαλογο κτλ και οχι απλα οταν μπαινεις σε ενα boss.Βεβαια μπορει να κανω και λαθος.

Δημοσ.

δεν νομιζω οτι χρειαζεται αλλαγη το συστημα save στο ds. Για εμενα ειναι πανεξυπνο αυτο που κανουν με τα shortcuts απο τη στιγμη που θα προχωρησεις μια περιοχη...γενικα το level designing ειναι ισως το καλυτερο στοιχειο του ds...

 

το battle system του για εμενα ειναι το πιο ενδιαφερο απο οποιοδηποτε αλλο rpg, αλλα και αυτο εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης...

Δημοσ.

Δεν έχω παίξει το 1ο και είμαι λίγο μπερδεμένος με το παιχνίδι...

Τι στυλ ακριβώς είναι γιατί από ότι κατάλαβα δεν είναι ότι έχεις ένα char και του κάνεις με το καιρό upgrade σε armor/weapon αλλά κατά κάποιο τρόπο το gear είναι ανάλογα με τον char που φτιάχνεις;

Δημοσ.

Δεν έχω παίξει το 1ο και είμαι λίγο μπερδεμένος με το παιχνίδι...

Τι στυλ ακριβώς είναι γιατί από ότι κατάλαβα δεν είναι ότι έχεις ένα char και του κάνεις με το καιρό upgrade σε armor/weapon αλλά κατά κάποιο τρόπο το gear είναι ανάλογα με τον char που φτιάχνεις;

 

Κατ'αρχήν δεν είναι σαν οτιδήποτε άλλο έχεις παίξει....

 

Πρέπει να ξέρεις οτι αν πεθάνεις κοστίζει... και κοστίζει πολύ! Φτάχνεις έναν χαρακτίρα και σιγά σιγά τον αναπτύσσεις όπως εσύ θέλεις. Πανοπλίες και όπλα, τα πιο καλά τα βρίσκεις η τα φτιάχνεις. 

Θα πρέπει να παίξεις παααααρα πολλές φορές μια πίστα για να την περάσεις καθώς αν πεθάνεις βγαίνεις απο την αρχή!!!

σου συνιστώ να παίξεις λιγάκι κάποιο προηγούμενο η να δείς trailers και reviews στο youtube να κατατοπιστείς.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...