imr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Συμφωνώ για speedview , είναι πολύ καλό Με χρονόμετρο και ταχύμετρο βγάζεις βλακείες, ακομα και αν μετράει άλλο άτομο Το μόνο που πρεπει να προσεξεις είναι να είσαι σε επίπεδο οδόστρωμα για να μην αδικηθεις ( ή το αντίθετο) Εγώ πάντως είχα καταφέρει ενα ξερό 6" με άδειο αυτοκίνητο και ένα άτομο, νούμερο λογικό σε σχέση με κλασική μέτρηση περιοδικου ( 2 άτομα κτλ.. ) Γενικα παιζει να ειναι και λιγο αυστηρο καθως ψιλοαργει υπολογισει την ταχυτητα, αλλα σιγουρα ειναι το πιο αξιοπιστο για homemade και free. Οσο το δοκιμαζα εμενα με ψιλοεκνευρισε γιατι αρκετες φορες δεν μου μετρησε τα 100 με 2α απο αυτην την καθυστερηση αλλα γενικα τα παει καλα. ασε εμας τους κοινους θνητους να ονειρευομαστε ποτε μπαινουν τα vtecia και πως δουλευει το Mivec.. και πιαστες της τσαπες εσεις και πηγαιντε για ελιες.. Και παλι το τουρμπακι εχει περισοτερη ροπη στο ρελαντι απο οτι εχεις στον κοφτη, βοηθαει και οταν κοτσαρεις το τρειλερ να κουβαλησεις τις ελιες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 οσο και να αργει (οπως οτιδηποτε εχι να κανει με gps) , το χρoνο που θελει η αλλαγη της καταστασης απο την ακινησια στα 100χλμ/ω θα τoν υπολογισει σωστα θα αργησει δηλαδη να μετραει στο ξεκινημα ,αλλα θα αργησει να σταματαει να μετραει και αφου πιασεις τα 100 και λογικα αυτο το "lag" θα ειναι το ιδιο και στις 2 περιπτωσεις το θεμα ειναι να κανεις εσυ σωστα ολα τα υπολοιπα και να μην πας για παραδειγμα σε καμια κατηφορα παντως υπεραισιοδοξα νουμερα δεν ειδα ποτε με αυτο (και σε αλλα αυτοκινητα που το δοκιμασα) μονο λογικα ή χειροτερα απο αυτα που περιμενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Με τα μαθηματικά δεν τα πάω καλά! Πάντως, δε μπορώ να κατανοήσω το να καταπονεί σε βαθμό «ξεσκίσματος» κάποιος το αυτοκίνητό του, προκειμένου να βγάλει συμπέρασμα για την ιπποδύναμή του. Προσωπικά, αν είχα τέτοια κάψα, θα προτιμούσα χίλιες φορές να τα σκάσω για μία φορά, σ' ένα αληθινό δυναμόμετρο. Όχι ότι στο δυναμόμετρο δεν υπάρχει καταπόνηση, αλλά τουλάχιστον οι συνθήκες είναι ελεγχόμενες και τα νούμερα όσο το δυνατόν πιο ακριβή... Πολλες the greek way amateur αυτοσχεδιες τεστοστερονατες κλπ κοντρες, γινονται σε φαναρια. Το concept εχει ως εξης. Καγκουρας συναντα 2ο καγκουρα κοιταζονται στα κλεφτα χαμογελωντας ειρωνικα ο ενας στον αλλον μεσα σε 1 κλασμα του δευτερολεπτου δινοντας το μηνυμα ο ενας στον αλλον: challenge accepted. Ε μετα σκιζουν το αμαξι τους κλπ μεχρι το επομενο φαναρι ή εμποδιο (πχ μπροστινος νορμαλ οδηγος). Μη ξεχνας επισης, οτι το 0-100 ειναι διαχρονικη συζητηση αντροπαρεων σε καφε/μπαρ/σπιτια/φορουμς κλπ χωρους συγκεντρωσης αρσενικων. Και μιλαμε για νουμερο μειζονος σημασιας καθως αποδεικνυεται σχεδον επιστημονικα (απο τοτε που βγηκαν περιοδικα αυτοκινητων) οτι ειναι αντιστροφως αναλογο με τα εκατοστα του μοριου τους: Μικροτερος χρονος στο 0-100 <--> μεγαλυτερο μηκος. Στα σοβαρα τωρα, το 0-100 ειναι (οχι και η πιο αξιοπιστη) ενδειξη ισχυος ενος αυτοκινητου. Το 0-400 ειναι ισως πιο αξιοπιστη μετρηση, ενω το 100-0 πολυ σημαντικοτερη κι απτις 2, αλλα οπως και να εχει η παραδοση επιτασσει να εχεις καλο 0-100 για να θεωρεις/θεωρουνε οτι και το αμαξι ειναι δυνατο. Οσο για το δυναμομετρο και τις ελεγχομενες συνθηκες, αν ηξερες ποσο δακρυ εχει κυλησει πανω σε δυναμομετρα και ποσοι κινητηρες ειπανε το ποιημα... Μιλαμε για απιστευτη καταπονηση στον κινητηρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2012 Πολλες the greek way amateur αυτοσχεδιες τεστοστερονατες κλπ κοντρες, γινονται σε φαναρια. Το concept εχει ως εξης. Καγκουρας συναντα 2ο καγκουρα κοιταζονται στα κλεφτα χαμογελωντας ειρωνικα ο ενας στον αλλον μεσα σε 1 κλασμα του δευτερολεπτου δινοντας το μηνυμα ο ενας στον αλλον: challenge accepted. Ε μετα σκιζουν το αμαξι τους κλπ μεχρι το επομενο φαναρι ή εμποδιο (πχ μπροστινος νορμαλ οδηγος). Αχ και να είναι κάνα ...χτήνος! Μη ξεχνας επισης, οτι το 0-100 ειναι διαχρονικη συζητηση αντροπαρεων σε καφε/μπαρ/σπιτια/φορουμς κλπ χωρους συγκεντρωσης αρσενικων. Και μιλαμε για νουμερο μειζονος σημασιας καθως αποδεικνυεται σχεδον επιστημονικα (απο τοτε που βγηκαν περιοδικα αυτοκινητων) οτι ειναι αντιστροφως αναλογο με τα εκατοστα του μοριου τους: Μικροτερος χρονος στο 0-100 <--> μεγαλυτερο μηκος. Τι θα πει «τού ...μορίου τους», ωρέ; Τολμάς να αποκαλείς «μόριο»(!!!), τον αχαλίνωτο, το φίδη, τον ανακόντα;;; η παραδοση επιτασσει να εχεις καλο 0-100 για να θεωρεις/θεωρουνε οτι και το αμαξι ειναι δυνατο. Το είχε τραγουδήσει κι ο Χάρυ Κλυνν αυτό και μάλιστα, εις άπταιστον ισπανικήν: «Μ...κίίίίία που μας δέρνει...» Οσο για το δυναμομετρο και τις ελεγχομενες συνθηκες, αν ηξερες ποσο δακρυ εχει κυλησει πανω σε δυναμομετρα και ποσοι κινητηρες ειπανε το ποιημα... Μιλαμε για απιστευτη καταπονηση στον κινητηρα Αυτό, για να πω την αλήθεια, δεν το ήξερα! Προφανώς και καταλαβαίνω ότι, εφόσον ο σκοπός είναι να μετρήσεις τη μέγιστη ιπποδύναμη, ο κινητήρας θα δουλεύει «ψηλά» = «θα καταπονείται», αλλά σα ...ρομαντικός(!) που είμαι, φανταζόμουν ότι δε θα τον άφηναν οι ...δυναμομετράδες - ότι θα υπήρχε έστω κάποια δικλείδα ασφαλείας... - να γίνει «χωνί»! Ευτυχώς που δεν έχω κανένα καημό να μετρήσω την ισχύ των δικών μου... ...και να είχα δηλαδή, φαντάζεσαι την έκφραση του τύπου, άμα του πήγαινα ...χιλιάρι suzuki alto του '97, για ...δυναμομέτρηση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2012 Αχ και να είναι κάνα ...χτήνος! Τι θα πει «τού ...μορίου τους», ωρέ; Τολμάς να αποκαλείς «μόριο»(!!!), τον αχαλίνωτο, το φίδη, τον ανακόντα;;; Το είχε τραγουδήσει κι ο Χάρυ Κλυνν αυτό και μάλιστα, εις άπταιστον ισπανικήν: «Μ...κίίίίία που μας δέρνει...» η δυναμομετρηση εκτος απο το να δεις ποσα αλογα βγαζεις για το γαμωτο,μπορεις να δεις και προβληματα που τυχον σου εχει βγαλει.. απο το οτιδηποτε.. δεν εχει μονο σκοπο τα βελτιωμενα μονο.. απο 1 δυναμομετρηση μπορεις να καταλαβεις παρα πολλα για το μοτερ. Αυτό, για να πω την αλήθεια, δεν το ήξερα! Προφανώς και καταλαβαίνω ότι, εφόσον ο σκοπός είναι να μετρήσεις τη μέγιστη ιπποδύναμη, ο κινητήρας θα δουλεύει «ψηλά» = «θα καταπονείται», αλλά σα ...ρομαντικός(!) που είμαι, φανταζόμουν ότι δε θα τον άφηναν οι ...δυναμομετράδες - ότι θα υπήρχε έστω κάποια δικλείδα ασφαλείας... - να γίνει «χωνί»! Ευτυχώς που δεν έχω κανένα καημό να μετρήσω την ισχύ των δικών μου... ...και να είχα δηλαδή, φαντάζεσαι την έκφραση του τύπου, άμα του πήγαινα ...χιλιάρι suzuki alto του '97, για ...δυναμομέτρηση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα