*Kezar* Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Οποτε το δικο μου που δεν ψωφαει μεχρι τις 7000 χαλασμενο πρεπει να ειναι.... Οσο για το ρητο....η απαντηση ειναι ναι καλα.Αμα εχεις δυναμη απο τις 2500 μεχρι τις 6500 δεν χρειαζεται να κυνηγας τον κοφτη για να βγαλεις κανα αλογο.... πηγαινε δες 3-4 δυναμομετρησεις και δες την καμπυλη τους και μετα ελα πες μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antonl Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Πάντως απ ό,τι θυμάμαι τα παλιά χρόνια που ασχολούμουν με το άθλημα, όλες οι μετρήσεις γίνονταν στον ίδιο δρόμο αλλά και προς τις δύο κατευθύνσεις ώστε να εξαλειφθούν κατά το δυνατό πιθανές κλίσεις του οδοστρώματος, ρεύματα αέρα κλπ και μετά βγάζαν τον μέσο όρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 πηγαινε δες 3-4 δυναμομετρησεις και δες την καμπυλη τους και μετα ελα πες μου. α)σε καθημερινης χρησης αυτοκινητα δεν χρειαζεται να βγαζεις αλογα ψηλα,ειδικα μετα τις 5800.Γι αυτο και οι κατασκευαστες τωρα καταφευγουν στο downsizing και τουρμπιζουν.ροπη χαμηλα και ας ψωφανε ψηλα.Εκτος και αν οσους ξερεις εσυ κυνηγανε κοφτες με τα 1300αρια τους. β)ακομα και σε ''ειδικης χρησης'' μοτερ η ατμοσφαιρα και τα αλογα ψηλα εγκαταλειπονται.Γι αυτο και βλεπεις εταιριες οπως η honda που ηταν υπερμαχες της ατμοσφαιρας να τουρμπιζουν/βαζουν κομπρεσορες. γ)μιλας για συγκεκριμενο ιαπωνα κατασκευαστη ή εχεις την ψευδαισθηση οτι ολα τα ιαπωνικα μοτερ τραβανε μετα τις 5800?ακομα,εχω δει καμια 500αρια δυναμομετρησεις οποτε οι 3-4 δυναμομετρησεις δεν θα μου πουνε κατι.για δειξε μου εσυ 4-5 δυναμομετρησεις απο ιαπωνικα μοτερ καθημερινης χρησης μεχρι 1.6 cc που ανεβαζουν αλογα μετα τις 5800 γιατι εχω καιρο να γελασω.και μετα πες μου και την χρησιμοτητα αυτου.Στην καλυτερη περιπτωση να κρατανε τα αλογα για 200-300 στροφες ακομα και μετα κοφτης ή γκρεμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 για δειξε μου εσυ 4-5 δυναμομετρησεις απο ιαπωνικα μοτερ καθημερινης χρησης μεχρι 1.6 cc που ανεβαζουν αλογα μετα τις 5800 γιατι εχω καιρο να γελασω.και μετα πες μου και την χρησιμοτητα αυτου.Στην καλυτερη περιπτωση να κρατανε τα αλογα για 200-300 στροφες ακομα και μετα κοφτης ή γκρεμος. Ο 1000, o 1300 και ο 1600 της Toyota O 1300 (ή 1400 όπως λένε) της Honda O 1300 και ο 1600 της Mitsubishi O 1000, o 1200 και ο 1600 της Nissan Ο 1000, ο 1200 και ο 1600 της Suzuki O 1500 της Subaru O 1300, o 1500 και ο 1600 της Mazda Μερικοί που μου ήρθαν πρόχειρα και ανεβάζουν άλογα μετά τις 5800. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 δεν θα κανω επισυναψη απο type r γιατι εχω παρα πολλες.. επισης οσο για την Honda που αναφερθηκες ελπιζω να ξερεις ποτε ανοιγει το vtec και μεχρι ποσο στροφαρουν ετσι? και για τα κιτ που λες για τουρμπο-compressora το κανουνε για οσους απλα θελουν να κερδισουν σε ολο το φασμα στροφων και οχι μονο υψηλα οπως δουλευει το vtec.. στην φωτο μεχρι της 6500 ακομα ανεβαζε αλογα...οπως χαρακτηριστικα λες και εσυ.. 6800 μπαινει ο κοφτης. και μαντεψε ειναι καθημερινης χρησης αμαξι..και 13 χρονων..με αρκετα χιλιομετρα πανω του.. ελα μου? ρε τους κοντους τι φτιαχνουνε ομως ε.. για να μην μιλησουμε για γραμμικοτητα τον fsi τωρα ουτε ο σεισμος του 99 δεν ητανε ετσι.. ελπιζω να σου ανοιξα λιγο το οπτικο σου πεδιο και την σκεψη σου..γιατι εκει μεσα στα γερμανικα τα φορουμ τα παρουσιαζουνε τα γερμανικα αμαξακια λες και ειναι φορμουλες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Ο 1000, o 1300 και ο 1600 της Toyota O 1300 (ή 1400 όπως λένε) της Honda O 1300 και ο 1600 της Mitsubishi O 1000, o 1200 και ο 1600 της Nissan Ο 1000, ο 1200 και ο 1600 της Suzuki O 1500 της Subaru O 1300, o 1500 και ο 1600 της Mazda Μερικοί που μου ήρθαν πρόχειρα και ανεβάζουν άλογα μετά τις 5800. 1 a) http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=486 o 1000αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 6001 1 β)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=582 ο 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5512 1 γ)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=543 ο 1600αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5508 2 α)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=487 ο 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 4809 2 β)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=77 0 1400αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5479 3 a)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=435 o 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5509 3 β)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=299 ο 1600αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5009 4 α)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=326 ο 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5987 4 β)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=95 ο 1400αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 4990 5 α)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=443 ο ενας 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5990 5 β)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=442 ο αλλος 1300αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5503 5 γ)http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=358 ο 1600αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5987 6 α) δεν υπαρχει διαγραμμα 7 α) http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=75 ο 1600αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 5991 Εν κατακλειδι,απο τα 13 μοτερ που ανεφερες και νομιζεις οτι ανεβαζουν ιπποδυναμη μετα τις 5800 μονο τα 5 ΟΝΤΩΣ ανεβαζουν,και αυτα για αλλες 200 στροφες maximum. Οποτε οπως καταλαβαινεις αυτο που λες παραπανω ειναι αβασιμο. Οποτε οπως καταλαβαινεις,το να πεις οτι τα ιαπωνικα μοτερ στροφαρουν ειναι λαθος.Το να πεις οτι καποια συγκεκριμενα στροφαρουν οκ. Για παμε να δουμε τωρα τι κανει ο ψοφιος ο fsi (που κρεμαει απο τις 4500) http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=162 0 1600αρης μεγιστη ιπποδυναμη στις 6009 Ο FSI λοιπον,ο ψοφιος fsi μαλλον,βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη του ΠΙΟ ΨΗΛΑ απ'οτι τα πολυστροφα ιαπωνικα μοτερ.... Οποτε φιλε μου,καλο ειναι πριν γραψεις κατι σε ενα φορουμ που το διαβαζει τοσος κοσμος να κανεις την ερευνα σου πιο πριν για να μην εκτεθεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Εν κατακλειδι,απο τα 13 μοτερ που ανεφερες και νομιζεις οτι ανεβαζουν ιπποδυναμη μετα τις 5800 μονο τα 5 ΟΝΤΩΣ ανεβαζουν,και αυτα για αλλες 200 στροφες maximum. Οποτε οπως καταλαβαινεις αυτο που λες παραπανω ειναι αβασιμο. Μιλάω πάντα για τα μοτέρ που κυκλοφορούν ΤΩΡΑ και με βάση τα νούμερα που δίνουν οι ίδιες οι εταιρείες. Εσύ έβαλες δυναμομετρήσεις από ότι βρήκες πρόχειρο. Σύμφωνα με τις εταιρείες που τα βγάζουν λοιπόν όλα όσα έγραψα έχουν μέγιστη ιπποδύναμη το λιγότερο στις 6000 στροφές. Γενικά μου είναι αδιάφορη η κουβέντα που ξεκινήσατε οπότε και δεν συνεχίζω άλλο. Άλλωστε εγώ δεν πιστεύω πως μόνο τα γιαπωνέζικα πάνε μέχρι εκεί αλλά ούτε πως και καλά μοτέρ είναι μόνο τα ατμοσφαιρικά που στροφάρουν ψηλά. Ίσα ίσα ήμουν ο πρώτος που ρώτησα ποιος είναι αυτός ο fsi που κρεμάει στις 4500. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 δεν θα κανω επισυναψη απο type r γιατι εχω παρα πολλες.. επισης οσο για την Honda που αναφερθηκες ελπιζω να ξερεις ποτε ανοιγει το vtec και μεχρι ποσο στροφαρουν ετσι? και για τα κιτ που λες για τουρμπο-compressora το κανουνε για οσους απλα θελουν να κερδισουν σε ολο το φασμα στροφων και οχι μονο υψηλα οπως δουλευει το vtec.. στην φωτο μεχρι της 6500 ακομα ανεβαζε αλογα...οπως χαρακτηριστικα λες και εσυ.. 6800 μπαινει ο κοφτης. και μαντεψε ειναι καθημερινης χρησης αμαξι..και 13 χρονων..με αρκετα χιλιομετρα πανω του.. ελα μου? ρε τους κοντους τι φτιαχνουνε ομως ε.. για να μην μιλησουμε για γραμμικοτητα τον fsi τωρα ουτε ο σεισμος του 99 δεν ητανε ετσι.. ελπιζω να σου ανοιξα λιγο το οπτικο σου πεδιο και την σκεψη σου..γιατι εκει μεσα στα γερμανικα τα φορουμ τα παρουσιαζουνε τα γερμανικα αμαξακια λες και ειναι φορμουλες.... Παμε σιγα σιγα.... α)Απεφυγε αμα θες εκφρασεις και ειρωνιες οπως "ελπιζω να ξερεις ποτε ανοιγει το vtec και μεχρι ποσο στροφαρουν ετσι?'' ,''ρε τους κοντους τι φτιαχνουνε ομως ε..'' κλπ. Συζητηση κανουμε και αμα αρχισουμε τις εκατερωθεν προσβολες δεν βγαζει πουθενα.Κι εγω θα μπορουσα να σου πω "οτι οταν μετραγαμε υπερκυβισμενα s2000 στο μαχα στα σπατα εσυ επαιζες με τηλεκατευθυνομενα" και ''οτι για να με περασει type-r θελει ολη την ιαπωνια πανω" και λοιπες πιπες που δεν βγαζουν πουθενα.Ας το αφησουμε λοιπον αυτο το παιχνιδι β)το type-r το θεωρω εκπληκτικο αυτοκινητο (το ep3 oxi to fn2) και το μοτερ του διαμαντι.Πραγματικα 200 αλογα απο 2λιτρο ατμοσφαιρικο μοτερ και τοσο ψηλα μαλιστα τα θεωρω κατορθωμα.Μαλιστα σε καποιο (πολυ) παλιοτερο τοπικ εχω γραψει οτι αμα ειχα την ανεση να εχω 3-4 αυτοκινητα,ενα απο αυτα θα ηταν ενα type-r ep3 με ενα κομπρεσορακι πανω να περναω οτι κινειται.Οποτε καταλαβαινεις,δεν ειμαι προκατηλλειμενος,δεν ειμαι κολλημενος και οταν ενα αυτοκινητο ειναι καλο θα το γουσταρω ειτε ειναι γερμανικο,ειτε γαλλικο,ειτε ιαπωνεζικο. Το θεμα ειναι οτι εδω μιλαμε για μικρους κινητηρες και οχι 2λιτρους.Προφανως σε μια ειδικη εκδοση ενα διλητρο ατμοσφαιρικο μοτερ θα στροφαρει μεχρι τον θεο για να βγαλει αλογα.Το τοπικ ομως μιλαει για καθημερινα μοτερ οπως το fsi με το οποιο ξεκινησε ολη αυτη η συζητηση. γ)''και για τα κιτ που λες για τουρμπο-compressora το κανουνε για οσους απλα θελουν να κερδισουν σε ολο το φασμα στροφων και οχι μονο υψηλα οπως δουλευει το vtec..'' Εδω σε επιασα αδιαβαστο.Δεν μιλαω για aftermarket kitακια φιλε μου.Συμφωνα με τον προεδρο της honda, το νεο type-r θα ειναι turbo!! Και προφανως για να εγκαταλειπει η honda την ατμοσφαιρα κατι θα ξερει.Δυστυχως οπως και να το κανουμε,τα 100 και τα 110(πραγματικα) αλογα ανα λιτρο( που ειναι το οριο για καθημερινη χρηση) των type-r και s2000 δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τα καινουρια διλιτρα ποσο μαλλον την επομενη γενια διλιτρων τουρμπο που θα παιζουν ολα στα 240-250 αλογα με 38 κιλα ροπης και με ενα προγραμμα θα 300αριζουν.Χαζοι δεν ειναι οι ιαπωνες,γι αυτο το αλλαζουν το τροπαριο και απο ατμοσφαιρα θα το γυρισουν σε τουρμπο. δ)Μην παρασυρεσαι.Καποιο προβλημα παιζει με το διαγραμμα που ανεβασες.Ειτε με τα ραουλα,ειτε με το δυναμομετρο,ειτε με τον σενσορα,ειτε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Εχω δει 100αδες δυναμομετρησεις απο fsi kai tfsi και αν για ενα πραγμα φημιζονται αυτα τα μοτερ ειναι η γραμμικοτητα τους.tfsi εχω οποτε ξερω απο πρωτο χερι. ε)"ελπιζω να σου ανοιξα λιγο το οπτικο σου πεδιο και την σκεψη σου..γιατι εκει μεσα στα γερμανικα τα φορουμ τα παρουσιαζουνε τα γερμανικα αμαξακια λες και ειναι φορμουλες...." Ειναι πολυ ανοιχτο το οπτικο μου πεδιο απ'οτι καταλαβαινεις φιλε μου.Οταν κατι ειναι σωστο ξερω να το λεω. BTW, Δεν ειμαι γερμανοφιλος,και ουτε διαβαζω γερμανικα φορουμ!!! Για την ακριβεια μια lancia delta integrale ειναι το ονειρο μου αλλα αμα πεις εδω στην αλλη μερια του ατλαντικου την λεξη lancia θα σε κοιτανε σαν εξωγηινο... Μιλάω πάντα για τα μοτέρ που κυκλοφορούν ΤΩΡΑ και με βάση τα νούμερα που δίνουν οι ίδιες οι εταιρείες. Εσύ έβαλες δυναμομετρήσεις από ότι βρήκες πρόχειρο. Σύμφωνα με τις εταιρείες που τα βγάζουν λοιπόν όλα όσα έγραψα έχουν μέγιστη ιπποδύναμη το λιγότερο στις 6000 στροφές. Γενικά μου είναι αδιάφορη η κουβέντα που ξεκινήσατε οπότε και δεν συνεχίζω άλλο. Άλλωστε εγώ δεν πιστεύω πως μόνο τα γιαπωνέζικα πάνε μέχρι εκεί αλλά ούτε πως και καλά μοτέρ είναι μόνο τα ατμοσφαιρικά που στροφάρουν ψηλά. Ίσα ίσα ήμουν ο πρώτος που ρώτησα ποιος είναι αυτός ο fsi που κρεμάει στις 4500. Δεν διευκρινησες καπου οτι μιλας για τα μοτερ που υπαρχουν τωρα στην αγορα φιλε μου.Και δεν σου ποσταρα οτι βρηκα μπροστα μου,το rri ειναι σοβαρο site.Τελος, δεν θα ηταν αδικο να συγκρινουμε αυτα τα νεα μοτερ με τον fsi που σε λιγοτερο απο μηνα θα κλεισει 10 χρονια ζωης?Τεσπα,καλη συνεχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Υπέθεσα πως εννοείται ότι μιλάω για τους κινητήρες που κυκλοφορούν τώρα. Το ξέρω πως είναι σοβαρό site. Ότι βρήκες πρόχειρο εννοούσα από κινητήρες. Δεν έκανα καμία σύγκριση πουθενά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Μωρε εσυ δικιο εχεις...αλλα εγω σου λεω τι εχω δει στην πραξη !!Αν εκλεβε και το δικο μου ισα ισα θα λεγα οτι ειναι το νορμαλ Αλλα σε οτι ελεγχους/μετρησεις που εχω κανει πανω σε κατι ταξιδια που εκανα...ηταν ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ...τι να πω.... Ε το δικό σου είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Τόσο απλά! τεσπα...0-100 παντως δεν εχω μετρησει να πω την αληθεια....αλλα ειναι και αυτο που λεει και ο kanesaxo μπορει να σπινιαρεις ,να εισαι στο ιδιο μερος και να λεει οτι εισαι στα 100χλμ/ω. Λογικα πρεπει να αποφευγεται το σπινιαρισμα σε τετοιες μετρησεις... Σε τέτοιες μετρήσεις το οδηγείς με όποιο τρόπο νομίζεις εσύ πως ξεκινήσει ταχύτερα. Δεν το ξεκινάς με χαμηλές στροφές για να μην σπινάρει καθόλου, στις χαμηλές στροφές δεν έχει δύναμη και θα ξεκινήσει αργά. Αλλά ούτε το ξεκινάς αφού έχεις πιάσει κόφτη, σε αυτές τις στροφές θα σπινάρει πολύ και θα σε καθυστερήσει. Και πάντα ανάλογα το αυτοκίνητο. Αλλιώς ξεκινάς ένα saxorallo των ~800 κιλών και 120+ ίππων, και αλλιώς ένα αμάξι των 1.270 κιλών με 100 άλογα. Ποια είναι αυτά τα FSi που κρεμάνε μετά τις 4500; Κολλάς σε λεπτομέρειες και χάνεις την ουσία. Η ουσία σε αυτά που είπα είναι ότι κατά κανόνα τα γερμανικά για να κάνουν το απόλυτο 0-100 χρειάζεται να κάνεις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές σε σχέση με τα γιαπωνέζικα. Για του λόγου το αληθές ένα παράδειγμα, ο κινητήρας του group vag των 1400cc και 101 ίππων βγάζει τη μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.190 στροφές, ενώ το δικό μου τη βγάζει στις 6400. Επίσης έβαλα σε εισαγωγικά το "κρεμάνε", μην το παίρνεις κυριολεκτικά. Ίσως να ήμουν λίγο υπερβολικός με το 4500, αλλά γεγονός είναι ότι τα fsi γενικώς αποδίδουν καλύτερα σε χαμηλότερες στροφές από ότι τα συμβατικά. Και αφού επιμένεις για παράδειγμα, πάρε το golf 1.4 fsi 90ps. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Για την ιστορία πάντως,οχι πώς παίζει και σπουδαίο ρόλο, το dyno του 1,6 fsi που έχει γίνει παράθεση είναι απο το TAT της chiptronics και,χωρίς να θέλω να προκαταβάλλω αρνητικά, έχουν ακουστεί "διάφορα" (τόσο για το μηχάνημα,όσο και για τα προγράμματα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2012 Μαριε, μην προσπαθεις να εξηγησεις απλα πραγματα σε ορισμενα ατομα, δεν προκεται να καταλαβουν ποτε, αστους να περιμενουν να μπει το vtec. Anyway παντως και ontopic οσοι εχετε smartphone υπαρχουν applications για αυτη τη δουλεια με gps. Πχ για android ειναι το speedview που μεταξυ αλλων μετραει και 0-100) Με χρονομετρο χειρος δεν προκειται να βγαλεις σωστα αποτελεσματα γιατι παντα θα χανεις τουλαχιστον +- 1 δευτερολεπτο που ειναι βασικο. το speedview που εχω δοκιμασει, απλα πρεπει να του πατησεις την επιλογη 0-100 (εχει και επιλογες για μετρηση 400m κτλ) και να σταματησεις εντελως, απλα ξεκινας και σου μετραει τον χρονο που εκανες.Για home made δεν νομιζω να υπαρχει κατι με μεγαλυτερη ακριβεια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Μαριε, μην προσπαθεις να εξηγησεις απλα πραγματα σε ορισμενα ατομα, δεν προκεται να καταλαβουν ποτε, αστους να περιμενουν να μπει το vtec. Anyway παντως και ontopic οσοι εχετε smartphone υπαρχουν applications για αυτη τη δουλεια με gps. Πχ για android ειναι το speedview που μεταξυ αλλων μετραει και 0-100) Με χρονομετρο χειρος δεν προκειται να βγαλεις σωστα αποτελεσματα γιατι παντα θα χανεις τουλαχιστον +- 1 δευτερολεπτο που ειναι βασικο. το speedview που εχω δοκιμασει, απλα πρεπει να του πατησεις την επιλογη 0-100 (εχει και επιλογες για μετρηση 400m κτλ) και να σταματησεις εντελως, απλα ξεκινας και σου μετραει τον χρονο που εκανες.Για home made δεν νομιζω να υπαρχει κατι με μεγαλυτερη ακριβεια Συμφωνώ για speedview , είναι πολύ καλό Με χρονόμετρο και ταχύμετρο βγάζεις βλακείες, ακομα και αν μετράει άλλο άτομο Το μόνο που πρεπει να προσεξεις είναι να είσαι σε επίπεδο οδόστρωμα για να μην αδικηθεις ( ή το αντίθετο) Εγώ πάντως είχα καταφέρει ενα ξερό 6" με άδειο αυτοκίνητο και ένα άτομο, νούμερο λογικό σε σχέση με κλασική μέτρηση περιοδικου ( 2 άτομα κτλ.. ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Μαριε, μην προσπαθεις να εξηγησεις απλα πραγματα σε ορισμενα ατομα, δεν προκεται να καταλαβουν ποτε, αστους να περιμενουν να μπει το vtec. Anyway παντως και ontopic οσοι εχετε smartphone υπαρχουν applications για αυτη τη δουλεια με gps. Πχ για android ειναι το speedview που μεταξυ αλλων μετραει και 0-100) Με χρονομετρο χειρος δεν προκειται να βγαλεις σωστα αποτελεσματα γιατι παντα θα χανεις τουλαχιστον +- 1 δευτερολεπτο που ειναι βασικο. το speedview που εχω δοκιμασει, απλα πρεπει να του πατησεις την επιλογη 0-100 (εχει και επιλογες για μετρηση 400m κτλ) και να σταματησεις εντελως, απλα ξεκινας και σου μετραει τον χρονο που εκανες.Για home made δεν νομιζω να υπαρχει κατι με μεγαλυτερη ακριβεια ασε εμας τους κοινους θνητους να ονειρευομαστε ποτε μπαινουν τα vtecia και πως δουλευει το Mivec.. και πιαστες της τσαπες εσεις και πηγαιντε για ελιες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2012 παρε ενα obd II bluetooth απο το εβαυ και συνδεσε το στο κινητο σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα