Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρει κανείς πως μετράμε σωστά το 0-100 στο αυτοκίνητό μας; Αποπειράθηκα με έναν φίλο να το μετρήσω στο δικό μου, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

 

1) Σταματάω σε ίσιο έδαφος.

2) Βάζω 1η, ανεβάζω τις στροφές μέχρι τις 3500 όπου τις κρατάω σταθερές.

3) Αποσυμπλεκτάρω γρήγορα, αλλά όχι απότομα, και πατάω τέρμα το γκάζι.

4) Αλλαγές ~300 RPM κάτω απ' τον κόφτη.

 

Το αποτέλεσμα; Περίπου 10,3"— το οποίο μου φαίνεται λίγο για ένα αυτοκίνητο 1400cc που δίνει περίπου 85ps. Υπολόγιζα γύρω στα 12-13 δευτερόλεπτα. Οπότε —βάση λογικής— κάπου κάναμε λάθος στη μέτρηση— ή απλά το έδαφος είχε κλίση που δε φαινόταν με το μάτι.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν υπαρχει πιστευω παγια μεθοδος για ολα τα αυτοκινητα.Το καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα , πισω/μπρος κινηση , ευρος στροφων κλπ κλπ.

Γνωμη μου ειναι να κανεις το 0-100 με οποιον τροπο συμφερει το αμαξι σου μιας και το ζητουμενο ειναι να το κανεις γρηγορα.

Σε διαφορα φορουμς λενε με λιγες στροφες πριν την εκκινηση (τοσες οσες μην σπινιαρει το αμαξι) , γρηγορη αλλαγη 1η -> 2α και μετα οι αλλαγες αναλογως των σχεσεων μεταδοσης του κιβωτιου , ωστε να γινονται στις εκαστοτε "σωστες" στροφες.

 

Οσο για το αποτελεσμα σου ...ειναι ετσι και ετσι.

Για παραδειγμα βλεπω οτι το opel corsa c 1.4 που αποδιδει θεωρητικα παντα 90ps εχει αναγραφομενη εργοστασιακη τιμη στο 0-100 11.5 δευτερα. ( http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/1122/Opel-Corsa-C-14-16v.html )

 

Το δικο μου αντιστοιχο corsa , στα 1.800 κυβικα εχει χρονο 9 δευτερα.

 

Αρα δεν αλλαζουν δραματικα οι διαφορες στους χρονους...

 

Τελος δεν ξερω κατα ποσο η μετρηση σου εγινε σωστα.Εννοω το εξης.

 

1.Κοιτουσες καντραν ?Μηπως ειχε αποκκλιση ?Μια καλη μεθοδος ειναι να κοιτας την ταχυτητα με καποιο gps αρκει να μην εχει καθυστερηση.

2.Το χρονομετρο ηταν χερατο ?Μηπως καθυστερησε οταν παταγε τα κουμπια?Σε τετοιους μικρους χρονους και 1 δευτερο να καθυστερησεις να το πατησεις , εχεις λαθος μετρηση που επηρρεαζει το συμπερασμα.

 

Προτεινω αν εχεις κανα σμαρτφον , κατεβασε καμμια εφαρμογη για να μετρας 0-100.Υπαρχουν ισως και μερικες εκατονταδες :)

Ή χωσε καμμια συσκευη τυπου scangauge που διαβαζει την ταχυτητα κατευθειαν απο τον εγκεφαλο και εχει μεγαλυτερη ακριβεια απο το καντραν.

Δημοσ.

Ξέρει κανείς πως μετράμε σωστά το 0-100 στο αυτοκίνητό μας;

 

Καταρχήν κάθε αυτοκίνητο θέλει διαφορετικό χειρισμό. Τα περισσότερα γερμανικά "κρεμάνε" μετά τις 5.500 στροφές, ειδικά κάτι FSI κρεμάνε μετά τις 4.500. Σε αντίθεση τα περισσότερα γιαπωνέζικα κάνουν καλύτερους χρόνους όταν οι αλλαγές γίνονται στις 6.500. Στην εκκίνηση πάλι όσο περισσότερες στροφές έχεις τόσο καλύτερα, αλλά να μην χάσεις πολύ σε σπινάρισμα.

 

Επίσης για να γίνει σωστή μέτρηση χρειάζεσαι όργανα. Τα περιοδικά παλιότερα χρησιμοποιούσαν πέμπτο τροχό συνδεδεμένο με κάποια συσκευή προσπαθώντας να κάνουν ακριβή μέτρηση του χρόνου και της ταχύτητας. Πλέον χρησιμοποιούν V-box το οποίο μετρά τις αποστάσεις μέσω δορυφόρου. Χωρίς τα παραπάνω η μέτρηση θα βγει στο περίπου. Για να μην πέσεις πολύ έξω στη home-made μέτρηση θα χρειαστείς οπωσδήποτε χρονόμετρο που θα χειρίζεται ο συνοδηγός, καθώς και να ξέρεις πόσο ακριβώς είναι το σφάλμα ταχυμέτρου στο αυτοκίνητο σου(πάντα υπάρχει σφάλμα ταχυμέτρου).

Δημοσ.

"παντα υπαρχει σφαλμα ταχυμετρου"

 

ε μην το δενεις και κομπο....πολλα χανουν...πολλα οχι...

 

π.χ. το δικο μου δεν χανει...και δεν μιλαω για ταχυτητες πολης , αλλα στην εθνικη..δηλ 100χλμ/ω και πανω...τσεκαρισμενο με gps , με εκεινες τις φωτεινες ταμπελες οταν μπαινεις σε κατι κωμοπολεις , με το scangauge κλπ.

Μπορει και να ετυχε..αλλα ναι συνηθως ακουω απο γνωστους μου οτι το καντραν "κλεβει" στα αυτοκινητα τους.

 

Για αυτο θελει ελεγχο για το ΑΝ και ΠΟΣΟ κλεβει πριν γινονται μετρησεις 0-100.

Δημοσ.

"ε μην το δενεις και κομπο....πολλα χανουν...πολλα οχι...

 

Σε όσες περιπτώσεις ξέρω από πρώτο χέρι πάντα υπάρχει σφάλμα. Και μάλιστα όχι με μαθηματική πρόοδο, πχ σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα 100 του κοντέρ ήταν 93 πραγματικά(με gps) ενώ τα 160 ήταν 154 πραγματικά. Επίσης σε δοκιμές που κάνουν οι δημοσιογράφοι ποτέ δεν έχω δει να αναφέρουν ότι σε κάποιο μοντέλο το κοντέρ δείχνει την πραγματική ταχύτητα. Κάπου είχα διαβάσει ότι τα εργοστάσια επίτηδες ρυθμίζουν τα ταχύμετρα να δείχνουν παραπάνω ταχύτητα από την κανονική για να μην το παρακάνει ο οδηγός, δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο. Με βάση όλα αυτά, μάλλον σπάνιο είναι να βρεις κάποιο που να μη χάνει.

 

Όπως και να έχει συμφωνούμε, είναι απαραίτητος ο έλεγχος αν και πόσο κλέβει ;)

Δημοσ.

Ξέρει κανείς πως μετράμε σωστά το 0-100 στο αυτοκίνητό μας; Αποπειράθηκα με έναν φίλο να το μετρήσω στο δικό μου, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

 

1) Σταματάω σε ίσιο έδαφος.

2) Βάζω 1η, ανεβάζω τις στροφές μέχρι τις 3500 όπου τις κρατάω σταθερές.

3) Αποσυμπλεκτάρω γρήγορα, αλλά όχι απότομα, και πατάω τέρμα το γκάζι.

4) Αλλαγές ~300 RPM κάτω απ' τον κόφτη.

 

Το αποτέλεσμα; Περίπου 10,3"— το οποίο μου φαίνεται λίγο για ένα αυτοκίνητο 1400cc που δίνει περίπου 85ps. Υπολόγιζα γύρω στα 12-13 δευτερόλεπτα. Οπότε —βάση λογικής— κάπου κάναμε λάθος στη μέτρηση— ή απλά το έδαφος είχε κλίση που δε φαινόταν με το μάτι.

ποσα κιλα εισαι? φυσιολογικο μου φαινεται..

1300 78 αλογα ειμαι με 960 κιλα και βγηκε 11,5

Δημοσ.

10.3" με 85 πς, πολύ χλωμό. Εκτός κι αν εισαι με κανα αυτ/το των 850 κιλών.

 

Για να εχεις πόρισμα ασφαλές δανείσου απο κάποιον ενα Vbox (ολο και καποιος καυλόγκαζος γνωστος γνωστού θα'χει) κανε καμμια 20ρια εκκινήσεις και βγάλε ενα μ.ο. Κι αυτό βέβαια έχει σφάλμα, αλλα οκ.

 

Οπως ακριβώς ειπώθηκε, ελέω σφάλματος ταχυμέτρου, ελέω αδράνειας βελόνας αυτού μπορει να νομίζεις οτι επιασες 100. Θυμάμαι οταν το σαξό ήταν στα πιο ηρωικά του, επίτηδες αφηνε κατω την 2α στο κοφτη σε κυριολεκτικα σε δευτερόλεπτα. Στο κοντέρ, μπορει να εδειχνε...100, αλλα δεν ήταν ουτε 30, αφού εμενε στο ίδιο σημείο για burnout.

Δημοσ.

Σε όσες περιπτώσεις ξέρω από πρώτο χέρι πάντα υπάρχει σφάλμα. Και μάλιστα όχι με μαθηματική πρόοδο, πχ σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα 100 του κοντέρ ήταν 93 πραγματικά(με gps) ενώ τα 160 ήταν 154 πραγματικά. Επίσης σε δοκιμές που κάνουν οι δημοσιογράφοι ποτέ δεν έχω δει να αναφέρουν ότι σε κάποιο μοντέλο το κοντέρ δείχνει την πραγματική ταχύτητα. Κάπου είχα διαβάσει ότι τα εργοστάσια επίτηδες ρυθμίζουν τα ταχύμετρα να δείχνουν παραπάνω ταχύτητα από την κανονική για να μην το παρακάνει ο οδηγός, δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο. Με βάση όλα αυτά, μάλλον σπάνιο είναι να βρεις κάποιο που να μη χάνει.

 

Όπως και να έχει συμφωνούμε, είναι απαραίτητος ο έλεγχος αν και πόσο κλέβει ;)

 

Μωρε εσυ δικιο εχεις...αλλα εγω σου λεω τι εχω δει στην πραξη !!Αν εκλεβε και το δικο μου ισα ισα θα λεγα οτι ειναι το νορμαλ :)

 

Αλλα σε οτι ελεγχους/μετρησεις που εχω κανει πανω σε κατι ταξιδια που εκανα...ηταν ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ...τι να πω....

 

τεσπα...0-100 παντως δεν εχω μετρησει να πω την αληθεια....αλλα ειναι και αυτο που λεει και ο kanesaxo μπορει να σπινιαρεις ,να εισαι στο ιδιο μερος και να λεει οτι εισαι στα 100χλμ/ω.

Λογικα πρεπει να αποφευγεται το σπινιαρισμα σε τετοιες μετρησεις...

Δημοσ.

Καταρχήν κάθε αυτοκίνητο θέλει διαφορετικό χειρισμό. Τα περισσότερα γερμανικά "κρεμάνε" μετά τις 5.500 στροφές, ειδικά κάτι FSI κρεμάνε μετά τις 4.500. Σε αντίθεση τα περισσότερα γιαπωνέζικα κάνουν καλύτερους χρόνους όταν οι αλλαγές γίνονται στις 6.500. Στην εκκίνηση πάλι όσο περισσότερες στροφές έχεις τόσο καλύτερα, αλλά να μην χάσεις πολύ σε σπινάρισμα.

 

 

 

Ποια είναι αυτά τα FSi που κρεμάνε μετά τις 4500;

Δημοσ.

 

 

Ποια είναι αυτά τα FSi που κρεμάνε μετά τις 4500;

κακα τα ψεματα τα fsi απο παλια κρεμαγανε αλλα οχι απο της 4500 απο της 5800 και μετα ψωφουσανε..ενω ο ιαπωνας συνεχιζει μεχρι σχεδον τον κοφτη...

για αυτο εχει βγει to rito και εκει που τελειωνει ο γερμανος ο ιαπωνας ξεκινα.:P

Δημοσ.

5800 με 4500 είναι 1300 στροφές διαφορά.

Εγώ θέλω να μάθω ποια είναι αυτά που κρεμάνε στις 4500.

 

Βέβαια και πάλι δεν λέει κάτι αυτό. Αυτό που σε νοιάζει είναι το εύρος.

Δημοσ.

Εγώ ο ενοχλητικός, να ρωτήσω κάτι; Η επίδοση «0-100» (σε πόσο χρόνο «πιάνεις» τα 100χλμ/ώρα από στάση), ποια ακριβώς πρακτική σημασία έχει - εκτός από το «κάνω την κ@υλα μου», όπου πάω πάσο - στην καθημερινή οδήγηση, υπό οποιεσδήποτε πιθανές συνθήκες; Υποθέτοντας προφανώς ότι οι ...αγώνες dragster, δεν υπόκεινται σ' αυτό που λέμε «καθημερινή οδήγηση».

 

Αν μιλούσαμε για επιτάχυνση εν κινήσει, από την οποία εξαρτώνται πολλά, με σημαντικότερο ίσως τη δυνατότητα ασφαλούς προσπέρασης, χωρίς να ρισκάρεις παραμένοντας περισσότερο στο αντίθετο ρεύμα, θα το καταλάβαινα απόλυτα. Ειδικά μάλιστα, όταν η επίδοση «0-100», δεν είναι ανάλογη τής «100-130» π.χ. (ένα αυτοκίνητο το οποίο «σκοτώνει» στην επιτάχυνση από στάση, δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα έχει και ικανοποιητικές επιταχύνσεις εν κινήσει, αλλά ούτε και το αντίστροφο).

 

Αλλά, το «0-100», σε ποιο σημείο είναι σημαντικό, εκτός από τις κόντρες στα φανάρια;

  • Like 1
Δημοσ.

Noμιζω αν δεν κανω λαθος , μετρωντας την 0-400 μετρα , βγαζεις "θεωρητικα" με κατι πραξεις την ιπποδυναμη του αυτοκινητου.

 

Δες εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=16572 (μπακαλιστικο αλλα ειναι σχετικα ακριβες).

 

Κοινως η επιταχυνση ειτε απο σταση ειτε εν κινησει , ειναι ενα δειγμα της "δυναμης" του αυτοκινητου , μιας και το ΑΝ στριβει ειναι θεμα αλλων παραγοντων :)

 

Σκεψου επισης οτι στο scangauge που εχω αν του περασεις καποιες παραμετρους , σου δειχνει real-time ιπποδυναμη....τωρα βεβαια το ποσο ακριβες ειναι..ενας θεος ξερει...το θεμα ειναι οτι παιρνει διαφορες τιμες απο διαφορες παραμετρους κλπ και υπολογιζει...ω ...ναι.....ιπποδυναμη!

Δημοσ.

Noμιζω αν δεν κανω λαθος , μετρωντας την 0-400 μετρα , βγαζεις "θεωρητικα" με κατι πραξεις την ιπποδυναμη του αυτοκινητου.

 

Δες εδω http://www.4tforum.g...php?f=6&t=16572 (μπακαλιστικο αλλα ειναι σχετικα ακριβες).

 

Κοινως η επιταχυνση ειτε απο σταση ειτε εν κινησει , ειναι ενα δειγμα της "δυναμης" του αυτοκινητου , μιας και το ΑΝ στριβει ειναι θεμα αλλων παραγοντων :)

 

Σκεψου επισης οτι στο scangauge που εχω αν του περασεις καποιες παραμετρους , σου δειχνει real-time ιπποδυναμη....τωρα βεβαια το ποσο ακριβες ειναι..ενας θεος ξερει...το θεμα ειναι οτι παιρνει διαφορες τιμες απο διαφορες παραμετρους κλπ και υπολογιζει...ω ...ναι.....ιπποδυναμη!

 

Με τα μαθηματικά δεν τα πάω καλά! Πάντως, δε μπορώ να κατανοήσω το να καταπονεί σε βαθμό «ξεσκίσματος» κάποιος το αυτοκίνητό του, προκειμένου να βγάλει συμπέρασμα για την ιπποδύναμή του. Προσωπικά, αν είχα τέτοια κάψα, θα προτιμούσα χίλιες φορές να τα σκάσω για μία φορά, σ' ένα αληθινό δυναμόμετρο. Όχι ότι στο δυναμόμετρο δεν υπάρχει καταπόνηση, αλλά τουλάχιστον οι συνθήκες είναι ελεγχόμενες και τα νούμερα όσο το δυνατόν πιο ακριβή...

Δημοσ.

κακα τα ψεματα τα fsi απο παλια κρεμαγανε αλλα οχι απο της 4500 απο της 5800 και μετα ψωφουσανε..ενω ο ιαπωνας συνεχιζει μεχρι σχεδον τον κοφτη...

για αυτο εχει βγει to rito και εκει που τελειωνει ο γερμανος ο ιαπωνας ξεκινα. :P

 

Οποτε το δικο μου που δεν ψωφαει μεχρι τις 7000 χαλασμενο πρεπει να ειναι....

 

Οσο για το ρητο....η απαντηση ειναι ναι καλα.Αμα εχεις δυναμη απο τις 2500 μεχρι τις 6500 δεν χρειαζεται να κυνηγας τον κοφτη για να βγαλεις κανα αλογο....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...