Προς το περιεχόμενο

Αγορά δορυφορικής στο Εξωτερικό

takis_koll

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οπως λεέι κ ο τίτλος θέλω να βάλω ελληνικά κανάλια(ζώ εκτός Ελλάδας).Είμαι άσχετος με το αντικείμενο! Ξέρω μόνο ότι χρειάζεται μια κεραία-δέκτης-αποκωδικοποιητης...

Ποιόν δορυφόρο πρέπει να βρω; Είναι δωρεάν; Υπάρχει κάποιο πακέτο; Πχ ΟΤΕ tv ? Για δώστε καμία βοήθεια!! Οτι πληροφορία καλή ειναι!

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να βάλεις Nova ή Otetv(μπήκε και ο Αντέννα πλέον).Ο ΟΤΕ έχει και κάποια περιφερειακά κανάλια επιπλέον.Γειτονικοί δορυφόροι είναι(Hotbird-Nova & Eurobird-Οτε),"παντρεμένοι" κάρτες και οι 2.Τιμές ή προσωπική γνώμη δεν θα σου πω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση ή δυσφήμηση,μπορείς να μπεις στα site των 2 εταιριών για να κάνεις την έρευνα αγοράς.Αν καταλήξεις σε αυτή τη λύση(nova ή ote),θα πεις σε κάποιον συγγενή/φίλο να κάνει την "βρώμικη δουλειά".

Eυχαριστω για την απαντηση!Δηλαδη πρεπει να γινει η εγγραφη απο Ελλαδα?Και να παρω την καρτα απο εκει αλλα να την δουλευω εδ??Δεν μπορω απο εδω μεσω ιντερνετ?paypal ή κατι αντιστοιχο?

Eιναι παρανομη η αγορα Ελληνικου πακετου στο εξωτερικο (...πνευματικα δικαιωματα κλπ).

Μονο οπως ειπε ο προηγουμενος γινεται...με Ελληνικη διευθυνση και στοιχεια.

Sites υπάρχουν για να δεις live streaming.Αν κάνεις μια αναζήτηση στο google " live streaming ελληνικα καναλια " θα σου βγάλει πολλές επιλογές.Κουβαλάνε βέβαια τα γνωστά κουσούρια,διαφημίσεις,κολλήματα κλπ.Άλλος τρόπος μέσω internet,έστω και με πληρωμή δεν γνωρίζω,και δε νομίζω να υπάρχει.