stefanos777 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2012 Έχω ένα TOSHIBA QOSMIO X500 PQX33E-04J00WGE και έχω πρόβλημα στο BLUE RAY. Στην αρχή αναγνώριζε μόνο το DVD και ΟΧΙ το BD. Δεν έκανε εγγραφή σε DVD ούτε σε ΒD. Σύνδεσα ένα εξωτερικό DVD RECORDER και έκανα μια εγγραφή DVD. Από τότε γράφει δισκάκια DVD το BLUE RAY του φορητού. Δοκίμασα τα ίδια και για δισκάκι BD αλλά τίποτα. Μήπως αν γίνει αναβάθμιση στο firmware λυθεί το πρόβλημα; Έχω ψάξει πάρα πολύ στο ίντερνετ αλλά δεν μπόρεσα να βρω ούτε firmware ούτε κάποια άλλη λύση. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας με βοηθήσει σας παρακαλώ. Το BLUE RAY του φορητού ειναι το MATSHITA BD-MLT UJ240ES.
stefanos777 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2012 Κανείς δεν γνωρίζει τίποτα; Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πεί.
stefanos777 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Έχω ένα TOSHIBA QOSMIO X500 PQX33E-04J00WGE και έχω πρόβλημα στο BLUE RAY. Στην αρχή αναγνώριζε μόνο το DVD και ΟΧΙ το BD. Δεν έκανε εγγραφή σε DVD ούτε σε ΒD. Σύνδεσα ένα εξωτερικό DVD RECORDER και έκανα μια εγγραφή DVD. Από τότε γράφει δισκάκια DVD τοBLUE RAY του φορητού. Δοκίμασα τα ίδια και για δισκάκι BD αλλά τίποτα. Μήπως αν γίνει αναβάθμιση στο firmware λυθεί το πρόβλημα; Έχω ψάξει πάρα πολύ στο ίντερνετ αλλά δεν μπόρεσα να βρω ούτε firmware ούτε κάποια άλλη λύση. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας με βοηθήσει σας παρακαλώ. Το BLUE RAY του φορητού ειναι το MATSHITA BD-MLT UJ240ES. Το παραθέτω και πάλι μήπως κάποιος γνωρίζει και δεν το είδε εχθές.
anax111 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2012 Για firmaware update τσέκαρε στην ιστοσελίδα υποστήριξης της Toshiba. Αν δεν έχει εκεί τότε δεν είναι απαραίτητο. Το UJ240S δεν το έχω δουλέψει αλλά έχω δουλέψει το UJ230AS και είναι πολύ καλό. Τώρα η δική μου άποψη είναι αν δεν αναγνωρίζει αυθεντικά δισκάκια Bluray και δεν μπορεί να γράψει επώνυμα δισκάκια bluray τράβα γραμμή για την αντιπροσωπεία να στο αλλάξουν όσο είναι στην εγγύηση. Έπρεπε να έχεις πάει από την πρώτη στιγμή κατα τη γνώμη μου. Η Ideal παλαιότερα τουλάχιστον που είχα δουλέψει Toshiba είχε φοβερό service και μου άλλαζαν τα εξαρτήματα χωρίς δεύτερη κουβέντα όταν ήταν χαλασμένα και μέσα στην εγγύηση εντελώς δωρεάν. Ελπίζω να είναι ακόμα έτσι.
stefanos777 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2012 Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση σου. Τον πήγα ήδη στην αντιπροσωπεία μια φορά εδώ στην Θεσσαλονίκη και περίμενα το ανταλακτικό από Γερμανία 10 μέρες. Μου είπαν ότι το άλλαξαν αλλά και πάλι τα ίδια και χειρότερα. Η ideal μου ζήτησε να το στείλω Αθήνα και να πληρώσω την κούριερ εγώ ενώ είναι μέσα στην εγγύηση. Μιλάμε για ένα πανάκριβο μηχάνημα και μάλλον θα ξαναπάω στην αντιπροσωπεία και θα τους τρίξω τα δόντια πριν στείλω κάνα e-mail Γερμανία και αρχίσουν να χοροπηδάνε όλοι μαζί. Σε ευχαριστώ και πάλι φίλε μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα