Luxx Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Γιατι λες να μη εχω νεκρα ενω κινω το αμαξι; Το κανω πολυ συχνα, ειδικα σε κατηφορα.. Οχι οτι εξοικονομω βενζινη, απλα ετσι εχω συνηθισει.. Παντως και τα φρενα παρατηρω οτι εχουν τεραστια προβλημα. Εκανα κατι δοκιμες σημερα, καταρχας οταν τα παταω ακουγεται κατι σαν αερας απο το πηδαλι, και εαν το πατησω αποτομα και μεχρι κατω, ακουγεται σα να ενεργοποιειται το abs ( κατι σαν κρακ,κρακ κανει ) και το αμαξι δε σταμαει κατευθειαν. Θελω και αλλαγη υγρα φρενων; Νομιζω τα ειχα αλλαξει πριν κανα χρονο.. Για αυτη τη δουλεια σε ποιον μαστορα θα παω;
tehAllantin Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Νεκρά στις κατηφόρες = περισσότερη επιβάρυνση των φρένων, μικρότερος έλεγχος στο αυτοκίνητο, αυτά τα 2 ξέρω. Σίγουρα παίζουν και άλλοι λόγοι.
linkin Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Γιατι λες να μη εχω νεκρα ενω κινω το αμαξι; Το κανω πολυ συχνα, ειδικα σε κατηφορα.. Οχι οτι εξοικονομω βενζινη, απλα ετσι εχω συνηθισει.. Αυτο μην το κανεις γιατι περα απο επικινδυνο,δεν εξοικονομεις βενζινη αλλα καις περισσοτερη. Οταν εχεις νεκρα,δηλαδη εχεις αποσυμπλεξει τον κινητηρα απο τους τροχους, ο κινητηρας για να μην σβησει θα πρεπει να παραξει εργο ωστε τα πιστονια να συνεχισουν να ανεβοκατεβαινουν αρα θα πρεπει να ψεκασει βενζινη. Οταν εχεις μια ταχυτητα πανω,δηλαδη αντι για 3η και 2500 ανεβασεις 4η και 1700 πχ διατηρεις την συνδεση μεταξυ κινητηρα και τροχων η οποια ειναι αμφιδρομη.Δεν μεταφερεται ενεργεια μονο απο τον κινητηρα στους τροχους αλλα και το αντιστροφο.Ετσι,εχοντας ταχυτητα στο κιβωτιο σε κατηφορα ''οι τροχοι γυριζουν το μοτερ'' δηλαδη το κρατανε σε λειτουργια χωρις να καις βενζινη. Αρα,ποτε νεκρα εν κινησει.Εκτος απο επικινδυνο ειναι και βενζινοβορο. 2 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Γιατι λες να μη εχω νεκρα ενω κινω το αμαξι; Το κανω πολυ συχνα, ειδικα σε κατηφορα.. Οχι οτι εξοικονομω βενζινη, απλα ετσι εχω συνηθισει.. Πρώτα από όλα είναι θέμα ασφάλειας. Με ταχύτητα μέσα έχεις καλύτερο έλεγχο στις στροφές, μπορείς να αποφύγεις ευκολότερα ένα εμπόδιο πατώντας γκάζι άμεσα κτλ. Μόνο και μόνο αυτό φτάνει για να μην οδηγείς ποτέ με νεκρά. Επίσης στις κατηφόρες κόβει ο κινητήρας και καταπονούνται/φθείρονται λιγότερο τα φρένα. Όσο για την κατανάλωση τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν fuel cut off, όταν δεν πατάς γκάζι και ο κινητήρας είναι πάνω από κάποιες στροφές ο εγκέφαλος κόβει εντελώς την παροχή καυσίμου. Χωρίς ταχύτητα όμως καίει για να μπορέσει να διατηρήσει τις στροφές στο ρελαντί. Παντως και τα φρενα παρατηρω οτι εχουν τεραστια προβλημα. Εκανα κατι δοκιμες σημερα, καταρχας οταν τα παταω ακουγεται κατι σαν αερας απο το πηδαλι, και εαν το πατησω αποτομα και μεχρι κατω, ακουγεται σα να ενεργοποιειται το abs ( κατι σαν κρακ,κρακ κανει ) και το αμαξι δε σταμαει κατευθειαν. Θελω και αλλαγη υγρα φρενων; Νομιζω τα ειχα αλλαξει πριν κανα χρονο.. Για αυτη τη δουλεια σε ποιον μαστορα θα παω; Όταν ακούγεται σαν να ξεφυσά όταν πατάς το πεντάλ του φρένου, ίσως να έχει πρόβλημα το σεβρό(το σεβρό είναι συσκευή η οποία με την βοήθεια της υποπίεσης στην εισαγωγή πολλαπλασιάζει τη δύναμη που ασκείς στο πεντάλ του φρένου). Πήγαινε να το ακούσει μηχανικός. Όταν πατάς πολύ δυνατά το φρένο, λογικό είναι να μπει σε λειτουργία το ABS. Το πόσο γρήγορα θα σταματήσει το αυτοκίνητο εξαρτάται από την κατάσταση των ελαστικών, την κατάσταση των αμορτισέρ, την ολισθηρότητα του δρόμου κτλ. Μηχανικός ελέγχει σε πρώτη φάση αν υπάρχει πρόβλημα. Τα υγρά φρένων αλλάζονται κάθε 2 χρόνια ή κάθε 60,000 χλμ. Μπορεί να χρειαστούν και νωρίτερα αλλαγή αν πχ βράσουν λόγω υπερθέρμανσης. Μηχανικός τα κοιτάει και αυτά. 2
Luxx Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2012 Ωραια οποτε μαλλον θα θελουν αλλαγη, γιατι ειχα βαλει πριν 2 χρονια.. Και για τα λαστιχα να ρωτησω, μιας και ανοιξαμε θεμα. Τα εχω 2 και κατι χρονια. Λετε να χρειαζονται αλλαγη; Το θεμα ειναι οτι εαν πηγαινω σε συνεργεια για ελεγχο, δεν ειναι χαζοι, θα θελησουν να τα αλλαξουν ολα για να βγαλουν κανα ταληρο..
Str Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2012 περασμένα ξεχασμένα, αλλά σε ρενό μεγκάν του 02, έσβησε η μηχανή πάνω στην κίνηση και τελικά ήταν ο αισθητήρας στροφάλου, το "ματάκι" όπως μου το έλεγε ο μάστορας...
kalogeros Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2012 Luxx, το ότι τα λάστιχα τα έχεις 2+ χρόνια, δε λέει και πολλά. Πες μας και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με αυτά τα λάστιχα.
Luxx Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Λοιπον το ξαναεκανε σημερα. Παλι ειχα λιγες στροφες ( 1η ταχυτητα ) και παλι εβρεχε.. Καποιο βραχυκυκλωμα παιζει λογικα με το νερο και καποιο καλωδιο απο κατω..
vasoula25 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Όποιος γνωρίζει μια βοήθεια παρακαλώ, Είχα ένα παρόμοιο περιστατικό την Δευτέρα όπου μου έσβησε και εμένα μετά από ξεκίνημα σε φανάρι και με 2 μέσα,στην αρχή θεώρησα ότι δεν κούμπωσα καλά η ότι δεν το ξεκίνησα σωστά η κάτι τέτοιο... Όταν λοιπόν το ξανά έβαλα μπροστά το λαμπάκι του κινητήρα είχε μείνει ανοιχτό και στα καλά καθούμενα χωρίς να πατάω γκάζι μου ανέβαζε στροφές.... Σκέφτομαι να το πάω στην seat αλλά φοβάμαι μήπως το μωρό μου μου φάει το δώρο μου.. Χαζομάρα μου το ξέρω. Ένας γνωστός μου έχει το seat leon και είχε το ίδιο πρόβλημα χωρίς το ανέβασμα στροφών και το έχει έτσι κοντά στους 2 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα και μου είπε ότι δεν είναι τπτ και να το αφήσω έτσι κάποια λάθος εντολή στον εγκέφαλο θα είναι και να μην ανησυχώ.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Σε Seat Ibiza μοντελο 2005 ειχα παρομοιο προβλημα με αυτο που περιγραφετε γιαυτο θα επεκταθω μηπως βοηθηθει καποιος: Στα καλα καθουμενα και σε τελειως ασυναρτητες και random χρονικες στιγμες αρχισε να σβηνει με νεκρα/χωρις ταχυτητα. Η κατασταση γινοταν επικινδυνη οταν πχ ειχα κοκκινο μπροστα μου και εβαζα νεκρα αφηνοντας το αμαξι να ρολλαρει για να φρεναρω πιο μετα. Ναι αλλα με 40-50km/h να σου σκληραινει απροειδοποιητα τιμονι και φρενα, ειναι πολυ επικινδυνο. Εκανε κατι ακομα: Κατα το γκαζωμα, ορισμενες φορες εκανε "διακοπες". Εκει που επιταχυνε κανονικα τσουπ νεκρωνε και μετα απο κλασματα δευτερολεπτου συνεχιζε απο εκει που ηταν. Ταλαιπωρηθηκα πολυ, αρκετα πηγαινε-ελα στην αντιπροσωπεια*, αρκετες αλλαγες στο αυτοκινητο, αρκετο αγχος διοτι το προβλημα ηταν επικινδυνο, αρκετες μερες χωρις αμαξι (σε καποια φαση απαιτησα πλεον να μου δωσουν δικο τους αμαξι μεχρι να βρουν το προβλημα), χωρις το προβλημα να διορθωνεται. Τελικα μετα απο ολα αυτα, δοκιμασαν και αλλαξαν και ενα εξαρτημα που λεγεται αισθητηρας στροφων (και δεν ξερω περαιτερω στοιχεια, ουτε καν αν μου ειπαν παπατζες απτην σεατ, παντως τετοιο πραγμα δεν ξανακουσα) που τελικα ειχε παραδωσει πνευμα. Μου τον αντικατεστησαν, μου δωσανε στο χερι και το χαλασμενο, περι τα 150 ευρω κοστος εργατικων+ανταλλακτικου μιας και ειχε βγει εκτος εγγυησης το αμαξι και εκτοτε ολα καλα και ανθηρα. *Διοτι η φυση του προβληματος ηταν τετοια που ηταν αδυνατο αυτοι να το τσεκαρουν. Μπορει 4 μερες να πηγαινε καμπανα και στην 5η να το εκανε ξανα. Μετα μπορει 3 μερες να το εκανε καθημερινα και για αλλη μια βδομαδα να πηγαινε καμπανα. Οποτε καθε τι που κανανε επρεπε εγω να παω να το παρω να οδηγησω 5-10 μερες και αν το ξαναεκανε ξανα πισω. Μιλαμε για πολλη ταλαιπωρια, ου μπλεξεις με τετοιου τυπου προβληματα. ΥΓ. Διαφερει παντως το προβλημα που απο το δικο σας, καθως εμενα με ταχυτητα μεσα (και χωρις πατημενο συμπλεκτη) ποτε δεν μου εσβηνε, παρα μονο μπορει να μου εκανε αυτες τις "διακοπες" κλασματων δευτερολεπτου.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2012 Εμενα εσβηνε με τη μια σε ρελαντι οταν ειχε βροχες, γιατι δεν εκανε καλη επαφη το ενα μπουζοκαλωδιο. Παντως απορω πως με 3 κυλινδρους δουλευε οσο ομαλα οταν δεν ειχες νεκρά που εσβηνε με τη μια
BILL5 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Εμένα το 8v akl golf 4 δεν ανάβει το check engine όπως και στο n13 μου τέτοια κόλπα δεν έχει είναι ανεξέλεγκτο
dimitrisrs Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2016 Εμένα το 8v akl golf 4 δεν ανάβει το check engine όπως και στο n13 μου τέτοια κόλπα δεν έχει είναι ανεξέλεγκτο Εμένα το 8v akl golf 4 δεν ανάβει το check engine όπως και στο n13 μου τέτοια κόλπα δεν έχει είναι ανεξέλεγκτο Tο ιδιο μοτερ εχω και εγω Seat toledo 1.6 sr από οσο μου ειπαν δεν υποστηριζει ο εγκέφαλος , 1999, δοκιμασα και άλλο καντραν αλλα μια απο τα ιδια ενώ την ενδειξη (λαμπακι) την εχει. Το θεμα του είναι το εξης εκει που πας στο δρομο σβηνει ή τουλάχιστον κοβει για 4-5 δευτερα χωρις να μου αναψουν τα λαμπακια στο καντραν και απότομα ξαναπαει κανονικα. Εχει δοκιμαστεί μεχρι τωρα maf, λαμδα, αισθητ. στροφαλου, αντλια,ρελε αντλιας και κεντρικο, αλλαχτηκαν γειωσεις καθαριστηκαν καλωδια μετρηθηκαν ρευματα. Αυτά τα εκανα όλα μονος πριν το παω σε ηλεκτρολογο (ακομη δεν το πηγα). Με παραξενευει το ότι δεν αναβουν λαμπάκια στο καντραν όταν το κανει που ισως να σημαινει ότι δεν σβηνει απλα ότι διακόπτεται καποια λειτουργια εκεινη την στιγμη. Να προσθεσω ότι μου το κανει από την ημερα που το πηρα μεταχ. απλα δεν το εκανε αμεσως το εβγαλε μετα, μου το κανει και στο υγραεριο και στην βενζινη.
Ellincar Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Γεια σας έχω ένα Renault Clio storia του 2007 και μου σβήνει μια στις 10 φορές εν κινήση και σταματημένος sensor στροφών τσεκάρανε ολα οκ sensor θερμοκρασίας οκ γενίκα το αμάξι δεν έχει θέμα πέρα οτι σβήνει που και που και μετά θελει καμιά 20ρια προσπάθειες να πάρει μπροστά το έχω πάει 5-6 φορές συνεργίο και δεν μπορούν να βρούνε τι φταίει ξέρει κανείς κάτι??
opcorsa Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) μα καλα χαλανε τα φιατ και τα ρενο?? περιεργα πραγματα Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2018 από opcorsa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα