Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λογικό να σβήσει τότε.

Άτυχη η φίλη βέβαια γιατί το δικό μου Fiat έκαψε έναν πολλαπλασιαστή μετά από 12.5 χρόνια ζωής. :P

Δημοσ.

Καλα αμα ειναι να σβηνει το αμαξι επειδη μπαινει σκουπιδι στην τρομπα βενζινης, τοτε θα ειχαμε νεκρους καθε ημερα! Απλα δε μου ακουγεται λογικο!

 

Θα το παω τη δευτερα, αλλα δε ξερω σε τι συνεργειο. Εχετε καποια ιδεα;

Δημοσ.

Ξεχνάς ότι είναι δικύλινδρο. Ένα 4-cyl δε θα σβήσει άμα καεί πολλαπλασιαστής, απλά θα ζορίζεται και θα τρέμει. Σε ένα 2-cyl αρκεί το flywheel-effect ΕΝΟΣ κυλίνδρου να κρατήσει τον κινητήρα σε λειτουργία; Και μάλιστα να δώσει και δύναμη να κινηθεί το όχημα; Αμφιβάλω.

 

Δεν ειπωθηκε καπου οτι ειναι δικυλινδρο,τουλαχιστον μεχρι να κανω το παραπανω ποστ.το 1.4t ας πουμε ειναι 4κιλυνδρο.

 

Καλα αμα ειναι να σβηνει το αμαξι επειδη μπαινει σκουπιδι στην τρομπα βενζινης, τοτε θα ειχαμε νεκρους καθε ημερα! Απλα δε μου ακουγεται λογικο!

 

Θα το παω τη δευτερα, αλλα δε ξερω σε τι συνεργειο. Εχετε καποια ιδεα;

 

Kαι ομως φιλε μου,ειναι απολυτως λογικο.Συμβαινει αυτο και μαλιστα αρκετα συχνα.

Να πας σε εναν ηλεκτρολογο να συνδεσει το διαγνωστικο με την obd του αυτοκινητου να δειτε τι εχει ''γραψει'' ο εγκεφαλος.

Δημοσ.

Golf IV 1.6 πριν το πουλήσω. Μου το έκανε 4 φορές μέσα σε 1 μήνα. Μόλις σταμάταγα, έπαιρνε κανονικά μπροστά δεν έδειχνε να έχει κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελε απλά έσβηνε ο κινητήρας ανεξάρτητα με την ταχύτητα. Όλα τα υπόλοιπα (φώτα, κλπ) δούλευαν κανονικά. Τελικά, η ζημιά ήταν σε ένα αισθητήρα που έχει ο κινητήρας και "ελέγχει" την ποιότητα καυσίμου. Αν υπάρχουν σκουπίδια ή κάτι που δεν βρίσκει φυσιολογικό απλά σβήνει τον κινητήρα. Κόστος αισθητήρα 70 ευρώ. Όντως το έβγαλε ως βλάβη το διαγνωστικό, αλλά ένδειξη στο καντράν δεν υπήρχε. Απλά έσβηνε το αυτοκίνητο.

 

Μήπως υπάρχει κάτι αντίστοιχο στη Mercedes;

Δημοσ.

Δε νομιζω να υπαρχει τετοιος αισθητηρας.. Θα το παω τη δευτερα σε ηλεκτρολογο και βλεπουμε.

Δημοσ.

Επειδη δουλευα και δε μπορεσα να παω, και μαλλον θα αργησω, εαν το παω μετα απο λιγες ημερες θα μπορει να μου βρει στον εγκεφαλο τι ζημια υπαρχει; Βασικα αυτο μπορουν και το βλεπουν σε ολα τα αμαξια; Τι ειναι ο εγκεφαλος;

Δημοσ.

Πολλες φορες σε περιπτωση βλαβης καταγραφεται στον εγκεφαλο ενας κωδικος λαθους και αναβει το λαμπακι της μηχανης.Στην αντιπροσωπεια βλεπουν τον κωδικο και αναλογως καταλαβαινουν πανω κατω τι τρεχει στην μηχανη.Τωρα αν δεν σου εχει αναψει λαμπακι,τοτε δεν νομιζω να εχει καταγραψει κατι ο εγκεφαλος.

 

Επισης δεν ξερω αν σε ανεξαρτητο συνεργειο μπορουν να βλεπουν για καθε αμαξι τους κωδικους λαθους του εγκεφαλου.Παντως εαν κατι οντως εχει καταγραφει κατι δεν θα σβηστει.

 

Για εμενα το αμαξι μην το κουνας πολυ ή τουλαχιστον να πηγαινεις πολυυυυ προσεκτικα.Οπως σου ξανα ειπα,αμα σου σβησει με πολλα και κλειδωσει και το τιμονι την εκατσες.Επισης υπαρχει και περιπτωση να χασεις τα φρενα με σβησμενο το αμαξι,γιατι θα ειναι οπως οταν πατας με σβησμενη μηχανη το φρενο πολλες φορες και μετα απο μερικες πατημασιες το φρενο κοκαλωνει και επανερχεται μονο οταν ξανα βαλεις μπροστα και δουλεψει το υδραυλικο κυκλωμα.

Δημοσ.

Εννοεις το λαμπακι πρεπει να αναβει ακομα και τωρα στο ταμπλω, οποτε βαζω μπρος; Δε μου αναβει κατι διαφορετικο παντως..

Δημοσ.

Πολλες φορες σε περιπτωση βλαβης καταγραφεται στον εγκεφαλο ενας κωδικος λαθους και αναβει το λαμπακι της μηχανης.Στην αντιπροσωπεια βλεπουν τον κωδικο και αναλογως καταλαβαινουν πανω κατω τι τρεχει στην μηχανη.Τωρα αν δεν σου εχει αναψει λαμπακι,τοτε δεν νομιζω να εχει καταγραψει κατι ο εγκεφαλος.

 

 

 

Στο Golf πάντως, ο αισθητήρας καυσίμου που έσβηνε τον κινητήρα δεν έδωσε εντολή να ανάψει το λαμπάκι της μηχανής, αλλά ο εγκέφαλος έβγαλε το πρόβλημα και τον κωδικό του αμέσως.

Δημοσ.

To λαμπάκι του κινητήρα θα ανάψει για πολύ συγκεκριμένους λόγους και αν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις.Η ecu για παράδειγμα κάνει κάποιες μετρήσεις ανα τακτά χρονικά διαστήματα (cycles).Το πότε ακριβώς,πόσες φορές και το χρονικό διάστημα απο την μία μέτρηση στην άλλη διαφέρει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.

Πχ.Αν το καύσιμο είναι απαράδεκτο και οι τιμές παρεκκλίνουν απο τα πλαίσια που έχει θέσει ο κατασκευαστής,αυτό καταγράφεται στο log.Αν και στις επόμενες 3-4 εκκινήσεις οι τιμές παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα,θα ανάψει και το check engine στο καντράν.

 

Κάτι ανάλογο ισχύει και για άλλα υποσυστήματα,όπως το ESP και η υδραυλική υποβοήθηση.

 

Ανάλογα με το όχημα,το διαγνωστικό μπορεί να αποδειχτεί μεγάλος σπιούνος!Δέν εξηγείται αλλιώς το γεγονός οτι το παλιό μου αμάξι έδειχνε error "Rear right wheel blocked" / "Rear left wheel blocked" ενώ δέν είχα κάνει ποτέ χειροφρενιές...Κρίμα που δέν έβγαλα εκτύπωση για να ζητήσω τον λόγο απο την επίσημη αντιπροσωπία.Θα έπεφταν πολλά γέλια...

Δημοσ.

σε volkswagen passat 8ετιας κολλητου μου επισης με παρομοια συμπτωματα.

μουρωνε πολλες φορες και με το ζορι κρατιοταν να μη σβησει και αν δεν εσβηνε αυτο μονο λόγω της ροπης ή συχνα του εσβηνε οταν εκοβε σε φαναρια.

η διαγνωση απο το επισημο σερβις ηταν αντλια βενζινης που τα παιξε λογω κακης βενζινας συγκεκριμενα αν θυμαμαι του ειπαν για νερο στη βενζινη απο καποιο κακο βενζιναδικο...

Δημοσ.

Πηγαινα με το αμαξι για το σπιτι και ξαφνικα σβηνει η μηχανη, βγαζει ενδειξη για μπαταρια και ψιλοκλειδωνει και το τιμονι! Ευτυχως που δεν ετρεχα και προλαβα να το στριψω με δυσκολια να το παω στην ακρη! Εαν ειχε καμια στροφη και ετρεχα θα ειχαμε ατυχημα! Η μπαταρια δεν εχει κλεισει ουτε 2 χρονια. Πρωτη φορα μου το κανει αυτο! Τι μπορει να ειναι;

 

Μου ειπαν οτι μπορει να βραχυκυκλωσε καποιο καλωδιο, επειδη εβρεχε κιολας.. Σε ποιο μαστρορα να το παω και τι ακριβως να κοιταξουμε;

 

Να συμπληρωσω οτι πριν μερικους μηνες ειχα προβλημα με το αμαξι, δεν επαιρνε με την πρωτη μπρος. Τελικα εφταιγε κατι στη μιζα και την αλλαξαμε τελειως εαν θυμαμαι καλα.. Ισως να εχει παλι προβλημα;;

 

Το τιμόνι σου δεν "ψιλοκλείδωσε", απλά βάρυνε επειδή έσβησε η μηχανή. Αν ήσουν σε στροφή και έτρεχες θα είχες πρόβλημα μόνο αν είχες νεκρά στο κιβώτιο(κάτι που δεν πρέπει να κάνεις ούτως η άλλως). Όσο το αυτοκίνητο κινείται και έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο ο κινητήρας δεν σταματά να γυρνάει, και έτσι συνεχίζεις να έχεις και μαλακό τιμόνι και φρένα.

 

Όσο για το τι πρέπει να κάνεις, το πρώτο πράγμα είναι να γίνει διαγνωστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο. Συνήθως οι ηλεκτρολόγοι έχουν τέτοια διαγνωστικά εργαλεία.

 

Όσο για το πιθανό πρόβλημα στη μίζα που ανέφερες, δεν έχει σχέση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...