Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πηγαινα με το αμαξι για το σπιτι και ξαφνικα σβηνει η μηχανη, βγαζει ενδειξη για μπαταρια και ψιλοκλειδωνει και το τιμονι! Ευτυχως που δεν ετρεχα και προλαβα να το στριψω με δυσκολια να το παω στην ακρη! Εαν ειχε καμια στροφη και ετρεχα θα ειχαμε ατυχημα! Η μπαταρια δεν εχει κλεισει ουτε 2 χρονια. Πρωτη φορα μου το κανει αυτο! Τι μπορει να ειναι;

 

Μου ειπαν οτι μπορει να βραχυκυκλωσε καποιο καλωδιο, επειδη εβρεχε κιολας.. Σε ποιο μαστρορα να το παω και τι ακριβως να κοιταξουμε;

 

Να συμπληρωσω οτι πριν μερικους μηνες ειχα προβλημα με το αμαξι, δεν επαιρνε με την πρωτη μπρος. Τελικα εφταιγε κατι στη μιζα και την αλλαξαμε τελειως εαν θυμαμαι καλα.. Ισως να εχει παλι προβλημα;;

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακριβως το ιδιο εγινε και στην κοπελα ενος φιλου μου(fiat 500) και την αφησε στου διαολου την μανα.Στο συνεργειο της ειπαν οτι εκαψε πολλαπλασιαστη.

Δημοσ.

Εμενα παιρνει μπρος κανονικα. Να πω επισης πως πολλες φορες το κουμπι για να ξεκλειδωσει/κλειδωσει το αμαξι δε λειτουργει με τη πρωτη. Μεχρι και 10+ φορες το πατουσα για να ξεκλειδωσει το αμαξι. Βασικα επειδη δε ξερω, εαν τελειωσει η μπαταρια απο το κλειδι, το αμαξι μπορει να παρει μπρος ή οχι; Μηπως φταιει αυτο; Και τι μπαταριες παιρνουν τα κλειδια; Ενα Mercedes A140 εχω.

Δημοσ.

Εαν το κλειδι ειναι κανονικο που γυριζει μιζα και οχι καμια καρτουλα που πατας κουμπι start μετα(αυτα η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω πως δουλευουν),δεν νομιζω να εχει καμια σχεση.Παντως πηγαινε κοιτα το μην σου σβησει σε καμια στροφη με χιλιομετρα και βρεθεις στο χαντακι.Μην το αφησεις.

Δημοσ.

Εψαξα και σε αλλα forums και ορισμενοι δεν εχουν βρει λυση! Και εχουν αλλαξει και διαφορα ανταλλακτικα! Δεν ειναι οι καιροι για εξοδα.. Τι να ειναι ρε γαμωτο!

Δημοσ.

Κοιτα αν δεν το δει καποιος δεν βγαζεις ακρη.Και απο εδω μεσα θα παρεις ιδεες,αλλα τιποτα σιγουρο.Εγγυηση δεν παιζει ετσι;

Δημοσ.

Μπορεί να πέρασε σκουπίδι απο την τρόμπα βενζίνης,μπορεί η ίδια η τρόμπα να είναι στα τελευταία της.Για πολλαπλασιαστή δέν το κόβω, γιατί απλά θα έχανες κύλινδρο (και το αμάξι θα έτρεμε).

Η μπαταρία του κλειδιού δέν έχει καμία σχέση και ναι,το αμάξι θα πάρει εμπρός κανονικά.Η κάρτα (key card) που αναφέρθηκε επίσης δέν έχει κάποια σχέση,αφού λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί ένα συμβατικό κλειδί (κλειδί σε θέση Ι/εισαγωγή κάρτας=διαγνωστικά στο ταμπλό - κλειδί σε θέση ΙΙΙ/push start=εκκίνηση και κατόπιν σε θέση ΙΙ/λειτουργία).

Επίσης το τιμόνι δέν κλειδώνει (επειδή το κλειδί είναι στην θέση ΙΙ),απλά χάνεις την υδραυλική υποβοήθηση και γίνεται πιο βαρύ.Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αντίδραση του οδηγού σε περίπτωση που πανικοβληθεί.

 

Επειδή πάς στα τυφλά,καλό είναι να γίνει έλεγχος στο διαγνωστικό.Αν όντως υπάρχει κάποιο θέμα με τον κινητήρα,θα έχει καταγραφεί στον εγκέφαλο ή θα το δείξει εκείνη την στιγμή.

Δημοσ.

Ακριβως το ιδιο εγινε και στην κοπελα ενος φιλου μου(fiat 500) και την αφησε στου διαολου την μανα.Στο συνεργειο της ειπαν οτι εκαψε πολλαπλασιαστη.

 

Eναν πολλαπλασιαστη εχει και για τους 4 κιλυνδρους αυτο το μοτερ?

Δημοσ.

Eναν πολλαπλασιαστη εχει και για τους 4 κιλυνδρους αυτο το μοτερ?

Δεν γνωριζω.Παντως και στην οδικη βοηθεια οταν τους πηρε,την ρωτησαν τι ακριβως κανει και τι αμαξι ειναι.Περιεγραψε κατι λαμπακια κτλ.Και απλα της απαντησανε ααα λεει δεν ειναι τιποτα,πολλαπλασιαστη εκαψε.Κατι που μετα επιβεβαιωθηκε και απο την αντιπροσωπια. :P

Δημοσ.

Δεν γνωριζω.Παντως και στην οδικη βοηθεια οταν τους πηρε,την ρωτησαν τι ακριβως κανει και τι αμαξι ειναι.Περιεγραψε κατι λαμπακια κτλ.Και απλα της απαντησανε ααα λεει δεν ειναι τιποτα,πολλαπλασιαστη εκαψε.Κατι που μετα επιβεβαιωθηκε και απο την αντιπροσωπια. :P

 

Μαλλον φαφαριες της ειπαν απο την οδικη.Αμα καει ο πολλαπλασιαστης συνηθως το αμαξι τρεμει,χανει δυναμη κλπ,δεν σβηνει.Θα εσβηνε στην περιπτωση που ειχε 1 πολλαπλασιαστη και για τους 4 κιλυνδρους αλλα αυτο ειναι κομματακι δυσκολο.

Δημοσ.

Λοιπόν φίλε topic starter, το ίδιο έπαθε ενας φίλος μου με το seat ibiza 2007 μοντέλο.

Του έσβησε ενω ήταν εν κινήσει, έκανε δεξιά το άφησε λίγο και μετά έβαλε μπρός κανονικά. Απο τότε έχουν περάσει 2 χρόνια και δεν του το έχει ξανακάνει.

 

Το πρόβλημα ήταν οτι "κόλλησε" ο πολλαπλασιαστής. Δεν χάλασε, απλά κόλλησε.

Πολύ πιθανό να σου έγινε το ίδιο. Επίσης όμως, πολύ πιθανόν να πέρασε και κανα σκουπίδι στην τρόμπα βενζίνης και να μην μπορούσε το όχημα να τραβήξει καύσιμο και γι'αυτο να συνέβει αυτο.

 

 

Καλό θα ήταν να το κοιτάξεις γιατί όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, μπορεί να είσαι σε καμια στροφή με 80 και να σου σβήσει και τότε...

Δημοσ.

Eναν πολλαπλασιαστη εχει και για τους 4 κιλυνδρους αυτο το μοτερ?

 

Ξεχνάς ότι είναι δικύλινδρο. Ένα 4-cyl δε θα σβήσει άμα καεί πολλαπλασιαστής, απλά θα ζορίζεται και θα τρέμει. Σε ένα 2-cyl αρκεί το flywheel-effect ΕΝΟΣ κυλίνδρου να κρατήσει τον κινητήρα σε λειτουργία; Και μάλιστα να δώσει και δύναμη να κινηθεί το όχημα; Αμφιβάλω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...