Προς το περιεχόμενο

To topic του sportsdirect.com


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα σας! είμαι νέος εδώ! μπήκα εδώ να σας γράψω τι παίχτηκε με μία παραγγελία μου στην SD!

έχω κάνει 3 παραγγελίες από εκεί, 2 με standard και 1 με express! η 1η και η 3η ήρθαν, που ήταν με standard και η 2η χρονικά από 29/11 η express δεν έχει έρθει ακόμα! Στέλνουν το 1ο mail ότι έγινε prosessed και 2ο mail άλλη μέρα ότι έγινε collected από την DHL με αριθμό κανονικά. Μπαίνω στην DHL, βλέπω την πορεία. Στις 02/12 γράφει ότι η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, είναι 02/12 στο τέλος της μέρας!! Και την επόμενη μέρα γράφει ότι δεν ξέρουν τον χρόνο παράδοσης και να δοκιμάσω αργότερα! Σκέφτηκα ότι θα είναι Αθήνα, αλλά με τις απεργίες τότε των πλοίων θα έχει κολλήσει εκεί. Περνάει και η απεργία και τίποτα! Στο στάτους της DHL ακόμα στο ίδιο. Δείχνει, εσείς που ξέρετε καλά, ότι έχει φύγει από Αγγλία, έχει φθάσει αεροδρόμιο Γερμανίας και προωθείται για Ελλάδα! Αυτό ακριβώς γράφει!!!!

Επικοινωνώ πρώτα με SD για αυτή την παραγγελία. Στέλνουν αυτοματοποιημένο λογικά μήνυμα (σύνηθες) ότι την έχουν πακετάρει και ετοιμάσει και απλά περιμένουν τον courier να την παραλάβει! Και στην DHL φαίνεται Γερμανία!!!!!

Επικοινωνώ με DHL και μου ζητούσαν 10-ψήφιο κωδικό αποστολής! Τους δίνω ότι στοιχεία έχω και δεν κάνω δουλειά! Τους στέλνω την φωτογραφία με το status τους και μου απαντάνε ότι από το σύστημά τους φαίνεται ότι η αποστολή έχει περάσει σε τρίτο courier από τις 02/12 και ότι δεν μπορούν να δώσουν άλλα στοιχεία από την SD για αποστολές!

Μετά έστειλα κάποια μηνύματα στην SD και την Barlin αλλά καμία απάντηση! Στο τέλος έκανα Dispute στο PayPal !!!

Ξέρετε τι μπορεί να έχει παιχτεί; Το ίδιο πρόβλημα έχουν πάρα πολλοί πελάτες παγκοσμίως!

 

το μήνυμα από DHL

On our records show that your shipment was passed over to a third party delivery company on 02/12.

As Sports Direct contract DHL Express to undertake carriage of their items, DHL is unable to discuss details relating to Sports Direct shipments with anyone other than Sports Direct

H DHL έρχεται πάντα μέσω Γερμανίας. Εξυπηρέτηση χάλια... Γενικά το σύστημα των μεταφορικών του sportsdirect ειναι περιπλοκο.

Εγω επιλέγω συνήθως standard παράδοση με Barlin η τοπική αυτή μεταφορική παίρνει την παραγγελία απο τις αποθήκες τους και την στέλνει στο αεροδρομιο σε συνεργασία με άλλη μεταφορική (wnDirect) σε κάποια πτήση για Ελλάδα.  

Η πτήση φαίνεται απο τον κωδικό που σου στέλνει η wnDirect  (DIΧΧΧΧΧΧΧ-με 9 ψηφία). Απο εκεί googlareis την πτήση και βλέπεις πότε φτάνει Αθήνα.  Μετά την αφιξη Ελλάδα αναλαμβάνει η Speedex και βλέπεις εκει την πορεία της παραγγελίας. :-(

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν απαντάνε σε μηνύματα με την καμία! με escalate παίρνω πίσω τα λεφτά 100% από PayPal τουλάχιστον;

η μία ήρθε όμως standard με DHL, η άλλη με wnDIRECT και η άλλη "εξαφανίστηκε" αφού την είχε η DHL. Λογικά την έστειλαν πίσω Αγγλία!

Δημοσ.

Ρε παιδιά αντιμετωπίζει το εξής πρόβλημα:

Έκανα την Τετάρτη μία παραγγελία ύψους 38+μεταφορικά και πλήρωσα με προπληρωμένη κάρτα moneysafe (μέσω paypal).

Τα χρήματα τραβήχτηκαν άμεσα από την κάρτα και έμεινε ένα υπόλοιπο ύψους περίπου 1,22 ευρώ.

Η παραγγελία έφυγε την Πέμπτη και είναι ήδη Αθήνα. 

Σήμερα που πήγα να φορτώσω ξανά την κάρτα με έναν κωδικό moneysafe παρατήρησα ότι έχω υπόλοιπο 48,50 ευρώ και στο ιστορικό δεν φαίνεται η συναλλαγή.

Πηγαίνοντας όμως στο paypal, βλέπω κανονικά τη συναλλαγή προς το SD. Τί μπορεί να έχει γίνει;

Δημοσ.

Ρε παιδιά αντιμετωπίζει το εξής πρόβλημα:

Έκανα την Τετάρτη μία παραγγελία ύψους 38+μεταφορικά και πλήρωσα με προπληρωμένη κάρτα moneysafe (μέσω paypal).

Τα χρήματα τραβήχτηκαν άμεσα από την κάρτα και έμεινε ένα υπόλοιπο ύψους περίπου 1,22 ευρώ.

Η παραγγελία έφυγε την Πέμπτη και είναι ήδη Αθήνα. 

Σήμερα που πήγα να φορτώσω ξανά την κάρτα με έναν κωδικό moneysafe παρατήρησα ότι έχω υπόλοιπο 48,50 ευρώ και στο ιστορικό δεν φαίνεται η συναλλαγή.

Πηγαίνοντας όμως στο paypal, βλέπω κανονικά τη συναλλαγή προς το SD. Τί μπορεί να έχει γίνει;

εσύ πάλι καλά που πήρες τα λεφτά σου πίσω. εμένα η παραγγελία 130€ περίπου, έφυγε από SD, πήγε Γερμανία με DHL και η Barlin λέει ότι την έχουν εκεί (Αγγλία ή Γερμανία ???) και περιμένουν να την πάρει ο courier! Βγάλε άκρη!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα! Είχα καιρό να κάνω παραγγελία κι άλλαξε ο τρόπος μεταφοράς ή μου φαίνεται?

 

 

Έκανα την παραγγελία την Πέμπτη το βράδυ και σήμερα το πρωί μου ήρθε μήνυμα : "Order Collected - Your order has been collected by your nominated courier. Please find below the delivery tracking.

 

Delivered By: WN DIRECT

 

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται δηλαδή? Ξεκίνησε από Αγγλία ή ακόμα ?

 

 

Στο site της Speedex μου γράφει : "expected from shipper/ to our facilities".

Επεξ/σία από Vasilenia
Δημοσ.

Καλημέρα! Είχα καιρό να κάνω παραγγελία κι άλλαξε ο τρόπος μεταφοράς ή μου φαίνεται?

 

 

Έκανα την παραγγελία την Πέμπτη το βράδυ και σήμερα το πρωί μου ήρθε μήνυμα : "Order Collected - Your order has been collected by your nominated courier. Please find below the delivery tracking.

 

Delivered By: WN DIRECT

 

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται δηλαδή? Ξεκίνησε από Αγγλία ή ακόμα ?

 

 

Στο site της Speedex μου γράφει : "expected from shipper/ to our facilities".

Post #6025  Αφιερώστε δυο λεπτά να ψάξετε  :mad:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

post-424623-0-54880200-1482057484_thumb.png

Τελικά οι χαμένες παραγγελίες που τον τελευταίο μήνα είναι πολλές, θα έρθουν κάποτε ή θα πάω προσωπικά για escalate στο paypal; Τι προτείνετε; Στην φωτογραφία δεν δείχνει ότι είναι Αθήνα; Επίσης στο order history του SD γράφει ready to ship! Οπότε τι σημαίνει αυτό;

Επεξ/σία από tsanakalykos
Δημοσ.

Δλδ με βαση την παραπανω εικονα, εσυ παιρνεις τηλεφωνο στην ελληνικη DHL και δινεις τον αριθμο αποστολης, αυτοι ψαχνουν να βρουν που βρισκεται το πακετο σου (που ολοι βλεπουμε οτι στις 2/12 εχει πιθανοτατα δοθει σε καποια εταιρεια/καταστημα προς παραδοση) και σου λενε οτι δεν ξερουν πλεον τι κανει το πακετακι σου εκτοτε; Ειλικρινα δεν βλεπω που μπορει να εχει κανει λαθος το SD οταν η DHL εχει καταγραψει την πορεια του πακετου σου και ειναι πλεον αμεσα υπευθυνη για την παραδοση του. Το SD θα ειναι φυσικα υπευθυνο οταν παρει πισω το πακετο και πρεπει να σου επιστρεψει τα χρηματα, ενω προφανως θα πρεπει να αποδειξεις (με τα screen) που εχεις οτι δεν υπαρχει ευθυνη για τη μη παραλαβη εκ μερους σου (ωστε να παρεις πισως και τα μεταφορικα).

 

Παντως, θεωρω οτι παιζει το σεναριο που ειδα προσφατα με την Reebok: αγορα με αποστολη DHL, αλλο tracking number για το γερμανικο κομματι της αποστολης (DHL.de), αλλο για το ελληνικο κομματι της αποστολης (τηλεφωνο στην ελληνικη DHL, μου εδωσαν διαφορετικο tracking number). Δεν αποκλειω λοιπον το ενδεχομενο η "δουλεια" της DHL να τελειωσε στα ελληνικα συνορα, οταν παραδοθηκε το πακετο σε αλλη εταιρεια. Π.χ. στην εκπροσωπο της Barlin στην Ελλαδα, αλλωστε αυτη εχει αναλαβει τη μεταφορα συμφωνα με το SD. Διαβαζοντας μερικα παλια μνμ στην αναζητηση για "Barlin" μεσα στο νημα νομιζω οτι εχω δει πως παραδοση γινεται πολλες φορες απο Speedex. Αρα, καπως ετσι ισως λειτουργει το συστημα.

 

Στη θεση σου θα εκανα νεα προσπαθεια επικοινωνιας με τη DHL, θα ζητουσα να μιλησω με προϊσταμενο αν δεν με εξυπηρετουσε ο/η τηλεφωνητης/τρια και δεν θα εκλεινα ποτε αν πρωτα δεν μαθαινα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ πώς λειτουργει το συστημα τους (πακετο που χαθηκε, τριτη εταιρεια, δεν αποκαλυπτουμε στοιχεια σε εσενα αλλα μονο στην SD και αλλα τετοια). Φυσικα πρεπει να μαθεις ΠΟΙΑ ειναι η τριτη εταιρεια, δεν ειναι δυνατον να κανεις παραγγελια πληρωνοντας μεταφορικη και να μην ξερεις που βρισκεται το πακετο σου. Αν μαθεις την εταιρεια στην οποια παραδοθηκε, λογικα θα μαθεις απο εκεινη και την εξελιξη της παραδοσης.

Δημοσ.

Δλδ με βαση την παραπανω εικονα, εσυ παιρνεις τηλεφωνο στην ελληνικη DHL και δινεις τον αριθμο αποστολης, αυτοι ψαχνουν να βρουν που βρισκεται το πακετο σου (που ολοι βλεπουμε οτι στις 2/12 εχει πιθανοτατα δοθει σε καποια εταιρεια/καταστημα προς παραδοση) και σου λενε οτι δεν ξερουν πλεον τι κανει το πακετακι σου εκτοτε; Ειλικρινα δεν βλεπω που μπορει να εχει κανει λαθος το SD οταν η DHL εχει καταγραψει την πορεια του πακετου σου και ειναι πλεον αμεσα υπευθυνη για την παραδοση του. Το SD θα ειναι φυσικα υπευθυνο οταν παρει πισω το πακετο και πρεπει να σου επιστρεψει τα χρηματα, ενω προφανως θα πρεπει να αποδειξεις (με τα screen) που εχεις οτι δεν υπαρχει ευθυνη για τη μη παραλαβη εκ μερους σου (ωστε να παρεις πισως και τα μεταφορικα).

 

Παντως, θεωρω οτι παιζει το σεναριο που ειδα προσφατα με την Reebok: αγορα με αποστολη DHL, αλλο tracking number για το γερμανικο κομματι της αποστολης (DHL.de), αλλο για το ελληνικο κομματι της αποστολης (τηλεφωνο στην ελληνικη DHL, μου εδωσαν διαφορετικο tracking number). Δεν αποκλειω λοιπον το ενδεχομενο η "δουλεια" της DHL να τελειωσε στα ελληνικα συνορα, οταν παραδοθηκε το πακετο σε αλλη εταιρεια. Π.χ. στην εκπροσωπο της Barlin στην Ελλαδα, αλλωστε αυτη εχει αναλαβει τη μεταφορα συμφωνα με το SD. Διαβαζοντας μερικα παλια μνμ στην αναζητηση για "Barlin" μεσα στο νημα νομιζω οτι εχω δει πως παραδοση γινεται πολλες φορες απο Speedex. Αρα, καπως ετσι ισως λειτουργει το συστημα.

 

Στη θεση σου θα εκανα νεα προσπαθεια επικοινωνιας με τη DHL, θα ζητουσα να μιλησω με προϊσταμενο αν δεν με εξυπηρετουσε ο/η τηλεφωνητης/τρια και δεν θα εκλεινα ποτε αν πρωτα δεν μαθαινα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ πώς λειτουργει το συστημα τους (πακετο που χαθηκε, τριτη εταιρεια, δεν αποκαλυπτουμε στοιχεια σε εσενα αλλα μονο στην SD και αλλα τετοια). Φυσικα πρεπει να μαθεις ΠΟΙΑ ειναι η τριτη εταιρεια, δεν ειναι δυνατον να κανεις παραγγελια πληρωνοντας μεταφορικη και να μην ξερεις που βρισκεται το πακετο σου. Αν μαθεις την εταιρεια στην οποια παραδοθηκε, λογικα θα μαθεις απο εκεινη και την εξελιξη της παραδοσης.!

Έχω επικοινωνήσει με την DHL και μου είπαν ότι το θέμα το προχωράνε και από την international DHL και από την DHL Ελλάδας και ψάχνουν να δουν τι γίνεται! Άσε που δεν φαίνεται πλέον στο σύστημά τους η αποστολή! Αυτό που ανέβασα, ακόμα έτσι το δείχνει, αλλά στην γενική αναζήτηση δεν δείχνει κάτι! Και μου το έλεγε η τύπισσα ότι δεν βλέπει κάτι στο σύστημα και να της στείλω 10-ψήφιο κωδικό (που ΔΕΝ τον έχω)!! Επίσης χθες έστειλα μήνυμα στην Speedex μιας και αυτή μου είχε φέρει 2 παραγγελίες, μία από DHL και μία από wnDirect πάλι από SD, να δουν αν ξέρουν κάτι αυτοί! Από PayPal μια φορά είμαι Dispute και περιμένω για escalate ανά πάσα στιγμή! 

Δημοσ.

O 10ψηφιος κωδικος ειναι κατι διαφορετικο απο το 6539191702;;;;; Ξεχνα την "τυπισσα", μιλα με προϊσταμενους και ζητα επισημη (εγγραφως κατα προτιμηση) ενημερωση της ολης καταστασης. Με ονοματεπωνυμα φυσικα ωστε να ξερεις με ποιους μιλας καθε φορα. Ενταξει, "το προχωρανε το θεμα" σου ειπαν, δεν αντιλεγω, αλλα να μεταφραζεται αυτο καισε δικη σου ενημερωση (εξ' και το "εγγραφως").

 

Καλα, μπορεις να κανεις dispute στο ΡΡ αλλα δεν χανονται τα χρηματα σου. Οπως επισης ακομα δεν εχω ακουσε να "εξαφανιζεται" πακετο που κυκλοφορορει σε αυτον τον πλανητη με tracking number απο επαγγελματικες εταιρειες κουριερ. Απλα ειναι σπασιμο λογω της ταλαιπωριας σου.

Δημοσ.

Post #6025  Αφιερώστε δυο λεπτά να ψάξετε  :mad:

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Παλιότερα που είχα χρόνο για ψάξιμο, έψαχνα κι επίσης απαντούσα σε απορίες άλλων που είχαν απαντηθεί ήδη, χωρίς να εκνευρίζομαι.

 

Πλέον όμως με ένα μωρό να τριγυρνά στο σπίτι , δεν υπάρχει τέτοια πολυτέλεια,οπότε λίγη κατανόηση παρακαλώ :-)

  • Like 1
Δημοσ.

O 10ψηφιος κωδικος ειναι κατι διαφορετικο απο το 6539191702;;;;; Ξεχνα την "τυπισσα", μιλα με προϊσταμενους και ζητα επισημη (εγγραφως κατα προτιμηση) ενημερωση της ολης καταστασης. Με ονοματεπωνυμα φυσικα ωστε να ξερεις με ποιους μιλας καθε φορα. Ενταξει, "το προχωρανε το θεμα" σου ειπαν, δεν αντιλεγω, αλλα να μεταφραζεται αυτο καισε δικη σου ενημερωση (εξ' και το "εγγραφως").

 

Καλα, μπορεις να κανεις dispute στο ΡΡ αλλα δεν χανονται τα χρηματα σου. Οπως επισης ακομα δεν εχω ακουσε να "εξαφανιζεται" πακετο που κυκλοφορορει σε αυτον τον πλανητη με tracking number απο επαγγελματικες εταιρειες κουριερ. Απλα ειναι σπασιμο λογω της ταλαιπωριας σου.

θα περιμένω Δευτέρα και Τρίτη να δω τι απαντήσεις θα πάρω από Barlin/SD (αν πάρω). από DHL και Speedex! Αν δεν πάρω από κανέναν mail, ειδικά από DHL που έχει την ευθύνη, θα πάρω τηλέφωνο την DHL Ελλάδας την Τετάρτη να δω τι έχει γίνει! Αν και έχω ενοχλήσει και την DHL Ελλάδας με την φωτογραφία αυτή! Τι άλλο να κάνω γραπτώς πια; Μόνο τα τηλέφωνα δεν έχω αρχίσει! Δες την απάντηση της Barlin με ημερομηνία 13/12, που σημαίνει 11 μέρες μετά: 

Dear Sir/Madam,

Thank you for your query. 

Your order SD40000031867639 has been picked and packaged and is awaiting collection by our courier. We have several collections throughout the day and so we expect that you will receive your order within the next couple of days.

Kind regards,

Customer Services

έβαλα τον 10-ψήφιο 6539191702 και στην ελληνική DHL και μου βγάζει στα ελληνικά όμως πάλι το ίδιο στάτους με τη φωτογραφία! Άρα είναι σωστός ο αριθμός!

Δημοσ.

Τα νούμερα που δίνει το SD είναι άλλα αντί άλλων μου φαίνεται. Παρήγγειλα κάτι παπούτσια Salomon 11,5 νούμερο (υποτίθεται με βάση τα λεγόμενα κάποιων εδώ μέσα ότι τα νούμερα στο SD είναι όλα UK), το παπούτσι γράφει μέσα στη γλώσσα "11,5 UK-12USA-46 2/3 EUR", τα ίδια ακριβώς γράφει και σε αυτοκόλλητο πάνω στο κουτί, όμως πάνω από αυτό το αυτοκόλλητο, έχει κολλημένο άλλο αυτοκόλλητο που γράφει 11,5(45,5). Τα παπούτσια δεν παίζει με τίποτα να είναι 46 2/3 Ευρωπαϊκό! Μου πέφτουν μάλλον μικρά, άρα θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι είναι 45,5 Ευρωπαϊκό όπως γράφει το 2ο εξωτερικό αυτοκόλλητο! Ο δε πίνακας με τις γενικές αντιστοιχείες του SD στα ανδρικά παπούτσια, δίνει αντιστοίχιση του 11,5 UK με 12,5 USA (και όχι με 12) και με 46 2/3 EUR. Τώρα εγώ τι πρέπει να καταλάβω και να πιστέψω από όλο αυτό το μπέρδεμα; Εκτός από το ...πόδι μου που λέει ότι μάλλον είναι 45,5. Δεν γίνεται δουλειά έτσι...

Δημοσ.

Σου εγραψα την αποψη μου @tsanakalykos. Ως πελατης τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. Δεν εισαι υποχρεωμενος να εχεις αλλον 10ψηφιο, αυτος ειναι. Τον δινεις, απαιτεις να μαθεις την εξελιξη της παραγγελιας σου. Δεν μπορω να σε κατευθυνω, υπαρχουν δεκαδες τροποι να το πετυχεις και δεν υπαρχει συνταγη. Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη.

 

Γραφεις "Μόνο τα τηλέφωνα δεν έχω αρχίσει!"... Δεν ξερω αν ειναι εκ παραδρομης ή αν εννοεις κατι αλλο, αν ομως δεν εχεις αρχισει τα τηλεφωνα στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ παραρτηματα και περιμενεις να λυθουν ολα μονα τους ή με μειλ, δεν ξερω ποση επιτυχια θα εχεις. Το ΡΡ ειναι εκει, δεν προκειται να χασεις τα χρηματα σου, αυτο ειναι το μονο σιγουρο, οποτε κανε οπως νομιζεις εσυ καλυτερα. Καλη επιτυχια.

Δημοσ.

Σου εγραψα την αποψη μου @tsanakalykos. Ως πελατης τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. Δεν εισαι υποχρεωμενος να εχεις αλλον 10ψηφιο, αυτος ειναι. Τον δινεις, απαιτεις να μαθεις την εξελιξη της παραγγελιας σου. Δεν μπορω να σε κατευθυνω, υπαρχουν δεκαδες τροποι να το πετυχεις και δεν υπαρχει συνταγη. Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη.

 

Γραφεις "Μόνο τα τηλέφωνα δεν έχω αρχίσει!"... Δεν ξερω αν ειναι εκ παραδρομης ή αν εννοεις κατι αλλο, αν ομως δεν εχεις αρχισει τα τηλεφωνα στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ παραρτηματα και περιμενεις να λυθουν ολα μονα τους ή με μειλ, δεν ξερω ποση επιτυχια θα εχεις. Το ΡΡ ειναι εκει, δεν προκειται να χασεις τα χρηματα σου, αυτο ειναι το μονο σιγουρο, οποτε κανε οπως νομιζεις εσυ καλυτερα. Καλη επιτυχια.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Θα χρησιμοποιήσω αυτόν τον κωδικό και θα τηλεφωνήσω DHL αύριο! Και συγχώρα με αλλά είμαι νέος στις παραγγελίες από SD και γενικά με PP.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...