Προς το περιεχόμενο

PIPO Smart S2 8" Android 4.1.1 με 89 ευρώ!


timekeeper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα εμφανίστηκε στα ΕΛΤΑ το PiPO M1 που είχα παραγγείλει στις 14/12/2012.

 

17/12/2012 Shipped

19/12/2012 Departured from Flytexpress Sorting Center location

26/12/2012 Received & Dispatched in Singapore

29/12/2012 The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad

03/01/2013 ΚΔ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ Αντικείμενα σε Συσκευασία

 

Αναρωτιέμαι τι να έγιναν τα δέματα που παρήγγειλαν οι υπόλοιποι στα τέλη Νοέμβρη με αρχές Δεκέμβρη.

που ειναι τα ταβλετ μας ρε παιδια? ουτε σημερα τιποτα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που ειναι τα ταβλετ μας ρε παιδια? ουτε σημερα τιποτα...

Έχω παραγγείλει δυο κομμάτια .

Το πρώτο παραγγέλθηκε 1-12, το οποίο δεν έχει φανεί...

Το δεύτερο παραγγέλθηκε αργότερα στις 3-12, το οποίο και μόλις έφθασε!

Το πρώτο αγνοείται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον χαθηκε το κοντεινερ η ξεχασαν να το ανοιξουν η μας τα κλεψανε τι να πω. το δικο μου εφυγε απο σουηδια στις 15/12.δε γινεται να μην εχει φανει τοσο καιρο στα ελτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον χαθηκε το κοντεινερ η ξεχασαν να το ανοιξουν η μας τα κλεψανε τι να πω. το δικο μου εφυγε απο σουηδια στις 15/12.δε γινεται να μην εχει φανει τοσο καιρο στα ελτα

εγώ πάντως τους έστειλα ένα μήνυμα σήμερα για να δούμε τι θα πουν.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον χαθηκε το κοντεινερ η ξεχασαν να το ανοιξουν η μας τα κλεψανε τι να πω. το δικο μου εφυγε απο σουηδια στις 15/12.δε γινεται να μην εχει φανει τοσο καιρο στα ελτα

 

Το δικό μου έφυγε στις 8 Δεκέμβρη ρε παιδιά... Σήμερα άνοιξα dispute στο paypal ζητώντας τα λεφτά μου πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12 τους είχα γράψει γράμμα ότι ακόμα δεν παρέλαβα (στο banggood - customer service [email protected]) λέγοντας τους ότι παρήγγειλα στις 28/9, έβλεπα με το reference id το πακέτο μου στην Σουηδία στο posten άλλα απο εκεί και πέρα το χάος. Μου απάντησαν τα παρακάτω:

 

Dear ΧΧΧΧΧ

Many thanks for your order and contact with us.According to our information,your order 169ΧΧΧ has been sent for you on Nov 29th with tracking no.REΧΧΧΧΧΧΧΧSE to the following address:

 

ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ

ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ
Greece

Is the address correct?They are supposed to reach you about 7-28 business days later.Also as international trading,the shipping time might change due to custom clearance or weather.Could you kindly wait for more days?Also could you then check with your post office?It might be blocked there.

And in case there are no package reaching you at last,please feel free to contact us for refund or reshipment.Thank you in advance.Any questions,just feel free to contact us.

 

Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ ξανά dispute αν μπορεί κανένας φίλος να εξηγήσει ακριβώς την διαδικασία. Τι ζητάς και τι περιμένεις. Και σίγουρα αν κάνουμε όλοι μαζί ενδεχομένως θα έχει καλύτερη αντιμετώπιση από το paypal.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις 29/12 τους είχα γράψει γράμμα ότι ακόμα δεν παρέλαβα (στο banggood - customer service [email protected]) λέγοντας τους ότι παρήγγειλα στις 28/9, έβλεπα με το reference id το πακέτο μου στην Σουηδία στο posten άλλα απο εκεί και πέρα το χάος. Μου απάντησαν τα παρακάτω:

 

Dear ΧΧΧΧΧ

 

Many thanks for your order and contact with us.According to our information,your order 169ΧΧΧ has been sent for you on Nov 29th with tracking no.REΧΧΧΧΧΧΧΧSE to the following address:

 

ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ

ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ

Greece

 

Is the address correct?They are supposed to reach you about 7-28 business days later.Also as international trading,the shipping time might change due to custom clearance or weather.Could you kindly wait for more days?Also could you then check with your post office?It might be blocked there.

 

And in case there are no package reaching you at last,please feel free to contact us for refund or reshipment.Thank you in advance.Any questions,just feel free to contact us.

 

Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ ξανά dispute αν μπορεί κανένας φίλος να εξηγήσει ακριβώς την διαδικασία. Τι ζητάς και τι περιμένεις. Και σίγουρα αν κάνουμε όλοι μαζί ενδεχομένως θα έχει καλύτερη αντιμετώπιση από το paypal.

 

Ευχαριστώ

 

Τέτοιο κρυφτούλι μέσω email παίζω κι εγώ το τελευταίο διάστημα. Τελικά έκανα dispute επειδή σήμερα μου είπαν ότι είναι διατεθειμένοι για "parcial refund" ή "some points"!!! Πηγαίνεις στο paypal.com και πατάς Resolution center -> Dispute a transaction -> Item dispute -> Continue. Στο πεδίο πατάς Find transaction id και κάνεις κλικ στο id της πληρωμής του Pipo. Από εδώ και μετά το paypal σε προτρέπει να τα βρεις με φιλικό διακανονισμό με τον πωλητή. Όλη η αλληλογραφία βέβαια καταγράφεται και ελέγχεται από το paypal, έτσι καλό θα ήταν να είσαι ευγενέστατος και σαφής για το τι ζητάς. Αν δεν μείνεις ικανοποιημένος από την επικοινωνία με τον πωλητή, μπορείς να "αναβαθμίσεις" το dispute σε claim. Εκεί αποφασίζει οριστικά πλέον το paypal για το ποιος έχει δίκιο. Συνήθως η απόφαση είναι υπέρ του αγοραστή, ειδικά στην περίπτωσή μας όπου υπάρχουν tracking numbers κτλ. Πάντως εμένα δεν μου πρότειναν full refund ή resend...

Επεξ/σία από timekeeper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ, τελικά έκατσα και διάβασα ότι λέει στο Resolution center στο Paypal, και έκανα και εγώ dispute βάζοντας και το link από το posten. Θα δούμε. Τους είπα ότι το κάνω για να διασφαλίσω την συναλλαγή και τα λεφτά μου σε περίπτωση που δεν παραλάβω. Πάντως αν ήταν να μου κάνουν resend θα ζητούσα να μου το κάνουν με courrier με δική τους χρέωση αυτήν την φορά ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικό μου έφυγε στις 8 Δεκέμβρη ρε παιδιά... Σήμερα άνοιξα dispute στο paypal ζητώντας τα λεφτά μου πίσω.

το ίδιο θα κάνω κι εγώ αύριο αν δεν εμφανιστεί. πάνε 40 μερες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ίδιο θα κάνω κι εγώ αύριο αν δεν εμφανιστεί. πάνε 40 μερες

ακολουθω και εγω την δευτερα...

 

Ευχαριστώ, τελικά έκατσα και διάβασα ότι λέει στο Resolution center στο Paypal, και έκανα και εγώ dispute βάζοντας και το link από το posten. Θα δούμε. Τους είπα ότι το κάνω για να διασφαλίσω την συναλλαγή και τα λεφτά μου σε περίπτωση που δεν παραλάβω. Πάντως αν ήταν να μου κάνουν resend θα ζητούσα να μου το κάνουν με courrier με δική τους χρέωση αυτήν την φορά ...

αν σου πουν για resend ρωτα μηπως στειλουν με ups να το παρεις σε 3 μερες μιας και η πρωτη παραγγελια δεν ηρθε ποτε.δε ξσερεις μπορει και να το στειλουν :P

με τα εξοδα δικα τους εννοειτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ένας λάκκος στο θέμα του resend έστω και με EMS και χρέωση δική τους. Αν το δεχτούμε θα πρέπει να κλείσουμε το dispute στο paypal. Αν όμως για κάποιο λόγο δεν έρθει το δεύτερο δέμα (πχ μας είπε ψέματα το banggood, χάθηκε κτλ) ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ να ανοίξουμε νέο dispute αφού το θέμα θα θεωρείται λήξαν. Για μένα η καλύτερη λύση είναι full refund και μόλις πάρουμε τα λεφτά αγορά του tablet εκ νέου όπου πλέον θα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ το δωρεάν EMS.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάω και εγώ για dispute μάλλον. Αν και μου φαίνεται ότι οι δικοί μας εδώ έχουν λερωμένη τη φωλιά τους επειδή τα δέματα τουλάχιστον μέχρι Σουηδία έφτασαν (το δικό μου έκανε 1 εβδομάδα Σιγκαπούρη-Σουηδία) αλλά μετά εξαφανίστηκαν. Οπότε ή οι Σουηδοί ή οι Έλληνες την έχουν κάνει τη φόλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Σουηδία μάλλον έχουν κολλήσει και όχι στα ΕΛΤΑ, βρήκα ένα Ρώσικο forum που έχουν γράψει tracking numbers κάποιοι χρήστες που έχουν κολλήσει και αυτά στις 08/12/2012 στην Σουηδία.

http://forum.rcdesign.ru/f23/thread259572-54.html

 

Ενδεικτικά:

RE624172179SE

RE624168112SE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...