Προς το περιεχόμενο

Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ειχα αρκετα χρονια -πανω απο 10ετια- να ερωτευτω supercar απο αυτην την κατηγορια.

Εντωμεταξυ στην λαμποργκινι δεν προλαβαινουν λεει να κατασκευαζουν aventador για να καλυψουν την ζητηση.

Δημοσ.

στην λαμποργκινι δεν προλαβαινουν λεει να κατασκευαζουν aventador για να καλυψουν την ζητηση.

 

Άσε που τρίβουν τα μάτια τους, όταν βλέπουν από πού έρχεται ένας υπολογίσιμος - για ένα μεμονωμένο πελάτη - αριθμός παραγγελιών. Εγώ τους τρέχω...δεν είναι λακκούβες αυτές που έχουμε εδώ, ρε φίλε! Οι πύλες τής κόλασης είναι...Μέχρι στιγμής, έξι aventador έχω σπάσει...

Δημοσ.

πάντα υπερβολικός ρε deesnider..

 

άκου εκεί έξι..

 

είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις σπάσει πάνω από τέσσερις!

 

Τι μυστήριο τραίνο που είσαι κι εσύ μωρ' αδερφάκι μου! Άσε με να πουλήσω λίγο μούρη! Το ψωμί σου τρώω και με ξεμπροστιάζεις;

Δημοσ.

Fail i lambo απο την murcelago και μετα.Εχει παρει φουλ γερμανικα στοιχεια λογω audi και εχουν χασει τον χαρακτηρα τους.Δειτε λιγο την Lamborghini Diablo(Τελευταια lambo απο τους ιταλους) και θα καταλαβετε τι εννοω.lamborghini_diablo_coupe_2_2_1-568-426.jpgLamborghiniDiabloVTCoupeRear1996.jpglamborghini-diablo-6.0-2001-02.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Τον σχεδιασμο της Diablo τον εκανε ενας Ιταλος και ενας Αμερικανος της Chrysler btw και οχι "Ιταλοι" εξ'ολοκληρου.

 

H Αventador δεν ξερω αν παιρνει στοιχεια απο audi, ακομα κι ετσι να ειναι ομως δεν βλεπω γιατι ειναι κακο, οταν το τελικο αποτελεσμα ειναι η...aventador...

Παρεμπιπτοντως εχει και τρομακτικες επιδοσεις περα απο πανεμορφη.

Δημοσ.

Τον σχεδιασμο της Diablo τον εκανε ενας Ιταλος και ενας Αμερικανος της Chrysler btw και οχι "Ιταλοι" εξ'ολοκληρου.

 

H Αventador δεν ξερω αν παιρνει στοιχεια απο audi, ακομα κι ετσι να ειναι ομως δεν βλεπω γιατι ειναι κακο, οταν το τελικο αποτελεσμα ειναι η...aventador...

Παρεμπιπτοντως εχει και τρομακτικες επιδοσεις περα απο πανεμορφη.

 

«Κακό» δεν είναι σε καμία περίπτωση, τουλάχιστον ως τελικό αποτέλεσμα. Κάθε άλλο θα έλεγα.

 

Θέμα «αυθεντικότητας» ενός αυτοκινήτου που φέρει ένα όνομα-μύθο, είναι κατά τη γνώμη μου...

 

...τα είχα γράψει και σε άλλη συζήτηση, αρκετά παλιότερα: Η diablo, για να οδηγηθεί - και ούτε καν στα όριά της - χωρίς να σε σκοτώσει, απαιτούσε πολλά κιλά guts οδηγικής ικανότητας. Στα χέρια δε των - λίγων - που τα είχαν όντως, ήταν και ασφαλέστατη.

 

Γι' αυτό κι έγινε «μύθος»: Διότι δεν απευθυνόταν απλώς σε όποιον είχε τα λεφτά για να την αγοράσει, αλλά κυρίως, σ' αυτόν που είχε αυτό το «κάτι», που δεν αγοράζεται ούτε με όλο το χρήμα του πλανήτη. Φυσικά δεν ήταν ο μόνος «μύθος» τής εποχής της, αλλά ήταν ένας από τους χαρακτηριστικότερους.

 

Την aventador, αν μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα ένα golf gti χωρίς να βρεθείς πάνω σε κάνα δέντρο, μπορείς να την οδηγήσεις κι αυτή χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι σου...

 

Το ότι έχει τρομακτικές επιδόσεις φυσικά δεν αμφισβητείται από κανένα λογικό άνθρωπο. Υποκειμενικά δε πλέον, είναι και για 'μένα πανέμορφη!

Δημοσ.

Καλα ναι ρε παιδια προφανως και δν ειπε κανεις οτι ειναι αργη η οτι ειναι χαλια.Και μενα αμα μου την χαριζαν δν θα λεγα οχι :-D Αλλα απλα επισημαινω οτι χανουν λιγο τον χαρακτηρα τους ως αμαξια οι lambo και αυτο και μονο επισημανα.Τωρα midi sorry αλλα αυτα για το ποιος την σχεδιασε δν το ξερα,αλλα οπως και να χει ελπιζω να ναι ξεκαθαρα το τι ηθελα να πω,για την diablo και την διαφορα της.Eπισης δν ειπα ποτε οτι ειναι κακο το να παρουν στοιχεια απο την audi ως γεγονος,αλλα περισσοτερο οτι αυτο ξενερωνει τους "πάλιους" φαν της.Τωρα ολα αυτα βεβαια ειναι υποκειμενικα,γιατι οπως και να χει ειναι αυτο που λεμε οσα δν φτανει η αλεπου...

  • Like 1
Δημοσ.

Την aventador, αν μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα ένα golf gti χωρίς να βρεθείς πάνω σε κάνα δέντρο, μπορείς να την οδηγήσεις κι αυτή χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι σου...

 

Αυτή είναι η γενικότερη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν έχει να κάνει μόνο με supercars. Η Diablo βγήκε στην κυκλοφορία το 1990. Εκείνη την εποχή, οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορούσε να σε σκοτώσει εάν δε το σεβόσουν. Δεν είχες κανένα ESP / ABS / οτιδήποτε να σε σώσει από πιθανή μαλακία που θα έκανες! Και Lada να ήταν, σε σκότωνε, δε χρειαζόσουν 5,7L V12 των 500 PS για να πεθάνεις!

 

Αργότερα όμως έγινε προτεραιότητα η ασφάλεια και η... "οδηγησιμότητα" ακόμα και στα "κτήνη". Γι αυτό και ψιλο-δαμάστηκαν.

 

Προσοχή όμως: ψιλο-δαμάστηκαν. Όσο πιο "εύκολη" σε σχέση με το παρελθόν και να είναι, η Aventador παραμένει ένα supercar-κτήνος. Αν την αντιμετωπίσεις ως ένα Golf GTI, θα στεναχωρηθεί. Και η θλίψη που θα έχει έναν ιδιοκτήτη που δε τη σέβεται, θα είναι τόση που δε θα κωλώσει να αυτοκτονήσει παίρνοντας μαζί και εσένα!

 

;)

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή είναι η γενικότερη τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν έχει να κάνει μόνο με supercars.

 

Εκείνη την εποχή, οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορούσε να σε σκοτώσει εάν δε το σεβόσουν. Δεν είχες κανένα ESP / ABS / οτιδήποτε να σε σώσει από πιθανή μαλακία που θα έκανες! Και Lada να ήταν, σε σκότωνε, δε χρειαζόσουν 5,7L V12 των 500 PS για να πεθάνεις!

 

Αργότερα όμως έγινε προτεραιότητα η ασφάλεια και η... "οδηγησιμότητα"

Με τα μπλε δε διαφωνώ. Πως θα μπορούσα άλλωστε, εφόσον πρόκειται για την πραγματικότητα;

 

Η «ένστασή» μου, είναι καθαρά ιδεολογική και εντοπίζεται σε κάποια σημεία τα οποία προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικά:

 

Τα supercars του «τότε», είχαν τεράστιες και απαράβατες απαιτήσεις, αναφορικά με τις ικανότητες του οδηγού τους. Του οδηγού που τα σεβόταν, που είχε τη σπάνια ικανότητα και το ταλέντο να τα οδηγήσει στα όριά τους χωρίς να ρισκάρει, χωρίς να του είναι απαραίτητο κανένα ...αρκτικόλεξο από τα δεκάδες που υπάρχουν στα σημερινά και, κυρίως, του οδηγού που δεν έκανε «μαλακίες» πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου κτήνους.

 

Ήταν κατασκευές που χάρη σ' αυτές, γεννήθηκε μια ξεχωριστή κάστα οδηγών η οποία θα μείνει για πάντα στην ιστορία, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: Διότι ήταν «ξεχωριστή».

 

Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια», έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

 

Αυτή είναι για μένα η λεπτή γραμμή, στη μία πλευρά τής οποίας υπάρχουν «supercars», ενώ στην άλλη «legends»...

 

μόνο εγώ το βρίσκω άθλιο;

 

Συγκρίνεται σε τίποτα με αυτό;

 

lamborghini-countach-09.jpg

 

...δέος και ανατριχίλα! Μέσα σ' αυτό π.χ., θέλω να δω κάποιο από τα σημερινά ταλέντα να τολμάει να «κυνηγήσει όρια»...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...