Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

 

Ειμαι κατοχος ενος κινητου HTC που το αγορασα απο τον Κωτσοβολο πριν 8 μηνες.Πριν 1 μηνα το κινητο χαλασε και οπως ειναι λογικο το πηγα στο Κωτσοβολο για να σταλθει στο εξουσιοδοτημενο σερβις της HTC.

Ακολουθως,μετα απο 1 μηνα καθυστερηση ελαβα το κινητο ....στην αρχη δεν ειχα κανενα προβλημα αλλα μετα απο 3 ημερες χαλασε η κεραια του κινητου(Δεν μπορουσα να εκτελεσω κληση ουτε φυσικα να κανω)....

Μετα απο ολα αυτα πηρα την αποφαση να το στειλω απευθειας στην ΗΤC για δευτερη φορα χωρις να μπλεξω τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ....οπως και εγινε..

Σημερα, με τηλεφωνησε ο υπευθηνος φροντιδας της ΗΤC και μου ειπε οτι την πρωτη φορα που σταλθηκε το κινητο στην ΗΤC για να επισκευστει, το εβγαλαν εκτος εγγυησης και επειδη ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ δεν θελησε να πληρωσει το ποσο της επισκευης επεστραφει στο service(INFO...κατι,δεν θυμαμαι πως) του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ οπου και επισκευαστηκε και σταλθηκε σε εμενα...

Το θεμα ειναι:1ον γιατι εγινε επισκευη του κινητου απο αλλη εταιρεια service και οχι απο την ΗΤC και χωρις να το ξερω εγω?

2ον Το κινητο μαλλον ειναι ελλατωματικο...

 

Τι πρεπει να κανω αυτην την στιγμη εγω με την απαραδεκτη συμπεριφορα του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ...?

Πως πρεπει να κινηθω..?

 

Επειδη ειναι πρωτη φορα μου γινεται αυτο,μπορειτε να μου πειτε τι κανω,πως να ενεργησω??

Δεν ξερω τι να κανω...

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!

  • Like 1
Δημοσ.

Λάθος ψάχνεις ότι ψάχνεις. Το μόνο που θα έπρεπε να ψάξεις είναι γιατί η αντιπροσωπία σε έβγαλε εκτός εγγύησης. Απο εκεί και πέρα το βλέπω καλό που μια εταιρία προσπάθησε έστω μόνη της να στο επισκευάσει.

Δημοσ.

Τηλέφωνο στο 1520,Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα σε καθοδηγήσουν αυτοί.Είχα παρόμοιο θέμα με υποκατάστημα της wind,με τρέναραν με απίστευτες δικαιολογίες 2 μήνες,μετά από τηλεφώνημα που έκανε η ΓΓΚ στο υποκατάστημα,η λύση βρέθηκε σε 2 μέρες.

 

Λάθος ψάχνεις ότι ψάχνεις. Το μόνο που θα έπρεπε να ψάξεις είναι γιατί η αντιπροσωπία σε έβγαλε εκτός εγγύησης. Απο εκεί και πέρα το βλέπω καλό που μια εταιρία προσπάθησε έστω μόνη της να στο επισκευάσει.

Η αντιπροσωπεία,μπορεί(σίγουρα για μένα) να τον έβγαλε εκτός εγγύησης,επειδή το σέρβις το έκανε ο Κωτσόβολος και όχι το εξουσιοδοτημένο σέρβις...συνεπώς κακώς έβαλε «χέρι»στη συσκευή.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδια οποιος εχει δουλεψει ποτε σε service ξερει την πολιτικη...εκτοσ εγγυησης λογω υγρασιας...και τελειωνει εκει το θεμα...αυτα μονο στο ελλαντα

Δημοσ.

Ειμαι σιγουρος οτι θα με παρουν τηλ την Δευτερα απο την htc και θα μου πουν οτι εχει πειραχτει το κινητο απο αλλο "χερι" και θα μου πουν οτι ειναι εκτος εγγυησης..!!!!

 

Λάθος ψάχνεις ότι ψάχνεις. Το μόνο που θα έπρεπε να ψάξεις είναι γιατί η αντιπροσωπία σε έβγαλε εκτός εγγύησης. Απο εκεί και πέρα το βλέπω καλό που μια εταιρία προσπάθησε έστω μόνη της να στο επισκευάσει.

 

Την πρωτη φορα που μιλησα με Κωτσοβολο μου ειπαν οτι δεν το σερβις τους δεν εχουν την τεχνογνωσια για να αναλαβουν το συγκεκριμενο κινητο....Πως στο τελος το ανελαβαν??????Μαλλον για να γλιτωσουν το ποσο της επιδιορθωσης εκαναν αγγαρειες....

 

Ρε παιδια οποιος εχει δουλεψει ποτε σε service ξερει την πολιτικη...εκτοσ εγγυησης λογω υγρασιας...και τελειωνει εκει το θεμα...αυτα μονο στο ελλαντα

 

Εγω ομως πως μπορω να βρω το δικιο μου...???Το κινητο το προσεχα σαν τα ματια μου οποτε δεν παιζει να εχει μαζεψει υγρασια...δεν εχει ουτε γρατζουνια...

Δημοσ.

Φίλος είχα παρόμοιο πρόβλημα με εξωτερικό σκληρό τελικά με λίγες φωνές, απειλές και με την βοήθεια γνωστού υπεύθυνου άλλου καταστήματος(της ίδιας εταιρείας έτσι) έκανα δουλειά

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Η αντιπροσωπεία,μπορεί(σίγουρα για μένα) να τον έβγαλε εκτός εγγύησης,επειδή το σέρβις το έκανε ο Κωτσόβολος και όχι το εξουσιοδοτημένο σέρβις...συνεπώς κακώς έβαλε «χέρι»στη συσκευή.

 

αφού λέέι ότι την πρώτη φορά που το έστειλε ο Κοτσο στην ΗΤC το έβγαλε η ΗΤC εκτός εγγύησης και γιαυτό επισκευάστηκε από τον Κοτσο. Γιατί βγήκε την πρώτη φορά εκτός εγγύηση ????πρέπει να πιέσει την HTC να του πουν... με το imei γίνεται πάντα καταγραφή από την αντιπροσωπεία του τι ακριβώς είχε το συγκεκριμένο κινητό..

η πιπίλα συνήθως των αντιπροσωπειών είναι υγρασίες (πράγμα που μπορεί να συμβεί βέβαια κ χωρίς να το καταλάβεις γιατί δεν χρειάζεται να βραχεί το τηλ για να ενεργοποιηθεί ο δείκτης υγρασίας, μπορεί απλά να το είχες κάτω από ένα aircondition, να το είχες για λίγο στο μπανιο την ώρα που έκανες μπάνιο, να μίλησες με βρεγμένα μαλλιά αν έχεις μακριά μαλλιά ή γενικότερα να μένεις σε περιοχή με πολύ μεγάλη υγρασία κτλ)..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...