Προς το περιεχόμενο

Erotiseis gia Outlook

therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

A)An valo attacjment kapoia fotografia pos mporo na grapso kai molis diavazi o allos to e-mail ta grammata na tou fainonte kato apo tis fotografies?

B)Mporo na valo fakelo kai na erxonte e-mail omadas pou exo orisei se sigkekrimeno fakelo?

C)An steilo ena e-mail se polla atoma,tha velpei akthe atomo pou allo exo steilei to e-mail?

Eyxaristo.

Δημοσ.

panta gia outlook express:

a) mporeis na to akneis auto an to new e-mail pou ftiaxneis einai se html (rich text format)

pws to kaneis auto?

new mail -> format kai 8a to deis ekei

B) me to message rules mporeis na to kaneis auto apo to tools tou outlook express

c) an baleis tis dieu8ynseis mesa sto Bcc plaisio tou e-mail (to opoio to blepeis otan bazeis tis addresses mesa apo to address book sto neo mail) den 8a fenonte....

an kaneis aplh koinopoihsh (cc) tote 8a fenonte.

just to mention nomizw oti to outlook express exei kapoio periorismo ston ari8mo twn e-mail...an kai auto "nomizw" parakamptete an ta e-mail ta exeis balei se ena group kai apla to stelneis sto group.....

Δημοσ.

Oreos re angele eyxaristo poli!Na rotiso kai kati allo,an steileis ena e-mail me 1 mb se pente atoma,den prepei na steilei 5x1 dioladi 5mb?Diladi ego esteila ena e-mail me 1,10 mb se kamposa atoma alla pige sxetika grigora,anisixo mipos pige mono se enan apo tin omada ppou dialeksa!Pos mporeis na dis an pige kai se poious?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...