ninos30 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Γιατί πρέπει να γίνει ακόμα ένα flaming thread στα καλά καθούμενα... Ξεθάψατε τα τσεκούρια του πολέμου με την πρώτη απάντηση ενός υπαλλήλου. Θα κάνει ένα σωστό RMA ο άνθρωπος στην OCZ, το πολύ-πολύ να πληρώσει 5-6 ευρώ στο ταχυδρομείο για συστημένο και θα του έρθουν πίσω από την μαμά εταιρία καινούριες ίδιες ή καλύτερες. Το μόνο μανίκι είναι η καθυστέρηση γιατί η όλη διαδικασία παίρνει 10-15 μέρες...
Havik Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Όπως το βλέπω εγώ: Είτε τα σκας στα ελτα για μεταφορικά και κάνεις rma απευθείας στην OCZ και μετά μπορείς να μείνεις με την απορία για ποιο λόγο τις αγόρασες από το συγκριμένο κατάστημα αφού σου έφαγαν την εγγύηση… Είτε πάς στο κατάστημα που τις αγόρασες και ζητάς να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος, όχι την ταμία ούτε το κάθε παπαγαλάκι υπάλληλο, (θα ακούσεις την ίδια κασέτα), συστήνεσαι και του εξηγείς την κατάσταση, μάλλον θα σου πει τις ίδιες @@, αν δεν το κάνει όλα οκ, αν το κάνει όμως καλό είναι να είσαι προετοιμασμένος και να του ζητήσεις τις @@ που θα σου πει γραπτά και υπογεγραμμένα και τον ενημερώνεις για την πρόθεση σου να συνεχίσεις με ινκα, γγκ κτλ. Μπορείς να τους ζητήσεις και να τις κάνουν RMA αυτοί στην OCZ αλλά μάλλον θα αρνηθούν για να μην πληρώσουν μεταφορικά, δεν χάνεις τπτ να το δοκιμάσεις. (προσωπική γνώμη) Μην δεχτείς σε καμία περίπτωση τις μνήμες που σου δίνουν… τις δικές σου θα τις στείλουν rma και μετά θα τις μοσχοπουλήσουν. Δικαιώματα του αγοραστή Νόμος 3043/2002 άρθρο 504 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συναρμολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται ΚΑΤ’ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΟΥ: 1.Να απατήσει, χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2.να μειώσει το τίμημα. 3.να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Δεν θυμάμαι σε ποιό σημείο είναι Αν το ελάττωμα ανακύψει εντός έξι μηνών από την παράδοση του πράγματος, τεκμαίρεται ότι υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης, δηλαδή το βάρος είναι στον πωλητή να αποδείξει ότι το πράγμα τη στιγμή της παράδοσης δεν το είχε το ελάττωμα. Αν ανακύψει αργότερα, το βάρος έχει ο αγοραστής. Νόμος 3043/2002 άρθρο 554 Παραγραφή Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητες παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δυο για τα κινητά, ΝΟΜΟΣ 2251/1994 Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις Παράγραφος 3 Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του. Παράγραφος 4 Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναισυντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Παράγραφος 5 Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε(15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα 3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. Για την υπαναχωρήσει από τη σύμβαση δεν βρήκα κάτι που να λέει πώς ορίζετε το πόσο (τιμή αγοράς, τρέχουσα) ούτε την μορφή που μπορεί να είναι (μετρητά, πίστωση).
petranthe Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Κλασικά ελληνικά καταστήματα... Στείλτο στην OCZ , αγνόησε τους...
jimzak Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Σας ευχαριστω παρα πολυ ολους σας,θα παω μια βολτα αυριο απο το καταστημα να τους ενημερωσω πως αν δεν πραξουν αναλογα θα πραξω εγω... Θα ενημερωσω το post με τα σχετικα και οτιδηποτε νεοτερο για να ξερουμε ολοι και την πολιτικη της καθε εταιριας και στο after sales service γιατι ειναι και οι εποχες τετοιες που δεν μπορουμε να χαριζουμε εγγυησεις και οτιδηποτε μας καλυπτει μια αγορα για να αισχροκαιρδουν στην πλατη μας οχι μονο με την αγορα αλλα και μετα απο αυτην.
ninos30 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Κάνε κι ένα RMA στην OCZ... Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Μπορεί να είναι πιο απλά τα πράγματα απ' όσο νομίζεις. Μπορεί να μην χρειαστεί καν να τους στείλεις τις παλιές.
Δεινόσαυρος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Για να γίνει η αντικατάσταση, πρέπει να σου δώσουν τις ίδιες μνήμες ή μνήμες ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων. Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι πήρες τόσο ακριβά τις OCZ. Είναι 800MHZ με 5-5-5-15 στα 1,8V και αυτές που σου δίνουν έχουν τα ίδια Specs. Άρα του δίνουν ίδιες μνήμες και είναι καλυμμένοι. Τα προϊόντα έχουν κάποια βασικά specs που βάση αυτών γίνεται η αντικατάσταση λογικά. Σίγουρα θα είναι η συχνότητα, τα timings και η τάση. Δεν μπορώ να φανταστώ με ποιά άλλα specs θα μπορούσε να υλοποιηθεί το "ίδιες ή καλύτερες". Με το πόσο κλοκάρουν? Αυτό δεν το ξέρει κανείς. Με την εμφάνιση? Είναι υποκειμενικό. Με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από rma στην ocz. Aπό το multirama είναι καλυμμένοι.
ninos30 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Θα συμφωνήσω σε όλα με την Σαύρα. Τα είπε όλα πολύ σωστά.
jimzak Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Επιτρεψτε μου να διαφωνησω.Κατ'αρχην το RMA στην OCZ το αφηνω σαν την τελικη επιλογη αν δεν μπορεσω να βγαλω ακρη με ολα τα παραπανω,μιας και δεν εχω ξανακανει παρε-δωσε με εξωτερικο. Το εαν κλοκαρουν καλυτερα απο αυτη που μου προτεινουν ηταν ενας λογος που τις ειχα επιλεξει τοτε και το ειχα χρυσοπληρωση ασχετα αν μου χρειαστηκε ή οχι.ΟΙ συγκεκριμενες αν δεν κανω λαθος εγραφε το κουτι οτι σηκωνανε εως 2.2V Δευτερoν εγω τους πηγα ενα κιτ απο dual channel και εκεινοι μου προτεινουν 1 dimm,οποτε το περι χαρακτηριστικων ιδιων κτλ παει βολτα νομιζω. Σημερα θα τους παω μια μνημη kingston 667 512mb DDR2 που εχω στο συρταρι και την ειχα αγορασει την ιδια περιοδο παρεα με τις OCZ στα 40€ επισης lifetime εγγυηση (δεν εχει καποιο προβλημμα) μονο και μονο να τους την πεταξω στον παγκο για να τους ρωτησω αν την εκανα RMA με τι θα μου την αντικαθηστουσαν και παω στοιχημα οτι θα μου προτεινουν παλι την συγκεκριμενη ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ DDR2 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ! Οποτε δλδ τα 260€ μου πριν 5 χρονια γινανε 34€ ή 15€ σε περιπτωση πιστοτικου...Τα 40€ μου γινοντε και αυτα 34€ υποθετικα...Για πιστοτικο στην δευτερη περιπτωση καλυτερα να μην μιλησω γιατι θα επρεπε να τους πληρωσω μαλλον εγω. Το πολυ πολυ να τους δωσω 15€ να μου φερουνε αλλες ιδιες μιας και με τα λεγομενα τους τοσο κανουνε αυτην τη στιγμη στην αγορα... Παρακαλω αν νομιζετε οτι ειμαι καπου λαθος διορθωστε με,φιλικα παντα! 1
MoviemakerGr Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 O Δεινο καλά τα λέει αλλά μόνο ως προς το τεχνικό κομμάτι.Από εκεί και πέρα υπάρχει νομοθεσία που ορίζει την σχέση αγοραστή πωλητή καθώς και τις εγγυήσεις.. και είναι υποχρέωση του καταστήματος να εκτελέσει την εγγύηση στον αγοραστή,, Γιατί δεν αναλαμβάνει το κατάστημα το RMA ? Γιατί δεν το έκανε από την αρχή και να τελειώσει εκεί το θέμα ως από τον νόμο ορίζεται ? Ποιος νομίζει ότι το κατάστημα το μόνο που έχει να κάνει είναι να αγοράσει χοντρική να βάλει το ποσοστό κέρδους του και μόνο να πουλήσει ? Φίλε μου ότι και να γράφουμε εμείς εδώ όμως είναι λόγια,εκτιμήσεις η εμπειρίες.. έχεις απευθυνθεί ήδη σε ανθρώπους που αυτή ακριβώς είναι η δουλειά τους και αυτοί θα σου πουν πως θα κινηθείς,αυτοί θα σου πουν ποιος είναι ο νόμος και οι υποχρεώσεις της κάθε πλευράς.Ανάλογα λοιπόν με το τι θα σου πουν αυτοί και το δικό σου ζητούμενο θα βρεις την άκρη σου.. Να είσαι σίγουρος ότι αν η μνήμη σου ήταν DDR SoDimm 2GB που έχει ζήτηση και έχει ανέβει η τιμή της το πιστωτικό θα ήταν τότε στην αναγραφόμενη,κ όχι στην "εκτιμώμενη" ..και καλό είναι να καταλάβουμε ότι όλοι όσοι βιαζόμαστε ν'απεμπλεξουμε ενα κατάστημα από τις υποχρεώσεις του κάνει κακό σε όλους μας ως αγοραστές και πελάτες που έχουν εγγυήσεις να τρέχουν.. και θα το βρούμε μπροστά μας.αυταπόδεικτο παράδειγμα η υπόλοιπη ευρωπη και πως εκτελούν τις εγγυήσεις τους.
Δεινόσαυρος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 1) Το εαν κλοκαρουν καλυτερα απο αυτη που μου προτεινουν ηταν ενας λογος που τις ειχα επιλεξει τοτε και το ειχα χρυσοπληρωση ασχετα αν μου χρειαστηκε ή οχι.ΟΙ συγκεκριμενες αν δεν κανω λαθος εγραφε το κουτι οτι σηκωνανε εως 2.2V 2) Δευτερoν εγω τους πηγα ενα κιτ απο dual channel και εκεινοι μου προτεινουν 1 dimm,οποτε το περι χαρακτηριστικων ιδιων κτλ παει βολτα νομιζω. Το πρώτο δε νομίζω ότι στέκει. Το κουτί μπορεί να λέει ότι θέλει. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα πάντα γιατί μετά θα χαθει η μπάλα. Παράδειγμα: Έχω μια 6870 της sapphire που έτυχε να κλοκάρει σχετικά καλά. Αν μου την αντικαταστήσουν με 6870 οποιασδήποτε εταιρείας τι μπορώ να τους πω εγώ? Ότι βγήκα χαμένος? Η κάρτα θα έχει τα ίδια ρολόγια κτλ κτλ. Επίσης πες ότι είχα πάρει έναν i5 2500k που ήταν σε "καλή" παρτίδα και πήγαινε πολύ ψηλά. Αν χαλούσε θα ζητούσα αντικατάσταση με επεξεργαστή της ίδιας παρτίδας ή με οποιονδήποτε 2500Κ? Το δεύτερο δεν το είχα προσέξει και θεωρώ ότι στέκει. Πήρες kit και θα αξιώσεις kit. Αλλά αν σου δώσουν κάποιο kit με τις kingston δεν νομίζω ότι θα υπάρχει θέμα από τη μεριά τους. Τέλος, λες συνέχεια για την τιμή αγοράς. Το 1998 είχα πάρει ένα cd-rw με 135.000 δρχ περίπου 400 ευρώ. Έστω ότι είχε 5 χρόνια εγγύηση και χάλασε. Το 2003 τα cd-rw κόστιζαν σκάρτα 30 ευρώ. Τι θα γίνονταν με την αντικατάσταση? Δεν θα ήταν καλυμμένοι αν μου έδιναν ένα οποιοδήποτε cd-rw με τις ταχύτητες του πρώτου?
Havik Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Το πρώτο δε νομίζω ότι στέκει. Το κουτί μπορεί να λέει ότι θέλει. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα πάντα γιατί μετά θα χαθει η μπάλα. Παράδειγμα: Έχω μια 6870 της sapphire που έτυχε να κλοκάρει σχετικά καλά. Αν μου την αντικαταστήσουν με 6870 οποιασδήποτε εταιρείας τι μπορώ να τους πω εγώ? Ότι βγήκα χαμένος? Η κάρτα θα έχει τα ίδια ρολόγια κτλ κτλ. Επίσης πες ότι είχα πάρει έναν i5 2500k που ήταν σε "καλή" παρτίδα και πήγαινε πολύ ψηλά. Αν χαλούσε θα ζητούσα αντικατάσταση με επεξεργαστή της ίδιας παρτίδας ή με οποιονδήποτε 2500Κ? Το δεύτερο δεν το είχα προσέξει και θεωρώ ότι στέκει. Πήρες kit και θα αξιώσεις kit. Αλλά αν σου δώσουν κάποιο kit με τις kingston δεν νομίζω ότι θα υπάρχει θέμα από τη μεριά τους. Τέλος, λες συνέχεια για την τιμή αγοράς. Το 1998 είχα πάρει ένα cd-rw με 135.000 δρχ περίπου 400 ευρώ. Έστω ότι είχε 5 χρόνια εγγύηση και χάλασε. Το 2003 τα cd-rw κόστιζαν σκάρτα 30 ευρώ. Τι θα γίνονταν με την αντικατάσταση? Δεν θα ήταν καλυμμένοι αν μου έδιναν ένα οποιοδήποτε cd-rw με τις ταχύτητες του πρώτου? Ωραία αυτά που λες αλλά μήπως θες να αρχίσουμε τα παραδείγματα με σκληρούς; Δεν νομίζω…
Chris_85 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Επιτρεψτε μου να διαφωνησω.Κατ'αρχην το RMA στην OCZ το αφηνω σαν την τελικη επιλογη αν δεν μπορεσω να βγαλω ακρη με ολα τα παραπανω,μιας και δεν εχω ξανακανει παρε-δωσε με εξωτερικο. Το εαν κλοκαρουν καλυτερα απο αυτη που μου προτεινουν ηταν ενας λογος που τις ειχα επιλεξει τοτε και το ειχα χρυσοπληρωση ασχετα αν μου χρειαστηκε ή οχι.ΟΙ συγκεκριμενες αν δεν κανω λαθος εγραφε το κουτι οτι σηκωνανε εως 2.2V Δευτερoν εγω τους πηγα ενα κιτ απο dual channel και εκεινοι μου προτεινουν 1 dimm,οποτε το περι χαρακτηριστικων ιδιων κτλ παει βολτα νομιζω. Σημερα θα τους παω μια μνημη kingston 667 512mb DDR2 που εχω στο συρταρι και την ειχα αγορασει την ιδια περιοδο παρεα με τις OCZ στα 40€ επισης lifetime εγγυηση (δεν εχει καποιο προβλημμα) μονο και μονο να τους την πεταξω στον παγκο για να τους ρωτησω αν την εκανα RMA με τι θα μου την αντικαθηστουσαν και παω στοιχημα οτι θα μου προτεινουν παλι την συγκεκριμενη ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ DDR2 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ! Οποτε δλδ τα 260€ μου πριν 5 χρονια γινανε 34€ ή 15€ σε περιπτωση πιστοτικου...Τα 40€ μου γινοντε και αυτα 34€ υποθετικα...Για πιστοτικο στην δευτερη περιπτωση καλυτερα να μην μιλησω γιατι θα επρεπε να τους πληρωσω μαλλον εγω. Το πολυ πολυ να τους δωσω 15€ να μου φερουνε αλλες ιδιες μιας και με τα λεγομενα τους τοσο κανουνε αυτην τη στιγμη στην αγορα... Παρακαλω αν νομιζετε οτι ειμαι καπου λαθος διορθωστε με,φιλικα παντα! Πατησε τους, τους .... Σαφεστατα και θα κυνηγησεις τα 260 ευρω, αντι δηλαδη να μην ντρεπονται λιγο που δε μπορουν να εκπληρωσουν την υποχρεωση που εχουν απεναντι σου απο τη στιγμη που πηραν τα ζεστα σου τα ευρώ, το παιζουν και καουμπουλίκι και θα σου δώσουν ότι θέλουν αυτοι?? Πες τους οτι θα τους κανεις ρόμπα σε όλα τα φόρουμς και παραλληλα ενεργοποιησε τους αρμόδιους φορείς. Φτανει πλέον με τα υπερκέρδη κάποιων επιχειρηματιών, εις βάρος των απλων καταναλωτών, οι οποιοι υποτιθεται οτι προστατευονται και απο τον νομο. Υ.Γ. Φυσικα και δεν κανεις RMA στην κατασκευαστρια εταιρια, το δικο σου κερδος ειναι να παρεις τα λεφτα ή τις ίδιες μνημες, και μαλιστα απο τη στιγμη που σε αντιμετώπισαν έτσι, μονο και μονο για το γαμωτο κυνηγα το ποσο και στην τελική οταν το παρεις, αγορασε μνημες των 15 ευρω και χαρισε το υπολοιπο ποσο σε καποιον άνεργο, που λέει ο λόγος.
Professor Xavier Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Γιατί δεν αναλαμβάνει το κατάστημα το RMA ? Γιατί δεν το έκανε από την αρχή και να τελειώσει εκεί το θέμα ως από τον νόμο ορίζεται ? Έλα ντε??? και το ότι, είναι/δεν είναι, μαζί με ψύχτρα δεν παίζει ρόλο? αγορασε μνημες των 15 ευρω και χαρισε το υπολοιπο ποσο σε καποιον άνεργο. Ενδιαφέρομαι, να στείλω π.μ? να φέρω την κάρτα ανεργείας? πως θα πάει? με μήνες ανεργείας? ηλικία? μέσω ΑΣΕΠ?
Havik Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Bεβαίως, γιατί όχι? Πρώτα να πω ότι με αυτά που λες πει O/C και σειράς συμφωνώ, με αυτό που δεν συμφωνώ είναι για τα χαρακτηριστικά, όταν πληρώνεις ένα super duper προϊόν για τις δυνατότητες του να κλακαρι τότε πρέπει να σου δώσουν και ένα άλλο που να κάνει το ίδιο, αν είχες αγοράσει ένα επώνυμο προϊόν με Lifetime εγγύηση και σου έδιναν για αντικατάσταση ένα No name stick (το τραβάω λίγο) με ίδιες συχνότητες θα ήσουν ευχαριστημένος; Όταν ο φίλος πλήρωσε ocz gold και του δίνουν Kingston Value δεν είναι το ίδιο; Για τους σκληρούς εκεί έγιναν πανηγύρια με τις εγγυήσεις και τα ανύπαρκτα πιστωτικά, ειδικά από ένα άλλο κατάστημα που είχα την ατυχία να χρειαστώ εγγύηση, μου χάλασε Samsung 1τβ 7200rpm, αντικατάσταση αρνήθηκαν γιατί λέει δεν έχουν ίδιο προϊόν, οκ το δέχομαι Samsung δεν είχαν, αλλά είχαν Seagate και WD γιατί δεν έγινε αντικατάσταση όπως του φίλου που του πρότειναν άλλη μάρκα? Πιστωτικό στην τιμή αγοράς που εντελώς τυχαία είναι πολύ χαμηλότερη από τη σημερινή, γιατί δεν μου έδωσαν και μένα όπως στο φίλο από πάνω στην τρέχουσα τιμή? Γιατί αρνήθηκαν να στείλουν για rma το σκληρό από τη στιγμή που δεν είχαν ίδιο? Η απάντηση είναι απλή, οι άνθρωποι στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι γυφτοι. Tεσπα βγαίνω offtopic, αυτό που θέλω να πώ είναι ότι πολλά καταστήματα συμπεριφέρονται διαφορετικά ανά περίσταση κοιτώντας να βγάλουν χρήματα ακόμα και από το service και όχι με το τι λέει ο νόμος ή το τι είναι δίκαιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα