Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα κατ'αρχας σε όλη την κοινότητα!

 

Πριν 3 ημέρες πήγα σε 1 κατάστημα multirama 2 dimmάκια μνήμης dual channel και συγκεκριμένα αυτά εδώ -> http://www.ocztechno...hannel-eol.html λόγω σφαλμάτων που μου έβγαζαν ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να ξεζιπάρω 1 αρχείο,πολλές BSOD κτλ. το οποίο διαπιστώθηκε και απο τεχνικό της εν λόγω αλυσίδας.

 

Σήμερα λοιπόν με πείρανε τηλέφωνο και μου είπανε οτι επειδή δεν υπάρχουνε οι ίδιες μνήμες θα μου τις έκαναν αντικατάσταση με μια kingston και συγκεκριμένα αυτήν εδώ - > http://www.multirama...6&catid=020600.

 

Μιας και το προιόν που μου πρότειναν δεν το θεωρώ αντάξιο του προιόντος που πήγα προς αποκατάσταση τους είπα αν δεν μπορέσουνε να μου τις αντικαταστήσουν με ίδιες να μου κόψουν ένα πιστωτίκο και προς δυσάρεστη έλπληξη ο υπάλληλος με τον οπιο μιλούσα μου είπε πως κοστολογούντε προς 15€ λόγω του ότι είναι περασμένη τεχνολογία κτλ κτλ και αυτό θα ήταν το πιστωτικό το οπιο θα έπαιρνα για μνήμες τις οποίες τους τις είχα πληρώσει 260€!

 

Δεν θέλω να είμαι υπερβολικός και δεν ζήτησα να μου πιστωθεί το ποσό που είχα δώσει αλλα 15€? :cry:

 

Σας παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση θα του είμουν ευγνώμων.

 

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν σου κόψουν πιστωτικό, κανονικά θα πρέπει να ναι στην τιμή της αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη. Το ότι η τιμή ανέβηκε/κατέβηκε από τότε, σου είναι αδιάφορο.

 

Στην πράξη, δεν πρόκειται να δεις διαφορά όποιες 800άρες DDR2 και να πάρεις. Εκτός και είχες κάνεις o/cing με τις παλιές οπότε ήταν δοκιμασμένο ότι το σήκωναν. Απλά καλό είναι να πάρεις ένα set των 2, για να μη χάσεις το dual channel (όχι ότι θα δεις και πάλι καμιά τρελή διαφορά στις επιδόσεις αλλά ΟΚ, αφού μπορείς, ας το χρησιμοποιείς).

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ φιλε Antonl για την απάντηση.Τις μνήμες τις είχα αγοράσει όπως αναφέρω στα 260€ καθώς και η ίδια τιμή αναγράφετε και στην απόδειξη.

 

Τις μνήμες τις δούλευα σε dual channel,στην πράξη συμφωνώ οτι σε real world δεν θα δω διαφορές,το θέμα είναι οτι δεν θεώρησα σωστό να δεχτώ αντικατάσταση τις μνήμες μου με μια του <κιλου> η εν πάση περιπτώση με την μόνη διαθέσιμη που έχει να μου προτείνει το κατάστημα.

 

Είναι και το θέμα του oc οπως το έθεσες μια και το συστημα είναι κάποιον χρόνων σιγουρα θα χρειαστεί κάποιο σπρώξιμο και η μνήμη που μου προτείνουν δεν νομίζω να κάνει γι'άυτόν το σκοπό,ούτε καν μια ποταπή ψύχτρα δεν έχει επάνω.

Δημοσ.

Συν ότι κανονικά δεν υπάρχει πιστωτικό και δεν προβλέπεται απ τη σχετική νομοθεσία. Τα λεφτά στο χέρι πρέπει να σου δώσουν. Τι να κάνεις εσύ Χ ευρώ στο multirama όταν δεν έχει το προϊόν που σ ενδιαφέρει;

Δημοσ.

Λοιπον μόλις μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπανε ακριβώς τα ίδια πράγματα όπως αναφέρω παραπάνω,μου τις κοστολογούνε βάση την τρέχουσα τιμή η οποια είναι 15€ όπως λένε.

 

Η μόνη επιλογή που μου έδωσαν είναι ή να δεχτω την μνήμη που μου προσφέρουν ή να πάρω τα 15€ πιστωτικό,δεν έχω κάποια άλλη επιλογή μου είπανε...

 

Ξέρει κάποιος πως μπορώ να κινηθώ απο εδώ και πέρα μπάς και βρώ το δίκιο μου?

Δημοσ.

Επικοινώνησε με την προστασία καταναλωτή και σχετικές υπηρεσίες, στείλε και κανα email στην OCZ περιγράφοντας την περίπτωση. 15€ πιστωτικό δεν παίζει να παιρνα πάντως, πιθανότερο είναι να πήγαινα εκεί να τις έσπαγα μπροστά τους και να τις πετούσα στον πάγκο τους.

 

Σου είπαν πώς τις κοστολόγησαν 15€; Δες εδώ τη σχετική νομοθεσία, έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο forum.

 

Στη χειρότερη θα δεχόμουν ~40€ στο χέρι να πα να πάρω τις μνήμες από αλλού να κάνω τη δουλειά μου. Αν πας ξανά από κει, ζήτα να μιλήσει με κάποιον προϊστάμενο κι όχι με τον υπάλληλο/πωλητή.

 

 

Ελπίζω να βγάλεις άκρη με κάποιον τρόπο αλλά δεν είμαι και πού αισιόδοξος.

Δημοσ.

Τα πράγματα έχουν ως εξής:

 

Έχεις αγοράσει τις μνήμες 260Euro πριν κάποια χρόνια.

Σου χαλάνε.

Πας στο κατάστημα και ζητάς αντικατάσταση.

Για να γίνει η αντικατάσταση, πρέπει να σου δώσουν τις ίδιες μνήμες ή μνήμες ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων.To αν υπάρχει πραγματική διαφορά μεταξύ των μνημών στην απόδοση του συστήματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι κάτι που δεν μας απασχολεί.

Αν δεν μπορούν, δεν θέλουν, ή δεν ξέρω και εγώ τι, πρέπει να σου κόψουν ένα πιστωτικό στην αρχική τιμή αγοράς, δηλαδή 260Euro.

 

Να είσαι απόλυτος με αυτό και να μην κάνεις πίσω. Διαφορετικά θα μιλήσεις με την γραμμή προστασίας καταναλωτή.

Δημοσ.

Πηρα τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ,και σε αυτους φανηκε περιεργο πως απο 260€ που πουλουσαν το προιον μου το πιστωνουνε στα 15€,αυτο ειναι αισχροκερδια εις βαρος μου απ'οτι μου ειπε, επειδη εχουνε περασει 5 χρονια αν ηταν να πιστωθει επρεπε να μου προτεινανε τουλαχιστων το 50% της αρχικης αξιας.

 

Επειδη ηταν κλειστα στο ΙΝΚΑ και μιλουσα με τον ανθρωπο στο κινητο του αυτα μου ειπε εν ολιγης,θα παρω αυριο το πρωι παλι οπως επισης θα απευθυνθω και στην προστασια καταναλωτη και στο τμημα εμποριου.

 

Ειμουν πολλα χρονια πελατης στην συγκεκριμενη εταιρια,οσο τα εσκαγα ηταν ολα οκ,τωρα που χρειαζομαι την εγγυηση,τα αυτονοητα δλδ,δειχνουνε ποσο μας σεβοντε σαν καταναλωτες.

 

Και στην τελικη οπως ειπε και ο φιλος απο πανω θα αιπαιτησω τις ιδιες και αν οχι ολο το ποσο εστω ενα αξιοσεβαστο για τα λεφτα που εχω δωσει,γιατι στην τελικη και τοτε που τις αγορασα υπηρχανε μνημες με 30 & 40€ και αν ειχα διαλεξει καποια απο αυτες παλι την ιδια kingston θα μου προτεινανε διοτι ειναι η μονη που εχουν...

Δημοσ.

15€ μόνο??? :blink:

ντάξει, όχι 260, αλλά όχι και 15!

Πάντος, να πω και εγώ την δικιά μου περίπτωση(σε ένα άλλο κατάστημα), πρόσφατα επέστρεψα ένα εξωτερικό δίσκο ο οποίος δεν υπάρχει στην αγορά, και ούτε υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο μαγαζί (ήταν usb2, ενώ τώρα έχει μόνο usb3), και το στείλανε στην αντιπροσωπεία, και μου είπαν μετα απο μέρες (ακόμα περιμένω) πως περιμένουν την αντιπροσωπεία να στείλουν κάτι αντίστοιχο.

Οπότε, μήπως πρέπει να επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπεία για να γίνει κάποια αντικατάσταση? και όχι να δώσουν αυτοί ότι θέλουν?

Δημοσ.

Εστω και ετσι να ειναι που το βρισκω και εγω λογικο οφειλουνε να το κοιταξουνε και οχι να μου πασαρουνε ντε και καλα οτι υπαρχει στο στοκ ή 15€ και με στυλ του <αν τα θελω> σαν να μου κανουνε και χαρη δλδ...

 

Αν δεν δεχτω κατι απο αυτα απλως μου τις δινουνε πισω μου ειπανε.

Δημοσ.

Το ΙΝΚΑ ειναι λιγο περιεργη φαση, δοκιμασε να μιλησεις με την γενικη γραμματεια καταναλωτη ( http://www.efpolis.gr/ ) η και με τον συνηγορο του καταναλωτη ( http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html ). Και στις δυο περιπτωσεις, να ελπιζεις να πεσεις σε καποιον που να ξερει δυο πραγματα, και οχι σε καμια απο τις πολλες θειτσες που μπηκε με τον γνωστο και παραδοσιακο μας τροπο..

Δεν βλεπω παντως σε ποιο καταστημα εγινε το περιστατικο. Δοκιμασες να ερθεις σε επικοινωνια με τα κεντρικα τους; Το πιθανοτερο ειναι δυστηχως να σου πουνε οτι σου ειπανε και απο το καταστημα, δεν χανεις ομως τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους.

Στη θεση σου παντως με ολα αυτα, το λιγοτερο που θα εκανα να μην ξαναγοραζα απο το καταστηματακι. Και πολυ κρατησε η κοροιδια τους τοσα χρονια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...