Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχειs norton Dns στα pc σου, ή στο router σου?

 

Oσο και να σου φενεται κουφο(το εψαχνα 10 μερες) , οταν εβαζα στο pc northon dns μετα απο 5 λεπτα οι σελιδες δεν ανοιγαν και η γραμμη μου ηταν γεματη λαθη.

Δημοσ.

Όχι, δεν έχω, αν ρωτάς εμένα. Και με δύο ιδιώτες τεχνικούς που έφερα (και πλήρωσα) τα ίδια FEC errors έβγαζε και στον κατανεμητή. Όλοι, εκτός από HOL μου είπαν ότι είναι θέμα πόρτας, από τη στιγμή που αλλάχτηκε και ο χαλκός από την πολυκατοικία μέχρι το ΚΑΦΑΟ.

Δημοσ.

Εχειs norton Dns στα pc σου, ή στο router σου?

 

Oσο και να σου φενεται κουφο(το εψαχνα 10 μερες) , οταν εβαζα στο pc northon dns μετα απο 5 λεπτα οι σελιδες δεν ανοιγαν και η γραμμη μου ηταν γεματη λαθη.

 

Όχι δεν έχω και ούτε θα ήθελα ανάλογο software από την εν λόγο εταιρία. Όσον αφορά το φίλο με το σχεδόν παρόμοιο πρόβλημα...εμένα έστρωσε εδώ και κάτι μέρες...ίσως κάνανε κάποια αλλαγή, αλλιώς θα την κάνω.

 

Αν και για να είμαι δίκαιος η HoL είναι πολύ εξυπηρετικοί, φιλικοί και σε παίρνουν 1002 τηλέφωνα, ενδιαφέρονται ρε παιδάκι μου.

 

Είδωμεν

Δημοσ.

Όχι δεν έχω και ούτε θα ήθελα ανάλογο software από την εν λόγο εταιρία. Όσον αφορά το φίλο με το σχεδόν παρόμοιο πρόβλημα...εμένα έστρωσε εδώ και κάτι μέρες...ίσως κάνανε κάποια αλλαγή, αλλιώς θα την κάνω.

 

Αν και για να είμαι δίκαιος η HoL είναι πολύ εξυπηρετικοί, φιλικοί και σε παίρνουν 1002 τηλέφωνα, ενδιαφέρονται ρε παιδάκι μου.

 

Είδωμεν

 

 

Συμφωνώ ότι είναι πάρα πολύ επικοινωνιακοί και παίρνουν πολλά τηλέφωνα. Αλλά στη δική μου περίπτωση βάζουν μπροστά τον ΟΤΕ και λένε ότι τους απαντά γραπτώς ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μα εγώ δεν είμαι πελάτης του ΟΤΕ.

Δημοσ.

Λύθηκε, μπορεί να κλειδωθεί το θέμα. Ευχαριστώ όσους αφιέρωσαν χρόνο, όσον αφορά άτομα που ίσως αντιμετωπίζουν κάτι παρόμοιο... εμένα έφταιγε το ... splitter! True story.

 

Anyway - δεν περίμενα τέτοια επιμονή από πλευράς Hellas Online για λύση του προβλήματος, πραγματικά ενδιαφέρθηκαν στο μέγιστο. Άριστη συμπεριφορά και συνεχής άμεση επικοινωνία. Να τα λέμε και αυτά, γιατί συνήθως όλοι γνωρίζουμε πως μας αντιμετωπίζουν.

 

 

Συμφωνώ ότι είναι πάρα πολύ επικοινωνιακοί και παίρνουν πολλά τηλέφωνα. Αλλά στη δική μου περίπτωση βάζουν μπροστά τον ΟΤΕ και λένε ότι τους απαντά γραπτώς ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μα εγώ δεν είμαι πελάτης του ΟΤΕ.

 

Τι να σου πώ ρε man, καλή υπομονή εύχομαι - χρειάζεται σε θέματα Ίντερνετ κάθε φορά "στο ελλάντα."

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...