Προς το περιεχόμενο

Καραμπολα στην εθνικη , φταιω εγω ?


SOCRATIS1000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επίσης δεν έδωσες σημασία στο ότι έγραψα πως μπορείς να κρατήσεις μικρότερη απόσταση ασφαλείας από τις νταλίκες.

πρεπει να εισαι πολυ νεος οδηγος,για να νομιζεις οτι μπορεις να κρατησεις μικροτερη αποσταση απο νταλικα,διοτι φρεναρει σε μεγαλυτερη αποσταση απο οτι τα αυτοκινητα......και εγραψες και για φορτωμενη νταλικα.....χχαχαχαχαχαχααα..........διορθωσε τα γραφομενα ,αλλιως εισαι επικινδυνος......για τις μπαρουφες που διαδιδεις...και επιμενεις κιολα για να μαθουν και αλλοι να κανουν τετοιες βλακειες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

πρεπει να εισαι πολυ νεος οδηγος,για να νομιζεις οτι μπορεις να κρατησεις μικροτερη αποσταση απο νταλικα,διοτι φρεναρει σε μεγαλυτερη αποσταση απο οτι τα αυτοκινητα......και εγραψες και για φορτωμενη νταλικα.....χχαχαχαχαχαχααα..........διορθωσε τα γραφομενα ,αλλιως εισαι επικινδυνος......για τις μπαρουφες που διαδιδεις...και επιμενεις κιολα για να μαθουν και αλλοι να κανουν τετοιες βλακειες....

 

Έστω ότι κάνω λάθος, εσύ μπορείς να εξηγήσεις γιατί είναι λάθος όσα ισχυρίζομαι? Η απλά τρολλάρεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλυτερος ογκος αντικειμενου , μικροτερη η αδρανεια..δηλ δυσκολοτερα αλλαζει την κινητικη του κατασταση.

 

Αρα θελει και περισσοτερη ωρα (= περισσοτερη αποσταση) να σταματησει απο οτι ενα ι.χ. με πολυ μικροτερο ογκο,βαρος κλπ.

 

Απλη φυσικη παιδια.

 

Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να κολαμε πισω απο τις νταλικες , γιατι μπορει απο τα 100χλμ/ω να θελει μεγαλη αποσταση να φτασει στα 0χλμ/ω αλλα μολις πατησει το φρενο θα παει απο τα 100χλμ/ω στα 70-80χλμ/ω και η διαφορα στην ταχυτητα αυτη ειναι αρκετη για να στουκαρουμε πανω του αν ειμαστε σε μικρη αποσταση απο πισω του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπηχτη,μεγαλυτερο βαρος=μεγαλυτερη αδρανεια.και οταν εφαρμοζουμε φυσικη,την εφαρμοζουμε σε ολο το οχημα,οχι κατα μερη.

εχουμε μεγαλυτερη αδρανεια ΑΛΛΑ εχουμε και ΠΟΛΥ μεγαλυτερη επιφανεια επαφης με τον δρομο και πολυ ικανα φρενα.

το οχημα μας εχει 4χ20cmχ10cm=80 τετραγωνικα εκατοστα επαφης ελαστικου με ουδοστρουμα,ενω ενα απλο φορτηγο 10χ 20cm x30cm=600 τετραγωνικα εκατοστα,αν μιλησουμε και για επικαθημενο προσθεσε 2με 4 τροχους ακομα.υπολογισε και την δικησου καθυστερηση στο πατημα του πενταλ(αφου ο νταλικερης εχει το πλεονεκτημα να ειναι αυτος που θα αποφασισει να φρεναρει πρωτος),οποτε το αποτελεσμα ειναι ενα ωραιοτατο καρφωμα πισω απο την καροτσα του.και μετα θα αναρωτηεστε γιατι καρφωθηκατε,αφου νταλικα ειχατε μπροστα...............

 

υγ οσο για το γυρισμα που εκανε το κορσακι στο φρεναρισμα πανικου,μπηχτη,δεν ξερω αν το βρηκατε,δεν διαβαα ολες τις σελιδες,αλλα οφειλεται στο σεταρισμα των φρενων των πισω τροχων.τα εργοστασια δεν το σεταρουν για ασφαλτο γυαλι αλλα για κανονικη ασφαλτο,και με καποιο βαρος,οχι μονο με τον οδηγο.προσθεσε και το βυθισμα μπροστα και ελαφρωμα πισω και βρισκειςκαι τον λογο ολισθησης...ακομα και στο κτεο ,τα ντουγανια ηθελαν περισοτερο φρενο πισω,πηγα το ρυθμισα,περασα κτεο,αλλα στο πρωτο φρεναρισμα πανικου,εχασα το πισω μερος.κατευθειαν πηγα και τα χαλαρωσα λιγο για να φρεναρω σωστα,με αδειο το οχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα αυτοκινητα φρεναρουν με 75% μπροστα 25% πισω περιπου αναλογα τη κατανομη βαρους

απο τη στιγμη που το αυτοκινητο φρεναρε και μπλοκαραν οι πισω ειναι προβλημα πολυ επικινδυνο.

πανε κοιτα το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγαλυτερο βαρος=μεγαλυτερη αδρανεια.και οταν εφαρμοζουμε φυσικη,την εφαρμοζουμε σε ολο το οχημα,οχι κατα μερη.

εχουμε μεγαλυτερη αδρανεια ΑΛΛΑ εχουμε και ΠΟΛΥ μεγαλυτερη επιφανεια επαφης με τον δρομο και πολυ ικανα φρενα.

το οχημα μας εχει 4χ20cmχ10cm=80 τετραγωνικα εκατοστα επαφης ελαστικου με ουδοστρουμα,ενω ενα απλο φορτηγο 10χ 20cm x30cm=600 τετραγωνικα εκατοστα,αν μιλησουμε και για επικαθημενο προσθεσε 2με 4 τροχους ακομα.

 

Ε και? Το βάρος μιας νταλίκας είναι πολλαπλάσιο του επιβατικού, δεν αλλάζει αυτό. Ένα επιβατικό χρειάζεται 40-45 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από 100km/h σε καλό οδόστρωμα. Ένα φορτωμένο επικαθήμενο με μεικτό βάρος 40t ακόμα και στα 90km/h θα χρειαστεί τη διπλάσια απόσταση για να ακινητοποιηθεί πλήρως.

 

τα αυτοκινητα φρεναρουν με 75% μπροστα 25% πισω περιπου αναλογα τη κατανομη βαρους

 

Δεν είναι σταθερή αυτή η αναλογία. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν και έναν έξτρα κατανεμητή πίσω, ο οποίος όσο μικραίνει το φορτίο τόσο μειώνει τη δύναμη πέδησης στον πίσω άξονα. Αν δεν υπήρχε αυτός ο κατανεμητής τότε σε κάθε δυνατό φρενάρισμα θα μπλόκαραν οι πίσω τροχοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε και? Το βάρος μιας νταλίκας είναι πολλαπλάσιο του επιβατικού, δεν αλλάζει αυτό. Ένα επιβατικό χρειάζεται 40-45 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από 100km/h σε καλό οδόστρωμα. Ένα φορτωμένο επικαθήμενο με μεικτό βάρος 40t ακόμα και στα 90km/h θα χρειαστεί τη διπλάσια απόσταση για να ακινητοποιηθεί πλήρως.

 

 

 

Δεν είναι σταθερή αυτή η αναλογία. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν και έναν έξτρα κατανεμητή πίσω, ο οποίος όσο μικραίνει το φορτίο τόσο μειώνει τη δύναμη πέδησης στον πίσω άξονα. Αν δεν υπήρχε αυτός ο κατανεμητής τότε σε κάθε δυνατό φρενάρισμα θα μπλόκαραν οι πίσω τροχοί.

ναι δεν ειναι σταθερη,παει αναλογα με πολλους παραγοντες,αλλα στο περιπου ετσι ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Παιδες ερωτηση.Με σταματησαν για ελενγχο και δεν ειχα το ασφαληστηριο μαζι μου.Με εκοψαν 500 ευρω προστιμο.Αν το παω αυριο σβηνει?Δινω τιποτα παραπανω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια τρακαρεις με δικη σου υπαιτιοτητα , μια δεν κουβαλας το ασφαλιστηριο μαζι σου...

 

Εχεις σκεφτει να σταματησεις να οδηγας ? :-)

 

ΥΓ: συνηθως οι κλησεις εχουν πανω ψιλα γραμματα που λενε διαφορες λεπτομερειες...Και στην τελικη και να μην σβηνει η κληση αν το πας αυριο το ασφαλιστηριο..αυτο ειναι λογος ...για να μην το πας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

500€ είναι το πρόστιμο όταν οδηγείς ανασφάλιστο όχημα, όταν απλά δεν έχεις το ασφαλιστήριο μαζί το πρόστιμο είναι 30€ αν θυμάμαι καλά. Φυσικά και πρέπει να πας από κει με το ασφαλιστήριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια τρακαρεις με δικη σου υπαιτιοτητα , μια δεν κουβαλας το ασφαλιστηριο μαζι σου...

 

Εχεις σκεφτει να σταματησεις να οδηγας ? :-)

 

ΥΓ: συνηθως οι κλησεις εχουν πανω ψιλα γραμματα που λενε διαφορες λεπτομερειες...Και στην τελικη και να μην σβηνει η κληση αν το πας αυριο το ασφαλιστηριο..αυτο ειναι λογος ...για να μην το πας

Αμα δεν ξερεις μην απαντας σε παρακαλω,απλα γεμιζεις ποστ με ανουσιες απαντησεις[χαζομαρουλες ,λες και εισαι παιδακι του δημοτικου]

Οπως και να εχει ,πηγα απο εκει και μου την εσβησαν,δεν πληρωσα τιποτα[σιγα μην πληρωνα επειδη το ειχα ξεχασει].

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ντε ..ακους εκει..να εχουν την απαιτηση να θυμηθεις να κουβαλας τα εγγραφα του αυτοκινητου μαζι σου...μα τι σκεφτοντουσαν ?!?! :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ντε ..ακους εκει..να εχουν την απαιτηση να θυμηθεις να κουβαλας τα εγγραφα του αυτοκινητου μαζι σου...μα τι σκεφτοντουσαν ?!?! :)

Και επειδη τα ξεχασα δημιουργησα προβλημα σε κανεναν?Ta ξεχασα ,σκοτωσε με .

Επισης θα σε παρακαλουσα οταν καποιος γραφει κατι να απαντας σε αυτο που ρωταει και να αφησεις τις ειρωνιες δημοτικου,μεγαλα παιδια ειμαστε.Σε λιγο θα μου κανεις και κηρυγμα :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...