deesnider Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 50μ πισω να ριξεις μια γκαζια και να τον περασεις γινεται ισως μονο με τη Καλά, με αυτό δε μπάινεις σε κλασσική διαδικασίας προσπέρασης (έλεγχος διπλανής λωρίδας ή αντίθετου ρεύματος, φλασάκι κι αν είναι όλα safe την κάνουμε). Μ' αυτό περνάς κάτω από το φορτηγό και ξεμπερδεύεις... Υπαρχει αλλος τροπος να προσπερασεις? Ο από πάνω...
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 @linkinp δεν ειναι θεμα αν ο καθε "ασχετος" οδηγαει απροσεκτα.Μπορει να συμβει κατι απροσμενο σε καποιον και να απαιτησει η στιγμη για ακαριαια αντιδραση (=αλλαγη ταχυτητας / κατευθυνσης σε δευτερολεπτα).Τοτε αν τυχει και τα τριγυρω αμαξια δεν προλαβουν για τους χ,ψ λογους να αντιδρασουν αναλογα..εχουμε δραματα. Στα αλλα που λες συμφωνω. @κεζαρ δες απαντηση μου στον τζοσουα21 @τζοσουα21 "10ετίας corsa με 120+ άλογα υπάρχει μόνο το gsi(1.8 - 125ps)" α μπραβο...τωρα αρχιζουμε να συννενοουμαστε Σκεψου επισης οτι το πηρα 2ο χερι "πειραγμενο" ... Τελος να πω οτι παιζει και μεγαλο ρολο το ποσο καλα γνωριζουμε τις δυνατοτητες του αυτοκινητου μας.Οπως ελεγα πηγαιναμε με το rx8 μαλλιοκουβαρα (χωρις ιδιαιτερο λογο , απλα ηθελε να το "ανοιξει" λιγο ο φιλος μου..ειχε καιρο να το κανει...) και πλησιαζαμε προπορευομενα αμαξια με 180χλμ/ω λες και ηταν σταματημενα. Εκεινες τις στιγμες σκεφτομουν "παει θα καρφωθουμε στον πισινο του τωρα!!".Δηλαδη με το δικο μου αμαξι δεν υπηρχε περιπτωση να προλαβω να φρεναρω με τοσα χλμ σε τοση αποσταση και να γλυτωσω την στουκα. Και ομως το rx8 φρεναριζε πολυ καλυτερα..και ανετοτερα...κατι που γνωριζε προφανως ο φιλος μου.... Αλλα ξαναλεω δεν μπορεις παντα να προβλεψεις την αντιδραση του μπροστινου σου/πλαινου σου σε καποια απροσμενη κατασταση...
Joshua21 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 @τζοσουα21 "10ετίας corsa με 120+ άλογα υπάρχει μόνο το gsi(1.8 - 125ps)" α μπραβο...τωρα αρχιζουμε να συννενοουμαστε Σκεψου επισης οτι το πηρα 2ο χερι "πειραγμενο" ... Η ένσταση μου είναι ότι αναφέρθηκες σε αυτό σαν "παλιάμαξο". Τουλάχιστον όσο αφορά την ευκολία της προσπέρασης, κάθε άλλο παρά παλιάμαξο είναι.
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Η ένσταση μου είναι ότι αναφέρθηκες σε αυτό σαν "παλιάμαξο". Τουλάχιστον όσο αφορά την ευκολία της προσπέρασης, κάθε άλλο παρά παλιάμαξο είναι. κατα πολλους ειναι απο το πιο "ψοφιο" 1800αρι που κυκλοφορησε ποτε.Δηλ 1800...και 125?σοβαρα θα μπορουσαν να βαλουν μερικα αλογα παραπανω Το δικο μου εχει καποιο νευρο λογω πειραγματων...αλλιως...δεν νομιζω οτι θα ηταν κατι αξιολογο... Τεσπα το παλιαμαξο το ειπα με την εννοια οτι υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα αμαξια που ειναι καλυτερα..δεν ειναι και η ελιτ δηλ αυτο που χω. Θα μου πεις και οτι υπαρχουν και παρα πολλα χειροτερα...δεκτο..αλλα οκ...ενα συγχρονο αμαξι...5ετιας και δωθε...οσο ναναι...τραβαει...για να μπορει να ανταπεξελθει σε μια προσπεραση ..χωρις να κανει 200 ωρες να την κανει.
*Kezar* Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 κατα πολλους ειναι απο το πιο "ψοφιο" 1800αρι που κυκλοφορησε ποτε.Δηλ 1800...και 125?σοβαρα θα μπορουσαν να βαλουν μερικα αλογα παραπανω Το δικο μου εχει καποιο νευρο λογω πειραγματων...αλλιως...δεν νομιζω οτι θα ηταν κατι αξιολογο... Τεσπα το παλιαμαξο το ειπα με την εννοια οτι υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα αμαξια που ειναι καλυτερα..δεν ειναι και η ελιτ δηλ αυτο που χω. Θα μου πεις και οτι υπαρχουν και παρα πολλα χειροτερα...δεκτο..αλλα οκ...ενα συγχρονο αμαξι...5ετιας και δωθε...οσο ναναι...τραβαει...για να μπορει να ανταπεξελθει σε μια προσπεραση ..χωρις να κανει 200 ωρες να την κανει. φιλτρο προγραμμα εξατμιση να φανταστω και εχει παρει 20 αλογα? Οπως λενε οι ποιο πολλοι?
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 φιλτρο προγραμμα εξατμιση να φανταστω και εχει παρει 20 αλογα? Οπως λενε οι ποιο πολλοι? +εκκεντροφορους . Το ειχε φτιαξει ο προηγουμενος κατοχος κατευθειαν μολις το πηρε..καινουργιο...φτιαξιμο στην αντιπροσωπεια. Μου δειξε και δυναμομετρηση που δειχνε 170 αλογα..αλλα δυσκολα την πιστευω. Επισης να αναφερω οτι το αμαξι "ειχε" μονιμo TC (Traction Control) , που οπως εχω γραψει και σε αλλα ποστς η λειτουργια του στηριζεται στο να κοβει "δυναμη" απο την μηχανη για να εξαλειφει τα σπινιαρισματα. Ο προηγουμενος κατοχος λοιπον ειχε παει σε μηχανικο και του ειχε βαλει διακοπτακι για να το απενεργοποιει κατα βουληση. Απο κει και περα ολες οι μετρησεις που γινονται με το TC on , ειναι πλασματικες. Τεσπα , μια φορα που ειχα βαλει το scangauge να δειχνει ιπποδυναμη (δεν ξερω με ποια λογικη και μαθηματικα την μετρουσε) , σε ενα τρελο γκαζωμα μπαινοντας σε αττικη οδο , εδειξε μεχρι 125-130 αλογα (γκαζωμα με 2α). Τωρα σε δυναμομετρο θεωρω οτι θα δειξει 15-20+ αλογα...του κερατα δηλ ΥΓ : + εισαγωγη αερα (ολο το πακετο dbilas αν γνωριζεις)
*Kezar* Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 αμα ητανε τα αλογα στραγαλια θα ειχανε παντου στα ζαραχοπλαστεια και τις καβες..ακου εκει 170 αλογα.. ΕΧω περιεργεια να μαθω απο ποιον ειναι οι εκκεντροφοροι και ποιος το προγραμματησε το αμαξι.
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Κοιτα να δεις , οπως γνωριζεις οι βελτιωτικοι οικοι , σπανια ασχολουνται με τα οπελ.Ενας που ασχοληθηκε , ο dbilas , εβγαλε καποια πακετακια βελτιωσεων. π.χ. για astra g σου λεει ετοιμο πακετακι το ταδε με φιλτρα,προγραμματα κλπ κλπ για corsa c παρε το αλλο πακετακι ταδε. Ο αντιπροσωπος στην ελλαδα του dbilas ειναι ο καλτσουνης.Οταν ο προκατοχος του αυτοκινητου μου τελοσπαντων αγορασε το αυτοκινητο απο τον καλτσουνη , του ειπαν μηπως θες να σου ριξουμε και το πακετακι του dbilas να γινει σενιο? Ε για κανα δυο χιλιαρικα παραπανω , συμφωνησε και αυτος και το πηρε ετοιμο βελτιωμενο απο την αντιπροσωπεια. Επισης πολλες φορες ερχοταν ο dbilas εν ελλαδι και προγραμματιζε διαφορα αυτοκινητα που ειχαν φορεσει το πακετακι του ο ιδιος εν κινησει.Αυτο αν ειχες μεσο σε καμμια αντιπροσωπεια. Για να καταληξω στην ερωτηση σου , μαλλον εκκεντροφορους δικης του (του dbilas) προτιμησης/κατασκευης και λογικα προγραμματισμος απο την αντιπροσωπεια..χλωμο το κοβω να προγραμματιστηκε απο τον ιδιο τον dbilas. Εδω http://www.dbilas-shop.com/ εχει ολα τα προιοντα του , τα οποια προφανως χρησιμοποιουνται και στα βελτιωτικα πακετακια..και ειναι για συγκεκριμενα μοντελα , κινητηρες κλπ. Εγω θεωρω οτι απο τα 125 αλογα..το πολυ να χει παει καμμια 140-145αρια...για παραπανω δεν το κοβω... ΥΓ: εδω http://library.techl...37&article=9804 ειναι μια βελτιωση παρομοια με την δικη μου που εκαναν οι 4τροχοι σε ενα 1400αρι κορσα..χωρις εκκεντροφορους και αυξησε ιπποδυναμη κατα 11,5 αλογα..μετρημενο προφανως πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο. Απλα το συμπερασμα ειναι οτι τα αλογα που παιρνεις ειναι δυσαναλογα λιγα με τα λεφτα που δινεις.Τοσο απλα. Ε του κερατα μαζι και με εκκεντροφορους να μην παρει ενα 20αρικο.... Και για να κλεισουμε λιγο το θεμα , γιατι πλατιασαμε επικινδυνα. Οι βελτιωτικοι οικοι ειναι υπερμετρα αισιοδοξοι στα νουμερα που υποσχονται αν δειτε εδω http://www.koumplakis.gr/filadio.pdf (στο αριστερο μερος καπου στην μεση corsa c z18xe) για τα 3 σταδια βελτιωσης υποσχεται συνολικα μια αυξηση ιπποδυναμης κατα 80 ιππους!!! +/- 5% (δηλ 75-85 ιππους!) Δηλαδη εγω τωρα θα επρεπε να ειχα 125 + 80 = 205 αλογα!! Αμ δε..οπως ειπαμε τα αλογα δεν ειναι στραγαλια. Αλλα οτι και αν παρεις απο μια βελτιωση ειναι αρεστο , σε αναλογια προφανως και με τα λεφτα που δινεις. Αν ειναι να δωσεις κατι χιλιαρικα για να παρεις καμμια 10αρα αλογα..να παει να μαμηθει... Αν θελετε να συζητησουμε περαιτερω το θεμα αυτο ας το κανουμε σε αλλο τοπικ..εδω το χεσαμε
NT1G Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δεν πρέπει να προσθέτει το επόμενο στάδιο στο προηγούμενο αλλά στο αρχικό, δηλαδή 125+40 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Τεσπα το παλιαμαξο το ειπα με την εννοια οτι υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα αμαξια που ειναι καλυτερα..δεν ειναι και η ελιτ δηλ αυτο που χω. Και απείρως περισσότερα που είναι χειρότερα Θα μου πεις και οτι υπαρχουν και παρα πολλα χειροτερα...δεκτο..αλλα οκ...ενα συγχρονο αμαξι...5ετιας και δωθε...οσο ναναι...τραβαει...για να μπορει να ανταπεξελθει σε μια προσπεραση ..χωρις να κανει 200 ωρες να την κανει. Μην το βλέπεις έτσι, σε σχέση με τον μέσο όρο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην ελληνική επικράτεια δες το. Σε σχέση με τον μέσο όρο λοιπόν είναι μακράν πιο γρήγορο σε ρεπρίζ. Αλλά ακόμα και σε σχέση με το μέσο όρο 5ετίας και δώθε, πάλι πιο γρήγορο είναι.
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δεν πρέπει να προσθέτει το επόμενο στάδιο στο προηγούμενο αλλά στο αρχικό, δηλαδή 125+40 ναι μαλακια μου..μαλλον ετσι το εννοει.γιατι οπως το σκεφτηκα εγω ειναι εξωπραγματικο το νουμερο..και δεν νομιζω ουτε αυτος να το εννοουσε ουτε για μια στιγμη...
Joshua21 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 ΥΓ: εδω http://library.techl...37&article=9804 ειναι μια βελτιωση παρομοια με την δικη μου που εκαναν οι 4τροχοι σε ενα 1400αρι κορσα..χωρις εκκεντροφορους και αυξησε ιπποδυναμη κατα 11,5 αλογα..μετρημενο προφανως πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο. Απλα το συμπερασμα ειναι οτι τα αλογα που παιρνεις ειναι δυσαναλογα λιγα με τα λεφτα που δινεις.Τοσο απλα. Το σπουδαιότερο συμπέρασμα είναι ότι ενώ πληρώνεις κανονικά ότι σου ζητάνε, σχεδόν ποτέ δεν σου δίνουν όσα υπόσχονται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πλήρωσαν +30 και πήραν +11,5. Άσε που η ιπποδύναμη ανέβηκε με τη μετατόπιση του κόφτη... χώρια που στις μεσαίες στροφές μειώθηκε η ροπή... χώρια που χειροτέρεψαν οι ρεπρίζ!!!!
mphxths Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 @joshua21 ε ναι αυτο λεμε...πληρωνεις ενα σχεδον υπερογκο ποσο για μια θεωρητικη αυξηση ιπποδυναμης..και στο τελος παιρνεις 2 @@ ..το 1/3 στην ουσια. Οσο για τα υπολοιπα ναι , στις μεσαιες χανει με την βελτιωση και ο κοφτης παει στο διαολο γιατι στην ουσια η βελτιωση αυτη αποδιδει "ψηλα".Αν κρατουσαν τον κοφτη τους χαλαγε την συνταγη Γενικοτερα το αμαξι που βελτιωσαν στους 4τροχους εκει δεν μου φανηκε της προκοπης.Εννοω στην μετρηση πριν την μετατροπη εβγαλε 83 αλογα...ημαρτον δηλ το κορσακι το 1200 που ειχα , ειχε βγαλει κοντα 80.....
NT1G Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Τα νούμερα υποθέτω είναι στους τροχούς και με την μετατροπή αυτή ε ναι μόνο ψηλά κερδίζεις.
Joshua21 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Γενικοτερα το αμαξι που βελτιωσαν στους 4τροχους εκει δεν μου φανηκε της προκοπης.Εννοω στην μετρηση πριν την μετατροπη εβγαλε 83 αλογα...ημαρτον δηλ το κορσακι το 1200 που ειχα , ειχε βγαλει κοντα 80..... Μη το λες, δεν βγαίνουν όλοι οι κινητήρες ίδιοι από τη γραμμή παραγωγής. Στατιστικά βγάζουν ιπποδύναμη από -5% έως +5% σε σχέση με το μέσο όρο. Άσε που η τιμή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής μπορεί για κάποιους λόγους να είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη από την πραγματική. Επίσης τα δυναμόμετρα με ράουλα δεν είναι ότι πιο αξιόπιστο. 100% ακρίβεια θα έχεις μόνο αν κατεβάσεις σασμάν και συνδέσεις τον στρόφαλο απευθείας με το δυναμόμετρο. Για να πάρεις όμως μια ιδέα της διαφοράς πριν και μετά τη βελτίωση, καλά είναι. Τα νούμερα υποθέτω είναι στους τροχούς και με την μετατροπή αυτή ε ναι μόνο ψηλά κερδίζεις. Όχι, τα νούμερα είναι πάντα στο στρόφαλο. Εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα