kage Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 συνηθως το abs/εσπ/κτλ δεν δουλευει καλα στα λιγα km.ποσα ειναι τα λιγα κμ?!συνηθως κατω απο 60κμ. τωρα το να συζητατε χ2 σελιδες-δεν εκατσα να τα διαβασω ολα- οτι δεν κρατησε 100 200μετρα ή χ δευτερολεπτα αποσταση ειναι αστειο και να στηριζεστε στον κοκ του 90 που τα αυτοκινητα ειχαν μονο ταμπουρα.τον δρομο δεν τον αναφερω γιατι σχεδον παντου σκατα ειναι. η τεχνολογια εχει εξελιχθει σε ενεργητικη-παθητικη ασφαλεια... ------------- ποιος πληρωνει και τι ειναι θεμα ποιος θα δηλωσει τι.Στην συνεχεια ποιος πραγματογνωμονας θα τα γραψει σωστα και τελος το δικαστηριο
Joshua21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Μην υπερ εκτιματε το ABS,ουτε να περιμενετε θαυματα απο αυτο. Αν ξερεις να φρεναρεις,μπορεις να φρεναρεις καλυτερα χωρις ABS. Σίγουρα το ABS βοηθάει αλλά δεν κάνει θαύματα, αν το παρακάνεις δεν σε σώζει τίποτα. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα! Ένας καλός οδηγός με άψογο αυτοκίνητο σε στεγνή και καλή άσφαλτο σπάνια θα νιώσει το ABS να μπαίνει σε λειτουργία. Ειδικά σε γλιστερούς δρόμους όμως κανένας οδηγός δεν μπορεί να καταφέρει ότι καταφέρνει το ABS. Το ABS όταν αντιληφθεί ότι κάποιος τροχός πάει να μπλοκάρει επεμβαίνει δίνοντας εντολή στην αντίστοιχη βαλβίδα να μειώσει τη δύναμη πέδησης που ασκείται στον συγκεκριμένο τροχό. Και αυτό το κάνει 4 με 10 φορές το δευτερόλεπτο ξεχωριστά για τον κάθε τροχό! H δοκιμη που περιγραφω οτι εκανα ηταν πολυ στοιχειωδης και συναμα βλακωδης σε δρομο της γειτονιας , αρκετα φαρδυ ομως (μην παρω κανα παρκαρισμενο παραμασχαλα)...απο "σχεδον" μηδενικη ταχυτητα...πατησα τερμα γκαζι για 3-4 δευτερολεπτα και στο καπακι πατησα τερμα φρενο! Ο κωλος εφυγε τελειως και εκανε 8αρια..αφου με το ζορι σταματησα..και οπως ειπα..εν μεσω διασταυρωσης που ειχα και ΣΤΟΠ. Σε αυτή τη περίπτωση σίγουρα 100% είχε κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο. Κανένα αυτοκίνητο χωρίς ABS δεν συμπεριφέρεται έτσι. συνηθως το abs/εσπ/κτλ δεν δουλευει καλα στα λιγα km.ποσα ειναι τα λιγα κμ?!συνηθως κατω απο 60κμ. Αυτό συνέβαινε στα παλιά αυτοκίνητα που είχαν ABS πρώτης και δεύτερης γενιάς(ως το 1990 αν δεν κάνω λάθος).
NickTG Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Αν ξερεις να φρεναρεις,μπορεις να φρεναρεις καλυτερα χωρις ABS. :lol: :lol: :lol:
linkin Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Φιλε(dimpa16) αυτο που εγραψες επιεικως δεν ισχυει,για να μην γραψω κατι λιγοτερο κομψο...
Ntinaras Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 ο ανθρωπος μπορει να εχει 4 πεταλια φρενου στο αυτοκινητο του!
dimpa16 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 8 εχω.Τα αλλα 4 ειναι για την περιπτωση που χαλασουν τα κυριως πεταλ...
*Kezar* Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 εγω παλι αμαξι με ABS δεν μπορω να οδηγησω και να φρεναρω μπροστα.. ενω χωρις ABS που εχει το δικο μου το αμαξι φρεναρω καλυτερα.. βεβαια ειμαι και στο 80% πανω στο αυτοκινητο και ξερω ποτε θα μου γλυστρισει και ποτε οχι. H δοκιμη που περιγραφω οτι εκανα ηταν πολυ στοιχειωδης και συναμα βλακωδης σε δρομο της γειτονιας , αρκετα φαρδυ ομως (μην παρω κανα παρκαρισμενο παραμασχαλα)...απο "σχεδον" μηδενικη ταχυτητα...πατησα τερμα γκαζι για 3-4 δευτερολεπτα και στο καπακι πατησα τερμα φρενο! Ο κωλος εφυγε τελειως και εκανε 8αρια..αφου με το ζορι σταματησα..και οπως ειπα..εν μεσω διασταυρωσης που ειχα και ΣΤΟΠ. Αν ερχοταν κανενας καθετα δηλ θα ειχαμε δραματα.Η πλακα ειναι οτι δεν περιμενα οτι θα γινει κατι τετοιο αλλιως δεν θα εμπαινα σε τετοιο κινδυνο. Το αμαξι ηταν λιγων μηνων καινουργιο , με την οποια φθορα ειχαν/δεν ειχαν οι ροδες/φουσκωμενες/δρομος ισιος/χωρις λαδια Δεν πιστευω να εστριψα το τιμονι την ωρα του τεστ..δεν υπηρχε λογος μιας και ημουν σε ευθεια. Τωρα αν τα κολιδια προκληθηκαν απο ελλειψη ABS (αυτο πιστευω εγω) ή απο καποια υποθαλπουσα αλλη κατασταση/βλαβη ..τι να σας πω. Με το τωρινο αμαξι (ιδια μαρκα , μοντελο , περισσοτερα κυβικα , αλογα , μπρος πισω δισκοι) δεν εχω κανει κατι αναλογο αλλα σε κατι δυσκολες περιστασεις που ξεσκισα το φρενο το αμαξι δεν εφυγε ουτε χιλιοστο απο την ευθεια.Γενικως δεν φευγει αυτο το αμαξι μιας και πριν κατι μερες που χρειαστηκε να κανω αποτομες τιμονιες για να αποφυγω τρακαρισμα πραγματικα στο χιλιοστο (μου πεταχτηκε ενας καραγκιοζης ενω κινουμουν σε κεντρικο δρομο....) το αμαξι δεν πεταξε κολο...που θα δικαιολογουνταν αλλωστε.... Τεσπα ξεφευγουμε του θεματος..αν ειναι να ανοιξουμε αλλο να το μελετησουμε το θεμα η εστριψες ποιο νωρις το τιμονι πριν πατησεις φρενο η θελεις τσεκαρισμα στα φρενα..γιατι το 1 πιανει περισσοτερο απο το αλλο. η επεσες σε λακουβα οταν πατησες φρενο και εκανες ζικ ζακ.. η τραβηξες χειροφρενο και μας δουλευεις..χεχε
mphxths Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 @κεζαρ στο "τεστ" ημουν σε ευθυ επιπεδο δρομο..δεν υπηρχε λογος να στριψω τιμονι.για λακουβα τωρα...δεν θυμαμαι κατι Ο,τι και να ειχε το αμαξι , πλεον το εχω πουλησει , και εχω παρει αμαξι που δεν φευγει απο την ευθεια παρολο που ειναι "πιο ταλαιπωρημενο" απο το 1ο μου αμαξι
linkin Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 εγω παλι αμαξι με ABS δεν μπορω να οδηγησω και να φρεναρω μπροστα.. ενω χωρις ABS που εχει το δικο μου το αμαξι φρεναρω καλυτερα.. βεβαια ειμαι και στο 80% πανω στο αυτοκινητο και ξερω ποτε θα μου γλυστρισει και ποτε οχι. Χωρις abs δεν γινεται να φρεναρεις καλυτερα για πολλους και διαφορους λογους. α)Οσο καλη αισθηση του αυτοκινητου και να εχεις,δεν μπορεις να ξερεις ποιος τροχος/ποιοι τροχοι πανε να μπλοκαρουν οσο γρηγορα το κανει το abs. β)Kαι να το καταλαβεις,προφανως δεν μπορεις να ελεγξεις την πεδηση ξεχωριστα στον καθε τροχο. γ)Ετσι οπως ειναι οι ελληνικοι δρομοι με τους διαφορους συντελεστες τριβης,δεν μπορεις να ξερεις ανα πασα στιγμης ποσο πρεπει να φρεναρεις για να μην μπλοκαρει και ποσο να αφησεις φρενο για να ξεμπλοκαρει. δ)Και ολα τα παραπανω,και ο θεος ο ιδιος να εισαι,δεν μπορεις να τα κανεις πιο γρηγορα απο 1 φορα τα 2-3 δευτερολεπτα,το abs το κανει 10 φορες το δευτερολεπτο. Εμπιστευσου λοιπον το abs και απλα την επομενη φορα που θα βρεθεις μεσα σε αμαξι με abs τσαρουχωσε το φρενο και θα δεις ποσο καλυτερα φρεναρει. 2
Apoll Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2012 ενας εγω αναλογως βεβαια..αν πηγαινω με πανω απο 100χλμ/ω τον μπροστινο μου τον εχω ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΜΑΚΡΥΑ. Συμφωνώ απόλυτα. Αγγλία που το όριο ειναι 70m/h (~113 χλμ/ω*) και αφήνω περίπου 80-90 μέτρα αν ο δρόμος είναι στεγνός, και παραπάνω αν έχει έστω και λίγο νερό. Παρά το ότι τα φρένα στο MRS τα έχω σε υπερβολικά τέλεια κατάσταση και σταματά σχεδόν αμέσως. Ποτέ δεν ξέρεις και οι μλκς στο δρόμο είναι πολλοί. * και όποιος τολμήσει παραπάνω ρίχνει την ζαριά για 6-12 μήνες απώλεια διπλώματος, συν νέα μαθήματα και εξετάσεις για νέο δίπλωμα, και φυσικά μένει άνεργος μιας και στην επαρχεία είναι απαραίτητο το αμάξι για να πηγαίνεις στην δουλειά.
Timour21 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Συμφωνώ απόλυτα. Αγγλία που το όριο ειναι 70m/h (~113 χλμ/ω*) και αφήνω περίπου 80-90 μέτρα αν ο δρόμος είναι στεγνός, και παραπάνω αν έχει έστω και λίγο νερό. Παρά το ότι τα φρένα στο MRS τα έχω σε υπερβολικά τέλεια κατάσταση και σταματά σχεδόν αμέσως. Ποτέ δεν ξέρεις και οι μλκς στο δρόμο είναι πολλοί. * και όποιος τολμήσει παραπάνω ρίχνει την ζαριά για 6-12 μήνες απώλεια διπλώματος, συν νέα μαθήματα και εξετάσεις για νέο δίπλωμα, και φυσικά μένει άνεργος μιας και στην επαρχεία είναι απαραίτητο το αμάξι για να πηγαίνεις στην δουλειά. Εγώ γιατί έβλεπα στον Μ1 να με προσπερνάνε σαν σταματημένο? Οι περισσοτερες κάμερες στην Αγγλία είναι σταθερές, και χαρτογραφημένες στα περισσότερα Gps που κυκλοφορούν. Οπότε πολλοί το τολμούν, και οι μόνοι που θα χάσουν το διπλωμά τους θα είναι αυτοί που θα πέσουν σε κάποια κινητή κάμερα, ή σε κινούμενο περιπολικό.
adi32 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2012 Διαβαζω για 100-150 μετρα αποσταση οτι πρεπει να κραταμε Δεν υπαρχουν αυτα . Που βρισκομαστε στο διαστημα ? Ας δοκιμασει κανεις να παει στην Πατρα και να κραταει 150 μετρα αποσταση απο τον μπροστινο του Θα καθεται δηλαδη το καθε αυτοκινητο το ενα πισω απο το αλλο ανα 150 μετρα και δε θα προσπερναει κανεις και θα πηγαινουν ολοι στη σειρα ?
linkin Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2012 150 μετρα αποσταση οντως δεν μπορεις να κρατας. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να εχεις καλα φρενα,φρεσκα λαστιχα και το νου σου στον δρομο. Γνωριζω ατομο που εχει βαλει στο αυτοκινητο του αυτα τα media centers (radio/tv/gps/klp) και την ωρα που οδηγαει(σε ταξιδια κυριως) βαζει ταινιακι να παιζει....
Joshua21 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2012 Διαβαζω για 100-150 μετρα αποσταση οτι πρεπει να κραταμε Δεν υπαρχουν αυτα . Που βρισκομαστε στο διαστημα ? Ας δοκιμασει κανεις να παει στην Πατρα και να κραταει 150 μετρα αποσταση απο τον μπροστινο του Θα καθεται δηλαδη το καθε αυτοκινητο το ενα πισω απο το αλλο ανα 150 μετρα και δε θα προσπερναει κανεις και θα πηγαινουν ολοι στη σειρα ? Βασικά αναφέρθηκε ότι η απόσταση ασφαλείας είναι τουλάχιστον 2 και πλέον δευτερόλεπτα. Στην περίπτωση που ταξιδεύεις με 130km/h δηλαδή, τουλάχιστον 72 μέτρα. Επίσης δεν ισχυρίστηκε κανείς ότι δεν θα προσπερνάει κανείς κανέναν. Αν εσύ πας με 130 και ο μπροστινός σου το ίδιο, τι διαφορά θα έχει για σένα αν θα κρατάς απόσταση ασφαλείας 25 μέτρα όπως έκανε ο ts ή 72 τουλάχιστον μέτρα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα