Alxnks Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2012 ενταξει μαλακια ειπα,ισως ηταν παραπανω.αντε πες 50.Παντως υπηρχε αποσταση μπολικη μεταξυ των αυτοκινητων Οκ,μαζι σου,αλλα ειναι μαλακια ο τριτος που εσκασε στον μπορστινο να μην πληρωσει τιποτα,για αυτο λεω οτι επρεπε να κανω τον σταυρο μου μπας και πεσει κανεις κακομοιρης πανω μου . Ξερει κανεις ποσο παει προφυλακτηρας καπο και ψυγειο για citroen xsara 1.4Στο ebay το ψυγειο το βρηκα στα 100,ειναι σωστη η τιμη[μην παω αυριο και μου ζητησουν εδω 300]. http://www.ketselidis.gr/ ποιο απο τα δυο xsara ειναι; ψυγειο μονο νερου η και a/c; για ψυγειο νερου καινουριο ιμιτασιον εισαι στα 41 εως 61 ευρω για το μοντελο 1997-2000 και 50-79 για το επομενο για ψυγειο a/c καινουριο ιμιτασιον εισαι στα 107 για το 1997-2000 και 105 για το επομενο καπω ιμιτασιον ασιατικης κατασκευης εισαι στα 116 για 97-00 και 170 για το επομενο καπω ιμιτασιον ευρωπαικης κατασκευης εισαι στα 140 για 97-00 και 190 για το επομενο για προφυλακτηρα μπες και δες μονος σου γιατι παιζουν παρα πολλες επιλογες, (παντα καινουριοι ιμιτασιον)...ολοκληροι βαφομενοι, μισοι, σκετοι, με προβολακια, χωρις, ασιατικοι, ευρωπαικοι...ενα καρο. ενδεικτικα...για το 97-00 παιζουν μεταξυ 38 και 68 και για το επομενο μεταξυ 125 και 173. και εχει και κατι ακομα για εσωτερικα του προφυλακτηρα. η μετωπη εσωτερικα δεν πηρε καθολου; αν ναι..δεν θα κατσει σωστα ο προφυλακτηρας. με λιγο ψαξιμο παντως σε διαφορους, βρισκεις πραγματακια...ειναι και ο πισιμισης στην κωνσταντινουπολεως (καθαρα για citroen ομως) αλλα και αλλοι στη λιοσιων, λευκα, φραντζη κτλ (πρωην πια citroenakias κι εγω). ο κετσελιδης εχει για ολα τα αυτοκινητα και εχει πολυ καλες τιμες..προκειμενου να τρεχεις εδω κι εκει να γλιτωσεις ισως κανα ευρω, τα παιρνεις ολα απο αυτον και καθαριζεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Καποτε ειχα αμαξι χωρις ABS (ξερεις το κλασικο "βασικη εκδοση" και μαλακιες) Μια φορα τσιμπησα φρενο με 100χλμ/ω και εφυγε ο κωλος..παλι καλα που δεν εγινε κανα τραγικο. Δε φταίει η έλλειψη ABS για αυτό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Δε φταίει η έλλειψη ABS για αυτό. Αλλα τι φταιει ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimpa16 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Αλλα τι φταιει ? Πολλά. Απο λαθος πιεση στα ελαστικα (καποιο απο αυτα να μην ειχα σωστη πιεση),μπλοκαρισμα λογο φθορας ελαστικων,υπαρξη λαδιων στο οδοστρομα (στο σημειο που εγινε το φρεναρισμα),ευθυγραμιση,ζυγοσταθμιση...και αλλα πολλα... Με 100, δεν ειναι λογικο να σου πεταξει κωλο,αν δεν υπαρχει λογος(και ας μην υπαρχει ABS). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Αλλα τι φταιει ? Το ABS σίγουρα όχι πάντως. Αν πίσω είχες ταμπούρα, παίζει ένα απο τα δύο να φρενάρει περισσότερο απ'ότι το άλλο, για διάφορους λόγους (συνήθως πρόβλημα στα βαρελάκια). Αν είχες πίσω δισκόφρενα, τότε πρόβλημα σε μια απο τις 2 δαγκάνες (φαγωμένα τακάκια, κολλημένη δαγκάνα, κ.ο.κ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 To αμαξι ηταν του κουτιου , ειχε ελαχιστους μηνες κυκλοφοριας , ελαστικα φουσκωμενα , δρομος καθαρος και επιπεδος χωρις κλισεις και λαδια.Πισω ειχε ταμπουρα. Εγω δεν ειμαι ειδημων , αλλα χθες ειπα να τσεκαρω σε διαφορα σαιτς το φαινομενο αυτο.Λεγανε οι περισσοτεροι οτι οταν δεν υπαρχει ABS δεν γινεται ισοποση κατανομη (οσο αυτο ειναι δυνατο) της πεδησης.Πραγμα που κανει το ABS. Δεν αποκλειονται προφανως και ολοι οι παραγοντες που αναφερατε , που απλα στην περιπτωση μου δεν υπηρχαν. Επισης με το ιδιο αυτοκινητο ειχα κανει το εξης (για δοκιμη) : Απο σχεδον σταση , σε ευθυ , επιπεδο δρομο , καθαρο απο λαδια κλπ , αποτομο γκαζωμα για μερικα δευτερολεπτα και στο καπακι αποτομο φρεναρισμα.Το αμαξι μονο στην ευθεια δεν εμεινε....και παραλιγο να σκοτωθω μιας και σταματησα μεσα σε μια διασταυρωση κακην κακως... Τεσπα....με το σημερινο μου αμαξι (ιδια μαρκα , μοντελο , αλλα διαφορετικα κυβικα , ιπποδυναμη , μπρος/πισω δισκοφρενα , + ABS) οπως και οσο και να φρεναρω το αμαξι μενει στην ευθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Για τι αμαξι μιλαμε;Και εμενα μου φαινεται περιεργο να σου πεταει κωλο.Και στο αξεντ εχω κανει φρεναρισμα πανικου με τους τροχους να μπλοκαρους και απλα πηγαινα ευθεια. Παντως ειναι και θεμα οδηγου.Σε yaris 2009 φιλου μου,εκανε ηλιθιο φρεναρισμα πανικου μεσα στην πολη με 50-60 χιλιομετρα(ηλιθιο γιατι δεν υπηρχε λογος να πανικοβληθει),και μας εσωσε το abs γιατι αμα σερνομασταν θα καρφωναμε τον μπροστα.Ο πατερας παλι μου με το αξεντ σε φρεναρισμα πανικου με πολλη μεγαλυτερη ταχυτητα 140+ οι τροχοι δεν μπλοκαρανε,ενω ο πισω μας με ενα grande punto(σιγουρα abs δηλαδη) ειδα απο τον καθρεφτη οτι εβγαλε καπνο απο τα λαστιχα,που σημαινει οτι πηγανε να του μπλοκαρουν και απλα τον εσωσε το abs.Η πλακα ητανε οτι εκανε τιμονια και σταματησε διπλα μας και εκανε τον σταυρο του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 To 1o αμαξι ηταν opel corsa 1200cc πισω ταμπουρα οπως ειπα. Το ειχα παρει καινουργιο και οπως ηταν λογικο το ειχα στα ωπα ωπα..αρα μιλαμε για μηδενικη φθορα στους πρωτους μηνες. Επισης οπως ηταν λογικο καθομασταν και το περιεξεργαζομασταν στην δουλεια ....και ειχαμε ανοιξει καπο και στο σημειο που ειναι το ABS...ενα κουτακι που φευγουν τεσσερις σωληνες προς τις 4 ροδες...δεν υπηρχε τιποτα..κενο.Ετσι καταληξαμε στο συμπερασμα οτι ABS δεν επαιζε. Αλλα εγω δυσπιστος εκανα την δοκιμη που περιεγραψα παραπανω....αν ηταν και σωστη δοκιμη βεβαια για να βγει συμπερασμα για το ABS. Παντως στην "δοκιμη" ο κωλος εφυγε σαν φουστης , οπως και τοτε που τσιμπησα το φρενακι στα 100χλμ/ω ενιωσα τον κωλο να φευγει.Οταν λεω τσιμπησα , εννοω το πατησα αποτομα και δυνατα για κλασματα.... Με το τωρινο αμαξι (opel corsa παλι) αλλα με +600cc , πολυ περισσοτερη ιπποδυναμη και μπρος πισω δισκοφρενα οπου οπως και οσο και να πατησω φρενο το αμαξι μενει στην ευθεια! Θα μου πειτε τι συγκρινω τωρα...ναι οκ.....αλλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να σηκωνεις χειροφρενο.Δηλαδη ξερω γω τα ταμπουρα πισω να φρεναραν πιο γρηγορα απο μπροστα και να σε πεταγε.Μηπως ειχε κανα θεματακι με τα πισω φρενα,καμια κολλημενη σιαγονα ή τιποτα τετοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Τι να σου πω , η συμπεριφορα του 1ου αυτοκινητου εν γενει ηταν αψογη , μεχρι που το πουλησα δηλ.Σε νορμαλ συνθηκες φρεναρισματος δεν ειχα ποτε παρατραγουδα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimpa16 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Και ¨λιγο ¨ τιμονι να κοψεις στην φαση του φρεναρισματος,παλι κωλο θα πεταξει.Ειδικα ,σε φαση πανικου...που προσπαθει καποιος να αποφυγει το τρακαρισμα. Η πιεση στα ταμπουρα ή στους δισκους ειναι ιδια (εκτος και αν υπαρχει προβλημα),γιατι η τρομπα ειναι ιδια. Μαλλον ειχε προβλημα το αμαξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Δεν νομιζω οτι σε περιπτωση σουρσιματος μετα απο φρεναρισμα το τιμονι επηρεαζει καθολου την πορεια του οχηματος.Αυτος ειναι και ενας απο τους ρολους του abs.Ουσιαστικα σου δινει κινηση στους τροχους ωστε να εχεις τιμονι και να αποφυγεις το ατυχημα.Οποτε αν του ειχαν μπλοκαρει οι τροχοι οτι τιμονια και να εκανε το αμαξια θα πηγαινε ευθεια.Νομιζω. http://www.youtube.com/watch?v=hwwXukJaTlM&feature=fvwrel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimpa16 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Μην υπερ εκτιματε το ABS,ουτε να περιμενετε θαυματα απο αυτο. Αν ξερεις να φρεναρεις,μπορεις να φρεναρεις καλυτερα χωρις ABS. Ο μπηχτης ειπε οτι δεν ειχε ABS το αμαξι,οταν εκανε την δοκιμη. Καλο ειναι να κανουμε δοκιμες (με οσο το δυνατο μεγαλυτερη ασφαλεια) ωστε να ξερουμε τα ορια και τις αντιδρασεις του οχηματος μας (οτι να`ναι,αυτοκινητο ή μηχανη) και να μην βρΙσκομαστε προ εκπληξεως σε περιπτωση αναγκης. Παω να δω F1... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 H δοκιμη που περιγραφω οτι εκανα ηταν πολυ στοιχειωδης και συναμα βλακωδης σε δρομο της γειτονιας , αρκετα φαρδυ ομως (μην παρω κανα παρκαρισμενο παραμασχαλα)...απο "σχεδον" μηδενικη ταχυτητα...πατησα τερμα γκαζι για 3-4 δευτερολεπτα και στο καπακι πατησα τερμα φρενο! Ο κωλος εφυγε τελειως και εκανε 8αρια..αφου με το ζορι σταματησα..και οπως ειπα..εν μεσω διασταυρωσης που ειχα και ΣΤΟΠ. Αν ερχοταν κανενας καθετα δηλ θα ειχαμε δραματα.Η πλακα ειναι οτι δεν περιμενα οτι θα γινει κατι τετοιο αλλιως δεν θα εμπαινα σε τετοιο κινδυνο. Το αμαξι ηταν λιγων μηνων καινουργιο , με την οποια φθορα ειχαν/δεν ειχαν οι ροδες/φουσκωμενες/δρομος ισιος/χωρις λαδια Δεν πιστευω να εστριψα το τιμονι την ωρα του τεστ..δεν υπηρχε λογος μιας και ημουν σε ευθεια. Τωρα αν τα κολιδια προκληθηκαν απο ελλειψη ABS (αυτο πιστευω εγω) ή απο καποια υποθαλπουσα αλλη κατασταση/βλαβη ..τι να σας πω. Με το τωρινο αμαξι (ιδια μαρκα , μοντελο , περισσοτερα κυβικα , αλογα , μπρος πισω δισκοι) δεν εχω κανει κατι αναλογο αλλα σε κατι δυσκολες περιστασεις που ξεσκισα το φρενο το αμαξι δεν εφυγε ουτε χιλιοστο απο την ευθεια.Γενικως δεν φευγει αυτο το αμαξι μιας και πριν κατι μερες που χρειαστηκε να κανω αποτομες τιμονιες για να αποφυγω τρακαρισμα πραγματικα στο χιλιοστο (μου πεταχτηκε ενας καραγκιοζης ενω κινουμουν σε κεντρικο δρομο....) το αμαξι δεν πεταξε κολο...που θα δικαιολογουνταν αλλωστε.... Τεσπα ξεφευγουμε του θεματος..αν ειναι να ανοιξουμε αλλο να το μελετησουμε το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2012 Λεει ο ts οτι δεν εχει καλα φρενα το αμαξι του και οτι μετρησε σπινια 30 μετρα.Ας πουμε οτι ενα αμαξι(το αξεντακι μου καλη ωρα) δεν εχει abs και εχει αρκετα φαγωμενα τακακια.Ας παρουμε και ενα punto το οποιο επισης δεν εχει abs,αλλα εχει καινουρια τακακια. Ποιο απο τα δυο θα φρεναρει καλυτερα μιας και τα δυο αν πατησεις τερμα το φρενο σε περιπτωση αναγκης θα μπροκαρουν τους τροχους τους και θα σερνονται;Ασφαλως θα παιξει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου,η κατασταση των ελαστικων κτλ,αλλα ας πουμε οτι στο παραδειγμα μας τα δυο αμαξια ειναι ιδια σε ολα. Για αυτο πιστευω το "δεν εχω καλα φρενα" σε αμαξια χωρις abs και αλλα βοηθηματα ειναι λιγο ατοπο,καθως σε περιπτωση αναγκης τα αμαξια θα σερνονται οποτε απο εκει και περα αναλαμβανουν αλλα πραγματα(λαστιχα κτλ). Βασικά το ίδιο καλά φρενάρει ένα αυτοκίνητο είτε έχει αρκετά φαγωμένα είτε καινούργια τακάκια. Η διαφορά είναι ότι στα φαγωμένα τακάκια ζεσταίνεται πολύ πιο γρήγορα το σύστημα πέδησης γενικώς μια και η πάστα τους είναι ελάχιστη. Πάντως στην περίπτωση που λες έχεις δίκιο, δλδ όταν ο οδηγός "τσαρουχώσει" το φρένο μπλοκάροντας τους τροχούς καμία διαφορά δεν θα έχει το πόσο καλά είναι τα φρένα του αυτοκινήτου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα