Aurumnus Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Το laptop σου ειναι προβληματικό. Δεν θα είναι ποτέ οκ. Ή θα το επιστρέψεις και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω ή θα πρέπει να σου κάνουν αλλαγή και να πάρεις άλλο. 1
christosx13 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Καλησπερα, λαπτοπ γνωστου μου, μαρκα LENOVO IDEAPAD 320 παρουσιασε σοβαρο προβλημα (μαλλον μητρικη η καρτα γραφικων). Ειχε ενα χρονο εγγυηση απο το Public που εληξε αλλα στο σαιτ της ΛΕΝΟΒΟ που χτυπησα το S/N δειχνει ακομα 314 μερες εντος εγγυησης. Πριν 2 μηνες ειχε χαλασει ο hdd και το ανοιξα και του περασα εναν SSD. (Ανοιγει απο κατω βγαζοντας ολο το καπακι). Επισης τωρα με τη βλαβη που δεν ανοιγε ουτε με εξωτερικο μονιτορ ξαναεβγαλα-εβαλα το δισκο καθως και αποσυνδεσα το φις της cmos και εβγαλα τη ραμ μηπως και φτιαξει. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης: 1)Οι ενεργειες που εκανα επηρρεαζουν την εγγυηση? (οποιος ξερει) 2) Αν θεωρητικα επιτρεπονται οι ενεργειες που εκανα,αυτες οι 314 μερες εγγυηση που φαινονται στο σαιτ γνωριζει καποιος αν καλυπτουν εξολοκληρου τον πελατη η μετραει μονο του Public η οποια εληξε? (Τον εβαλα βεβαια να ρωτησει ο ιδιος στη Λενοβο αλλα επειδη ειναι κλειστα και μεσολαβει Σ/Κ θα ηθελα κι εγω να δω τι ελπιδες εχει να το επισκευασει μεσω εγγυησης)
vickjim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα, Αγόρασα χτες λαπτοπ OMEN by HP Laptop 17 απο public σφραγισμένο και στον έλεγχο εγγυσης που κάνω μου βγάζει Start Date June 17, 2019 1.Μου "έφαγε" δυο μήνες? 2.Αντι για 24 μου λέει 10 μήνες απομένουν..!!
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vickjim είπε Καλησπέρα, Αγόρασα χτες λαπτοπ OMEN by HP Laptop 17 απο public σφραγισμένο και στον έλεγχο εγγυσης που κάνω μου βγάζει Start Date June 17, 2019 1.Μου "έφαγε" δυο μήνες? 2.Αντι για 24 μου λέει 10 μήνες απομένουν..!! Πρώτα απο όλα καλορίζικο!!! Δεν σου έφαγε κάτι, αυτή είναι η εγγύηση του συστήματος της hp. Αφου εσύ το αγόρασες αργότερα θα πάει βάση της απόδειξης σου η του τιμολογίου σου αν χρειαστείς service Αν δεν κάνω λάθος μπορείς μέσα απο το site της hp να το κάνεις registration σύμφωνα με το ποτε το αγόρασες Τέλος 1 χρόνο εγγύηση έχει απο hp απο οτι θυμάμαι Αρα δες να πάρεις ένα carepack της hp με επέκταση εγγύησης. Η αν έχει το public καμια δική του εγγύηση support. Αν σου χαλάσει μετα την εγγύηση κανα board θα κλάψεις με τις τιμές. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
dimsfak Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπερα,στις 12/6/2019 αγορασα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ως καινουριο και σφραγισμενο ενα Lenovo Legion Y-530, ωστοσο σημερα διαπιστωσα οτι η εγγυηση εχει ξεκινησει απο τις 17/1/2019. Σε διαφορα σαιτ διαβαζω οτι εκεινη τη μερα ανοιχτηκε το λαπτοπ και μπορει να ναι εκθεσιακο πχ η απο επιστροφη,ενω σε αλλα λενε οτι ισως ειναι η μερα που το παρελαβε το καταστημα απ την Lenovo. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο? Ευχαριστω
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, dimsfak είπε Καλησπερα,στις 12/6/2019 αγορασα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ως καινουριο και σφραγισμενο ενα Lenovo Legion Y-530, ωστοσο σημερα διαπιστωσα οτι η εγγυηση εχει ξεκινησει απο τις 17/1/2019. Σε διαφορα σαιτ διαβαζω οτι εκεινη τη μερα ανοιχτηκε το λαπτοπ και μπορει να ναι εκθεσιακο πχ η απο επιστροφη,ενω σε αλλα λενε οτι ισως ειναι η μερα που το παρελαβε το καταστημα απ την Lenovo. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο? Ευχαριστω Είναι η ημερομηνία που το έβγαλε σε κυκλοφορεί η εταιρεία προς διάθεση. Σε άλλες χώρες μπορεί να έφτασε λίγο γρηγορότερα και σε άλλες λίγο αργότερα. Και κάποιος έμπορος που το έχει σε stock μπορεί να στο πουλήσει μετά από έναν χρόνο. Ότι έχω πει από πάνω , στέλνεις mail και σου κάνουν διόρθωση βάση του τιμολόγιου αγοράς σου. Τέλος ότι λέει το τιμολόγιο σαν ημερομηνία αγοράς , βάση αυτού καλύπτεσαι κανονικά. Αρά δεν υπάρχει λόγος για ανησυχίας Πας εδώ https://support.lenovo.com/gr/en/?sitestyle=lenovo&lndocid=LOOK-WARNTY#sw Πας στο μπλε ΤΑΒ αριστερά που λέει PC Βάζεις το serial από το μηχάνημα σου και πατάς αναζήτηση , αφού βγάλει τα στοιχεία από το μηχάνημα τότε πας αριστερά που λέει warranty και μετά γράφει στην μέση περίπου τις (3 παρακάτω επιλογές) Terms and Conditions | Register This Product | Registration Support Πατάς το register και κάνεις την διαδικασία. Και τέλος Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
dimsfak Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, dankannn είπε Είναι η ημερομηνία που το έβγαλε σε κυκλοφορεί η εταιρεία προς διάθεση. Σε άλλες χώρες μπορεί να έφτασε λίγο γρηγορότερα και σε άλλες λίγο αργότερα. Και κάποιος έμπορος που το έχει σε stock μπορεί να στο πουλήσει μετά από έναν χρόνο. Ότι έχω πει από πάνω , στέλνεις mail και σου κάνουν διόρθωση βάση του τιμολόγιου αγοράς σου. Τέλος ότι λέει το τιμολόγιο σαν ημερομηνία αγοράς , βάση αυτού καλύπτεσαι κανονικά. Αρά δεν υπάρχει λόγος για ανησυχίας Πας εδώ https://support.lenovo.com/gr/en/?sitestyle=lenovo&lndocid=LOOK-WARNTY#sw Πας στο μπλε ΤΑΒ αριστερά που λέει PC Βάζεις το serial από το μηχάνημα σου και πατάς αναζήτηση , αφού βγάλει τα στοιχεία από το μηχάνημα τότε πας αριστερά που λέει warranty και μετά γράφει στην μέση περίπου τις (3 παρακάτω επιλογές) Terms and Conditions | Register This Product | Registration Support Πατάς το register και κάνεις την διαδικασία. Και τέλος Eυχαριστώ πολύ,είχα κάνει ηδη register και μίλησα με το support οπότε ολα καλά! p.s εξαιρετικό support
theocaptain Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Τι ακριβως σημαινει αυτό που αναφερει η ΗΡ (Περιορισμένη εγγύηση 1 έτους με κάλυψη για ανταλλακτικά, εργασία και υπηρεσία παραλαβής και επιστροφής)
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 8 ώρες πριν, theocaptain είπε Τι ακριβως σημαινει αυτό που αναφερει η ΗΡ (Περιορισμένη εγγύηση 1 έτους με κάλυψη για ανταλλακτικά, εργασία και υπηρεσία παραλαβής και επιστροφής) Οτι δεν δεν εχεις κάλυψη για δυο χρόνια και οτι δεν εχεις onsite. Κάνουν διάγνωση και το παραλαμβανουν με δικα τους εξοδα καθως και στο επιστρέφουν αφου γινει η επισκευη του. Ενα ακομα ειναι οτι θα παρει περισσοτερες μερες η επισκευη. Σε αυτην την περιπτωση αν είσαι Αθηνα μπορεις να το πας σε ενα απο τα επισκευαστικα κεντρα για ποιο γρηγορη επισκευη. Υγρα-σπασιμο-κατεστραμενο label serial το βγαζουν εκτος εγγυησης. Τελος προβλημα στο software ειναι με. χρεωση. + οτι θεωρειτε csr το αλλαζεις μονος σου η αν δεν μπορεις σε χεωνουν με εργασια αν θελουν. Ας πουμε στα περισσότερα ο δισκος ειναι csr, σου στελνουν εναν, τον αλλαζεις και επιστρεφεις τον χαλασμενο πίσω. https://support.hp.com/lv-en/document/c02020532
flyk Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Γεια σας, Πήρα ένα laptop HP 250 G6 από Eshop αρχές Αυγούστου. Το δούλευα σπίτι χωρίς την μπαταρία πάνω μέχρι πριν 1 βδομάδα που χρειάστηκε να το πάρω έξω. Η μπαταρία λοιπόν (φορτισμένη πλήρως) κράτησε 1,30 ώρα περίπου χωρίς να κάνω κάτι σημαντικό, στο ίντερνετ ήμουν απλά. Επίσης όταν μου έβγαλε μήνυμα ότι έμειναν 10 % έσβησε σε 7-8 δευτερόλεπτα. δεν πρόλαβα ούτε να το κλείσω. Για να το τσεκάρω μήπως έτυχε το δοκίμασα σπίτι άλλες 4 φορές και πάλι τα ίδια. Σε 1-1,30 ώρα χρήσης τελειώνει. Επίσης το άφησα χωρίς να κάνω τίποτα και άντεξε περίπου 2 ώρες. Να το ψάξω μέσω Eshop ή μέσω Hp? είχε κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα?
jgeorgiou Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, flyk είπε Γεια σας, Πήρα ένα laptop HP 250 G6 από Eshop αρχές Αυγούστου. Το δούλευα σπίτι χωρίς την μπαταρία πάνω μέχρι πριν 1 βδομάδα που χρειάστηκε να το πάρω έξω. Η μπαταρία λοιπόν (φορτισμένη πλήρως) κράτησε 1,30 ώρα περίπου χωρίς να κάνω κάτι σημαντικό, στο ίντερνετ ήμουν απλά. Επίσης όταν μου έβγαλε μήνυμα ότι έμειναν 10 % έσβησε σε 7-8 δευτερόλεπτα. δεν πρόλαβα ούτε να το κλείσω. Για να το τσεκάρω μήπως έτυχε το δοκίμασα σπίτι άλλες 4 φορές και πάλι τα ίδια. Σε 1-1,30 ώρα χρήσης τελειώνει. Επίσης το άφησα χωρίς να κάνω τίποτα και άντεξε περίπου 2 ώρες. Να το ψάξω μέσω Eshop ή μέσω Hp? είχε κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα? Φυσιολογικό μου φαίνεται αν τρέχει στο παρασκήνιο διάφορα , εξαρτάται και από το hardware που έχει πόσο καταναλώνει. Κάνε και κανένα έλεγχο τι σου φορτώνουν τα windows στην εκκίνηση γιατί μπορεί να έχει "φόρτο" και εσύ να μην το ξέρεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Και εμενα λογικο μου ειναι , κανε και κανα test με τα διαγνωστικα της hp https://support.hp.com/gr-el/document/c04726344 https://support.hp.com/gr-el/drivers/selfservice/swdetails/hp-250-g6-notebook-pc/15747807/swItemId/ob-238650-1 Τελος , γιατι την βγαζετε απο πανω την μπαταρια εν ετη 2019 δεν το εχω καταλαβει ακομα . Αυτα τα καναμε το μακρινο παρελθον 1995 κλπ, τωρα τα μηχανηματα σταματανε οταν πανε στο 100% + οτι μονο κακο μπορεις να κανει αν δεν εχεις την μπαταρια επανω.
carma Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Καλημέρα. Ξέρω ότι για Dell ακόμα και αν δεν έχεις το παραστατικό αγοράς, καλύπτεσαι κανονικά με το Service Tag του μηχανήματος. Γνωρίζει μήπως κανείς αν κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα HP (laptops συγκεκριμένα); Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
Panas22 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Αγόρασα πριν ένα μήνα ένα hp pavilion. 1.Μίλησα σήμερα με support hp για το αν χάνω την εγγύηση αν προσθέσω δεύτερο σκληρό και μου απάντησε πως αν γίνει στα public για παράδειγμα η δεν χάνω την εγγύηση ενώ αν το κάνω μόνος μου μπορεί και να την χάσω. 2. Τον ρώτησα επίσης πώς μπορώ να πάρω την επέκταση και μου είπε πώς πρέπει να απευθυνθώ σε φυσικό μαγαζίpublic πλαίσιο κτλ. Έχει κάποιος εμπειρία από τα παραπάνω θέματα;
LLLEFTERIS Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Τελικα τα ASUS ενα χρονο εχουν η δυο; Απο Ελλαδα αγορα και ειναι Ελληνικο με Ελληνικους χαρακτηρες στα πληκτρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα