Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, και συγγνώμη προκαταβολικά αν ανοίγω θέμα σε ήδη απαντημένη ερώτηση αλλά όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι να με καλύπτει..

 

έχω αγοράσει από Media Markt ένα iPad Retina και πριν λίγες μέρε μου χάλασε η οθόνη.. (άρχισε να αναβοσβήνει.. να γίνεται μωβ κλπ κλπ..) είναι εντός εγγύησης προφανώς..

 

Γνωρίζετε αν θα πρέπει να το πάω στα media markt για αντικατάσταση, και από εκεί να το στείλουν σε κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα ή μπορώ να πάω κατευθείαν και να γλιτώσω χρόνο;

 

Ευχαριστώ,

Δημοσ.

Καλησπέρα, και συγγνώμη προκαταβολικά αν ανοίγω θέμα σε ήδη απαντημένη ερώτηση αλλά όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι να με καλύπτει..

 

έχω αγοράσει από Media Markt ένα iPad Retina και πριν λίγες μέρε μου χάλασε η οθόνη.. (άρχισε να αναβοσβήνει.. να γίνεται μωβ κλπ κλπ..) είναι εντός εγγύησης προφανώς..

 

Γνωρίζετε αν θα πρέπει να το πάω στα media markt για αντικατάσταση, και από εκεί να το στείλουν σε κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα ή μπορώ να πάω κατευθείαν και να γλιτώσω χρόνο;

 

Ευχαριστώ,

 

μπορείς να τους παρεις τηλεφωνο αλα μπορεις να δοκιμασεις και info quest ισως για πιο γρηγορα

αυτοι μπορουν να στο αναλαβουν

αλλιως

system graph

ή document

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ απλά είμαι στο εξωτερικό και θα έρθω και θα το πάω αμέσως! Αλλά σε ευχαριστώ και πάλι .. θα το ψάξω και λίγο ιντερνετικά.

Δημοσ.

Αφού είσαι στο εξωτερικό, μιας και η εγγύηση της Apple για τα iPad είναι παγκόσμια, μπορείς να απευθυνθείς στον αντιπρόσωπο της χώρας στην οποία βρίσκεσαι.

 

Αν μάλιστα είσαι σε χώρα που έχει AppleStore, πήγαινε το εκεί, για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ! Δυστυχώς δεν θα προλάβω αν και έχει και apple store .. Φτου.. Τελοσπάντων πολλά ευχαριστώ.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ! Δυστυχώς δεν θα προλάβω αν και έχει και apple store .. Φτου.. Τελοσπάντων πολλά ευχαριστώ.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

αφου θα ερθεις εδω

για τα κινητα που ειναια γορασμενα απο εξωτερικο..και για τα ipad

αναλαμβανει η infoquest

εμενα εκανα max 2 μερες και μου εδωσαν νεα συσκευη μετα απο προβλημα τηςαρχικής μου!

Δημοσ.

η νεα συσκευη ομως ηταν bulk σωστα; οχι κανονικη συσκευασια; κι επισης η εγγυηση ανανεωθηκε για ενα χρονο ή συνεχιζει το προηγουμενο υπολοιπο;

Δημοσ.

Τελικά το πήγα System Graph, μου είπανε οτι θα μου το αντικαταστήσουν. Τον λόγο δεν μου τον είπανε, αλλά μετά από αρκετή αναζήτηση και συζήτηση με τεχνικούς κατέληξα οτι το πρόβλημα ήτανε στον Επεξεργαστή και έτσι φαινότανε να κρασάρει η οθόνη, ενώ στην ουσία ήταν πρόβλημα του επεξεργαστή.

 

η νεα συσκευη ομως ηταν bulk σωστα; οχι κανονικη συσκευασια; κι επισης η εγγυηση ανανεωθηκε για ενα χρονο ή συνεχιζει το προηγουμενο υπολοιπο;

 

Ναί σου δίνουν Bulk συσκευή, καινούργια όμως. Η εγγύηση δεν ανανεώνεται δυστυχώς. Συνεχίζεις από εκεί που έμεινες με την προηγούμενη συσκευή.

 

Όσο για το αρχικό μου ερώτημα, δεν χρειάζεται να το πας στον αγοραστή αλλά σε κάποιον authorize reseller όπως η info quest που λέτε σωστά. Με βόλεψε η System Graph ήτανε πολύ κοντά μου. Η διαδικασία είναι ίδια παντού νομίζω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...