Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια, επεστρεψα πριν λιγο καιρο μια ελαττωματικη καρτα γραφικων στο amazon.co.uk ( ασταθεστατη συμπεριφορα, artifacts σε 3d εφαρμογες, συνεχη κρασαρισματα σε οποιοδηποτε επιπεδο θερμοκρασιας και τασης ακομα και σε ντεσκτοπ περιβαλλον, δοκιμασμενη σε 2 συστηματα) ζητωντας επιστροφη χρηματων (refund) μεσα απο το online returns centre του καταστηματος. Την εστειλα με tracking number κανονικα και την παρελαβαν στο αμαζον στις 27 οκτωβριου οπως επιβεβαιωσε και το site του royal mail.

 

3 μερες αργοτερα ηρθε mail απο το καταστημα οτι τα χρηματα επιστραφηκαν στο λογαριασμο της χρεωστικης μου καρτας (eurobank παρεμπιπτοντως). Μου ηρθε μαζι και ενα ηλεκτρονικο credit note που λειτουργει υποθετω ως ακυρωτικο της αποδειξης για την καρτα και δηλωνει οτι τα χρηματα επιστραφηκαν.

 

Ειναι τωρα 12 νοεμβριου ομως και τα χρηματα δε φαινονται να εχουν μπει στο λογαριασμο μου. Ελεγχω μεσω e-banking σχεδον καθημερινα αλλα τζιφος. Η τραπεζα δεσμευει τα χρηματα για παραπανω απο 3-5 εργασιμες ?

Eπιπλεον, στο My account του αμαζον αναφερει οτι το refund εχει γινει κανονικα για το πληρες ποσο. Τι παιζει λοιπον ? Kαμια ιδεα? Ευχαριστω !

Δημοσ.

Περίεργο...

Κάτι αντίστοιχο είχα με την alpha πριν χρόνια.Το κατάστημα με διαβεβαίωνε ότι έχουν σταλεί,είχα κ τις αποδείξεις κανονικά.

Τελικά πήρα τα λεφτά μετά από 20 μέρες (!) από την τράπεζα.Δεν είχα κ μεγάλη εμπειρία απο τραπεζικές συναλλαγές τότε.

 

Άλλαξα τελικά τράπεζα και πήγα στην Kύπρου.Χωρίς να θέλω να κάνω κάποιο παραλληλισμό με τη δική σου υπόθεση..

Είναι γνωστό ότι η τράπεζα θέλει να κρατάει τα λεφτά όσο περισσότερο γίνεται για να επωφελείται των τόκων.

 

Πήρες τηλ να ρωτήσεις στην τράπεζα?

Δημοσ.

Nαι, μιλησα με μια υπαλληλο η οποια δε φανηκε να ειναι σε θεση να ελεγξει την κατασταση, το μονο που μου ειπε μετα την ταυτοποιηση στοιχειων ηταν οι τελευταιες κινησεις του λογαριασμου μου (που τις ηξερα ηδη...) και να περιμενω λιγες μερες ακομη. Αυτο εγινε την προηγουμενη εβδομαδα. Ξερω οτι συνηθως τα κρατανε παραπανω αλλα μου εκανε εντυπωση το οτι στην πρωτη ερωτηση που της εκανα η απαντηση της ηταν 3 με 5 εργασιμες...που εχουν ηδη περασει απο την περασμενη τριτη.

 

Eνδιαφερον επισης το οτι τα μεταφορικα που μου επεστρεψε το αμαζον (γυρω στις 5 λιρες) μπηκαν αμεσως στο λογαριασμο, οι 300+ λιρες που εκανε η καρτα ομως αργουν ακομη.

 

Καθως φαινεται ειναι συνηθισμενο. Υπομονη προς το παρον αποτι φαινεται λοιπον

Δημοσ.

Μπράβο πάντως στο amazon που επέστρεψε τα χρήματα. (όταν έρθουν με το καλό)

Αν είχες μπλέξει με κανένα Πλαίσιο, ακόμα θα έτρεχες!

Δημοσ.

Πραγματι, εξαιρετικη αντιμετωπιση. Παρηγγειλα προσφατα παλι μια μητρικη και μια ψυκτρα της noctua με standard shipping και επειδη οπως με πληροφορησαν η ψυκτρα θα καθυστερουσε παραπανω, μου εστειλαν ξεχωριστα τη μητρικη με express delivery χωρις επιπλεον χρεωση για να μην περιμενω τις 10 μερες που θα εκανε η ψυκτρα. Εφτασε σε μια μερα!

Δημοσ.

Επέστρεψα ηχεία 10 κιλά και μου επέστρεψαν και τα μεταφορικά περίπου 47 ευρώ εκτός της αξίας των ηχείων.Η επιστροφή των χρημάτων έγινε στην πιστωτική κάρτα που έγινε η αγορά σε λίγες μονό ώρες.

Δημοσ.

πως επικοινωνήσατε μαζί τους για να κανονίσετε να το στείλετε πίσω? με τι τρόπο το στείλατε και πόσο καιρό έκαναν να το παραλάβουν και εν συνεχεία να σας απαντήσουν?

 

ρωτώ μιας και ίσως χρειαστεί να τους στείλω πίσω κάτι που αγόρασα και δεν ξέρω κατά πόσο "εύκολο" είναι να πάει χωρίς να χαθεί ή να κάνει κανά μήνα να φτάσει

Δημοσ.

πως επικοινωνήσατε μαζί τους για να κανονίσετε να το στείλετε πίσω? με τι τρόπο το στείλατε και πόσο καιρό έκαναν να το παραλάβουν και εν συνεχεία να σας απαντήσουν?

 

ρωτώ μιας και ίσως χρειαστεί να τους στείλω πίσω κάτι που αγόρασα και δεν ξέρω κατά πόσο "εύκολο" είναι να πάει χωρίς να χαθεί ή να κάνει κανά μήνα να φτάσει

Από την παραγγελιά στο amazon τους είπα ότι τα ηχεία είχαν πρόβλημα,μου ζήτησαν να τα επιστρέψω γιατί δεν είχαν στοκ να μου στείλουν καινούργια. Το amazon έστειλε ένα return label το τύπωσα και με ελληνικά ταχυδρομεία έστειλα τα ηχεία σε τρεις ημέρες τα παρέλαβαν στο amazon, άμεσα πίστωσαν την κάρτα και τα ταχυδρομικά αμέσως μόλις έστειλα την απόδειξη από το ταχυδρομείο με email. Λυπάμαι που το λέω αλλά οι αγορές μου στην Ελλάδα θα είναι μονό τα απαραίτητα.Τώρα έχω σοβαρό πρόβλημα με την motorola service για ένα κινητό,να μη μιλήσω για Πλαισιο.
Δημοσ.

πως επικοινωνήσατε μαζί τους για να κανονίσετε να το στείλετε πίσω? με τι τρόπο το στείλατε και πόσο καιρό έκαναν να το παραλάβουν και εν συνεχεία να σας απαντήσουν?

 

ρωτώ μιας και ίσως χρειαστεί να τους στείλω πίσω κάτι που αγόρασα και δεν ξέρω κατά πόσο "εύκολο" είναι να πάει χωρίς να χαθεί ή να κάνει κανά μήνα να φτάσει

 

Πηγαινεις στο Online Returns Center του amazon απο το λογαριασμο σου, επιλεγεις τις παραγγελιες που θες να επιστρεψεις και σου δινει ετικετες να εκτυπωσεις και να κολλησεις στο δεμα σου για να το επιστρεψεις.

 

Στην περιπτωση μου, το γυρισα με ελτα αλλα ως δεμα Α προτεραιοτητας για το οποιο δινεται και tracking number. Μολις ομως βγει απο την ελλαδα η αφιξη του ελεγχεται απο το σαιτ του royal mail. Εφτασε σε μια εβδομαδα ακριβως,2 μερες αργοτερα ελαβα email απο το αμαζον οτι τα χρηματα και τα μεταφορικα ειχαν επιστραφει :)

 

UPDATE: Σημερα δοθηκε τελος στο σηριαλ, εν τελει επρεπε να παω στην τραπεζα και να τους δωσω αντιγραφο της αποδειξης αγορας και του ηλεκτρονικου πιστοποιητικου επιστροφης χρηματων που μου εστειλε σε mail το αμαζον...τα χρηματα υπηρχαν αλλα ηταν δεσμευμενα, ο εκπροσωπος μου εξηγησε (αφου μιλησε στο τηλεφωνο με 5 διαφορετικα ατομα ωσπου να καταλαβει τι ειχε γινει) οτι ειναι στανταρ διαδικασια για υψηλα ποσα που πιστωνονται απο το εξωτερικο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...