News Editors insomnia.gr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 News Editors Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Η Lenovo Group ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνό της, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2012. Ξεπερνώντας τα δεδομένα της αγοράς σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, η Lenovo συνέχισε την διαρκή της προσπάθεια να αναδειχθεί ο νούμερο ένα πωλητής στον κλάδο των PC, με ρεκόρ τριμηνιαίων πωλήσεων ανά τρίμηνο στα US$ 8.7 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 11% από έτος σε έτος. Ενώ αυξάνεται ταχύτερα από τις τέσσερις κορυφαίες εταιρείες PC για τρία συνεχόμενα χρόνια, η Lenovo σημείωσε ένα ακόμα τριμηνιαίο ρεκόρ ανακοινώνοντας US$ 204 εκατομμύρια εισοδήματα προ φόρων, απόδειξη ότι η εταιρεία συνεχίζει να κινείται σε τροχιά κερδοφόρας ανάπτυξης. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, το ποσοστό των ανά τον κόσμο αποστολών της εταιρίας αυξήθηκε κατά 10,3%, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά η οποία παρουσίασε 8% πτώση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό είναι το 14ο τρίμηνο κατά σειρά που η ανάπτυξη της Lenovo έχει ξεπεράσει εκείνη της βιομηχανίας υπολογιστών στο σύνολό της. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον η Lenovo κατάφερε να πετύχει το υψηλότερο όλων των εποχών μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, 15,6%*, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της σε όλα τα γεωγραφικά μέρη, όλες τις προϊοντικές κατηγορίες στις οποίες ανταγωνίζεται αλλά και σε κάθε αντίστοιχη κατηγορία πελατών. Αυτή η ισορροπημένη και σταθερή ανάπτυξη έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της Lenovo κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών, και είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς εστίασης της εταιρείας στην “protect and attack” στρατηγική της, σύμφωνα με την οποία η Lenovo ενισχύει τη δύναμη της στις τοποθεσίες και τις αγορές όπου διαθέτει μια σταθερή θέση ενώ ταυτόχρονα επεκτείνεται σε νέες περιοχές ή αγορές που παρουσιάζουν ευκαιρίες ανάπτυξης και αύξησης του πελατολογίου. Η επέκταση της Lenovo σε αυτές τις αγορές είναι ουσιαστικής σημασίας για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην PC Plus εποχή όπου τα tablets, τα smartphones και οι smart TVs αναπτύσσονται εντυπωσιακά και προσελκύουν όλο και περισσότερο τους καταναλωτές. Εκτός από την εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου της, η Lenovo, με καθαρό εισόδημα US$ 162 εκατομμύρια στο δεύτερο τρίμηνο του 2012, κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση του καθαρού της εισοδήματος κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με μικτό περιθώριο κέρδους στο 12,1%. Τα μικτά κέρδη για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11% από έτος σε έτος, φτάνοντας τα US$1,1 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν 24% από έτος σε έτος και συγκεκριμένα έφτασαν στα $US206 εκατ. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν ¢US 1,58 ή ¢ΗΚ 12,25 ενώ τα καθαρά ταμειακά αποθέματα στις 30 Σεπτεμβρίου 2012 ανήλθαν συνολικά σε $US3,6 δις. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo δήλωσε προμέρισμα ύψους 4,5 HK σεντς ανά μετοχή. Καθώς η PC Plus εποχή συνεχίζει να διαμορφώνεται, η Lenovo έκανε αρκετές τολμηρές κινήσεις κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου για να σταθεροποιήσει την ηγετική της θέση, ανακοινώνοντας δύο σημαντικές εξαγορές: την εξαγορά της CCE, η οποία είναι ευρέως γνωστή στη Βραζιλία ως ηγέτης σε υπολογιστές και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και θα διευρύνει σημαντικά την παρουσία της Lenovo στην τρίτη μεγαλύτερη αγορά PC του κόσμου (συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων κατασκευής), και την εξαγορά της Stoneware, μίας εταιρείας λογισμικού με έδρα στην Ιντιάνα, που επικεντρώνεται στο cloud computing και θα βοηθήσει τη Lenovo να αυξήσει τις δυνατότητες της στην προσφορά commercial και consumer cloud υπηρεσιών αλλά και στην παροχή ασφαλούς περιεχομένου σε πολλαπλές συσκευές, στους τομείς της εκπαίδευσης και της κυβέρνησης. Και οι δύο αυτές εξαγορές προέκυψαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της διεθνούς συνεργασίας της Lenovo με την EMC για τη δημιουργία ενός διακομιστή προγράμματος τελευταίας τεχνολογίας που θα τονώσει τη καινοτομία της Lenovo και θα επεκτείνει τις δυνατότητες της στην κατηγορία x86 των βασικών διακομιστών του κλάδου. Σαν μέρος αυτής της συμφωνίας, η Lenovo θα κυκλοφορήσει αυτούς τους διακομιστές στην αγορά μόνη της ενώ θα τους ενσωματώσει σταδιακά σε συγκεκριμένους χώρους αποθήκευσης της EMC. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Lenovo ανακοίνωσε το σχηματισμό της ομάδας προϊόντων Enterprise, μίας νέας επιχειρηματικής μονάδας που θα επικεντρωθεί στην επέκταση server, αποθήκευσης, δικτύωσης και λογισμικού της εταιρείας με στόχο να εξυπηρετήσει μία πλούσια γκάμα πελατών, που περιλαμβάνει μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και system integrators. «Με την ισχυρή εφαρμογή της «Protect and Attack» στρατηγικής, η Lenovo διατήρησε την ισχυρό και ισορροπημένο ρυθμό ανάπτυξης της. Το παγκόσμιο μερίδιό μας στην αγορά Η/Υ έφτασε για μία ακόμα φορά σε ένα ιστορικό υψηλό, φέρνοντάς μας πιο κοντά στο όραμά μας να αναδειχθούμε παγκόσμιοι ηγέτες στην αγορά Η/Υ. Έπειτα από τετραετή προσπάθεια, η δραστηριοποίησή μας στην καταναλωτική αγορά των Η/Υ (B2C) μας έφερε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Ο τομέας των smartphones στην Κίνα, στον οποίο ξεκινήσαμε την δραστηριοποίηση μας μόλις πριν από 2 χρόνια, ενίσχυσε τη δεύτερη θέση του στην αγορά για ακόμη μια φορά», δήλωσε ο κ. Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως όχι μόνο αναπτυχθήκαμε ταχέως αλλά παράλληλα βελτιώσαμε με συνέπεια την κερδοφορία μας, με τα κέρδη προ φόρων να πετυχαίνουν ένα υψηλό ρεκόρ αυτό το τρίμηνο. Καθώς οι αναπτυσσόμενες αγορές εκτός Κίνας και οι ώριμες transactional αγορές κινούνται σε τροχιά κερδοφορίας και καθώς οι δραστηριότητές μας στην αγορά των smartphones και των MIDH (mobile internet/digital home) συνεχίζουν να αναπτύσσονται, η συνολική κερδοφορία της Lenovo θα συνεχίσει να βελτιώνεται». Γεωγραφική Επισκόπηση Η Lenovo στη Κίνα παρουσίασε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους US$3,9 δις στο δεύτερο οικονομικά τρίμηνο, ποσό αυξημένο κατά 20% από έτος σε έτος που αντιστοιχεί σε 44% των πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η Lenovo ισχυροποίησε ακόμη περισσότερο την ηγετική της θέση στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά PC παγκοσμίως, πετυχαίνοντας ποσοστό 34% σε μερίδιο αγοράς, ποσοστό αυξημένο κατά 2,4 μονάδες από έτος σε έτος. Οι αποστολές υπολογιστών της Lenovo στην Κίνα αυξήθηκαν στο τρίμηνο κατά 8% από έτος σε έτος, ένα σημαντικό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι συνολικά η αγορά PC στην Κίνα παρέμεινε αμετάλλακτη. Ως ο νούμερο ένα προμηθευτής PC στην Κίνα, οι αποστολές PC της Lenovo είναι μεγαλύτερες από το σύνολο των αποστολών των τεσσάρων επόμενων προμηθευτών. Αξιοσημείωτη είναι και η αυξανόμενη δύναμη της Lenovo στις αναδυόμενες πόλεις της Κίνας. Παράλληλα η Εταιρεία συνεχίζει να ενισχύει τη φήμη της και με άλλα προϊόντα όπως smart phones, tablets και smart TVs και να οδηγεί τους πελάτες της στην Κίνα στην PC Plus εποχή. Στην Ασία και τη Λατινική Αμερική, η Lenovo κατέκτησε μερίδιο αγοράς 11,5% στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, αύξηση 1,6% από έτος σε έτος. Σε μία αγορά PC που σημείωσε πτώση 10% από έτος σε έτος, η εταιρεία ενίσχυσε τις αποστολές PC της στην περιοχή κατά ένα εντυπωσιακό 5%. Η Lenovo είχε ηγετική θέση ως προμηθευτής PC στην Ιαπωνία, την πέμπτη μεγαλύτερη αγορά PC παγκοσμίως και ήταν επίσης στην πρώτη θέση στην Ινδία, όπου η εταιρεία ενισχύθηκε κατά 31,8 κερδίζοντας 4,8 μονάδες σε μερίδιο αγοράς από έτος σε έτος. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Lenovo στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική πέτυχε διψήφιο μερίδιο αγοράς, κλείνοντας το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο στο 10,8%, κερδίζοντας 3,0 μονάδες από έτος σε έτος. Αυτές οι επιτυχίες βοήθησαν στο να γίνει η Lenovo ο τρίτος μεγαλύτερος προμηθευτής PC στην περιοχή ΕΜΕΑ. Οι αυξήσεις μεριδίου της Lenovo παρουσίασαν συνοχή στην ευρύτερη περιοχή του ΕΜΕΑ, σημειώνοντας παντού ανάπτυξη. Μεταξύ των αξιοσημείωτων γεγονότων του δεύτερου τριμήνου, ήταν η νούμερο ένα θέση της Εταιρείας στη Ρωσία και τη Γερμανία, και μάλιστα στη Γερμανία η Lenovo κέρδισε 3,9 επιπλέον μονάδες μεριδίου από έτος σε έτος. Παρόλο που στο σύνολό της η αγορά σημείωσε πτώση 8% σε όλη την περιοχή, η Lenovo αύξησε τις αποστολές της κατά 27% από έτος σε έτος, ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Η εταιρεία παρουσίασε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους US$1,8 στο δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας βελτίωση από έτος σε έτος κατά 12%, που αντιστοιχεί σε ένα ικανοποιητικό 21% των πωλήσεων της Lenovo παγκοσμίως. Οι αποστολές PC της Lenovo στη Βόρεια Αμερική στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 8% από έτος σε έτος, σε μία αγορά που σημείωσε πτώση 12%. Σε αυτό το περιβάλλον η εταιρεία κέρδισε 1,6 μονάδες σε μερίδιο αγοράς πετυχαίνοντας μερίδιο ρεκόρ για την Αμερική, στα 8,3%. Οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7% από έτος σε έτος στα US$1,2 για το δεύτερο τρίμηνο, που αντιστοιχεί στο 14% των πωλήσεων της Lenovo παγκοσμίως. Δεκαπλασιάζοντας την παρουσία της σε όλη την Αμερική, η Lenovo πέτυχε σημαντικές πωλήσεις στους καταναλωτικούς της πελάτες. Οι ανάπτυξη των εμπορικών πελατών στην περιοχή ήταν επίσης καλή. Προϊοντική Επισκόπηση Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Lenovo αναδείχθηκε στο μεγαλύτερο προμηθευτή υπολογιστών laptop. Οι αποστολές laptop της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο στο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11,3% από έτος σε έτος, βοηθώντας Lenovo να κερδίσει 2,6 μονάδες μεριδίου και να πετύχει ρεκόρ μεριδίου αγοράς φορητών υπολογιστών 16%. Σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία, οι αποστολές laptop μειώθηκαν κατά 7% από έτος σε έτος. Οι φορητοί υπολογιστές της Lenovo συνεχίζουν να συνεισφέρουν αποφασιστικά στις πωλήσεις της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, συμβάλλοντας κατά 53% στο σύνολο των εσόδων από πωλήσεις της Lenovo. Οι ενοποιημένες πωλήσεις φορητών υπολογιστών της Lenovo σε όλο τον κόσμο κατά το β’ οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν σε US$ 4,6 δισ., αύξηση που αντιστοιχεί σε 3% από έτος σε έτος. Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, η Lenovo ανακοίνωσε μια εκπληκτική σειρά από νέα προϊόντα: ThinkPad X1 Carbon, ThinkPad T430u ultrabook, και ThinkPad Tablet 2, το πρώτο tablet της εταιρείας που είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα Windows 8. Τον περασμένο μήνα, η Lenovo τράβηξε το ενδιαφέρον του κλάδου με την ανακοίνωση τριών νέων convertible υπολογιστών, του Yoga 13, του Lynx και του Twist, tablets που περιστρέφονται, γυρίζουν και διασπώνται, και έχουν σχεδιαστεί για τα Windows 8. Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Lenovo στους desktop υπολογιστές παγκοσμίως αυξήθηκε κατά 5% από έτος σε έτος κατά το β’ οικονομικό τρίμηνο σε US$ 2,8 δισ., ή 32% των συνολικών εσόδων από τις πωλήσεις της Lenovo. Οι αποστολές Desktop PC της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το β’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 8,8% από έτος σε έτος σε όλο τον κόσμο, σε σύγκριση με τη συνολική μείωση του κλάδου κατά 9%, σε όλο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, η Lenovo κέρδισε 2,6 μονάδες μεριδίου από έτος σε έτος, ενώ πέτυχε ρεκόρ μεριδίου αγοράς 15%. Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, η Lenovo ανακοίνωσε τη νέα της IdeaCentre A520, ένα νέο all-in-one desktop PC που διαθέτει μια frameless οθόνη 23-ιντσών 1080p που υποστηρίζει το multi-touch με μια ευρέως ρυθμιζόμενη γωνία οθόνης (-5 έως 90 βαθμούς επίπεδη) με τέλεια εικόνα σε οποιαδήποτε γωνία, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να παρακολουθούν ταινίες, να παίξουν touch-based παιχνίδια ή να απολαύσουν βίντεο chat σε οποιαδήποτε θέση. Μπαίνοντας στο δεύτερο πλήρες έτος λειτουργίας του, το Mobile Internet Digital Home της Lenovo (MIDH) σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη, με ενοποιημένες πωλήσεις US$ 718 εκ., 155% αύξηση από έτος σε έτος κατά το β’ οικονομικό τρίμηνο, και 8% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Διαθέτοντας smartphones και tablets στο δρόμο της PC Plus εποχής, η Lenovo συνεχίζει να ξεπερνάει τη συνολική απόδοση της Κίνας (η αγορά της οποίας παρουσιάζει υπερ-ανάπτυξη σε αποστολές), αποτελώντας τώρα το δεύτερο μεγαλύτερο προμηθευτή της Κίνας σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες προϊόντων. Η Lenovo έχει σημειώσει την απίστευτη επίδοση 12,5 μονάδων μεριδίου σε smartphones από έτος σε έτος κατά το β’ τρίμηνο, στο συνολικό μερίδιο αγοράς 14,2% στην Κίνα. Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, η Lenovo ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την πώληση smartphones στην Ινδονησία, τις Φιλιππίνες και το Βιετνάμ, ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, προσέθεσε την Ινδία στη λίστα. *Δες τα IDC data 3Q 2012
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα